Beoordelingen over Hotel Califfo 4-sterren

Via Leonardo da Vinci 118, 09045 Quartu SantʼElena, Italië

#37 van de 47 hotels in Quartu SantʼElena

Redelijk hotel, niet te veel van verwachten, dan valt het alleen maar mee.

De locatie is niet erg interesssant, zonder auto is er vrijwel geen mogelijkheid om in de buurt te eten.

Heel groot hotel, waarvan met name de buitenkant erg lelijk is. Kamer is niet groot, maar met redelijke badkamer. Het zwembad was minder erg dan sommige recensies doen geloven: maar het is wel verouderd.

eens maar niet weer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Geen wifi-bereik; wc kapot en ondanks de belofte dat deze gerepareerd zou worden de volgende dag nog steeds stuk. Enkele lampen in de kamer deden het niet -ook niet gerepareerd.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

natuurlijk hebben alle mensen een ander gevoel voor service maar kan dit verblijf als prachtig omsch

zoals men kan bemerken was onze beoordeling zeer positief en daarbij bieden zij een probate oplossing voor een probleem zijn zeer vriendelijk en attent

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer vriendelijk personeel, hotel komt te kort voor 4 sterren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het hotel is erg gehorig, ligging vrij ver van Cagliari (40 min. met de bus), je kunt beter meteen een auto huren, het ontbijt was wel erg karig voor een 4-sterrenhotel, wat het volgens mij ook niet hoort te zijn. Extra betaald voor kamer met balkon, maar daar kon je net op zitten met de stoel overdwars.

Bijzonder vriendelijk personeel, zeer schoon. Luchthavenshuttle (40 euro) perfect op tijd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Als je niet veel wil betalen, is dit een prima hotel, maar dan moet je je daar ook op instellen.

Het hotel is erg gedateerd, om niet te zeggen vergane glorie. Bedden waren doorgezakt, airco werkte niet tot nauwelijks en de 5e nacht viel de stroom uit en hadden we helemaal geen airco. Het hotel ligt niet erg gezellig, aan doorgaande weg en in omgeving is 's avonds weinig te beleven, op pizzeria aan de overkant na. Zwembad behoeft ook een opknapbeurt, sommige bedjes waren kapot en trapje in zwembad ook.

De prijs kwaliteit verhouding was prima, het ontbijt uitgebreid, het hotel heeft een zwembad en het personeel in de receptie was uiterst vriendelijk in behulpzaam. Alles was spic & span. Goede uitvalsbasis, om allerlei stranden te bezoeken met auto en er is een bushalte voor de deur.

Geen aanrader!

Geen aanrader! Hoewel netjes in de verf is duidelijk dat het hotel oud is. De airco werkt niet (pomp is zwaar onvoldoende voor alle kamers en dus weinig koude lucht), kan er sprake zijn van stroomuitval, brandtrappen zijn doorgeroest (en dus niet bruikbaar), etc. Receptie is overigens ook niet de meest vriendelijke....

Te duur voor aanbod.

Verouderd, onpersoonlijk, te duur voor wat het is, je bent een nummer. Toiletten veel te ver van zwembad. Niet overal proper. Commerciele machine met veel regels en wetten maar weinig of geen gevoel of empathie.

Goede locatie, goed ontbijt, goed zwembad, supermarkt en restaurants op wandelafstand.

Prima hotel om met auto het zuiden van het eiland te ontdekken

T ligt wel ver van het strand. Moet je met auto of hotel shuttle heen. Vlakbij hotel zitten 2 restaurants maar verder is er niet veel in de buurt op loooafstand. Je moet dus wel over een auto beschikken

Ruime kamers. Lekker zwembad Vriendelijk personeel.

Geen aanrader!

Het is volgens u een 4 sterren hotel, maar 2 is al ruim gewaardeerd. Door u beloofd spec. Mediterraans ontbijt was niets van te zien, het minste wat ik ooit gehad heb. Zwembad oud en rommelig, niets te doen in het hotel, geen animatie of speelapparaten....saai. Geen balkon wat ik wel besteld had. Bijna het hele hotel werd gehuurd door een bedrijf die elke dag in de buurt werkten en luid aanwezig waren als ze terug waren, hele parkeerterrein vol met 40 busjes, geen vakantie gevoel!

Hygiëne was goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel als doorreis hotel. Wij hebben voor 2 nachten geboekt.

De hotelkamer en de badkamer waren proper. De elektriciteitsuitrusting is wel wat verouderd en aan vernieuwing toe. Onze airco functioneerde niet.

De ligging van het hotel t.o.v de luchthaven en de stad Cagliari. De ontbijtzaal van de individuele reizigers is gescheiden van de zaal van de groepen. Het personeel was zeer vriendelijk en was gewoon van grote groepen te ontvangen.

Deze kamer is geen aanrader.

Ondanks bijbetaling van kamer met zeezicht, kregen wij een kamer naast de lift. Tot laat in de avond en vroeg in de morgen hoorden wij deze lift, die een storend geluid gaf. Vier nachten niet bijster goed geslapen. Jammer!!!!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Vriendelijk personeel, heel hygiënisch.

Toen wij er waren, buiten het seizoen, was er zwembad helaas niet nog niet open. Dit even checken van te voren.

Vriendelijk personeel, heel hygiënisch. Toen we aankwamen wou ik wisselen van kamer want had een grotere kamer gezien nadat ik had geboekt, dit was allemaal geen probleem. Zelfs de kinderbedden werden omgezet en binnen een kwartier na aankomst was de nieuwe kamer klaar. Hoefde zelfs niet bij te betalen. We hadden een auto gehuurd, maar dat is sowieso aan te raden als je hierheen gaat. Het is een van de oudste hotels dat is te zien maar van binnen alles keurig onderhouden, schoon en netjes! Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima hotel met zwembad voor stedentrip Cagliari mits in bezit van een auto.

Gelukkig kregen we ons geld terug van 1 overnachting waarin wij bijna uit onze (familie)kamer werden 'geblazen' door luide muziek van disjockey vanwege Cubaans schoolfeest beneden onze kamer. Het hotel had ons i.v.m. dit feest niet deze kamer mogen geven. Het management heeft ons goed te woord gestaan en gecompenseerd.

De ruime familiekamer met gezin, 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 7. De ligging t.o.v. strand en centrum Cagliari. Rustig en toch overal dichtbij (met auto). Zwembad was prima. Ontvangst ok. Ontbijt in orde, evenals het diner.

Fantastisch vakantie!!!

Het was geen dessert bij het menu van het restaurant

Het ontbijt buffet was heel lekker, personeel heel vriendelijk, kamer heel proper.

Vriendelijkheid en de schoonmaak van de kamer

Vriendelijkheid en de schoonmaak van de kamer

Airco beperkt beschikbaar

Klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

de prijs

de prijs

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Heel slecht of helemaal geen WiFi, op de kamer al helemaal...

Heel slecht of helemaal geen WiFi, op de kamer al helemaal niet!

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Goede kamer met balkon

5 km buiten het centrum, daardoor moesten we gebruik maken van de bus.

Goede kamer met balkon

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Wifi gratis.

Zwembad faciliteiten onvoldoende.

Wifi gratis. Goed ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Califfo