Beoordelingen over Camping Village Rocchette

Sp 62 Delle Rocchette - Località Rocchette, 58043 Castiglione della Pescaia, Italië

#36 van de 53 hotels in Castiglione della Pescaia

Lodge tent voor twee personen, lekker ruim, goede bedden en...
    • Tent (2 Volwassenen)

We kregen niet gelijk een pas om de achter ingang te gebruiken. Iemand in andere review klaagde dat badmeesters streng waren. Dat klopt maar wij vonden dat wel goed, anders wordt echt chaos in het zwembad als er geen toezicht is.

Lodge tent voor twee personen, lekker ruim, goede bedden en koelkast en 5 stopcontacten. Handig! Goede voorzieningen, nette wc’s en douches nooit hoeven wachten. Alleen zelf wc rol meenemen. Mooi zwembad, groot en schoon. Zelfs baantjes trekken kan op kort stukje. Restaurant heeft erg goed eten. Zit verder supermarktje en fietsverhuur op terrein. Strand is stukje lopen, ong 7 min. Maar je loopt wel door een mooi bos. Openbaar strand kan je eigen spullen neergooien. Bij het strand van de camping, iets verder naar links kan je strandbedje huren voor €25 per dag. Zee is heerlijk, eerst paar meter beetje rotsachtig en daarna alleen maar zand dat heel vlak afloopt. Top.

• Tent (5 Volwassenen)

De loopafstand naar t 'prive' strand en de communicatie hierover.

De lodgetent was top! En de ligging van de camping in de natuur is mooi, zwembad en restaurant 👍 Gewoon goed en verzorgd!

Wat ons het meest beviel was de afstand naar zee, het...
    • Tent (5 Volwassenen)

Het zwembad mocht nog wel een uurtje langer open en we misten optredens van artiesten..

Wat ons het meest beviel was de afstand naar zee, het prachtige zwembad en het super vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geweldige keuze!!!
    • Superior Bungalow (4 volwassenen)

Het enige minpuntje is een inflexibele badmeester die om zes uur de parasol dichtklapt want het zwembad sluit. Op de bedjes mag je wel blijven liggen dus de logica ontbreekt. Verder alles top!!

Geweldige locatie, we hebben zelfs bijgeboekt. Zowel de bungalow, het zwembad en het restaurant top ook het winkeltje heeft alles wat je nodig hebt en je bent zo op het strand waar je (tegen betaling) heerlijk strandbedden kunt huren en eten. Op en top genieten. Wij waren buiten het seizoen waardoor het heerlijk rustig was.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

We hebben genoten van een vakantie aan de Italiaanse kust!
    • Superior Bungalow (2 volwassenen + 1 kind)

Het huisje was erg muffig en vochtig, zeker nadat het een dagje dicht was geweest. De ventilatie mag beter!

Het personeel bij het restaurant op de camping was zeer vriendelijk! Goede keuken, zeker voor iets als een camping (boven verwachting dus). de huisjes lagen beschut, dus het was lekker verblijven in de schaduw. De veranda was een uitkomst, in het huisje wat wij hadden is het voor 2 wel erg klein.

Mooie omgeving

De huisjes zijn erg klein. We hadden een 5 persoons huisje voor 2 volwassene en een kind van 4 en bijna 2 jaar. Voor een campingbedje was geen plaats. Dit hebben we opgelost omdat we ook een 3 persoons huisje hadden gehuurd. Opa en oma waren erbij en hebben het campingbedje in het keukentje gezet. De huisjes zijn sterk gedateerd, maar wel schoon. De ligging van de huisjes was leuk en schaduwrijk.

Het was een heerlijk zwembad, echter in het hoogseizoen moet je extra betalen voor de ligstoelen €2,00bij het zwembad en bij het strand kost een ligstoel €7,50 per dag. Aanrader, koop een parasol, neem een handdoek mee. Veel leuker voor kinderen. Zitten ze direct bij het zeewater. Het eten op de camping was perfect, heel aardig personeel en leuk naar kinderen toe. Even buiten de camping ligt La Griglia. Een perfect restaurant op 10 min. lopen. Heerlijke binnentuin. Wel vantevoren reserveren, geld trouwens ook voor het restaurant op de camping.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtig zwembad, net zoals op de foto's, met heerlijke...
    • Deluxe Bungalow (6 Volwassenen)

Huisje was voor 6 personen, maar net groot genoeg voor 3 personen. Slaapbank zat vreselijk oncomfortabel. Kleine eettafel met 3 goedkope klapstoeltjes, die eigenlijk net niet allemaal in het keukentje of de kamer pasten. Laat staan met 6 stoeltjes. Het is duidelijk de bedoeling dat je buiten eet, maar niet als de temperatuur niet van dien aard is. Ik was blij dat ik een 6 persoons huisje gehuurd had met z'n drietjes . De wifi had steeds storing, dit duurde wel ruim een week.

Prachtig zwembad, net zoals op de foto's, met heerlijke ligbedden. Heerlijk strand op loopafstand. Prima service

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De voorzieningen waren zeer goed, de cabin was gezellig...
    • Superior Bungalow (4 volwassenen)

De badkamer was niet superschoon en was erg muf bij aankomst.

De voorzieningen waren zeer goed, de cabin was gezellig aangekleed voor een goed campinggevoel. Personeel was allemaal erg vriendelijk! Locatie camping ook goed en genoeg te zien in de omgeving (al beviel het zwembad ook wel erg goed).

• Beoordeeld op: 2 september 2016

prachtig zwembad en de huisjes mooi in bosrijke omgeving,...
    • Superior-bungalow (4 volwassenen + 2 kinderen)

de huisjes waren erg klein, we zaten met 5 in huisje voor 6 en het was nog krap, bedbanken die kraakten, weinig voorzieningen, echt minimaal en dan wel erg duur voor wat ze te bieden hadden. Je betaald 50 euro extra bij entree voor alle faciliteiten, maar moet vervolgens voor een stoel bij zwembad steeds 2 euro betalen.

prachtig zwembad en de huisjes mooi in bosrijke omgeving, aardig personeel,

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

in potentie prima resort, maar veel te verbeteren
    • Superior Bungalow (4 volwassenen)

Geen zonneweide/grasveldje, bedjes bij zwembad alleen tegen betaling, erg druk zwembad met hele dag harde muziek. Het privéstrand was niet beschikbaar als je niet van te voren had geboekt, konden we geen gebruik van maken dus. Moet je net weten.. Mooi openbaar strand, maar op circa 1 km afstand. Huisjes verre van compleet qua keukeninrichting. picknickset als buitenmeubilair niet echt comfortabel.

Zwembad en restaurant zagen er prachtig uit. Huisjes heerlijk koel onder dennenbomen

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

We hebben een fijne vakantie gehad. Door een keurig huis op een mooie camping
    • Deluxe Bungalow (6 Volwassenen)

Het huisje was voor 6 personen. Ondanks dat het keurig was, zou ik er niet graag met 6 personen in verblijven. Wij waren met 2 volwassenen en drie kinderen en dat vonden we echt maximaal.

Keurige locatie met prima bedden. De airco hield het fijn koel en de bungalow was keurig schoon. De faciliteiten waren goed, zwembad erg groot en mooi van opzet

Zwembad en restaurant
    • Tent (5 Volwassenen)

Afstand naar het strand, tenten erg dicht op elkaar en veel lawaai

Zwembad en restaurant

Goede locatie, matige hygiene in slaapkamer bungalow
    • Superior Bungalow (2 volwassenen + 1 kind)

Hygiene in de bungalow was slecht, stinkende dekens, stoffige vochtige kamer. Beviel niet goed.

De ligging van de bugalows in het bos nabij het strand

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijk rustig vakantie gevierd
    • Deluxe Bungalow (6 Volwassenen)

Rustige en nette accommodatie met mooi zwembad en strand

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Tent (5 Volwassenen)

Zwembad en strand. Luxe tent was super

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

• Superior-bungalow (4 volwassenen + 2 kinderen)

teveel begroeiing

Zag er mooi uit en autovrij

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Niet zo geweldig

Omgeving faciliteiten

Zwembad

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mooi verblijf op camping
    • Deluxe Bungalow (6 Volwassenen)

Zwembad nog koud begin mei.

Zwembad, Bungalow groot, goed restaurant, mooie natuur, dicht bij strand.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Zwembad, personeel

Eten restaurant

Zwembad, personeel

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De tenten zijn geweldig, het personeel is zeer vriendelijk,...

Het was zéér koud 's nachts (1e weekend van mei), dat ene dunne dekentje dat we kregen was echt niet voldoende.

De tenten zijn geweldig, het personeel is zeer vriendelijk, het strand is vlakbij.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Locatie, zwembad, inrichting van de nieuwe type woningen

We hadden eerst de oude type woning, dat type komt niet overeen met de moderne uitstraling van het zwembad, het restaurant, de bar en het winkelcentrum(pje). Verder was de kok ver beneden peil.

Locatie, zwembad, inrichting van de nieuwe type woningen

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Mooi zwembad en restaurant

Strand niet erg dichtbij en niet erg uitdagend om er te liggen. Afvoer douch werkte slecht en men ondernam geen actie dit te herstellen. Niet onze type locatie om terug te komen.

Mooi zwembad en restaurant

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

De rust, in mei is het park niet druk en daardoor kun je...

Inrichting van de keuken is wel heel basic. Echte wijnglazen en bijv een knoflookpers zouden welkom zijn

De rust, in mei is het park niet druk en daardoor kun je echt genieten van alle faciliteiten! Het zwembad en het restaurant zijn echt top!

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

- mooie en luxe bungalow

- de 6 pers.De Luxe bungalow is wat aan de kleine kant voor 6 personen - het resort en het zwembad mogen wel iets schoner - weinig te doen in de omgeving

- mooie en luxe bungalow - mega groot zwembad met goede ligbedden - gezellig barretje en vrolijke barman - vlakbij strand

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Camping is heel mooi aangelegd en de bungalow was ook heel...

Bungalows staan wel een beetje dicht bij elkaar, maar op zich prima te doen.

Camping is heel mooi aangelegd en de bungalow was ook heel netjes. Super zwembad en strand dichtbij.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Mooi groot zwembad en goed restaurant

De bedden in de bungalow zouden wat comfortabler (zachter) en groter mogen zijn.

Mooi groot zwembad en goed restaurant

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.