Beoordelingen over Hotel Capolago 4-sterren

Via Per Bodio 74, 21100 Varese, Italië

#8 van de 18 hotels in Varese

• Beoordeeld op: 22 september 2018

goed geslapen en gedoucht, koude thee bij ontbijt, wij vinden het geen aanrader!

Hotel gesitueerd in grote tuin, er was geen mogelijkheid om buiten te zitten en/of te eten.In onze kamer stond ook een stapelbed, niet gezellig dus, en uitzicht op geparkeerde auto's. Het restaurant was heel rommelig, het zag eruit alsof het niet gebruikt zou worden die avond, was totaal niet uitnodigend. 1 drankje bij bar besteld, was niet goed, en geen gelegenheid om het buiten te nuttigen.

De kamer was prima in orde, maar niet gezellig. Andere faciliteiten geheel niet in orde.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een geweldig verblijf

Locatie en verblijfvoldoen aan onze verwachtingen .vriendelijk personeel , lekker eten en super kamers. Zeker voor een tussen stop en kort bij varese en de autostrade

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het ontbijt kan zeker beter.

Het ontbijt kan zeker beter. Veel op wat niet snel werd aangevuld. Gekookte eieren waren waterig waren niet vers gekookt dag of paar dagen ervoor gemaakt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Mooi luxe hotel . Zeer rustig gelegen maar toch snel in de stad.

Tijdens het ontbijt was er luide jazzmuziek. Nogal storend op de vroege morgen. Kennis van de engelse taal van sommige receptionistes.

Zeer uitgebreid ontbijt. Koffie werd vers gemaakt. Kamers allemaal op de begane grond. Mooie badkamer met fantastische douche.

Mooie kamers

Restaurant: beperkte keuze - personeel niet echt vriendelijk

Mooie kamers Gratis parking Goede ligging wanneer je op doorreis bent (kort bij autostrade)

We gebruikten deze overnachting om de volgende dag vroeg en uitgerust op onze camping te starten.

De accommodatie is goed. We zijn dan ook dicht bij ons vakantieadres aan het Lago MAGGIORE. We kunnen onze auto met boottrailer veilig parkeren. De prijs kwaliteit verhouding is prima.

ZEER GOED HOTEL VOOR MENSEN DIE IETS VAN DE STREEK WILLEN ZIEN .

ONTBIJT WAS ZEER UITGEBREID MET DAGELIJKS VERS FRUIT .BED EN BAD LINNEN WERDEN DAGELIJKS VERVANGEN WE VERBLEVEN HIER 8 NACHTEN .ZEER RUSTIG EN GOED GELEGEN OM VERDER UITSTAPPEN TE DOEN IN DE STREEK PERSONEEL WAS ZEER VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM .WAS EEN FANTASTISCH VERBLIJF .

Heel goed doorreis hotel, veilig parkeren, bij kamers...

Ontbijtbuffet is goed maar zou regelmatiger mogen aangevuld worden. Koffie niet lekker!!

Heel goed doorreis hotel, veilig parkeren, bij kamers achteraan staat auto zelfs vlak aan de kamer. Ristorante Pizzeria Da Gennaro op 3km is aan te bevelen.

Uitstekend hotel voor tussenstop
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Op de heenreis lagen we op een kamer met het geluid van de machinekamer of zo iets op de achtergrond. Dit was erg storend. Op de terugreis hadden we de familie kamer met een krakend stapelbed naast ons bed. Hierdoor was de nachtrust enigszins verstoort.

Schoon, strak ontwerp, lekkere douche, goede bedden en uitstekend ontbijt. Daarbij werden we netjes geholpen.

Gewoon om te overnachten op doorreis!
    • Twee onderling verbonden kamers

Personeel was standaard vriendelijk, het ontbijt sober en effectief weg stipt om 5 voor 10 zodat zeker alles weg is om 10u! Restaurant zeer vlak van smaak en zeker geen aanrader!

De kamer was goed! Matras,...enz

uitstekend hotel

het restaurant was erg kaal en helemaal leeg. aan de overkant van de weg was een steakhouse waar t eten goed was en het was er ook gezellig druk

ligging. vriendelijkheid. niet moeilijk doen over mijn hond. goed ontbijt. varese is een leuk stadje. auto voor de kamerdeur parkeren als bij een motel

De kamer was 100% in orde.

Het diner 's avonds was echt ondermaats. We namen de formule 30 euro. Prijs/kwaliteit heel slecht. Bovendien bleek bij de afrekening 's anderendaags dat in die formule geen dessert inbegrepen was, terwijl dit zowel op de kaart als door de serveerster zo gesuggereerd werd. We dienden dus bovenop die 30 euro ook nog eens een dessert te betalen, dat ook weer alles behalve lekker was. We raden aan om niet in het hotel te dineren.

De kamer was 100% in orde. Mogelijkheid om auto aan de kamer te parkeren.

Fijn hotel en dichtbij allerlei faciliteiten

Eigenlijk niets...behalve dan dat we buiten echt lekgeprikt zijn door muggen..maar ja, daar kunnen ze bij Capolago weinig aan doen.

De stille kamers! Echt geen geluiden van andere gasten! En fijne bedden en schone kamers. Elke dag schoon bedlinnen en handdoeken. Fijne overnachtingen!

Voor ons een overnachting op doorreis naar het zuiden.

De koffie was filterkoffie en geen Italiaanse. Een klein minpunt.

Voor ons een overnachting op doorreis naar het zuiden. Ideaal. Niet ver van de snelweg, prima kamers, goede badkamer. We konden de auto voor onze kamer parkeren (als bij een motel). Ontbijt was okay. Bij de receptie spreekt men ook Engels.

Goed doorreishotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Beperkt ontbijt (weinig verse producten) en warme kamer. Te ver van de autosnelweg.

De ligging is ideaal om varese te bezoeken. Parkeergelegenheid bij het hotel, rustige ligging .

Doorreishotel maar zeker niet voor langer dan 1 nacht
    • Twee onderling verbonden kamers

We hadden een familiekamer geboekt met communicerende deuren maar kregen 2 aparte 2-persoonskamers. Niet handig met kinderen! In onze kamer hing een sigarettengeur. Ook al hadden we niet-rokers gevraagd. Zorg ook dat jouw kamer niet te dicht bij het centrale gedeelte is want wij hadden ‘s avonds geluidsoverlast. We kregen in onze badkamer 1 grote en 1 kleine handdoek en badmatje.... voor 2 personen. Geen kasten om kledij op te bergen. Ontvangst was lauw en personeel bij het ontbijt was ook niet echt enthousiast. Toen ik chocolademelk vroeg, was het precies teveel gevraagd. Bij check out was het een man en die was wel vriendelijk! Maar vroeg bv ook niet naar hoe ons verblijf was geweest. En dat allemaal in een viersterrenhotel ?!

Goede bedden

Kon beter

Koele ontvangst bij de receptie. Gelijk kregen we de mededeling dat er niet gegeten kon worden vanwege een groep. Daar hadden wij ons na een lange vermoeiende reis juist op verheugd. Vreemd dat je dan geen roomservice aanbiedt. Verder een Amerikaanse motel uitstraling. Auto’s voor de deur van de kamer vind ik geen prettig gezicht. Er mag wat ons betreft een ster af.

De ligging is goed.

We hebben onze Doberman mee, was geen probleem en hadden en...

Niets, mooie kamer, ruim genoeg, verzorgd en proper

We hebben onze Doberman mee, was geen probleem en hadden en trailer en hadden makkelijke toegang tot alles incl kamer. Ideaal als tussenstop naar het zuiden.

een mooi hotel voor tussenstop en bezoek aan de stad.

De terrasstoelen waren dit jaar blijkbaar nog niet gepoetst (echt heel vuil) Het terras lag vol met sigarettenpeuken (lang niet meer opgeruimd) peukenbakjes ?)

een mooi hotel voor tussenstop en bezoek aan de stad.

Aardig, maar niet voor herhaling vatbaar.

Wij hebben ruim van te voren geboekt en aangegeven dat 1 persoon glutenvrij moest eten. Hiervoor was niets geregeld als een pakje koekjes bij ontbijt. Hebben zelf bij de supermarkt glutenvrije ontbijtproducten aangeschaft. De eerste avond konden wij niet in het restaurant terecht (gesloten). Avond 2 kon ook niet in het restaurant worden gegeten (er was een grote groep). De derde avond ook niet er was een besloten groep. Het was zeer moeilijk om een restaurant te vinden die plaats had en waar glutenvrij kon worden gegeten en we hebben de derde avond dus helemaal geen eten gehad. De vierde avond konden we eindelijk wel in het restaurant eten. Kwaliteit buitengewoon treurig, er was een glutenvrije salade die ronduit smerig was. Ook was, denk door drukte, het ontbijt vaak op, sappen bevroren, eieren koud.

De kamer was uitermate schoon. Voldoende parkeergelegenheid. Heerlijk stil.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Berblijf niet als geheel prettig ervaren
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dat de familie kamer voor zat en niet achter bij de open slaande deuren op de kamer, waardoor wij als ouders nu verplicht waren om, om 19:00 mee naar bed te gaan i.v.m. geen mogelijkheid om ergens op de kamer te zitten. Zodat de kinderen er geen last van hadden. Vond het erg raar dat de 1,2 en 3 persoons kamers achter zaten en de familie kamers voor met een raam van 60 bij 60 terwijl er op de site parkeren bij kamer vermeld staat. Viel mij zwaar tegen.

Dat je kon anuleren voor 18:00

Aanrader!!!

Daar er een groep toeristen aanwezig was / verbleef konden we evt. zelf pas nadat deze groep gedineerd had dineren (pas rond 22h00) wat we erg laat en spijtig vonden. We zijn dan maar tegenover het hotel in de "Roadhouse Grill" iets gaan eten (ook een aanrader).

Ideale verblijfslokatie onderweg naar het zuiden. Hotel gemakkelijk bereikbaar (kortbij autostrade). Parking voor de kamer. Mooie ruime inkomhal. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamer + mooie badkamer. Excellent bed. Alles heel proper. Prima en uitgebreid ontbijt. Super prijs/kwaliteit-verhouding. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Door onderbezetting liet het avondeten wat lang op zich wachten

Ontbijt was uitgebreid en goed. Goede WiFi. Nette schone kamers met een heerlijke douche.

Blij dat we konden vertrekken

Onpersoonlijke houding van het personeel, de zakelijke inrichting, sfeerloos en nietszeggend en het feit dat we vanwege een event maar ergens anders moesten gaan eten buiten het hotel!

Ruime parkeermogelijkheid vlak bij de kamer

Prima kamers. Zeer schoon. Mooie grasvelden om het hotel. Kok maakte om 22.00 uur nog iets te eten voor ons. Perfect ontbijt. Prijs kwaliteit verhouding top.

Mooi hotel als uitvalsbasis!

We verbleven 1 week in dit hotel maar waren genoodzaakt alles in valiezen te laten zitten bij gebrek aan kleerkast(en). Blijkbaar enkel voorzien op kort verblijf voor business of transit. Te weinig personeel in ontbijtruimte om alles onder controle te houden.

Veel ruimte en parkeermogelijkheid Prima badkamer Heerlijke bedden en hoofdkussens Ontbijt ok

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel op doorreis naar het zuiden!

Fijne, moderne kamers met airco. De auto kan voor de kamer geparkeerd worden. De ligging van het hotel is prima als je op doorreis naar het zuiden bent.

Gezinskamer zou beter zijn dan een meisje van 9 alleeen te...

Gezinskamer zou beter zijn dan een meisje van 9 alleeen te laten slapen 5 kamers verder op. Toen ik daar achter kwam, was het niet mogelijk om haar bij ons in de kamer te laten slapen op een luchtbed en de kamer te cancellen. Dus uberhaupt niet mee denkend.

Ideale tussenstop onderweg naar Toscane!

Ideale stop-over onderweg naar Toscane: goede ligging, alle nodige comfort aanwezig en verzorgd ontbijt. Pluspunt is het restaurant waar we 's avonds snel nog iets konden eten. Perfecte prijs-kwaliteit!

het perfekte doorreis hotel.

Rustig gelegen hotel.Heel mooie kamer en heel lekker ontbijt.Ideaal om als doorreis hotel te gebruiken.Ook zeker het nabij gelelgen restaurant"roadhouse" eens bezoeken.Heel leuk concept,zeer kindvriendelijk,en lekker vleesrestaurant;

Alles was netjes

Buiten is er geen terras om s'avonds buiten te zitten met een drankje ofzo...niks te doen in het hotel

De kamer aan de achterkant met buitendeur...

De rust en de moderne kamers/ badkamer.

Geen terras/restaurant voor ontbijt of een drankje buiten (wel bij iedere kamer een stoel buiten).

De rust en de moderne kamers/ badkamer. De locatie: 5 minuten van Varese (leuke winkels), en vlakbij Lago Maggiore ( Arona : een mooie stadje) en Lago d'Orta. Bij het hotel een groot stuk terrein waar onze hond kon rennen. Je kan de auto voor de kamer parkeren.

Prima doorreishotel

Helaas konden we in het restaurant niets meer eten daar er een partij was. Er was echter wel een TexMex op loop afstand.

Prima locatie en vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed hotel maar wat steriele inrichting.

Jammer dat er geen terras buiten is.en eventueel een zwembad.Er is genoeg ruimte om het hotel.

ontbijt heerlijk.de motor en auto konden voor de kamer geparkeerd worden.(achterzijde).er zijn 2 goede restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Fijn hotel in mooie omgeving

De openbare ruimtes (hal, bar, restaurant) waren vrij kaal en gehorig.

Mooie kamer met zitje buiten waar we ook onze fiets konden parkeren. Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Het was de vierde keer dat we er kwamen en hebben wederom meer dan een uur in de buurt rondgereden, voor we er kwamen! Na 1000 kilometer is dat vreselijk! Kunt U zorgen voor een routebeschrijving? We rekenden op onze nieuwe Tom Tom. Doordat we plotseling voor ons lievelingsrestautant stonden, vonden we ook het hotel.

De rustige plek en de vriendelijkheid van personeel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De parking lag vlak voor de kamers, je kan bij wijze van...

De parking lag vlak voor de kamers, je kan bij wijze van spreken de auto voor de kamer parkeren. Vriendelijk personeel , ruime kamers , alles was prima in orde. Ideaal hotel als je op doorreis bent. Als je na een lange rit aankomt is het ook handig als er een restaurant is , dat was dus een meevaller

Prima hotel voor overnachting als tussenstop naar Italië.

Prima hotel voor overnachting als tussenstop naar Italië. Kwaliteit vergelijkbaar met van der Valk. Goed ontbijtbuffet. Rustig gelegen met voldoende parkeergelegenheid. Varese is leuk stadje met voldoende aanbod aan restaurants.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Tophotel!

Grote (alle beganegrond) kamers, zeer goede bedden en complete badkamer met inloopdouche. Auto tot voor de (achter) deur aan de achterzijde van het hotel te stallen. Ontbijt uitstekend! Restaurant met beperkte kaart, met name bestemd voor (groep) passanten.Op zondag gesloten, maar aan de overzijde van de straat een gezellig steakhouse. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam! Om kort te zijn: Tophotel!

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Ideale overnachtingsplaats.

X

Prima hotel voor overnachting op doorreis. Vriendelijk personeel. Kamers aan achterzijde motel-stijl, auto direct voor de kamerdeur. Redelijk rustige ligging. Alles correct schoon. Diner goed, ontbijt uitstekend. Prijs / kwaliteit erg goed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Na een zeer lange reis in het hotel aangekomen om 21.

Na een zeer lange reis in het hotel aangekomen om 21.40 uur wordt ons verteld dat het restaurant niet beschikbaar is omdat het restaurant is afgehuurd voor een feestje. We worden doorverwezen naar een restaurant ( moeten we toch weer rijden) blijkt dat helemaal vol te zitten. Uiteindelijk moeten we het met een snack doen. Alles in de buurt is gesloten. Kamers stinken heel erg....

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Uiterst vriendelijk en professionele ontvangst.

Uiterst vriendelijk en professionele ontvangst. Hebben zich moeite gegeven om ons mee te laten dineren met een gezelschap dat het hele restaurant geboekt had, voorzieningen getroffen om de kamer bij afwezigheid niet stroomloos te laten zijn zodat de hond er kon verblijven - perfect.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Superfijn hotel voor onderweg, aanrader!

Kan geen verbeterpunt bedenken!

Wij hebben dit hotel geboekt voor een overnachting onderweg naar midden Italie. De kamer is geweldig; ruim, goede bedden, airco, schoon! Badkamer ruim, mooi en schoon! Heerlijk ontbijt, ontbijtbuffet zeer uitgebreid en vers (behalve de sapjes, ruime keuze uit de diverse smaken in pak :-) ). Hotelrestaurant geen gebruik van gemaakt, nodigt niet echt uit. Om de hoek zitten in ieder geval 2 restaurants, waarvan we er eentje hebben uitgeprobeerd. Kortom dit hotel is een echte aanrader!!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goede overnachting op doorreis

Restaurant was voor de avond gesloten. Ontbijt was voldoende.

Parkeren voor je eigen ingang van de kamer

Kan niets verzinnen.

Parkeren voor je eigen ingang van de kamer

Er was niemand bij de receptie bij aankomst, pas na half uur

Er was niemand bij de receptie bij aankomst, pas na half uur

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Net als thuiskomen.

Niets.prima !!Heel fijn

Fijn binnenkomen na een lange reis. Vriendelijk personeel. En voor de verdere doorreis een heerlijk ontbijt.

Prima verblijf voor doorreis, niet echt gezellig.

de bedden.

Parkeren voor het raam van je kamer, net zoals een Amerikaans motel. Kamers zijn ruim, prima douche.

Hotel capolago ga zo door

Niks alles goed

Auto bij kamer kunnen parkeren. Het ontbijt was ruim en werd aangevuld. Personeel vriendelijk.

Super mooie moderne kamers, alles was aanwezig.

Wij gebruikten dit als doorreis hotel om verder te reizen naar Toscane, een perfecte stop.

Perfect doorreis Hotel

Heerlijk ontbijt, ruime schone kamer, ideaal parkeren

Prima doorreis hotel!

Prima ligging.

Mooi hotel al verschillende keren geweest als tussenstop en...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Mooi hotel al verschillende keren geweest als tussenstop en steeds heel ok.

Parking

Geen restaurant ..alleen voor groepen.

Parking

Zwembad

Zwembad

tussenstop

Mooie en goede ligging. Modern hotel. Klasse zakenhotel. Voor ons doorgang hotel. Beste tussenstop. Grill resto naast hotel. Ook zeer lekker.

Prima voor 1 nacht

Ontbijt en kamer zijn prijs/kwaliteit goed. Prima hotel voor doorreis.

Kort verblijf

Geen mogelijkheid om even buiten te zitten.

Prima op doorreis. Zakelijk en snel.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Locatie, mooie schone kamers en eigen ingang

Locatie, mooie schone kamers en eigen ingang

Helemaal top

Beste tussenstop

Geen avondeten te krijgen

Goed afgebakende parking voor doorreis

De ligging van de kamer en het ontbijt

De ligging van de kamer en het ontbijt

zeer schoon

ligging

zeer schoon

Ideale tussenstop en rustige omgeving doch dicht bij verbindingsweg

Geen koffie op de kamer

goed gelegen doorgangshotel

koffie bij ontbijt was veel te slap

ideale ligging als doorgangshotel, alles gelijkvloers met privéparking auto aan de kamer

plezierig

kamer goed ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Boven verwachting goed.

De keuken (diner) is van culinaire kwaliteit.

Klein maar fijn

Kleine tv

Laagbouw

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima en prachtig hotel, al meerdere malen geweest!

Niet voor ontbijt gekozen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

de parkeer gelegenheid.

de parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Staat bonenaan op ons lijstje.

Personeel ontbijtroom loopt wat ongeïnteresseerd langs je .

Interieur mooi. Ontbijt voortreffelijk.

Rustig en verzorgd. Goed voor 1 nacht op doorreis.

Een perfecte locatie voor 1 nacht op doorreis. Parking genoeg, kort bij het rustige meer van Varese (september). Verzorgd standaard ontbijt.

Prima, voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk niets, prettig hotel.

Prima kamers, erg mooi en stil. Alles op de begane grond.

Buiten de nachtelijke onderbreking goed
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In de nacht ging tot twee keer toe het licht opeens aan. Dit na de tweede keer midden in de nacht gemeld bij de receptie waarna het is opgelost.

Prima voor een doorreis! Lastig te bereiken locatie

Ontbijt tegen betaling!

Sanitair uitstekend.. de bedden waren degelijk! Kon totaal geen rust vinden op dat bed!