Beoordelingen over Cardinal Hotel St. Peter 4-sterren

Via Leone Dehon 71, Aurelio, 00165 Rome, Italië

#638 van de 921 hotels in Rome

Was Prima maar zou volgende keer een ander verblijf kiezen.

Locatie was erg ver van de stad, deed er wel een uurtje over om in de stad te komen. Eten in het restaurant was niet goed, ontbijt overigens prima. Prijzen in het hotel waren erg duur, €4 voor een frisdrank.

Kamers waren prima en service was ook goed.

Mooi hotel met zeer vriendelijk en professionele medewerkers.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad was niet open in April ondanks het warme weer. Ontbijtzaal is niet zo gezellig.

Mooi hotel met zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Naar het centrum gaan duurt +-35 minuten met de metro. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

dik inorde!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de tapijten waren aan een goede kuisbeurt toen in de gangen, vlekken op de zetel dat in de kamer stond en het zwembad was gesloten(koud weer in maart)

zeer vriendelijk ontvangst, propere kamer, lichtjes uitgeleefd. we bleven wel maar een nachtje, dus zijn onze spullen op de kamer gaan zetten na dat we naar onze kamer worden begeleid met een kortingsbon voor het restaurant van het hotel. en er kort na de stad ingetrokken. Vaticaan stad licht op 20 minuutjes stappen van het hotel.

Viel enorm tegen, zeker voor 4 sterren en de prijs
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schimmel in de badkamer, mini bar 1 deed het niet, in 1 kamer sloot het raam niet, uitzicht op het terras van het restaurant, airco stond op zeer koud bij aankomst, de hot tube was koud, verwaarloosde en smoezelige bedjes en stoelen bij de zwembad en bij de cold tubes.

Het bed en het uitzicht

• Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Gehorig, airco niet regelbaar en aangestuurd vanuit receptie, balkon was niet schoon, whirlpool op dak koud & roof top gesloten.

Vriendelijkheid personeel

Prima voor 3 nachtjes
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden en kussen waren heel hard. kamers heeeel erg gehorig wij hadden uitzicht op een betonnen muur zat schimmel in de voegen van het bad. voor een kamer met balkon betaal je 40 euro per nacht extra. Zwembad was veel te koud kon je echt niet in.

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Stukje verderop kun je heel lekker en heel goedkoop ontbijten en koffie drinken.

Rust.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bad in de kamer. De stop kon niet omhoog/omlaag en men kon dit ook niet snel herstellen. Uiteindelijk zelf weten op te lossen.

Rust. Met name nachts.

Goed hotel om Rome te bezichtigen maar niet meer dan dat!!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was echt niet goed. Hotel heeft dringend een klusjesman nodig. Zowel op ons kamer als die van dochter (die met mijn mama mee was) vielen dingen letterlijk uiteen. Ook de afrekening verliep ronduit chaotisch. Zwembad ligt super ongezellig

Goede ligging buiten Rome en met openbaar vervoer lukt het aardig Rome te bezoeken. Mensen deden echt wel hun best om het ons naar onze zin te maken. Wij zijn mensen die hun hotel zien om een plek om er te slapen en niet veel meer dan dat. En daarvoor dient dit hotel wel.

Viel mee, maar volgende keer toch een hotel dichter bij centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was klein en het bad was niet erg aantrekkelijk, krassen op onderkant, met gordijn. De kranen waren al oud en deze van het bad hing beetje los. Er was een vochtplek op het plafond in de slaapkamer. Het zwembad was klein. Bij aankomst werd er niet veel uitleg gegeven terwijl anderen die wel Italiaans konden, tot hun kamer geleid werden. Wij moesten deze zelf zoeken en kregen weinig uitleg.

De airco, wel soms een beetje te koud. De stilte 's nachts. Een persoon aan receptie die Frans kon spreken, was echt hulpzaam, maar de oudere man deed het precies tegen zijn zin. Het ontbijt was wel steeds hetzelfde, wel keuze genoeg zodat je elke dag toch iets anders at. De metro op 900 meter, zodat je toch nog snel in het centrum geraakte.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Zeer mooie stad, maar 4-sterrenhotel was flauw.
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

het ontbijt was zeer flauw. De koffiekoeken waren precies al enkele dagen oud. Brood was niet lekker. Fruitsap was precies limonade. Zeer beperkt qua charcuterie. Het vers fruit was niet goed gekuist. Steeltjes, pitten , kronntjes ... Alles van de appel hing er nog aan. De kamer was veel te klein voor 4 personen. De electriciteit werkte niet altijd. Kleerkastdeur klemde. Haardroger werkte niet. Dit werd op de eerste dag gemeld. Er werd niks aan gedaan.

Het zwembad. Proper en verzorgs

Te veel minpunten

Uitzicht van het balkon op de booking had ik uitzicht op de stad uiteindelijk had ik een muur voor me van een laad en los plek De toilet / douche stonken naar riool Ik had de reis via iDeal betaald ze wouden me nog maals laten betalen naar 2 uur discussiëren uiteindelijk niet nog een keer het bedrag hoeven te betalen Bij aankomst de 2e dag waren er zomaar monteurs op onze kamer waar al onze bezittingen lagen dit had minimaal gecommuniceerd moeten worden We zijn dan ook eerder vertrokken als gepland !

Zwembad en WiFi waren goed

Tegenvallend, zeker voor een 4 sterren hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig, geen knapperige broodjes, slechte koffiemachine, slechte kwaliteit sap uit een apparaat.. De service van het personeel. Erg zakelijk. Wij zijn bestolen in Rome, en hadden niks meer maar er was geen enkele sympathie of meelevendheid. Laat staan enige service... De kamer had een balkon waar niemand gaat zitten. Kijkt uit op de hele hoge blinde muur en eronder zaten roosters waar nog meer warmte uit kwam. De dagelijkse temperatuur was al rond de 35 graden!

Airco in hotelkamer.

Prima hotel fijne ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je niet eerder op kamer terecht kunt maar begrijpelijk als t druk is

Fijn zwembad incl badlakens , ontbijt was prima ! Openbaar vervoer op loopafstand . We mochten de auto in parkeergarage laten staan ook toen we al uitgecheckt waren ! Personeel erg vriendelijk !

Slecht

Het ontbijt was slecht, avond eten was slecht, wifi was slecht, locatie tot de stad was slecht, personeel onvriendelijk, slechte douche die lekt in de badkamer. katten in de garage waardoor me auto helemaal onder zat (geen verantwoordelijkheid door het hotel), ect.. Super slecht hotel en zal het niemand aanbevelen. Ze hadden zelfs iemand anders al ingecheckt onder mijn naam waardoor mijn kamer al vergeven was!

Hotel was pover, maar Rome fantastisch.

De kamer was veel te klein voor 4 volwassen personen. In de badkamer werkte de haardroger niet. We vroegen vriendelijk om die te herstellen. Dit werd genoteerd, maar er werd niets aan gedaan. Het vuilbakje was stuk. Het deksel viel er af. De schuifdeuren van de kast zaten voortdurend vast. De kluis werkte niet. De kast was veel te klein . De kleren van 1 persoon konden er in. Alle andere kleren van 3 personen moesten in de valies blijven. Er was een bed bijgezet dat zeker niet geschikt was voor een volwassen persoon. Het was veel te klein en de verschillende delen schoven uit elkaar. Het ontbijt was zeer pover. Zeer harde pistolets. Koeken waren precies al 5 dagen oud en zeker niet vers. Geen vers fruitsap. Enkel een soort zeer zoete limonade.

Het zwembad was proper en aangenaam. Personeel was heel vriendelijk.

De rooftopbar is een leuke belevenis !

Op zich weinig op te merken. We verlieten met een positieve indruk het hotel.

's Avonds kon je naar boven. Er is een rooftopbar. Wat mij opviel waren de enthousiaste hotelmedewerkers die ondanks weinige bezoek op late uurtjes toch het leukst proberen te maken met cocktail en muziek. Er is dan prachtig uitzicht op Vaciticaan Basiliek. Het zwembad was zeer welkom, zeker op zeer warme dagen, ook voor ons zoontje van 8. Qua wandelen in omgeving is het niet veel te zien en is ruim half uur lopen naar Vaticaanstad. Met de hoteltaxi (EUR 50, schone en mooie Mercedes Benz) kon je wel binnen 20 minuten op vlieghaven zijn. We hebben genoten !

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Ontbijt was slecht!

Ontbijt! Locatie niet goed tov. Bezienswaardigheden

Ontbijt was slecht! Niet voldoende aangevuld. Fruit uit blik . Onoverzichtelijk ingedeeld! Hard gekookte eieren reeds gepeld. Oud brood . Fruitsap niet vers ,maar derde rangs kwaliteit.koffieautomaten stuk. De kamer was goed met goede bedden en schoon en goed sanitair. Schone en voldoende handdoeken. Zwembad was goed . Personeel was vriendelijk! Hotel ligt ver van bezienswaardigheden. Wij zullen deze locatie niet meer kiezen!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Super hotel, Rome centrum in 10 min. bereikbaar met OV.

Temparatuur in de kamer is niet in te regelen i.v.m. winter (verwarmen) En zomer (koelen) tijd.

Prettige ingerichte kamer. Ruim balkon met uitzicht op de St. Pieter.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Een aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verbinding van het hotel met het centrum van de stad viel wat tegen. Volgens de dienstregeling zou er iedere 5 a 10 minuten een bus moeten zijn. Regelmatig stonden we meer dan een kwartier te wachten.

Geweldig leuk hotel. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Iedereen deed z'n best om vragen te beantwoorden. Eten en drinken in het hotel was zeer betaalbaar (Een fles rode huiswijn slechts € 12). Het ontbijt was zeer gevarieerd en smaakte heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zeer aangenaam verblijf!

Wat lawaai in de kamer s nachts. Zowel van andere gasten als structureel (lawaai van water buizen of zo)

De zeer vriendelijke service Zeer goeie ligging (dicht bij bus naar centrum) Zeer goeie hygiene Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Sorry, ik vind dit geen aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nachtreceptie: onvriendelijk, lang wachten voor aandacht, geen eten na 24:00..ook geen broodje kaas... Gek voor 4 sterren hotel... Ik moest maar naar buiten om eten te halen. Er waren vlekken in beddengoed, vlekken badkamer, vuil werd niet meegenomen. Bellen naar receptie voor klimaatbeheersing in de kamer voelt aan als kostenbeheersing...Twee keer heb ik met eigen telefoon gebeld naar receptie om uit de garage te kunnen, omdat met de auto niet binnen stond. Garage is onder het gebouw en er was geen plek en beneden was de bel naar de receptie om hek open te doen. V.w.b. Hotel, deze is gedateerd...terug in de tijd ..... booking.com geeft aan beste hotel.... Na deze ervaring controleer ik bij mijn toekomstige reizen toch nog extra of het echt zo is op andere sites en reviews

Ontvangst bij aankomst receptie, dichtbij snelweg

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Niks bijzonders
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen 4-sterren waardig. Er waren weinig faciliteiten en niet erg gezellig. De kamer was verouderd. Ook was het erg luidruchtig, je kon letterlijk horen wat mensen zeiden en je hoorde de douche/toilet van andere kamers.

Het was elke dag goed schoon gemaakt en met de bus bereik je snel het centrum.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Het personeel was heel vriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was verouderd. De eerste avond dat we er waren ging de rooftop bar bijna een uur later open dan het openingsuur, zonder verwittiging. Er stonden verschillende cocktails op de kaart, maar ze konden er maar 2 van maken en hadden dan zelfs daarvoor niet alle ingrediënten. Het ontbijt kon beter.

Het personeel was heel vriendelijk. Het is op wandelafstand van het Vaticaan.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Personeel
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

bij aankomst muizen op het terras.. Kregen wel een nieuwe kamer en een fles champagne om het goed te maken. Hotel is afgeleefd en prijs/kwaliteit niet in verhouding. Ontbijt is slecht.

Personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prima hotel voor 1 tot 2 nachten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad is niet proper te noemen...Badkamer ietwat outdated: loshangende kranen...

Makkelijke verbinding naar centrum. Gratis parkeren op hotel locatie.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goede en rustige uitvalsbasis voor een verkenning van Rome.

Wat afgeleefd gebouw (meubilair, badkuip), ijskoud water in zwembad, beperkt ontbijt zonder variatie, slecht werkende koffiemachines. Ongezellige eetruimte. Airco op de kamer was enkel bij te stellen via de pc op vraag aan de onthaalbalie!

Rustig hotel, zalig bed. Nette badkamer. Zicht van op het dakterras. Vriendelijk personeel. Bushalte in de buurt. Avonddiner was lekker.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Rustige locatie in het drukke Rome.

Het ontbijt is inbegrepen, maar zeker geen aanrader. Wij zijn 3 van de 4 dagen elders gaan ontbijten. De muren van de kamers zijn dun, en als je op een lagere verdieping ligt, hoor je het water van bovenliggende verdiepingen (douche/toilet) heel goed lopen.

Rustige locatie in het drukke Rome. Op zich verzorgd hotel en goede kamers, met terras. Roof Top bar voor de dag af te sluiten, al kunnen ze hier veel meer mee.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De openingsuren van het buitenzwembad waren teleurstellend.

De openingsuren van het buitenzwembad waren teleurstellend. Na een bezoek aan de stad verwacht je nog na 19 u een plons te kunnen nemen maar dat lukte niet meer. Het zwembad gaat open om 10 u en sluit om 19 uur. Niet meteen de meest klantvriendelijke openingsuren in een grootstad bij temperaturen die oplopen tot 35 graden.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Netjes en goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lokatie. Te ver van metrostation en centrum. Taxi was nog geen €15,-.. Ernaast veel lawaai wegens aanbouw van ander hotel. Jacuzzi op dak was leuk maar klein.

Zwembad met bar. Luxe kamer en badkamer. Groooooote douchekop.

Zwembad en ruime kamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet zo lekker

Zwembad en ruime kamer

Water van het zwembad was koud

Water van het zwembad was koud

Schoon

Hotel ligt ver van de metro Ligging niet optimaal

Schoon Goed personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht (betonnen muur) kamers die met de deur grenzen aan het terras/ restaurant, geen privacy

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Het ontbijt was heerlijk

Restaurant

Uitzicht op het vatican

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goed gelegen hotel, metr goede voorzieningen, wel wat gedateerde inrichting
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer welk wat gedateerd, sanitair was nodig aan vervanging toe!

Goed gelegen hotel, goede busverbindingen met centrum

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goed voor strand vakantie

De bedden waren erg hard, de badkamer was klein vreemd ingedeeld

Heel dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hebben een plezierig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Niet tegengevallen maar n kamer met balkon had prettig geweest

Ontbijt was uitstekend en de kamers ruim zat

een rustige ligging, goed bereikbaar met het openbaar vervoer in een woonomgeving
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de hot tubs waren koel en het zwembad ijskoud, in bad met hoge overstap om te douchen

het dakterras en de rustige omgeving

Het zwembad .

Fotoapparaat en portefeuille van kleindochter gestolen in de kamer.Geen zicht op Vaticaan zoals vermeld op de site.

Het zwembad .

Mooi hotel voor weinig geld

Ontbijt karig

Bijna alles

Prima hotel met goede service niets is te veel om je te...

Prima hotel met goede service niets is te veel om je te helpen

vriendelijk personeel

ontbijt mocht uitgebreider, veel te weinig keuze en alle dagen hetzelfde !

vriendelijk personeel

Super slecht ontbijt , koffie niet te drinken.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Super slecht ontbijt , koffie niet te drinken. Kamers niet erg schoon.

Rust en mooi balkon

Rust en mooi balkon

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Comfortabel

Air conditioning werkte niet helemaal perfect

Mooie kamers

Het was goed

Geen vers fruit

Het ontbijt was niet slecht

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Breakfast

Breakfast

Ontbijt / afstand tot metro sttion

Ontbijt / afstand tot metro sttion

Het personeel was vriendelijk eb behulpzaam. Het hotel op zich is geen 4sterren waart
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt werd slecht aangevuld. De badkamer rook naar rioollucht.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Bus, metro, naar de stad was stukje lopen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bus, metro, naar de stad was stukje lopen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Ruime, nette kamer, rustig plek in druk Rome
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterkoker op kamer ontbreekt. Flessenopener niet kunnen vinden.

Ruime, nette kamer, rustig plek in druk Rome

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Ideaal voor citytrip met huurauto
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Badkamer kan wat reparaties gebruiken(water overal als je douche nam,bad maar geen dop.)

Zalig bed en kussen.mooie kamer.lekker eten

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Ontbijt heel simpel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt heel simpel. Zeer luidruchtig nachtpersoneel.terras niet proper .

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Dicht bij bushalte

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Het ontbijt wa niet veel keus.

Het ontbijt wa niet veel keus. Oud brood als er al brood was. De douche in de badkamer was erg gammel. De stortdouchepijp zat los enz

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Zeer matig

Service bij het restaurant

Zwembad

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Prachtig uitzicht.

Prachtig uitzicht. Het oude centrum was goed en snel te bereiken. De auto konden we veilig bij het hotel parkeren. Verzorgd en mooi gelegen zwembad.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Het zwembad en de jacuzzi waren tijdens ons verblijf...

Het zwembad en de jacuzzi waren tijdens ons verblijf gesloten, de aanwezigheid van deze faciliteiten was juist de reden om te kiezen voor deze accommodatie die toch een stuk buiten het centrum ligt. Daglicht kwam slechts via een raam in een deur van een meter breed die uitkwam op het balkon met uitzicht op beton en een soort expeditiegang, hierdoor een erg donkere kamer en geen uitzicht. Slechts enkele kamers hebben daadwerkelijk uitzicht, overgrote deel van de kamers heeft dit niet. De indeling van de kamer was sowieso erg onlogisch met de (nieuwe) badkamer aan de gevel. Het ontbijt stelt niet veel voor, voornamelijk erg droge broodjes en cake. Personeel bestaat uit veel jonge mensen die weinig plezier in hun werk lijken te hebben en het liefst zo snel mogelijk de ontbijttafel willen leegruimen. Aan alles is te zien dat men wil laten lijken dat het een 4 sterren hotel is, maar niets aan dit hotel is deze sterren (meer) waard.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

We werden erg aangenaam ontvangen, het personeel is heel...

We zaten naast een kamer met een jong kind, dat snachts af en toe begon te wenen. Dat was wel wat minder. Ook wifi was enkel beneden, dat hadden we graag op de kamer gehad.

We werden erg aangenaam ontvangen, het personeel is heel vriendelijk. We hadden een foutje in onze boeking, maar dit werd kosteloos en zonder veel problemen veranderd. De kamer was mooi, het bed lekker groot en het bad was ook een pluspunt. We hebben hier goed gebruik van kunnen maken.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

De locatie op loopafstand van het Vaticaan.

Van een 4-sterren hotel met hoge kamerprijs zou je meer verwachten. Het dakterras (en jacuzzi) was 2 dagen dicht en men wist bij de receptie niet waarom (en ondernam ook geen actie...). Het ontbijt is matig, maar het personeel is welwillend om dingen aan te vullen, als je er om vraagt. Het is jammer dat het restaurant en bar beneden niet gezellig genoeg is om nog een drankje te doen. Daar verwacht ik bij zo'n hotel meer van. Het kwam op mij over alsof het hotel vooral is ingericht voor grote groepen mensen (busreizen) en niet echt geïnteresseerd is in de individuele reiziger. Door de beoordelingen op Booking waren wij echter al voorbereid op tegenvallers bij dit verblijf, waardoor je nog makkelijker kunt relativeren.

De locatie op loopafstand van het Vaticaan.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Er was de serveerster Claudia, die een hele hoop goed maakte!

Een voormalig 4-sterren hotel. Een hoop achterstallig onderhoud, elke dag vragen of de koffiecups van het apparaatje in de kamer aangevuld mocht worden en dan de tweede keer als reactie krijgen dat we dan maar voor 5 euro koffie bij de roomservice moeten bestellen!!. Het zwembad was steenkoud en het ontbijt zeker geen 4-sterren waardig. Al het fruit kwam uit blik en de scrambled egg een smakeloze gele brij. Kortom, we gaan in ieder geval niet nog een keer heen!

Er was de serveerster Claudia, die een hele hoop goed maakte! Waarschijnlijk was ze daar net begonnen te werken, maar bijzonder aardig en ze nam echt tijd voor de gasten! Vaticaanstad is goed aan te lopen vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Ontbijt en de kamer rustig en bus op 200 meter en gratis...

Tv alleen Italiaanse posten slecht georganiseerd aan receptie en aan het ontbijt rommelig

Ontbijt en de kamer rustig en bus op 200 meter en gratis veilige parking

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Het hotel oversteeg mijn verwachtingen op alle gebied.

Het hotel lag mijn inzien in een wat ongure, verouderde buurt. Er was ook steeds bewaking aanwezig. De reizigers werden ook aangemaand hun voertuigen in de ondergrondse parking te parkeren, waardoor een zeker onveiligheidsgevoel gecreëerd werd. We hebben vanuit ons hotel alle bezienswaardigheden kunnen bezoeken, maar tijdens de dag. De metro leek mij gevaarlijk 's avonds en 's nachts, maar is het niet in elke internationale hoofdstad zo.

Het hotel oversteeg mijn verwachtingen op alle gebied. Ruime en zeer goed onderhouden kamers. Hygiënisch. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Prima dubbele kamer met tussendeur (kids), prima geregelde...

De broodjes tijdens het ontbijt waren vlug op, en werden niet aangevuld. Wel een overvloed aan croissants en koeken. Onze douche hoogteregeling was defect. Werd gemeld, maar niet hersteld tijdens verblijf. Ook 1 ijskastje werkte niet. Was vervelend maar had geen effect op ons comfort. Ik zou eerder zeggen dat dit een veredeld 3 sterren hotel is.

Prima dubbele kamer met tussendeur (kids), prima geregelde airconditioning. Afwisseling tussen whirlpools op het dak en het zwembad beneden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Heerlijk dat er zwembad bij was om even af te koelen na een...

Busstations op loopafstand, busvervoer echter lastig te doorgronden, waardoor het soms veel tijd kostte om op plek van bestemming uit te komen. Metrostation op ca 15 min lopen over flinke berg heen. Metrosysteem werkt prima! Vrij warme kamer, bij de kids was t wat koeler.

Heerlijk dat er zwembad bij was om even af te koelen na een dag rome. Voldoende schaduwplekken! Behulpzaam en vriendelijk personeel achter de incheckbalie!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De kamer was prima, bedden sliepen goed, mooie badkamer ,we...

we probeerden een barbecue op het dak, mooie plek, maar je kon maar 1 soort vlees kiezen uit worst, kip of hamburger, we kregen een droog half zwart gebakken broodje erbij, met een bak heel goedkope chips zonder smaak erbij en een kleffe zurige vette aardappelsalade erbij

De kamer was prima, bedden sliepen goed, mooie badkamer ,we hadden een balkon dat was handig om de handdoeken buiten te laten drogen

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

ligging - zwembad

geen terras bij de familiekamers (gelijkvloers), geen mogelijkheid om natte handdoeken - zwemgerief te drogen, met het ontbijt kan er iets meer gedaan worden

ligging - zwembad

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Wat mij betreft een slecht ontbijt.

Wat mij betreft een slecht ontbijt. gewoon vies (bijvoorbeeld de scrambled eggs), onhygiënisch opgesteld, vaak te weinig. Vanwege niet werkende koffiemachines duurde koffie halen lang.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Uitzicht, balkon, nette kamer, airconditioning.

Matig ontbijt, veel te weinig of kapotte ligbedden bij zwembad. Dag van vertrek vanaf half 9 driemaal door schoonmaakster gevraagd wanneer we weg gingen, terwijl check out tot 12 uur was. Geen bediening op dakterras.

Uitzicht, balkon, nette kamer, airconditioning. Bubbelbad op dakterras.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima bedden, schoon en goede douche

Vrij ver uit het centrum, de busverbinding was op zich prima, maar de bussen waren overvol. Gezien de warmte, niet altijd een pretje.

Prima bedden, schoon en goede douche

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het zwembad is een grote troef tijdens de zomer.

kamer gaf uitzicht op de binnentuin die als restaurant gebruikt wordt, gordijnen kunnen dus nooit open. Personeel spreekt moeilijk Engels en toont weinig bereidheid om uitleg te geven.

Het zwembad is een grote troef tijdens de zomer.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Prima kamers, goede liggen ten opzichte van de stad, prima...

Prima kamers, goede liggen ten opzichte van de stad, prima openbaarvervoer in de buurt. Zwembad en jacuzzi zagen er aantrekkelijk uit, hadden alleen geen tijd om er gebruik van te maken

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Cardinal Hotel St. Peter