Beoordelingen over Hotel Carlton Capri 3-sterren

Santa Croce 595/a, Santa Croce, 30135 Venetië, Italië

#193 van de 301 hotels in Venetië

fout bij boeking - we werden doorverwezen naar het 4...

De ontvangst in het 3 sterrenhotel was beter dan in het 4 sterrenhotel, Hotel Carlton on the Grand Canal. Doordat het hotel de fout had gemaakt, moesten we geen supplement betalen. De persoon die ons in het 4 sterrenhotel verder hielp stelde dat ook vast en was daar dus niet zo gelukkig mee. Ik versta niet veel Italiaans, maar dat verstond ik wel :-) . De beoordeling geldt dan ook voor het 4 sterrenhotel.

fout bij boeking - we werden doorverwezen naar het 4 sterrenhotel van dezelfde groep. Het weekend daarop waren we terug in Venetië en dit keer wel in dit 3 sterrenhotel. Het ontbijt in het 4 sterrenhotel was goed, de plek waar het ontbijt werd geserveerd minder. Je zit rond het ontbijt dat centraal in een ruimte staat. De koffie daar is niet van geweldig goede kwaliteit. Het ontbijt in het 3 sterrenhotel is goed. De bediening heel erg vriendelijk.

Wat lawaaierige kamer

Kamer naast de ontbijtruimte en de keuken. Dus veel geluid van 's morgens vroeg

Vriendelijke bediening bij het ontbijt. Goed stadsplan gekregen van Venetië aan het onthaal. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima ***hotel op rustige en goede locatie

badkamer was door schuine dak wel wat klein (zeker voor lange personen)maar had alles wat een badkamer moet hebben

Uitstekende locatie op korte loopafstand van station zodat je niet heel venetie door moet met je koffer, prettig hotel, rustige ligging en goed uitgangspunt om venetie te ontdekken, goede bedden!prima ontbijt.Wij hadden de enige kamer met klein balkonnetje, erg prettig,

Alles, ontbijt was uitstekend

Alles, ontbijt was uitstekend