Beoordelingen over Kolping Hotel Casa Domitilla 3-sterren

Via Delle Sette Chiese 280, EUR, 00147 Rome, Italië

#440 van de 921 hotels in Rome

Gebaseerd op 2043 beoordelingen over dit hotel

Basic hotel op matige locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel ligt echt op een waardeloze locatie. Voordat je ergens in het centrum bent ben je zo een uur verder. Het hotel is erg rumoerig. 'S- ochtends vroeg staat het personeel al op de gang herrie te maken. De kamers zijn gedateerd en niet al te schoon. Het restaurant kan ik voor het diner afraden, qua ontbijt durf ik het niet te zeggen.

Het personeel is erg vriendelijk en spreekt voldoende Engels. Op zo`n 10 minuten lopen vanaf het hotel bevind zich een nette supermarkt

Je krijgt meer voor je geld
    • Economy Tweepersoonskamer

Hoewel het hotel redelijk dicht bij een busstation ligt (en de supermarkt daar weer dicht bij), is het centrum nog een stukje weg van desbetreffende halte (ong. 15 tot 20 minuten reizen). Verder ontbrak bij ons een douchedeur

Er was airco aanwezig op de kamer (vooral geweldig op warme dagen wanneer het meer dan 30 graden is buiten), tevens was er ook een kleine koelkast. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, we waren en nacht later gearriveerd en konden zonder moeite nog een extra nacht bijboeken

Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Hotel bevind zich net buiten het drukke centrum maar is met openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Binnen 10 minuten ben je met de bus in het centrum.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima uitvalsbasis voor weekend Rome
    • Economy Tweepersoonskamer

prijs kwaliteit van het geheel. Kamers zijn schoon en bedden prima. Ontbijtbuffet prima, maar een volgende keer zou ik de patisserie om de hoek nemen, wat gezelliger en lekkerder.

Redelijk hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is heel erg gehorig. Je hoort letterlijk je buren praten, tv kijken etc. Hierdoor konden we ‘s nachts niet goed slapen en werden we extra vroeg wakker door het lawaai van de mensen naast ons

Het is een schoon hotel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima zeker voor deze prijs/kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer

Gehorig. Zaten onder het terras op de begane grond dus je hoorde tot laat in de avond dronken gasten.

Elke dag schoonmaak mits je op tijd vertrok en schone kamers. Bedden lagen ook goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Waren er onmiddellijk thuis, zouden zo direkt terugkeren
    • Economy Tweepersoonskamer

Zou niet weten wat, maar misschien extra hoofdkussen op kamer , was wat zacht en laag voor mij

Net en proper, mooi hotel mischien wat afgelegen van centrum maar ligt juist naast Catacomben van Domitilla wat je anders mischien niet zou bekijken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Mooi lekker gevarieerd ontbijt. Lekker avondmaal zowel dagschotel als a la carte, zeer goedkope dranken. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Rome moet je beleven, het is één openluchtmuseum. Genoten ondanks de drukte in september.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij druk verkeer kan het langer duren voordat je het centrum bereikt. Dit is vooral in de spitsuren het geval. Met de busnummers 714 (richting termini) en 30 (o.a. Piazza de Venezia) is er echter een uitstekende verbinding met de stad. Er zijn niet veel restaurants te vinden in de omgeving van het hotel. Op het kruispunt bij de Piazza dei Navigatori is een pizzeria/ristorante waar je voor een leuke prijs kunt eten (ook van het buffet). Wij betaalden er 4 euro voor 375 ml rode wijn. In het centrum van Rome was het ontzettend druk met toeristen, zoals gewoonlijk in de maand september. Een volgende keer is het wellicht beter om de stad in oktober/november of in het voorjaar te bezoeken.

Dit hotel is in een buitenwijk van Rome gelegen en gemakkelijk met de bus bereikbaar (halte aan de via dei Navigatori op ca. 300 meter loopafstand) vanaf station Termini met bus 714. Het is schoon en het ontbijt was voor Italiaanse begrippen prima (leuke details zijn de geautomatiseerde pannenkoek-en yoghurtmachine). De kamer voldeed aan onze verwachtingen. Goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanwege onze vroege vlucht konden wij de laatste ochtend geen egbruik maken van het ontbijt, maar werden er goed gevulde lunchboxes voor ons klaargezet bij de receptie. Wij zijn al vaker in Rome geweest, maar hopen zeker nog eens in dit hotel terug te kunnen keren bij een eventueel volgend bezoek. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Stedentrip Rome
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hebben 5 nachten gespendeerd in dit hotel in Rome. We werden vriendelijk ontvangen en het personeel is erg behulpzaam. Wij vonden het erg fijn dat we buiten de drukte van de stad zaten. De hotelkamer was goed! Er is Wi-Fi, goede airco en een koelkastje aanwezig. Elke avond kwamen we terug in een schone en nette kamer. Het ontbijt was ook prima, dit kost ook maar 6 euro pp. Op minder dan 10 minuten lopen zit de bushalte Navigatori, waar je met buslijn 714 naar het station Termini rijdt. Lijn 30 of 160 kun je nemen naar het centrum zelf. Google Maps geeft precies aan welke buslijnen aansluiten op je gewenste locatie. Buskaartjes kun je kopen bij een tabakswinkel (Tabacchi). Als je op een dag veel gebruik maakt van het openbaar vervoer kun je een dagkaart kopen (24u) voor 7 euro pp. Op loopafstand van het hotel zit een pinautomaat en een supermarkt die 24/7 open is (Carrefour). Ongeveer 20 minuutjes lopen vanaf het hotel zit de wijk Garbatella, hier kun je heerlijk eten en zit je echt tussen de locals. Al met al hebben wij hier een prettig verblijf gehad, echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

1 personeelslid was ronduit naar het onbeleefde toe!
    • Economy Eenpersoonskamer

1 personeelslid was ronduit naar het onbeleefde toe! Poetsen gebeurde bij sommige klanten te vroeg....ze zouden moeten wachten tot als de klanten vertrokken zijn uit hun kamer.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Fijn!
    • Economy Eenpersoonskamer

Geen pleisters, aspirine enz. Dus bij hoofdpijn of blaren moet je echt naar de apotheek

15 min van het grote centrum. Koele koude kamers (goede airco's) en heel schoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prettig en vriendelijk hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Enige minpunt is de locatie, het is toch wel erg ver van het centrum. Je kunt s avonds niet gemakkelijk aan een buskaartje komen. Zou fijn zijn als zij die ook verkopen. Hotel was vroeg dicht maar je kon gemakkelijk naar binnen.

Ik vond de kamer echt prima. Eenvoudig maar heel schoon, goed bed. Het personeel was correct en vriendelijk. De sfeer was ook prettig retro.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Economy kamers zijn kelder kamers zonder uitzicht.
    • Economy Tweepersoonskamer

De "Economy" kamers bevinden zich in de kelder van het Hotel en hebben geen uitzicht. Het uitzicht van de kamers is een betonnen muur van ongeveer 3 meter hoog. Het ruilen van de kamer was helaas niet mogelijk. De vermelding "op de begane grond" is misleidend. De juiste gegevens dienen te worden vermeld op de site van Booking.com.

Verbinding met het openbaar vervoer is zeer gunstig.

goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Economy Eenpersoonskamer

Openbaar vervoer naar het hotel was niet zo comfortabel

Heel lekker ontbijt en avondmaal voor een schappelijke prijs. Vriendelijk onthaal. Verrassende bezienswaardigheden in de buurt (catacomben en Via Appia Antica met Circo di Massenzio)

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Leuk hotel met toch wel minpuntjes
    • Economy Tweepersoonskamer

Tot 1 juni bleek de airco dus niet te werken. Ik heb deze info nergens kunnen vinden. We hebben dus een aantal te warme nachten gehad. Ook kregen wij stipt om 7:00 een ongevraagde wakeup call. Dit vervolgens aangegeven, maar de volgende ochtend weer om 7:00 stipt weer. Toen de rest laatste dag de stekker er maar uit gehaald. Bij de receptie stonden ze voor een "raadsel"

Kamers zijn schoon, ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ontbijt was goed genoeg.

Het dagmenu en desserts.

Ontbijt was goed genoeg. Eten in restaurant van de kaart ook wel, het dagmenu vond ik niet lekker; veel te veel en opgewarmd prutje. De desserts waren ook niet super, zeker niet de prijs waard. Kamer en badkamer waren wel netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prima prijs/kwaliteit voor een citytrip !
    • Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat we uitzicht hadden op een muur maar was ook geen ramp aangezien we bijna alleen daar waren om te slapen.

Uitgebreid ontbijt en niet duur, hotel is prima bereikbaar met openbaar vervoer, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

stedentrip Rome
    • Economy Tweepersoonskamer

De gordijnen waren wat smoezelig en de kamers wat gehorig. de bedden een beetje hard maar voor 3 nachten was het wel te doen.

Het ontbijt was prima en goed voor de prijs/kwaliteit verhouding. De badkamer en de bedden waren schoon. Wij vonden het prettig dat het net buiten de stad was en dat het hotel een terras had waar we buiten in het zonnetje konden ontbijten. De bus stopt op 8 minuten loopafstand van het hotel. Met de Roma kaart kun je overal komen met de bus en de metro door de hele stad.

Ontbijt was gewoon

Ontbijt was gewoon

citytrip Rome, met als rust punt dit Hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

wij sliepen op de beneden verdieping, kamer was uitstekend ingericht, schoon en voldoende ruimte op op te bergen

alles ok

alles ok

Prima vertoeven voor een kort verbljf

Kamers zeer gehorig

Prima busverbinding naar centrum

Het eten was heerlijk en hotel zag er prachtig uit!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het eten was heerlijk en hotel zag er prachtig uit!

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

prima verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

goed ontbijt een oase van rust als je een dag in het drukke rome hebt gelopen

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

• Economy Tweepersoonskamer

Kamers waren netjes en schoon. Personeel bij de receptie en in het restaurant waren erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goede ligging - goede verzorging - goed hotel voor kort verblijf in Rome

Vriendelijk personeel. Goede verzorging.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Fijn hotel op een rustige locatie, iets buiten het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers waren wat gehorig. Als de kamer naast ons de TV aanhad was dit goed te horen.

Kamers waren keurig en heel schoon, het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Het ontbijt was genoeg en leuk

Het ontbijt was genoeg en leuk

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De rust beviel ons goed na de drukte van het centrum van...

Kamer wat aan de kleine kant maar dit werd gecompenseerd door voldoende kastruimte en elke dag schone handdoeken.

De rust beviel ons goed na de drukte van het centrum van Rome. Goed ontbijtbuffet en tevens aantal keer heerlijk driegangenmenu voor 18,50 gegeten.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Rustige locatie bij een park, en we hebben geen last van...

De gebruikte handdoek werd elke dag weer opgevouwen en teruggelegd voor gebruik, terwijl ik liever een schone had gewild.

Rustige locatie bij een park, en we hebben geen last van andere gasten gehad. Verder een goed ontbijtbuffet. De kamer was wat klein en basic ingericht, maar prima voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Bushalte (Navigatori) dichtbij het hotel.

Bushalte (Navigatori) dichtbij het hotel. Met bus 714 op 20 minuten bij station Termini en met bus 160 op een kwartier in het oude centrum. Goede kamers en goed ontbijt voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Kamer was enigszins gedateerd maar voorzien van airco, tv en...

Los van mijn boeking met ontbijt hebben we 1 avond gegeten in het hotel-restaurant. Dit was absoluut GEEN aanrader: een van de slechtste maaltijden die ik ooit voorgeschoteld heb gekregen :(

Kamer was enigszins gedateerd maar voorzien van airco, tv en kleine koelkast, wel miste ik stopcontacten naast het bed tbv. opladen smartphone. Ontbijt was uitgebreid. Busverbinding naar centrum was een voldoende, ca. 10 minuten lopen tot bushalte vervolgens een busreis van ca 20 minuten. Buslijn 714 komt regelmatig langs,

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vervoer naar het centrum van Rome. Was wel een busverbinding, maar niet echt duidelijk wanneer die bus reed....

vriendelijk en behulpzaam personeel. de airco.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

maaltijden 's avonds zijn zeer degelijk wat portie...

warme kamer en ook wat lawaaierig. We vertrokken uit het hotel om 7h15 voor een vroege vlucht te halen en vroegen ontbijt maar dat was onmogelijk gezien het ontbijt maar start om 7h30. tja..... op de site staat shuttledienst vermeld maar ook dat was niet mogelijk. dat betekent blijkbaar" een taxi bellen".

maaltijden 's avonds zijn zeer degelijk wat portie betreft. best te vergelijken met een goede dagschotel, maar niet verrassend of "fijn" te noemen

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Personeel was niet bijzonder vriendelijk en over het...

Personeel was niet bijzonder vriendelijk en over het algemeen ook niet erg behulpzaam. Een verzoek om informatie werd nauwelijks beantwoord. Als we bij de "bar" in de lobby 's avonds een drankje wilden, klonk er gezucht en werd dit met tegenzin gepakt. Het ontbijt was van redelijke kwaliteit, maar de broodjes waren niet echt vers. Het eten in het restaurant was redelijk goed, maar als er 2 van het gezelschap klaar waren, werden snel hun borden alvast weggehaald. Dan zit je toch niet meer op je gemak te eten.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

ontbijt prima, uitgebreid.

badkamer wat klein. Ligging buiten centrum. 8 minuten lopen naar bushalte. In 15 min. in centrum.

ontbijt prima, uitgebreid. Goede bedden, kamer ok.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Goed ontbijt.

Matige staat van onderhoud. Slechts 1 stopcontact op de kamer.

Goed ontbijt. Goede wifi. Makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Perfect voor een citytrip .

Perfect voor een citytrip . Prima prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Goede airco, wifi en faciliteiten op de kamer (Minibar &...

De handdoeken worden niet verschoond en het personeel spreekt matig engels.

Goede airco, wifi en faciliteiten op de kamer (Minibar & haardroger)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

vriendelijk personeel.

parkeren is niet inbegrepen bij de prijs.

vriendelijk personeel. goede prijs-kwaliteit verhouding. dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Nice hotel.

nothing

Nice hotel. Good value for money. Secure parking lot.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Prima ontbijt.

Personeel spreekt matig Engels

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Het menu, de service en de ligging

De douche was erg klein. Wij konden er nauwelijks in

Het menu, de service en de ligging

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Prima eenpersoonskamers

Bij de ramen was het erg vuil

Prima eenpersoonskamers

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Goed, geen commentaar

Zeer warme kamers

Goed, geen commentaar

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kolping Hotel Casa Domitilla