Beoordelingen over Boutique Hotel Casa Mariantonia

Via Giuseppe Orlandi, 180, 80071 Anacapri, Italië

#5 van de 18 hotels in Anacapri

Heerlijke ontvangst in Casa Mariantonia
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Wat een heerlijke ontvangst! Het inchecken verliep heel snel en we mochten onmiddelijk plaatsnemen in de mooie tuin waar ons een lekkere Aperol Spritzz werd aangeboden. Daniëlla (??) nam ruimschoots de tijd om ons met een plannetje van het eiland duidelijk te maken wat de mooie wandelingen en bezienswaardigingen van het eiland zijn. Vervolgens kregen we een upgrade en konden genieten van een hele grote, mooie kamer! Het ontbijt was lekker met streekproducten zoals mozarella en verse quiche en gebak, lekkere koffie en vers fruitsap, ook de bediening daar was erg vriendelijk. We hebben 1x gegeten in het restaurant en dat was erg lekker. Nu was het nog koud dus we konden nog niet buiten eten maar hadden wel uitzicht op de prachtige tuin met al de citroenbomen, echt prachtig! Het hotel heeft ook een eigen wijnbar die erg gezellig is en waar heel de dag wel mensen genieten van een lekker wijntje. De ligging is erg goed, in een autovrij gezellig straatje en vlakbij (150 m) van een busstop die je naar overal in Capri brengt. De sfeer in het hotel was heel aangenaam, het personeel was supervriendelijk en het leek een team dat heel goed op elkaar afgestemd was. Dank je voor dit heerlijke verblijf, Capri en Casa Mariantonia zijn SUPER.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Gezellig!

De suite voor 4 was eigenlijk een kamer met een tweepersoonsbed en een slaapzetel . De slaapzetel had echt wel zijn beste tijd gehad , dat was slapen op veren (pijnlijk). Het interieur is aan vernieuwing toe, zeker als je in de categorie boutiquehotel zit . De prijs verzacht wel deze omstandigheden .

Heel leuk adresje , goed gelegen , goed ontbijt, goed restaurant, leuke wijnbar , super vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Fantastisch verblijf !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Hier en daar gehorig wanneer iemand iets op de plavuizenvloer verschuift of laat vallen.

Ontbijt was enorm. Service erg goed. Altijd iemand om je vragen te beantwoorden.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

de rust

de drukte aan het zwembad in het weekend

de rust

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldig...

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldig uitgebreid en lekker ontbijt, top locatie, heerlijke Kamer.