Beoordelingen over B&B Casale Virgili

Strada Cassia Nord 55, 53100 Siena, Italië

#55 van de 98 B&B's en herbergen in Siena

Gebaseerd op 385 beoordelingen over deze B&B

Mooie vakantie villa buiten sienna.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Ligt op een heuvel; voor mensen doe slecht ter been zijn is de accommodatie lopend niet bereikbaar

Mooie vakantie villa buiten sienna. Hele vriendelijke eigenaar; gaf ons direct info over de stad etc. Openbaar vervoer is goed te doen; 15 a 20 min met de bus. Goed beveiligd terrein.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

onvriendelijk.

Ontbijt, dozen fruit, zeer onvriendelijk oud koppel. De bagage tot in de kamer krijgen, zonder hulp van het onthaal Onvindbaar bij het toekomen met de auto met Tomtom

zwembad

Perfect

Normaal neem ik nooit de moeite om een recensie te schrijven, maar nu toch maar even vanwege de super goede service! Roberto, de eigenaar heeft ons vriendelijk ontvangen. Wij hadden vertraging waardoor we 3 uur na de incheck tijd aankwamen. Hij heeft op ons gewacht. Hij heeft ons elke dag goed geholpen om onze vakantie perfect te maken. Heerlijk zwembad er bij, een prima barbecue en een goed ontbijt. De taxi naar sienna centrum kostte vanaf daar slechts €12. (Wat Roberto elke dag voor ons regelde) Echt een aanrader!

De mooie locatie met zwembad, goede ligstoelen aan het...

Het draadloos internet valt regelmatig weg, is niet stabiel. Afwisseling in het ontbijt mag wel, als je langer dan 2 dagen verblijft is het ontbijt steeds hetzelfde.

De mooie locatie met zwembad, goede ligstoelen aan het zwembad, de mooie kamers, goede prijs kwaliteit verhouding, heel vriendelijk personeel en uitbater.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk ontspannen verblijf en een geweldige uitvalbasis vor Siena. Een aanrader!

De locatie is geweldig. Mooi landgoed met veel olijfbomen en ander soort fruit. Prima zembad met uitzicht over de prachtige Toscaanse heuvels. Zeer vriendelijke eigenaren. En dicht bij centrum van Siena!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goed B&B voor het bezoeken van Siena.

Het bed vonden wij niet erg fijn. En wij hebben redelijk veel last gehad van muggen.

De ligging was uitstekend. Siena goed te bereiken met de bus. Goede wifi en lekkere wijn verkrijgbaar. Ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Locatie is heerlijk rustig.

De kamer was erg gehorig, jammer dat je de gasten in de naastgelegen kamer naar het toilet hoort (!) gaan. Ook slecht dat de hond van de eigenaar het grasveld rondom het zwembad gebruikt als toilet.

Locatie is heerlijk rustig. Ontbijt is simpel maar voldoende en kan bij mooi weer buiten genuttigd worden.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Prachtige locatie, goed ontbijt, mooie nette kamers en lief...

Je hoort inderdaad de snelweg, maar omdat wij dit van te voren wisten was het geen probleem!

Prachtige locatie, goed ontbijt, mooie nette kamers en lief personeel. Echt Italiaans! Dichtbij Siena en een leuke kleine kuuroord(Bagni di Petriolo) 30 min rijden van de b&b. wat echt een aanrader is, want je zit daar met de Italianen en is dus minder toeristisch. Het is iets lastiger te vinden dus je heb wel je tomtom nodig. Heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fijn verblijf, dicht bij Sienna.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De kamer is erg klein, de separate badkamer is lastiger dan wij voorzien hadden.

De omgeving en locatie zijn goed. Het ontbijt is netjes verzorgd. De informatie over de route naar het centrum en parkeermogelijkheden is prettig.

Het was een perfecte locatie om een paar dagen te verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Het was een perfecte locatie om een paar dagen te verblijven. Prima ontbijt, goede kamer

Ontbijt was iets minder

Ontbijt was iets minder

Rust, buiten, vriendelijkheid, servicegericht, uitzicht!

Hard hoofdkussen

Rust, buiten, vriendelijkheid, servicegericht, uitzicht!

Prima locatie om rust èn bezoek aan Siena te combineren.

De kamer en badkamer waren erg klein. De handdoeken voor het zwembad zijn ook erg klein.

Alles is heel netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima locatie en super vriendelijk personeel

Supermooie omgeving dicht bij lucca en pisa en supervriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

prima b&b

mooi uitzicht, fijn zwembad en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Vriendelijkheid

Geen airco, terwijl wel vermeld.

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prachtige locatie

Zeer vriendelijk goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Hygiëne was bijna steriel te noemen.

De "ontvangst" door een chagrijnige, in een zwart-wit trainingspak gestoken Michelin-mannetje (hij sprak "solo Italiano" en geen enkel andere woord meer!) gaf helaas direct een slechte smaak in de mond, die tijdens ons verblijf helaas niet meer weg te spoelen bleek. Tijdens onze bezoeken aan diverse andere B&B's in Toscane, werden wij immer als zeer gewaardeerde gasten verwelkomd. Hier mocht dit niet zo zijn. Jammer! Na 20.00 uur wordt de normale toegangsweg afgesloten. Men dient dan via een kilometers lange omweg (via een smal en steil, onverlicht zandweggetje) te maken om het complex te verlaten en/of weer binnen te komen. Bijna niet te doen voor oudere mensen. De kamer was uitermate schoon, maar was basic ingericht en had een koude, steriele uitstraling. Kamerdeur kan met een eenvoudige loper geopend worden. Faciliteiten buiten waren minimaal, omdat bijna alles nog in winterverpakking stond.

Hygiëne was bijna steriel te noemen. Uitstekend bed en douche. Prima!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Locatie centraal in Toscane, dicht bij Siena

Absoluut heel basic appartement en badkamer Ontgoochelend heel beperkt ontbijt Heel ontgoochelend onthaal en onvriendelijke service tijdens verblijf

Locatie centraal in Toscane, dicht bij Siena

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De enthousiaste uitbater informeerde ons perfect over...

Het is een hectische toestand buiten aan de muren van Siena; Een parkeerplaatsje was moeilijk te vinden. Gelukkig waren er de aanwijzingen van de uitbater. De B&B ligt boven een autostrade, wat wel wat geluidsoverlast meebracht.

De enthousiaste uitbater informeerde ons perfect over 'things to do' in en rond Siena. Siena en de omgevende Toscaanse scenes waren schitterend. (Leuker dan Firenze!)

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Roberto is héél heel behulpzaam, kwam ons ophalen met zijn...

NIETS :)

Roberto is héél heel behulpzaam, kwam ons ophalen met zijn auto - Halte Lo Stellino - de bus van Firenze Rapida ging ervan door met onze valiezen. Roberto heeft alles gedaan om onze valiezen terug te bezorgen ! !! Zelfs om 23 uur was hij paraat met een reserve sleutel van ons appartement en een paraplu ( onweer ) en dat alles met een glimlach. Ik heb de deur dicht geslagen en onze sleutel was natuurlijk binnen..... Het was een onvergetelijke Fantastische vakantie ! We komen zeker eens terug , er is nog zoveel moois te zien

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Super gastvrij en locatie is met de auto ongeveer 5 minuten...

Geen airco op de kamer maar een ventilator, dit drukte de pret trouwens niet omdat de kamer relatief koel was

Super gastvrij en locatie is met de auto ongeveer 5 minuten vanaf het centrum siena.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Geweldige plek, prachtig uitzicht, vlak bij Siena (5 min.

Ontbijt kon beter (wél heerlijke cappuccino)

Geweldige plek, prachtig uitzicht, vlak bij Siena (5 min. met de auto), supervriendelijke mensen, goed verzorgd en ruim appartement

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Leuk zwembad met prachtig uitzicht over de omgeving.

Uitzicht kamer,er zijn ook kamers met mooi uitzicht. Kamer is erg gehorig. Autoweg geeft wel wat lawaai.

Leuk zwembad met prachtig uitzicht over de omgeving. Vriendelijk personeel. Dicht bij Siena.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Mooie oprijlaan naar deze doorsnee B&B nabij Siena, niet...

Het gemis van gastvrijheid en sfeer

Mooie oprijlaan naar deze doorsnee B&B nabij Siena, niet top, niet slecht.. gewoon...

• Beoordeeld op: 17 september 2015

uitzicht was geweldig

blaffende honden in de nacht

uitzicht was geweldig

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Prachtige ligging, mooie kamer, lekker ontbijt

Prachtige ligging, mooie kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Goede ligging van het appartement, servicegerichtheid van de...

Gehorigheid van het appartement.

Goede ligging van het appartement, servicegerichtheid van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Prachtige omgeving, prachtige locatie in een woord top!

Prachtige omgeving, prachtige locatie in een woord top!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ligging en bouwstijl

Ligging en bouwstijl

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het uitzicht

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ligging, appartement, uitzicht.

Ligging, appartement, uitzicht.. Perfecte locatie voor zeer geslaagde vakantie

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Declighinh

Zwembad was nog niet open.

Declighinh

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.