Beoordelingen over CasaTrapani B&B ed Appartamenti

Via Livio Bassi 196, 91100 Trapani, Italië

#28 van de 121 B&B's en herbergen in Trapani

Oude stad en het zout van Trapani

App 3 te kleine douch voor grote mensen je moest recht op blijven staan. Parkeren jammer dat de accommodatie geen vaste parkeerplaatsen heeft wij stonden op "pazza aprile 21" beetje lopen en moest de tijden in de gaten houden wanneer daar altijd plaats is.

Wifi was uitstekend 10

Wat gedateerde en gehorige locatie, erg hoog beoordeeld op Booking.com

Het appartement was erg gehorig. Er was veel geluid van de buren en uit de centrale hal, waar het aan grensde. De geluiden in de hal (traplopen, stemmen, rolkoffers) komen direct de slaapkamer binnen. De inrichting en de apparatuur zijn gedateerd en aan onderhoud/vernieuwing toe.

Het was redelijk schoon en er was een wasmachine. Ook de airco werkte naar behoren.

Helaas waardeloos...

Wij hadden deze kamer voor onze laatste nacht (één nacht) op Sicilië geboekt (vlucht terug naar huis vanaf Trapani). De safe in de kast van onze slaapkamer was afgesloten. Die konden we dus niet gebruiken. Maar het meest vervelend was dat (waarschijnlijk) de batterij van het slotsysteem leeg was, waardoor we elk uur van de nacht wakker werden door hinderlijke piepjes. In eerste instantie hadden we niet in de gaten waar de piepjes vandaan kwamen, tot dat we de kastdeur open deden (om 04.00 uur 's nachts!). We hebben diverse kussens en dekens op de safe moeten leggen om het geluid te kunnen dempen en wellicht nog wat te kunnen slapen. De piepjes van de safe brachten ons wel op de gedachte dat de kamer geen behoorlijke vluchtweg had als er écht iets zou gebeuren. Er was één smalle trap in het trappenhuis die, bij eventuele brand, geen uitweg boodt. Het gaf ons niet echt een veilig gevoel... Het matras van het bed was net een fakiermatras, de ijzeren veren staken in je rug en de kussens voelden zeer ongemakkelijk, aangezien ze vol bobbels zaten. Ik had geen enkele behoefte om nog een minuut langer dan nodig was in bed te blijven liggen en ben bij het geluid van de wekker meteen opgestaan om zo snel mogelijk naar het vliegveld te kunnen gaan. Het was slechts één nacht, maar het had niet meer kunnen tegenvallen...

Aan de accommodatie helaas niets. Trapani zelf was heel gezellig en leuk (één middag en avond daar doorgebracht).

Perfecte B&B (zonder breakfast ;) ) voor een scherpe prijs! Een aanrader.

Geweldig ruim appartement met zeer relaxte gastheer. Geweldige prijs/ kwaliteitverhouding. Het appartement had een grote woonkamer, ruime bedden (1 en 2 persoons) en zowel de woon- als slaapkamer waren voorzien van een airco. Prettig is het ruime terras voorzien van meubilair (tafeltje en stoelen), zodat het heerlijk buiten eten is. Het appartement is op loopafstand van een winkelstraat en derhalve zijn voorzieningen bij de hand. Parkeren voor de deur is betaalt, maar een de zijstraten in de omgeving bieden soelaas voor hen die niet voor de parkeerplek willen betalen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima verblijf in ruim en schoon appartement

Appartement was prima Strand van Trapani vind ik geen aanrader voor kinderen in de meivakantie.

Het appartement was prima, erg ruim en we hadden een keuken tot onze beschikking en een wasmachine. Ontbijt was zoals beschreven een zoet broodje met koffie/thee. Mocht je een extra zoet broodje of broodje met hartig beleg willen dan was dit heel betaalbaar.

Geweldig verblijf!

Vooral de hygiene

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geen wifi

Geen wifi

Goedkoop maar is exacte prijs-kwaliteit verhouding.

Ontbijt in nabij gelegen bistro was erg karig. Douche cabine was te klein.

Propere, nette kamer

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het was een grote accomodatie met bijna alle gemakken...

Het bed was vrij hard;ontbijt was summier en het is nog een aardig stukje lopen naar het centrum (een fiets/scooter huren is aan te raden).

Het was een grote accomodatie met bijna alle gemakken voorzien, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

De ruimte in de kamer was goed, goede airco en WiFi.

Moesten 10min stappen voor pover ontbijt in een zaak. Te kleine douche. De ligging in Trapani.

De ruimte in de kamer was goed, goede airco en WiFi. Hartelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Ligging overal dichtbij, ontbijt in typisch italiaans café,...

Maar één broodje bij het ontbijt

Ligging overal dichtbij, ontbijt in typisch italiaans café, netheid.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Centrale ligging.

Centrale ligging. Erg aardige gastheer, behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Gaan met die banaan, zou ik zeggen