Beoordelingen over NH Pisa 4-sterren

#17 van de 49 hotels in Pisa

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Perfecte ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is perfect, precies tegenover het station. Van Pisa Airport naar station Pisa Centrale binnen 5 min bereikbaar. We hadden hadden een balkon en uitzicht op het station. De kamer was schoon en netjes. Badkamer was voorzien van eeen fohn, shampoo, zeep, douchegel en bodylotion. Er was ook een minibar, Daarnaast was ook drinken verkrijgbaar beneden bij de receptie. Medewerker aan de bali ook zeer behulpzaam.

Het ontbijt was goed en vers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij verbleven er twee nachten, één nacht aan de start van de vakantie en één aan het einde gezien het hotel zich dichtbij luchthaven en station bevindt. We verbleven dus in twee verschillende kamers. De badkamer van kamer 1 was prima, maar dat van kamer 2 was minder in orde (roestvlekjes in bad, miserabel douchegordijn). Niets wereldschokkends, maar niet wat het zijn moet. Tweede nacht hadden we geen wifi in de kamer.

Het ontbijt was goed en vers. De kamer was proper, beetje verouderd, maar nog altijd in orde.

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel was prima. Alleen jammer dat je de hele tijd overlast hebt van het bus station. Behalve de drukte wat ik niet als storend heb ondervonden. Wel heel veel geluidsoverlast van het busstation

Uitstekend gelegen hotel met goede service.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi (internet) op de kamer was erg traag.

Fantastische ligging tegenover centraal treinstation Pisa. Heerlijk ontbijtbuffet en zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een superieur kamer en die zag er modern en netjes uit.

Goed hotel dat zich op loopafstand van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed hotel dat zich op loopafstand van de bezienswaardigheden bevind. De kamer is erg netjes en het ontbijt bied veel keuze. We zijn ook erg vriendelijk geholpen door het personeel, met name door Claudio van het restaurant.

OK voor 1 nacht, maar zeker niet voor 2 of meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meer ruimte in de kamer, we hadden er een claustrofobisch gevoel!

Kamers waren echt te klein! Verder geen negatieve ervaring! Personeel was zeer gedienstig!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

alleen locatie bij station
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verouderd , vlekken in badkamer , plekken op tapijt gang , kranen vol kalk, zeer onvriendelijk personeel en vooral zeer lawaaierig , staat een sterk veersysteem op de deuren kamers , dus bij elke gast die zijn kamer in en uitgaat slaat die deur keihard toe , ik ben 4 keer wakker geworden op één nacht en met rugpijn uit bed gekomen

alleen locatie bij station

Zakelijk maar makkelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie to het station. Van airport pisa naar hotel 5 minuten met de pismover en dan alleen nog het stationsplein oversteken. Makkelijke uitvalsbasis

Prima plek voor een overnachting in Pisa of richting de luchthaven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs is wel hoog voor een eenvoudig hotel. De buurt kent wat schimmige figuren.

In tegenstelling tot eerdere recensies hier was de kamer vrij modern en oogde zeker niet achterstallig of ouderwets. Centrum van Pisa is 20 minuten lopen, luchthaven is 10 min rijden. Parkeren was eenvoudig om de hoek, in hun privégarage; kost wel 15 euro. Prima plek om Pisa te verkennen of om - zoals wij deden - de volgende ochtend te vliegen vanaf Pisa.

goed, prima ligging. goed schoon
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

sanitair is op jaren, en moeilijk te bedienen. Wat echter het meeste tegenviel, ( al had ik dat misschien ergens kunnen lezen) dat je in het hotel niet kunt dineren, dat heb ik in andre NH-hotels nog niet meegemaakt

de ligging,Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Matig. Wel ideaal voor wie in alle vroegte naar de luchthaven moet.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn erg gehorig. We werden uit onze slaap gehouden door een snurkende man aan de andere kant van de muur. Als een gast 's morgens opstaat is de hele verdieping wakker.

Locatie was ideaal, ontbijtruimte gezellig

Uitstekend gelegen hotel voor een kort uitstapje naar Pisa.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptiemedewerkers zijn ontzettend traag waardoor het in- en uitchecken veel te lang duurt en er bij het uitchecken een lange rij stond. De temperatuur in de kamer was veel te hoog, er kon geen raam opengezet worden en de airco functioneerde niet. We hadden veel geluidsoverlast van de omliggende kamers en in de douche was 's-ochtends geen warm water

Dit hotel is uitstekend gelegen, tegenover het station en op loopafstand van de Toren van Pisa (20 minuten). Het hotel ziet er verzorgd uit en onze kamer (416) was licht en ruim. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en had een ruim aanbod en vriendelijke bediening.

• Standaard Driepersoonskamer

De 1e kamer die we kregen was heel klein voor 3 pers. De 2e kamer ook , met een camping (3e) bed voor m’n dochter, maar na mijn ontevredenheid hierover te uiten aan de receptie, hebben ze mij prompt een suite aangeboden. Top! De waterdruk en temperatuur vielen tegen.

Behulpzaamheid personeel. Ontbijt heel netjes en veel keuze. Ligging👍🏻Recht over station en de perfecte ligging voor excursie , firenze, Lucca , viareggio.....

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ideale locatie, kamers zijn wel aan renovatie toe
    • Standaard Driepersoonskamer

Het derde bed (in een driepersoonskamer) is een veldbed, niet ideaal voor een volwassen persoon. Het raam kon niet goed afgesloten worden (probleem met kruk). De kamer was duidelijk aan renovatie toe.

Hotel is ideaal gelegen, op wandelafstand van het vliegveld en het centrum. Het treinstation ligt op slechts 50 meter van het hotel. Ruime kamer

Super city trips hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Room rate is prizig & geen mogelijkheid om te lunchen / dinneren.

Vriendelijke personeel (receptioniste), leuke kamer, goed ontbijt & strategische locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prachtig hotel zeker een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer mag wel eens een groote poetsbeurt gebruiken tussen de kit en tegelranden lag schimmel . Er hing tijdens de gehele duur van ons in het hotel een penetrante riool lucht in de lobby en ontbijt zaal ik vindt dat niet bij dit goede hotel horen .

Het hotel lag tegenover het trein station . Vriendelijk personeel . Hotel zag er modern en verzorgd uit . Kamers waren van alle luxe voorzien . Het bed lag lekker en was groot .

middelmatig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

onze kamer was echt toe aan een opknapbeurt; was erg gedateerd. er was waterschade geweest waardoor de houten vloer er niet meer uitzag en omhoog was gekomen waardoor de toegangsdeur niet goed open kon. airco werkte bijna niet waardoor het erg warm was. laatste ochtend stonk het in de badkamer ontzettend naar "problemen met de afvoer". de locatie was goed; de prijs was niet in verhouding.

locatie

Heerlijk genoten van de toch wel leuke stad Pisa.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer had iets schoner gekund. Vochtplekken bij de glaswand waren meteen bij binnenkomst zichtbaar.

Super goed bereikbaar vanaf de vluchthaven met de PisaMover. Vanaf het hotel lopend de stad in. Ondanks dat het hotel midden in de stad, bij het treinstation en het busstation hoort is de kamer volledig stil.

Uitstekende locatie voor treinreizigers en ideaaal verbonden met de hypermoderne monorail vanaf het
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers wat ruimer. Wisten nu geen raad hoe we de koffer weer in moesten pakken als we hem niet op bed wilden leggen.

Is een heel simpel modern hotel direct tegenover het station. Met piepkleine slim ingerichte kamers. Allemaal niks bijzonders maar heel geschikt om per trein Toscane en verder te verkennen. Ontbijt was goed, alleen op de dagen dat het al vroeg door een horde Chinezen geplunderd was, was de voorraad ontoereikend.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kamer was gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was gedateerd. Uit ervaring weet ik dat er ook moderne kamers aanwezig zijn in dit hotel. Deze hebben we bewust niet gekregen omdat we een standaard kamer hadden geboekt via booking.com hadden geboekt. Wij waren ons dat niet van bewust.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Relaxed onze vakantie af kunnen sluiten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gootsteenzeefje (bijna ring verloren) en stopper in bad ontbraken.

Prima kamer voor ons geld. We konden fijn eerder op onze kamer dan gepland. Heerlijk en royaal ontbijt. Aardig personeel.

Alleen de locatie was goed tegenover het station, niet ver...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontzettend gedateerd, hele kleine kamer aan de achterkant van het hotel (kamer 502) met uitzicht op flatgebouw. koffer lag op de grond en de kamer was bijna vol. Hele muffe lucht hing in de kamer en de gang. Daarnaast erg karig ontbijt, brood leek wel een dag oud. Minibar kost een cola 4,50,-. Wifi was erg traag

Alleen de locatie was goed tegenover het station, niet ver van de luchthaven en toeristische attracties.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Heerlijk comfortabel hotel om Pisa te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Snelheid internet erg laag voor een hotel van deze klasse(1Mbps!!!).

Ontbijt heerlijk uitgebreid; fruit(vers en gedroogd), ontbijtgranen, noten, fruit-en groentesappen, brood(lokale specialiteiten) en ruime keuze uit zoete broodjes en taart.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goede ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer ouderwets, vuil tapijt, geen verbinding Wifi? Ontbijtbuffet matig, geen brood of broodjes, alleen toastbrood en mini-koffiekoeken + lange wachttijd aan maar 1 koffieapparaat.

Goede ligging aan station (ideaal voor eventueel andere bestemmingen), dichtbij luchthaven en alles gemakkelijk bereikbaar met bus LAM (voor het hotel).

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Prima locatie voor een kort verblijf wanneer je met openbaar vervoer de omgeving wilt verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lobby, openbaar gedeelte en de (eet)zalen zijn gemoderniseerd en up to date met gebruik van mooie materialen. Andere delen van het hotel lopen achter. Onze kamer was niet slecht maar wel gedateerd met o.a. vlekkerige vloerbedekking. Sommige personeelsleden komen onverschillig en ongeïnteresseerd over. Logistiek in de eetzaal is een probleem: koffieapparatuur werkt gebrekkig; artikelen aanvullen gaat niet soepel. Er is geen leiding/aansturing te bekennen. Wel goede wil, maar geen efficiënte organisatie. Het feit dat er verder geen restaurant of café voorziening is, geeft ook aan dat het vooral een transit-hotel is.

Bedden waren prima! Kamer klein maar OK. Ligging is ideaal, tegenover het station.Wij hadden een kamer aan de voorzijde. Totaal geen last van straatlawaai dankzij de goede isolatie. Betekent wel dat je constant de airco aanhebt. Dat heeft ook zijn nadelen: droge lucht, geluid etc. Ontbijt veel keuze, maar het gesneden brood was op meerdere dagen oud.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Pisa is leuk maar dit hotel viel tegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is smoezelig, schimmel in de badkamer en het 'weer' zat in het beddengoed. Onze vrienden kregen samen een éénpersoonskamer en toen ze gingen klagen werd er gezegd dat het een normale tweepersoonskamer was, ze hebben onze kamer bekeken en die was groter en groter bed, opnieuw geklaagd en toen kregen ze een andere kamer. Jammer dat het zo moet gaan.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed hotel

Erg gehorig

Prima bed en het was schoon

Proper, comfortabele bedden, goed ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Roest in het bad, badkamer erg gedateerd, wifi valt regelmatig weg.

Proper, comfortabele bedden, goed ontbijt.

De ligging van het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig en als je je kamer uitkwamen stonk het op de gang ongelofelijk naar sigarettenrook. !!! Erg kleine kamers!!!!

De ligging van het hotel

Fijn verblijf dichtbij centrum Pisa

Niets is tegengevallen

Mooie kamer, goed bed, Proper, grootte is perfect, dichtbij centrum, luchthaven en station

Goede ligging schoon,
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het geluid van het busstation je kunt de ramen niet open doen. personeel is niet erg behulpzaam

Goede ligging schoon,

prima hotel aan het station !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie kamer ,goede bedden ,badkamer prima en proper !

Slecht

Veel te kleine kamers.

Tegenover het station, prettig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen wijn in de minibar.

Tegenover het station. Prima bed.

Geen 4 sterren hotel

-roestige badkamer -hygiëne -weinig faciliteiten -kapotte vloer

Dichtbij de treinstation

eenvoudig en netjes

weinig handdoeken en verzorgingsproducten

het bed en het ontbijt waren prima

Perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging is ideaal. Tegenover treinstation en op loopafstand van luchthaven en winkelstraat en toren van Pisa

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De look van de verf die los is in de badkamer

Ideaal gelegen dicht bij winkelstraat en op einde de toren van pisa

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Een top hotel.

Een top hotel.

Goede locatie, geluiddichte kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wegens lawaai van het station is het niet fijn om het raam open te zetten met hitte

Goede locatie, geluiddichte kamer

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima kamers, Ligging ideaal, vriendelijkheid personeel. We kwamen al in de voormiddag aan en kregen onmiddellijk een kamer., waarvoor dank.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prettige kamer dichtbij station en luchthaven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prettige kamer dichtbij station en luchthaven. En op loopafstand van de Toren etc.

ontbijt was niet inbegrepen voor die prijs

ontbijt was niet inbegrepen voor die prijs

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld en op loopafstand...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld en op loopafstand van het centrum van Pisa

Goed voor kort verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

Ideaal om Pisa te bezoeken, vlak bij station, dicht bij luchthaven, bijzonderste bezienswaardigheden te voet te doen

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima moderne kamers, uitstekend ontbijt en koffie.

Top Nh Pisa
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen restaurant maar in de regio genoeg te eten

Nabij het treinstation 10 min van het vliegveld top

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Matig onvriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

4 x gevraagd airco was kapot maar kregen pas na de 5e keer een andere kamer 2 uur later met 30 graden

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

makkelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen bar, maar wel de mogelijkheid voor automaten koffie.

Goed ontbijt, kamers redelijk, wel geluiddicht, maar benauwd.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Dicht bij station
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Raam kon niet open ivm herrie op atraat

Dicht bij station

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Heel fijne lokatie, prima personeel, super hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer prima, ontbijt prima, bagage service zeer goed, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 29 december 2016

personeel receptie

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het ontbijt was lekker en verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was lekker en verzorgd. De kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ontbijt was goed en het bed was goed.

Scheur in het gordijn, bij receptie kregen wij niet veel informatie. Buitenmat moet nodig gezogen. Kraan werkte niet goed. Het was het niet echt helemaal.

Ontbijt was goed en het bed was goed. Locatie goed.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Mooie stille kamer en goed bed.

Beter brood bij ontbijt maar verder wel veel keus en kwalitatief goed.

Mooie stille kamer en goed bed. Perfecte locatie. Tegenover station en op loopafstand van vliegveld en toren van Pisa. Beide 20 minuten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Uitstekende locatie zowel om Pisa te bezoeken als om de...

Uitstekende locatie zowel om Pisa te bezoeken als om de shuttle naar de luchthaven te nemen als om de trein te nemen om de verdere omgeving te bezoeken.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Upgrade naar suite, mooie kamer met balkon uitzicht op...

Hotel heeft behalve prima ontbijt niet veel te bieden.

Upgrade naar suite, mooie kamer met balkon uitzicht op station en vliegveld. Locatie op loopafstand van Toren (20 min lopen) en bushalte voor de deur (naar stad of vliegveld). Ideaal!

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Mooi hotel.

Mooi hotel. Zeer goed gelegen tov het station en de luchthaven, handig om verder door te reizen. Op wandelafstand van het centrum. Ontbijt was uitgebreid en heel verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Het ontbijt was heerlijk!

De badkamer is wat verouderd, het tapijt versleten.

Het ontbijt was heerlijk! Vriendelijk personeel ook. Goed bed! De ligging vlakbij het treinstation was voor onsrima!

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Ontbijt was erg goed en divers.

Ontbijt was erg goed en divers. Kamers waren netjes en schoon. Hotel ligt tegenover treinstation en op 2 km afstand van vliegveld. Hotel heeft prive parking tegen betaling.

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

De locatie is prima, zeker als je ook de trein gebruikt.

Slechts één stel handdoeken op de kamer terwijl we toch met 2 waren. Hoewel we dat meldden, werd het pas de volgende dag gecorrigeerd.

De locatie is prima, zeker als je ook de trein gebruikt.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Goed gelegen tegenover het treinstation van Pisa.

Wij kregen een kamer die zeer muf rook (schimmel, vocht?) De tv op de kamer werkte niet. Er werd een programma uitgezonden op RAI 1 dat wij graag wilde zien. Bij melding aan de receptie, werd heel moeilijk gedaan het probleem te herstellen. Uiteindelijk kregen we een andere kamer. Deze kamer was beter en stonk niet.

Goed gelegen tegenover het treinstation van Pisa. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

De locatie op 10' van het vliegveld en recht tegenover...

Basic kamers en voor een Nh hotel ( vergeleken met andere Nh hotels) het minste ontbijt ooit (vooral het brood was niet te eten, leek altijd een week oud!).

De locatie op 10' van het vliegveld en recht tegenover het centraal station.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Het personeel was erg vriendelijk en de locatie was voor ons...

De kamer die wij hadden was een beetje aan vernieuwing toe.

Het personeel was erg vriendelijk en de locatie was voor ons doel uitstekend (tussenstop van vliegveld naar binnenland).

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Goede sanitaire voorzieningen, goed ontbijt ( met echte...

Aparte lucht in de kamer bij binnenkomst, tamelijk gehorig ( hangt ook van je buren af ). Aan de achterzijde weinig inspirerend uitzicht.

Goede sanitaire voorzieningen, goed ontbijt ( met echte koffie ), goede locatie.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

de heren van de receptie waren uiterst behulpzaam.

de heren van de receptie waren uiterst behulpzaam. Hebben ons geadviseerd om bij een heerlijk restaurant bernardo te gaan eten. Zeer welkome tip want pisa is verder treurig

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Bij de boeking stond dat er n shuttelbus was vanaf de...

Bij de boeking stond dat er n shuttelbus was vanaf de luchthaven. Was er dus niet en de receptionist vh hotel wist ook van niks. Moesten dus n taxi nemen

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Recht over station Pisa;

restaurant was gesloten ' s avonds. geen vroeg ontbijt of lunchpakket zoals op website en mail vermeld. Wat rare buurt , zeker 's avonds ; weinig leuke restaurants in nabijheid. Luxekamer in realiteit veel kleiner dan op foto . Raam kan niet open door vast glas voor venster .

Recht over station Pisa; met bus gemakkelijk van luchthaven te bereiken en ideaal als combinatie met Firenze . Geen last van bussen die recht over station geparkeerd staan door goede dubbel beglazing.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

kamer was warm waardoor je met raam open moest slapen, hierdoor herrie van buiten (station cs) storent was op te slapen. Ontbijt had ik ook meer verwacht vvor een 4*. Verder veel vreemde figuren die rond de hotel en omgeving rond hangen, kan hotel niks aan doen maar breng wel min puntje, helaas.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Personeel zeer correct.

De muren zijn flinterdun!! We horen mensen gewoon gesprekken voeren! Daarnaast hadden wij minder geluk omdat er een gezin naast ons zat en de kinderen om de haverklap kamer in en kamer uit gingen met daarbij het nodige kabaal.

Personeel zeer correct. Kamer was prima, heerlijke douche en bedden. Ligt precies tegenover het treinstation. Ontbijt is netjes. Hotel is vrij nieuw.

• Beoordeeld op: 29 april 2016

De locatie tegenover het station is uitstekend.

De locatie tegenover het station is uitstekend. Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig, prima kamer en uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Prima, comfortabel hotel, mooie nette kamer en uitstekend...

Geen café, bar of restaurant aanwezig in het hotel.

Prima, comfortabel hotel, mooie nette kamer en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Wij kregen een gratis upgrade, heel laat bij aankomst.

Wij kregen een gratis upgrade, heel laat bij aankomst. Het ontbijt is meer dan behoorlijk!

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Goede kamer, locatie

geen bar om iets te drinken

Goede kamer, locatie

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Héél goed hotel, vriendelijk personeel, mooie geluidsvrije...

Niets !

Héél goed hotel, vriendelijk personeel, mooie geluidsvrije kamers en hygiëne is hier blijkbaar héél belangrijk !

Er zijn ook 39 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.