Beoordelingen over Hotel Centro 3-sterren

5,9

5,5

5,5

6,1

Prima hotel voor stedentrip, maar niet voor langer verblijf.

Wij konden inchecktijd van het hotel niet redden ( let op na 20:00 zijn ze echt weg) en zochten contact met het hotel. De mevrouw spreekt geen woord engels en hing dan ook gewoon op midden in het gesprek. Gelukkig is er bemiddeld door booking.com zodat we toch nog naar binnen konden. Vond haar ook niet vriendelijk in het hotel. Ik vond het hotel wel gehorig. Er waren wat lui uitgeweest en kwamen om 02:45 terug en dat kon je wel goed horen. De douche is heel klein en in ons geval was de trap naar de volgende etage er ook boven. Het wijkje zelf bestaat uit allemaal 1 richtingsverkeer en we zochten en zochten naar het hotel. Daarvoor moet je een plein oprijden. Maar let op met parkeren, je mag niet overal staan. Als je het hotel uitloopt, loop dan naar de overkant de straat uit. dan kom je op een parkeerplaats daar hou je rechts aan. Als je door naar achter loopt kom je bij een grint terrein achter appartementen. Daar staan veel autos. daar mag je onbeperkt staan. Even goed informeren. Het buurtje is een beetje apart. Een chinese wijk denk ik.

We waren met 2 volwassenen en 2 kids ( 5 en 2). We hadden 3 - 1persoonsbedden. ( en campingbedje van onszelf)De kamer was erg ruim. Ideale locatie als je naar Florence wilt. De eigenaar weet een goede parkeerplaats bij Forza borgo heette het geloof ik.Dat was ongeveer 20 min rijden binnendoor. ( wel druk) In de buurt zit een lekkere ristorante waar we heerlijk pizza en pasta hebben gegeten. ( dus niet de pizzaria om de hoek. Maar ristorante :links af als je het hotel uitloopt en op de kruising weer links) De mannelijke medewerker was een aardige vent en heel bereidwillig om iets uit te leggen.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

- Vriendelijkheid van personeel

- Vriendelijkheid van personeel - Locatie: een gezellig dorpscentrum - Wifi - Later check in was mogelijk

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

je zit zo in florence, kamer was prima