Beoordelingen over Cervo Hotel,Costa Smeralda Resort 5-sterren

Loc. Cervo, Porto Cervo, Costa Smeralda, 07021 Porto Cervo, Italië

#4 van de 34 hotels in Porto Cervo

• Classic Tweepersoonskamer

Hotel zeker geen 5 sterren waardig, slechte ontvangst receptie, zwembad in voorseizoen al vol, geen fitness ruimte en prijzen dranken extreem hoog.

Kamer was ook, upgrade gekregen omdat hotel door slecht weer...
    • Classic Tweepersoonskamer

Slecht ontbijt, klungelig restaurant personeel, niet functionerende fitness toestellen, veel te duur in dit seizoen zonder volk, voor het geld dat we betaald hebben.

Kamer was ook, upgrade gekregen omdat hotel door slecht weer onderzeeër was, maar dat was het dan ook

saai en valt enorm tegen

Ontbijtkeuze vonden wij zeer beperkt voor 5 sterren bovendien waren de sappen niet vers evenals de muesli corner. Het was niet aangegeven dat je bijvoorbeeld gebakken ei kon aanvragen en ook voor thee bij het ontbijt moesten wij vragen (soms na lang wachten). Het ontbijt restaurant gedeelte dat uitzicht bood op het water had een veel lagere temperatuur dan het andere deel waardoor wij daar niet plaatsnamen. Er was lekkage in de ontbijtzaal (door langdurige regenval) en er liep een zilvervlies van behoorlijk formaat over de ontbijttafel. Na melding werd deze van tafel geveegd en op de grond doodgetrapt (niet heel chique en er kwam geen sorry) Airco produceerde vooral warme lucht daarom met balkondeur open geslapen. rieten dakbekleding van balkon ontbrak in zijn geheel. Kluis moest eerst voorzien worden van werkende batterijen vervolgens was het iedere keer spannend of hij inderdaad openging (dicht was geen probleem) Omdat het nog voorseizoen was (27-4/4-5) was er slechts 1 pizzarestaurant beschikbaar en een soort van lunch/ drink bar met een ontzettend arrogante ober. Ook konden we nog geen gebruik maken van de massagefaciliteiten (vanaf half mei open). Het is gelegen in een soort van winkelgebied met oa dure kledingzaken. Een deel was nog gesloten of leek failliet, ook een groot deel van de restaurants in de omgeving waren nog gesloten. Er was heel eerlijk gezegd niets te beleven. Gelukkig beschikten wij over een huurauto alhoewel de rest van het grote eiland eenzelfde beeld liet zien. Wij misten ook een waterkoker in de kamer en de roomservice is behoorlijk aan de prijs voor het gebodene. Wij hebben bij het uitchecken aangegeven dat het ons niet zo goed bevallen was en waarom. De dame achter de receptie was enkel verbaasd er kwam geen excuus o.i.d. Er is ook geen lift in het gebouw en wel veel trappen en derhalve niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

badkamer was ruim

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Als je wil shoppen is Porto Cervo the place to be maar €€€€ veel te duur voor wat het is
    • Classic Tweepersoonskamer

Dit hotel is van de jaren 60...en heeft dringend een facelift nodig, de kamer viel nog mee maar de receptie, ontbijtzaal, gangen met versleten tapijten en vooral de zwembadomgeving liet te wensen over met niet werkend waterval, en verlaten ruimte waar ooit een bar moet geweest zijn en waar nu op het terras van deze Bar de fitness toestellen stonden opgesteld :o(

De omgeving, personeel,

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Sardinië is echt een aanrader🤗
    • Classic Tweepersoonskamer

De prijzen in het eigen restaurant zijn hoog, een clubsandwich met frites voor 35€??? Kom op,zeg🙄

Ontbijt is goed, zeer vriendelijk personeel, met boot naar privestrand is goed geregeld Omgeving met exclusieve winkels, en goede restaurants, alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

De ligging was perfect, vlak aan zee en de haven en de...

Geen verwarmbaar zwembad. Toch wel erg dure prijzen in de bars... zelfs voor een 5 sterren hotel

De ligging was perfect, vlak aan zee en de haven en de winkels, terassen en restaurants. De service van het personeel was uitmuntend. Gezellige kamers en bar.

De ligging, het eten en vooral de behulpzaamheid van zeer...
    • Premium Kamer

De ligging, het eten en vooral de behulpzaamheid van zeer vriendelijk, deskundig personeel.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Nooit meer
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit veel te duur 16 euro voor een biertje Restaurants gesloten ontbijt matig

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Top gastvrijheid !

Extreem hoge prijzen voor drank en eten !!

Top gastvrijheid !!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prima hotel, vriendelijk personeel.

Kleine balkons met weinig privacy. Het zwembad was nog niet open. Seizoen begint pas in juni op Sardinië. Porto Cervo is meer een groot vakantiedorp en dat was niet echt wat wij zochten.

Prima hotel, vriendelijk personeel. Behulpzame conciërge. Hotel ligt midden in Porto Cervo. Een prachtig eiland !!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Buiten mooi uitzicht, schoon, ruime badkamer, aardig...

Eten veelste duur voor wat je krijgt in het hotel(droge salade) buiten seizoen(april) uitgestorven, niet handig met kinderwagen, veel trappen.

Buiten mooi uitzicht, schoon, ruime badkamer, aardig personeel, mooie boottocht

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Zeer behulpzaam personeel.

I.v.m. het slechte van de afgelopen dagen konden we geen gebruik maken van het prive-strand. We hadden gelukkig een huurauto. Bij aankomst moesten we wachten op de sleutel van onze kamer, waardoor we 1,5 uur hebben moeten wachten in het café. De prijs van een glas wijn € 15,00, bier€ 15,00 en een kopje koffie € 9,00 vonden we wel erg overdreven. We hebben de andere dagen dus geen gebruik meer gemaakt van het café en restaurant. In de omgeving waren er mooie alternatieven. Verder was er veel herrie van een aggregaat, waardoor we geen gebruik konden maken van het balkon. Alleen toen de aggregaat uitgevallen was, en we dus geen stroom hadden, konden we rustig op het balkon zitten.

Zeer behulpzaam personeel.