Beoordelingen over Hotel Ciasa Salares 4-sterren

Prè De Vì Strasse, 31 - Armentarola, 39036 San Cassiano, Italië

#9 van de 16 hotels in San Cassiano

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Te commercieel, weinig Ladinisch, weinig ziel.

Er is veeeeel te veel personeel bij de service en de receptie. Minstens 3 man bediening rondom je tafel. Het moet allemaal worden betaald door de gast!!! Bij de totaalafrekening bleek mijn eerste nacht een aanbieding, dat was mij niet medegedeeld bij mijn boeking! De overige overnachting waren ca 100 euro duurder omdat er een ploeg mannen had geboekt en hoe meer boekingen en aanbiedingen hoe duurder voor de overige gasten. Dat vertelde de receptioniste mij. Het ging niet over laag seizoen of hoogseizoen. Bespottelijk, dit had ik nog niet eerder meegemaakt, 2 verschillende prijzen in 1 week zonder daarvan in kennis te worden gesteld. Hoe denkt Booking.com daarover. Graag uw commentaar. Overigens.......je word "afgewerkt" maar de ziel in het hotel ontbreekt! Laten we maar zwijgen over de voedselvergiftiging die ik heb opgelopen(kan ook elders zijn gebeurd) , de receptie ging heel nerveus om met mijn vraag om me te helpen, ik heb anderhalf uur hevig moeten braken en vroeg hun om hulp, Weinig professionaliteit .

De service van de wellness dames en de service van de chauffeurs. De vriendelijkheid van de cleaningladies.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Sfeer, chique, fantastisch ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwacht niet veel van de tuin, die ligt aan de voorzijde.

Sfeer, chique, fantastisch ontbijt. 'S avonds elke dag een salade/groente buffet.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

eten viel tegen in verhouding tot wat het koste
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het eten