Beoordelingen over Club Hotel Marina Beach 4-sterren

#10 van de 10 hotels in Orosei

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Onproffesionele en arrogante personel

De personel van de reception was uitermate onvriendelijk: eerst wouden zij mijn pasport vasthouden tot dat ik zou vertrekken. Ik was het niet eens mee. Daarna zelden ze dat ze zullen een kopie van maken. Ik weet dat het niet mag: kopie van mijn pasport kan iemand misbruiken. Daarover heb ik een uitgebreide programma gezien. Uiteindelijk schrijven zij mijn gegevens over maar met een enorme sarkazme en het uitlachen . Dat was net te veel: ik heb de manager geroepen. Dat was een grote man. Hij begon gelijk mij vertellen dat ze een korting geven mij, omdat eigenlijk ik boven de prijs wat ik bij de booking.com geboekt, nog club kaart moet betalen en nog iets om strand te mogen gebruiken. Maar ik was daar voor 1 nacht. Dus de hele oplichterrij. De kamer was redelijk. Ontbijt is slecht. Ik vind Sardinie fantastisch, maar door deze situatie mijn indruk werd verbitterd. Ik kom natuurlijk nooit meer in club hotel Marina Beach. Ik raad iedereen af. Mw. Groen

overnachting tijdens rondreis

doolhof om kamer te vinden, matig ontbijt.

mooi zwembad

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Dat alles erg duur was.

Zie hier boven.

Dat alles erg duur was. Een strandhanddoek huren bijvoorbeeld €2,50 en per handdoek nog eens €20,- borg. Daarnaast moest je een pasje aanschaffen om mee te kunnen betalen. Ook internet was duur.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Zeer groot complex met erg veel faciliteiten.

Restaurant eeenooorm groet en gehorig. Groot een kil, een echte eet parkeergarage!

Zeer groot complex met erg veel faciliteiten. Ideaal voor een vakantie met kleine kinderen. Ruim opgezet met prachtige tuinen en enorm zwembad.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Het prachtige uitzicht, enorme zwembad en het strand op...

De kwaliteit van het eten wisselde. Opvallend was dat wanneer veel Italiaanse gasten verwacht werden, de kwaliteit van het eten een stuk beter werd. Dit geldt zowel voor het ontbijt als het diner.

Het prachtige uitzicht, enorme zwembad en het strand op loopafstand inclusief ligbedden en parasols.