Beoordelingen over Colonna Hotel Du Golf 4-sterren

Strada Panoramica Costa Smeralda - Km 6 - Golfo Di Cugnana, 07026 Marina di Portisco, Italië

#9 van de 11 hotels in Marina di Portisco

4,5

Een goede start van onze rondreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het hotel was nauwelijks een lounge om te zitten toen het wat kouder werd (september), alleen een openlucht bar. Slecht 1 kopje koffie (espresso) bij het ontbijt is wat sober.

De kamer had een prachtig uitzicht over de baai, de locatie van het complex is prima, prachtige tuin en een prachtig zwembad, ruime kamer en een balkonnetje

Het was niet wat wij hadden verwacht. Wij houden van rust, en dat is dit hotel dus niet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was een clubvakantie met animatie. Dat was niet duidelijk doorgegeven. Dat maakt dat er elke avond een luidruchtige animatie was tot 24u. Dit is niet rustgevend! Er waren luidruchtige buitenairco-groepen, die de ganse nacht een storend lawaai gaven. Dit hebben we dan ook doorgegeven aan de receptie.

Het ontbijt was top. Restaurant voor avondeten hebben wij niet gebruikt dus kunnen wij niets over zeggen. Mooi zwembad, met goede faciliteiten met ligzetels. Goede service. Propere kamers. Handdoek voor zwembad was gratis.

Prima accomodatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij vroege aankomst reeds gebruik kunnen maken van de faciliteiten, en tot vlak voor vertrek gebruik kunnen blijven maken van de kamer, ook al was het uit check tijdstip reeds voorbij.

Prachtige locatie, ideale uitvalbasis om het
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De avondanimatie was zeer luid, fijn voor wie eraan deelneemt, maar kom je voor de rust dan kan dit pas vanaf 23u30!! Prachtige locatie, maar een huurwagen is een must !

Zeer uitgebreid ontbijt ( naar Italiaanse normen), prachtig en zeer verzorgd zwembad, ruime kamer

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Het ontbijt en diner.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verouderde badkamer met mankementen. Afgelegen, auto noodzakelijk.

Het ontbijt en diner. Aanleg accommodatie, erg mooi! Inrichting kamers erg gezellig en koelkast op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

5,5
    mooie vakantie, maar geen 4 sterren...

De bedden waren niet comfortabel. Airco werkte niet goed en is ook niet gerepareerd na het aangeven hiervan. De badkamer had veel mankementen. Horeca personeel viel tegen. Lang wachten, ongeïnteresseerd.

De tuin en lokatie waren geweldig. Ook het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

zeer slecht hotel met stinkende kamer en slecht bed en om 6 u gewekt door het kabaal in de keuken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

veel te duur voor hetgeen je krijgt ! eten en drinken schandalig duur ligging zeer slecht totaal verouderd hotel . max 2 *

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Het ontbijt was zeer royaal en het zwembad goed onderhouden...

Wifi was niet optimaal, de locatie van het resort ligt op min 20 minuten rijden van andere plaatsjes. Het strandje viel ons ook tegen, veel wier en modderig en ondiep.

Het ontbijt was zeer royaal en het zwembad goed onderhouden en schoon. Heerlijk om in te zwemmen! Ook fijne ruime kamers. Ook werden we spontaan verrast met champagne en fruit op de kamer omdat het onze huwelijksreis was!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Heel mooie ligging aan een baai aan de Costa Smeralda.

Het interieur van de kamer, en zeker de badkamer, is aan een opknapbeurt toe. Bij aankomst was de receptionist totaal niet vriendelijk, en stond ons uit te lachen met zijn collega in het Italiaans, dat ik begrijp. In de namiddag is er luide muziek rond het zwembad, en tot middernacht is er luide animatie, dus geen rustig moment te vinden. Wifi is er enkel aan de bar. Het diner was wel lekker, maar heel kleine porties voor 35 euro per persoon.

Heel mooie ligging aan een baai aan de Costa Smeralda. Heel mooi zwembad. Lekkere keuken. Comfortabele bedden. Prijs-kwaliteit wel goed, gezien het gelegen is in een heel dure regio.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Na een vieze lijm geur in de kamer, kregen we direct een...

Slechte bedden. Wie op zoek is naar animatie kan hier zijn hart ophalen. WiFi is niet makkelijk beschikbaar.

Na een vieze lijm geur in de kamer, kregen we direct een nieuwe kamer.