Beoordelingen over Hotel Ritter 3-sterren

Corso Garibaldi 68, Milaan Centrum, 20121 Milaan, Italië

#148 van de 424 hotels in Milaan

De ligging en nette kamers.

Er was geen gelegenheid om er iets te drinken, kon het wel uit een automaat halen. De kosten waren €100,- voor een blikje bier. En het brood was nog bevroren van binnen. Parkeer gelegenheid die ze je aanbieden vlakbij het hotel zou ik niet gebruiken. Bij inleveren van onze auto vertelde de man dat het € 45 zou gaan kosten voor 2 dagen. Bij ophalen moest ik €90 afrekenen????? zei dat dit niet de afspraak was, moest betalen anders zou ik de auto niet terug krijgen.

De ligging en nette kamers.

Mooi centraal gelegen om stad te verkennen

De airco van 1 vd kamers deed het de 1e dag/nacht niet. Goed opgelost de volgende dag met een nieuwe kamer.

Kamers mooi gerenoveerd met mooie badkamer en goede bedden.

Prima locatie, vrij dicht bij centrum in leuke wijk Brera

De kamer had hele zware gordijnen, waardoor het erg donker was op de kamer. Als je deze open had, had je inkijk

Heerlijk ontbijt, uitgebreid met ei en twee soorten taart

De service viel tegen, het ontbijt ook maar de locatie was ideaal en de kamers schoon

De vloer in de gang was vast gezet met ducktape. Ook kregen wij niet de kamer die we hadden geboekt en toen we dat vroegen bij de receptie kregen we in eerste instantie een nieuwe kamer de volgende ochtend maar toen we daar eenmaal stonden zei de receptionist nee en liep hij weg zonder iets te zeggen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Misschien zeepjes/shampoo toevoegen aan de toiletartikelen. Nu lagen er enkel papieren zakdoekjes en douchekapjes.

Hotel lag in een aangename buurt. Alles vlot te bereiken met het openbaar vervoer. Ontbijt voldeed aan onze verwachtingen maar misschien zorgen dat de tafels vlugger worden afgeruimd. Wij hadden een rustige kamer (lag aan de achterkant) en dagelijks kwam de schoonmaak langs voor propere handdoeken. Hadden een goed gevoel tijdens ons verblijf. Geen nare ervaringen gehad. Verbleven daar van 2juli tot 6 juli.

Een perfecte locatie voor een citytrip!

Een mooi en schoon hotel gelegen in een leuke wijk met leuke restaurants en café's. Alles is op loopafstand, maar als je wilt kan je vanuit hier ook prima de metro of tram pakken. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Voor een volgend bezoek aan Milaan zou ik zo weer dit hotel boeken!

super

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. op 10 minuten wandelen van Duomo. Hele leuke buurt met toffe bars/restaurants en ja ook shops. Bij een volgend bezoek zal ik zonder fout terug bij hen reserveren. Een klein negatief puntje. WIFI werkte niet, maar geen probleem vroeger hadden we ook geen WIFI nodig om een leuk verlof te hebben.

Prima verblijf en top locatie

Ontbijt stelde niet heel veel voor.

Wij werden vriendelijk begroet en meteen geholpen. Kamers waren netjes en ruim. In 3 minuten loop je naar Parco Sempione. Binnen 15 minuten lopen ben je bij de Dom, winkelcentra, etc. ook veel leuke tentjes om wat te drinken of eten in de buurt.

Perfecte locatie voor een stedentrip naar Milaan.

Perfecte locatie voor een stedentrip naar Milaan. Gelegen in een leuke buurt. Ruime, nette kamers met schone badkamer. Aardig personeel. Goed ontbijtbuffet met ruime keuze.

Overtrof verwachtingen, goede kwaliteit prijs verhouding!

Moderne kamers, goede grote badkamer met moderne faciliteiten. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en grote lounge. Voor de vlucht nog beneden in de lounge gezeten, telefoon opgeladen en drankjes waren beschikbaar. Kortom goed hotel!

Locatie is geweldig in de wijk Brera alleen wat gehorig.

De douchetemperatuur veranderd steeds, waardoor je opeens onder hele hete douche staat en een paar seconde later weer koud. Ik zou mijn kinderen niet alleen laten douchen. De kamers zijn best gehorig.

De locatie van het hotel in de week wijk Brera was geweldig! Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Milaan was uitstekend als citytrip, spijtig van onvriendelijk hotelpersoneel

Ontvangst door manager was heel vriendelijk; minpunt was betaling bij aankomst in het hotel. Tijdens ons verblijf bemerkten we dat Italianen pas moesten afrekenen bij vertrek. Na betaling waren we compleet lucht voor de manager voor de rest van het verblijf,geen goedemorgen, goedemiddag of goedeavond meer......jammer, een vriendelijk woord doet veel. Ontbijt was voldoende, enkel motivatie van personeel was ondermaats, liepen rond al zuchtend en keken ook niet vriendelijk. Tafels niet tijdig afgeruimd en gereinigd. Qua hygiëne , er was veel schimmel in de douche

Ligging van het Hotel was uitstekend, nabij metro. Heel rustige straat, nabijheid van verschillende restaurants .

Centraal gelegen en toch rustig hotel(wakker worden van...

Het licht in de kamer, lang groot raam gaf weinig daglicht. Een lamp aan het plafond ontbrak waardoor het een vrij donkere kamer was. Douchecabine aan de krappe kant.

Centraal gelegen en toch rustig hotel(wakker worden van fluitende vogeltjes in een grote stad!). Bedden lagen heerlijk. Schone kamers, iedere dag schone handdoeken. Toiletten en douche netjes schoon. Perfecte uitvalsbasis voor stedentrip met heerlijke pizzeria op loopafstand (Pino).

Prima hotel voor een goede prijs in het centrum van Milaan, vlak aan de Brera-wijk.

balkonmuur was nogal hoog waardoor je enkel de lucht kon zien (bovenste verdieping).

ligging ideaal om Milaan te verkennen, metrostation op 3 minuten wandelen en Duomo op 20 minuten. Lekker ontbijt, propere kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Hotel ligt prima in het centrum en diverse faciliteiten op loopafstand.

De medewerker/kok die er 's morgens rondliep heeft nog nooit van haccp gehoord (hygiëne code voor de horeca). Hij liep elke morgen standaard met zijn poetsdoek in de hand, om tafels schoon te maken en vervolgens brood op te dienen met de smerige doek nog steeds in zijn hand, ook het servies werd op dezelfde manier op tafel neergezet. Roerei was half gaar en kwam uit een grote emmer welke vanuit de keuken direct in de chafing dish gekwakt werd. Om 10.00 uur was het buffet ten einde, maar er werd ook direct alles weggehaald en de lampen gingen al uit. Dit vonden we niet echt klantvriendelijk. Verder was het ontbijt redelijk. Een biertje na afloop van de stedentrip in het hotel was niet mogelijk, dat was wel jammer. Maar er waren voldoende gelegenheden in de buurt.

Kamers waren schoon en netjes, personeel aan de balie was prima

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Boven verwachting

Geen

Heel goed verblijf gehad in een mooi en schoon hotel. Lekker, vers, geen tafels vol eten maar diverse keuzes uit brood en beleg. Op 200 m afstand van de metro waarmee je binnen 5 min midden in t centrum staat.

Het ontvangst was goed,desbetreffende meneer achter de balie was vriendelijk. Wij konden om 11.00uur al inchecken omdat er een kamer vrij was. De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was uitstekend.

Prima hotel op een top locatie.

Sommige aan de receptie waren niet altijd even vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk ontbijt, schone kamers. Goede ligging ten opzichte van alle bezienswaardigheden.

goed, basic hotel, prima gelegen om Milaan te verkennen.

Ligging van het hotel is uitstekend om de stad te verkennen (ook vlakbij het metrostation). Gelegen in de gezellige wijk Brera met veel eet- en drinkgelegenheden en winkels (maar dan niet de dure, exclusieve zoals in het centrum). Het hotel is recent gerenoveerd, hier en daar heb je wel een gedateerd gevoel maar de kamer zelf was goed, voorzieningen voldoende maar niet meer dan dat, rustig, matras prima, badkamer goed in orde. Ontbijt was ook voorzien voor niet Italianen (dus niet enkel zoetigheden), niet super uitgebreid maar best ok.

Goed ontbijt, maar lawaaierige kamer 24/24 (straat en machine)

Ramen konden niet goed dicht, waardoor er zeer veel straatlawaai binnen kwam. Ook was er dag en nacht een machine in het gebouw die veel lawaaioverlast bezorgde. (slapen??)

geweldige vakantie gehad mede dankzij dit hotel

De douche had wat kuren(van koud naar heet water), maar verder alles top, vooral de locatie is perfect voor een citytrip

De kamer was schoon en groot genoeg, badkamer ruim en groot genoeg voor twee. Uitzicht was niets(keken uit op de achterkant) Personeel bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Goed en uitgebreid ontbijt. Prima

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Toplocatie

Ontbijt simpel, niet veel keus, wat er was was prima

Kamers prima, schoon, nette badkamer, ligging is dichtbij het metrostation, veel leuke eettentjes, perfecte locatie om het centrum vanuit te verkennen, klantvriendelijk personeel

geweldig

weinig tot niets

ontbijt was mooi uitgebreid en voldoende, kamer heel goed en rustig, in de ruime omgeving van het hotel zijn voldoende restaurants bars en uitgaansgelegenheden. het hotel ligt op aangename loopafstand van diverse attracties, kasteel duomo passage en scala, alsmede de prachtige monumentale begraafplaats en het modedistrict. het hotel heeft een betaalbare parkeerovereenkomst met een ander hotel op 100 meter afstand. tevens bijzonder vriendelijk receptie personeel

het ontbijt was relatief uitgebreid,alhoewel ze in Italie...

wij waren ferm gebeten van de mieren die onder de matras zaten.

het ontbijt was relatief uitgebreid,alhoewel ze in Italie meestal niet veel ontbijten.. de heren aan de receptie konden toch wat zinnetjes Frans. Niet ver van Metro Moscova.

Klepje van doucheput was kapot maar er wel opgelegd, hierdoor had je dit niet in de gaten. Dit zorgde ervoor dat hierover uitgegleden is en gevallen in de douche. Erg slecht dat kapotte dingen zo worden verdoezeld.

De kamer had goede airco en was op goede loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Milaan is een mooie stad maar prijs/kwaliteit hotel Ritter viel ons tegen

Wij misten 1 overnachting door vertraging van de vlucht. Op onze vraag of ze iets voor ons konden doen wat betreft upgrade naar betere kamer bijv werd nors gereageerd. Over het algemeen geen fijne indruk van degene die onze incheck deed.

De ligging van het hotel was goed. Prima te bereiken met de bus/taxi

Ontbijt was goed, kamers waren goed.

erg veel lawaai van het restaurant er onder en de wanden tussen de kamers zijn erg dun. Je hoort dus alles vooral als het toilet word doorgetrokken.

Ontbijt was goed, kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Milaan Ritter hotel

Het personeel in de ontbijtzaal, ontbijt verder prima verzorgd.

Het hotel ligt ideaal gelegen in Milaan, vanuit daar is alles makkelijk te bereiken. Het balie personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeker aan te raden !!!

Niets !!!

Alles was prima, het personeel héél vriendelijk, héél proper, héél goed ontbijt, mooie kamer en badkamer en prima geleden in het centrum, kort bij de metro maar ook alles was berijkbaar via een mooie wandeling.

Goed hotel in een gezellige en goed bereikbare buurt.

De eetruimte was beperkt waardoor je op drukke dagen even moest wachten voor men de tafels afgeruimd kreeg.

Lekker en gevarieerd ontbijt. Vriendelijk personeel. Met de mogelijkheid om je koffer achter te laten wanneer je uit je kamer moet maar toch nog even de stad in wilt trekken. Het openbaar vervoer is dicht bij.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

De kamer was een beetje gehorig en de bedden een klein beetje hard.

De kamer was mooi schoon en hygiënisch. Vriendelijk personeel en ook mooie locatie op 10 min lopen naar de Duomo, metro ook op loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Locatie en kamer top, personeel en ontbijt zeer slecht

Zeer onvriendelijk receptiepersoneel, niet gastvrij, niet behulpzaam. De ontbijtruimte te klein en met 1 persoon personeel een zwijnenstal. Wij moesten wachten op een tafel die we uiteindelijk zelf maar schoon hebben gemaakt. Veel eten en drinken was op. Zeer slecht.

Goede kamer en geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima hotel op prima locatie

De gehorigheid op de kamers

Prima locatie op loopafstand van de Dom , veel restaurantjes in de directe omgeving, 100 meter vanaf M Moscova, prima kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ligging is prima, op loopafstand van alles te doen.

De receptionist was onvriendelijk. Zijn jongere collega van de avonddienst maakt dat echter weer goed. Ontbijtzaal is veel te klein.

Ligging is prima, op loopafstand van alles te doen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

stedentrip

ontbijt-ruimte was te klein voor zoveel gasten. personeel kon de toeloop niet aan voor het buffet.

Bedden goed, sanitair prima, locatie heel goed, vriendelijk prersoneel

Voor een stedentrip naar Milaan is hotel Ritter een goede keuze

De entourage bij het ontbijt mag uitbundiger. Geen plastic bekertjes voor sappen en koude melk. De koffie en variëteiten hierop kwamen uit een automaat die soms onnavolgbaar was vwb hetgeen dat eruit kwam

De ligging was uitstekend zowel qua bereik, omgeving als geluid van buiten. Bedden waren goed. Ontbijt was goed. Personeel was hartelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Voor een weekend verblijf is dit een prima hotel.

WiFi verbinding was niet zo goed op de kamer. Bij de receptie was het beter.

Personeel was vriendelijk, kamer was netjes en schoon. Op de kamer lag er laminaat en gelukkig geen tapijt. De locatie was uitstekend.

Goede plek in de stad

Schoon Goed ontbijt vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het ontbijt en de ruimte daarvoor in het hotel

Comfort van de kamer en de ligging ten opzochte van wat we wilden zien in de stad

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Leuke wijk waar het hotel staat. Aardig personeel.

Geen koffie of thee kunnen maken op de kamer. Badkamer was klein en douchcabine verouderd.

Kluisje aanwezig. Ontbijt goed

Een recent gerenoveerde kamer met heel stille airco.

Onthaal is ook beetje aan renovatie toe.

Een recent gerenoveerde kamer met heel stille airco. Ideale ligging! Uitgebreid ontbijtbuffet.

Het geluid van de airconditioning was te gehorig om deze in de nacht aan te laten staan.

Mooie ontbijtzaal met uitgebreid buffet. Kamer ook prima.

Prima ligging, correcte prijs-kwaliteitsverhouding

Persoon aan de balie is nuet al te vriendelijk

Voor een stadshotel krijg je een ruime kamer. Ligging is ideaal om Milaan te verkennen

Prima locatie

Heerlijk ontbijt Aardig personeel prima

perfecte locatie voor citytrip.

perfecte locatie voor citytrip.

Bijna geen druk op het water in de douche.

Bijna geen druk op het water in de douche.

Locatie, personeel en goede air conditioning bij 34 gr

Locatie, personeel en goede air conditioning bij 34 gr

Mooi hotel

Kamer. Mooi. Groot en schoon met heerlijk groot bed.

super lokatie

De ligging.

De ligging.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

het verblijf was redelijk.

de houding van het personeel.

ontbijt was goed. kamer eveneens.

Gedateerd hotel waar de prijs kwaliteit niet in verhouding staat.

Perfecte ligging qua trein en centrum.

Het was een hele fijne verblijf en we komen zeker weer een keer terug!

Locatie was super, Brera is een hele gezellige buurt. Het ontbijt was erg goed geregeld! En de kamers ruim en schoon!

De buurt

De buurt

Lokatie.

Het hotel is wat gehorig

Lokatie. Ideale uitvalsbasis om de stad te ontdekken Goede aperitivo aan de overkant rechts.

Schoon en centraal, maar ouderwets.

Hotel toe aan vernieuwing. Echt gedateerd overal in ontbijtruimte, gangen en hotelkamer

Locatie perfect. Dichtbij metro en in de wijk brera

Goede bedden!

Goede bedden!Prima kamer! Schoon! Goed ontbijt. Het hotel ligt in een leuke wijk.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Geen airco op de Kamer

Goed hotel

Drukte bij het ontbijt

Mooie schone kamers en goede locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Genoten

Douches, temperatuur wisselt heel erg.

Goede ligging, mooie kamer en prima ontbijt.

Super locatie, goed ontbijt, heerlijke bedden, schone kamer.

Super locatie, goed ontbijt, heerlijke bedden, schone kamer.

Goede locatie, goed hotel!

Ruime kamers.

Goede locatie

Personeel kan vriendelijker

Locatie is geweldig en de kamer was ruim en schoon! Goede bedden alleen de kussens waren niet zo comfortabel

Prima, hotel handige locatie, nette kamer goed ontbijt

Gehorig

Uitgebreid ontbijt

Zwakke verlichting

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Redelijk

Kamers en onbijt

Kamer erg warm! Shampoo ontbrak in de kleine flesjes?

Kamer van schoon!

Het ontbijt was heel goed en werd steeds bijgevuld.

De bar is niet echt aantrekkelijk.

Het ontbijt was heel goed en werd steeds bijgevuld. De kamers zijn super schoon!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima kamer, schoon sanitair, goed ontbijt.

Hotel ligt in een milieuzone. Parkeren in nabij gelegen garage is prijzig (€25,- per 24 uur).

Prima kamer, schoon sanitair, goed ontbijt.

Zeer goed hotel om Milaan te bezoeken.

Mooie moderne kamer. Uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

geen aanrader

kamers zeer gehorig, minibar draait hele nacht, douche te klein, bijna geen plaats tussen toilet en muur

vriendelijk personeel

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Nette kamers, goede bedden, leuke buurt

Er waren muggen, geen hor voor het raam

Locatie in een gezellige buurt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

aan te bevelen

check-in voor vliegtuig kon niet via pc van hotel

uitgebreid ontbijt nette kamers hotel op wandelafstand van centrum kort bij metro station

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gunstig gelegen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Ritter