Beoordelingen over Hotel Concorde 2-sterren

Via Giovanni Amendola 95, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#762 van de 921 hotels in Rome

Geweldige tijd in Rome, hotel was niet top, maar ok.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Er was geen kleerkast. Het ontbijt was op zich wel voldoende, maar redelijk eentonig, geen kaas of charcuterie. 's Nachts veel lawaai van de straat. Slapen met het venster open was dus geen optie en de temperatuur van de airco kon niet zelf geregeld worden.

Zeer goeie locatie, dicht bij station en metro. Hotel op 5e en 6e verdieping van het gebouw. Kleine, oude lift naar boven. Kamers waren zeer netjes. Badkamer was ruim en proper. We waren er enkel om te douchen en te slapen, dus voor ons was dat ok.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Redelijk goed, voor de gemakken in de buurt.

bij betreden van de kamer rook het zwaar naar sigaret terwijl het non smoking kamers zijn. De veiligheid is wat minder, vreemde figuren die steeds daar rondlopen om 's avonds mee naar binnen te lopen. We hadden door gegeven dat 2 jongens voor de deur stonden en toen ze ons zagen liepen ze even weg en het moment dat de deur open ging kwamen ze ons achterna en zaten op de eerste verdieping te wachten in de trappenhal, maar er werd niks mee gedaan dan alleen de vraag als er ons wat was overkomen. Gelukkig heb ik dat kunnen voor komen om beneden met mijn gezin te wachten tot andere mensen die in de hotel kwamen met hun mee te gaan, want de hotel is op de 5e etage van het gebouw.

Service bij inchecken is prima. Ontbijt was redelijk goed, bij betreden van de kamer rook het zwaar naar sigaret terwijl het non smoking kamers zijn. Kamers worden op tijd schoongemaakt. De omgeving best druk met winkels om heen, maar de veiligheid is wat minder, vreemde figuren die steeds daar rondlopen om 's avonds mee naar binnen te lopen. Wat misleidend was is de foto van het hotel dat anders dan werkelijk is. Verder een prima locatie nabij winkels en om op de hop on hop off tour te stappen, metro, bus en trein op loop afstand.

Het personeel was aardig.

De hygiëne viel wel tegen. veel stof, achterstallig onderhoud... wc-bril die lost zat, douchecabine deur die los zat... vochtplekken in systeemplafond ... Ook waren de kamers best gehorig. het scheelt dat we er alleen waren om te slapen. de rest van de tijd waren we de prachtige stad aan het bewonderen.

Het personeel was aardig. het hotel is op +/- 150 meter lopen vanaf Station Termini, waar je heerlijk kunt eten. bezienswaardigheden waren er ook genoeg op loopafstand.. +/- 15 min lopen naar Trevi fontein/ Spaanse trappen.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Hygiene

Hygiene

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Geen vers beleg bij ontbijt. Schoon genoeg maar wel stof in de kamer.

Ligging en vriendelijk personeel.

Goede ligging, slecht ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Krap, slecht ontbijt, douches niet ruim en onderhoud nodig in doucheruimte

Dicht in het centrum en station, goede restaurants nabij

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima hotel voor verblijf tijdens stedentrip, niet luxe maar voorzien van alle benodigde gemakken

het balkon

Gunstige ligging, nabij station. Vriendelijk personeel Goed ontbijt, niet uitgebreid, maar voldoende Nette kamer/badkamer

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Goed, eenvoudig hotel

Matig ontbijt, maar dat weet je. Slechte bedden.

Ligging ideaal, net hotel. Iedere dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Rome is een prachtige stad, hotel dicht bij Termini

Kamer met schuine wanden, paar keer hoofd gestoten. Kleine badkamer , weinig beenruimte bij toilet

Locatie prima, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Locatie.

Ontbijt was erg slecht en zeer karig. Hoef je er niet bij te boeken. Zoek lekker een bakkertje op.

Locatie. Openbaar vervoer op loopafstand.