Beoordelingen over Hotel Contilia 3-sterren

Via Principe Amedeo 81, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#764 van de 970 hotels in Rome

Rome.

Volgens mij is de privacy wetgeving hier nog niet geland! Kamer was groot en slaapbank was prima. Bed was voorzien van harde matras. Badkamer prima. Het ontbijt was niet uitgebreid maar oke, echter niet berekend op de vele gasten die er waren.

Dicht bij centraal station in leuke en levendige buurt. Super restaurantjes waar je voor ee; goede prijs k7nt eten. Verbinding met centrum is top.

Vuil en geen vers ontbijt

Was nog vuil van de mensen die er voor ons verbleven. Zelfs na vragen om te kuisen werd enkel het vuilbakje leeggemaakt en nieuwe handdoeken gebracht.

Er was airconditioning.

Doucheruimte was een ramp: 0,50cm tussen 2 vieze gordijnen langs wcpot en wastafel. Een ramp!!!

De 1-persoonskamer was een kort nauw gangetje. Alles stond erin gepropt. Je kon net voor het bed langs. Voor een normale koffer was eigenlijk geen plek. Het was in één woord behelpen!!

Het ontbijt beviel het beste. Dat was in het geboekte hotel. Voor de kamers werden we naar een dépendance een eindje verder in de straat verwezen.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

goed hotel kort bij Station Termini

We zaten ingedeeld in een bijgebouw, voormalig hotel Campodoglio, vier sleutels verder eer je op je kamer was.

Kamer was netjes, leuk plafonddetail. Ze hadden het ontbijt goed onder controle ondanks de drukte

Locatie, vriendelijk personeel.

Handdoeken waren als gordijnen, bed was heel hard. Kamer heel klein. En wij hebben voor veel minder geld in luxere hotels gezeten. Ontbijt was ok. Maar vergeleken met anderen hotels minimalistisch

Locatie, vriendelijk personeel. Douche was super. En het was er schoon.

We hebben ons prima vermaakt.

Ik miste het roerei of een eitje bij het ontbijt en ook een tomaat en komkommer erbij is wel lekker. Het was voor mij teveel zoetigheid.

Prima locatie vlak bij het station. Diverse restaurantjes vlak bij. Alle bezienswaardigheden op loopafstand, als je goed ter been bent.

Oneerlijk want je krijgt niet waar je voor betaald

We hadden een kamer met bubbelbad geboekt maar kregen een hele kleine kamer met een douche waar je je amper in kon bewegen... ontbijt was niet heel bijzonder koffie was slootwater... gingen iedere ochtend in de straat van ons hotel bij de bar koffie drinken... Rome is geweldig mooi maar nooit meer dit hotel!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Lekker ontbijt, goeie ligging en vriendelijk personeel.

Kamers zijn kleiner dan op de foto en de douche bleef niet op dezelfde temperatuur.

Lekker ontbijt, goeie ligging en vriendelijk personeel. Sleutel moest je iedere dag afgeven en kreeg je terug bij de 24/24 receptie.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel voor stedentrip!

Ontbijt was prima. Broodjes, croissants, fruit, yoghurt, zoete broodjes. Voor ieder wat Wils. Kamers waren prima, niet heel groot, maar schoon. Föhn was defect, maar werd bij melding direct gemaakt. Vriendelijk personeel bij receptie!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Een aardig hotel vlakbij Roma Termini.

's Avonds was het erg gehorig op de gang. 's Morgens om 7 uur ging op de binnenplaats airconditioning loeien en in de badkamer de afzuiging aan. De koffie en het ontbijt konden mij niet heel erg bekoren.

Het hotel ligt -net als vele andere- vlakbij station Roma Termini. Het personeel is heel vriendelijk.

Zeer primitief

Het ontbijt viel erg tegen. We sliepen de 1e nacht in een dependance van het hotel, daar hadden we niet voor gekozen. Daar was geen personeel aanwezig. Na de 1e nacht is er geregeld dat we gewoon in het hotel konden slapen.

Schone kamers

Kamers waren klein.

Zie hierboven

Kamers waren klein. Het ontbijt was eenvoudig en iedere dag hetzelfde. Broodjes/croissant , beleg alleen ham en kaas. We misten gekookt/ gebakken ei/ spek.

Confrontatie met Rome was heftig

Het ontbijt was typisch Italiaans, wit brood en zoetigheden. Weinig opbergruimte in de badkamer, piepkleine douche. Personeel efficiënt maar wat afstandelijk. Nooit een gezellig praatje, bijvoorbeeld.

De centrale ligging bij station en metro, en volop leuke restaurants in de straat.

goed voor te slapen en te verblijven maar verwacht verder niks.

Het ontbijt was heel matig. Koffie was niet lekker en de ontbijtruimte was te klein voor zoveel gasten. Er was helemaal geen ruimte tussen de stoelen en tafeltjes je zat bijna bij de buren op schoot. En wat we helemaal jammer vonden was de vriendelijkheid van het personeel geen goedemorgen of dank je wel kon ervan af.

Hotel is vanuit de metro binnen 5 min te voet te bereiken. colluseum ligt op 15 min en de trevi fontijn op 30 min wandelen De kamers en badkamer waren goed en schoon. Werden ook elke dag gepoetst en opgeruimd Bed was prima en elke dag hadden we schone handdoeken.

de ligging van het hotel, vlak bij het Statione Termini -...

douche erg klein - geen mogelijkheid voor een eitje bij het ontbijt

de ligging van het hotel, vlak bij het Statione Termini - airco werkte prima (buiten 40 plus}

Het hotel ligt vlakbij station Termini, dus makkelijk bij...

Het hotel ligt niet in een heel mooie buurt. Er waren wegwerkzaamheden voor het raam, die 's ochtends erg vroeg begonnen. We vonden allemaal haren in het bed. De receptie oogt modern, maar de kamers zijn karig. Het personeel was erg onvriendelijk. Geen aanrader dit hotel.

Het hotel ligt vlakbij station Termini, dus makkelijk bij aankomst per vliegtuig. Ook kun je daar een huurauto oppikken. Het is ongeveer een half uur lopen naar het oude centrum van Rome.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Aangenaam rustpunt na drukte, chaos en hitte

Ontbijt was echt niet lekker. Ook al beseffen we dat Italianen geen ontbijtcultuur hebben. We gingen na de eerste keer zelf ontbijt kopen in de supermarkt. Vieze geur schoonmaakproducten in de kamer. Iets tussen ammoniak en javel. Steenharde matrassen en te plat hoofdkussen.

Ligging vlakbij station. Goeie uitvalsbasis. Geen lawaaihinder van de drukke buurt. Vriendelijk onthaal. Telkens propere handdoeken en netjes opgedekte bedden wanneer we 's avonds terugkeerden. Airco in de kamer. Beetje aftands aan het worden, maar wel proper.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

De locatie vlak bij station Termini.

De kamer was klein, de badkamer zo klein dat je er geen toilettas o.i.d. neer kon zetten. De douchecabine was erg klein; gelukkig zijn we niet corpulent, want dan zouden we niet door de schuifdeur hebben gekund. Maar eerlijk is eerlijk: de douchestraal was warm en na een dag lopen in Rome bij een temperatuur van 30'C is dat waar je behoefte aan hebt.

De locatie vlak bij station Termini.

Centrale ligging.

Ontbijt.....Te weinig voedingswaren. steeds was er te weinig aanvoer vanuit de keuken. Er was maar 1 koffiemachine en dat is te weinig voor de lange rij gasten die stond te wachten om koffie te maken. Geen 3 sterren waardig!

Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prima gelegen hotel ah Termini station met goede luchthavenvervoer én vlotte verkenning van Rome

de heel kleine flat tv !

Onze kamer was heel proper, prima rustige locatie (achterkant htl) met eerder kleine badkamer maar met een goed matras/bed. Het ontbijt OK met veel keus. Het hotel is centraal gelegen ah station Termini op 6 minuten lopen; véél restaurantjes én shops in de directe nabijheid.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

citytrip

badkamer is klein.

de locatie van het hotel is echt super, 5 minuten lopen vanaf het station een goede uitval basis om met openbaar vervoer de stad te bezichtigen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Ondanks minpuntjes douche en bed hebben we genoten in Rome.

Douche viel erg tegen, klein, geen losse sproeier, klein straaltje water, douchekop vol met kalk. De spiralen komen door het matras, het matras is echt aan vervanging toe.

Goed ontbijt Elke dag een keurige kamer.

Fijn hotel, goed gelegen naast Termini station. Prettige sfeer en fijne omgeving.

De laatste ochtend moesten wij om 7:15 uur met de bus naar het vliegveld. Het ontbijt start echter pas om 7.30 uur en hierin kon niets geregeld worden.

Prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel (behulpzaam). De kamers waren schoon en basic, dus prima als uitvalsbasis voor een paar dagen cultuur in Rome. De douche was top (wel smal, maar heerlijk warm en harde stralen).

Ligging en de kamer was prima!

Ontbijt was zeer matig! Veel dingen zoals jam, jus d'orange, croissants mierzoet. Niet iets van ei of andere hartige dingen

Ligging en de kamer was prima!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Voor kort verblijf zonder kinderen te doen

Badkamer met toilet heel klein en ontbijt was matig. Voor een 2e gratis WiFi op een apparaat moet je betalen.

Ligging bij station en verbinding van vliegveld naar hotel met shuttlebus was heel goed

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Locatie en kamers op de 6de verdieping met groot balkon.

ontbijt had iets beter gekund, vooral gewone croissants (nu alleen zoete croissants) en een eitje erbij

Locatie en kamers op de 6de verdieping met groot balkon.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Schone kamer

We hadden voor contilla geboekt. Bij inchecken konden ze onze reservering niet vinden. Uiteindelijk gevonden en bracht de schoonmaakster ons naar de kamer. Dat was niet in contilla maar ergens daarnaast. Moesten via een grote bruine deur naar binnen. Waar we uitkwamen op een soort binnenplaats waar vuilnisbakken stonden. Daar de trap op naar onze etage. Ook daar zat een deur die je alleen kon openen met een sleutel. De kamer was schoon en elke dag schonen handdoeken. Die wel erg naar azijn stonken. Om het ontbijt tw nuttigen moesten we dus naar hotel contilla. Lekker eerst door de regen lopen (1 ochtend regen. Als ik zo naar de foto's kijk van contilla zijn de kamers en badkamer groter dan waar wij naar toe moesten. Ik zag ook een prijs. Toen ik hierover klaagde hebben ze denk ik gauw de kamers op uitverkocht gezet. Het hotel wil het prijs verschil niet bekennen. Zo word je dus flink genaaid daar. Het ontbijt was wel okee. Maar de thee smaakte naar koffie. Niet zo raar als alles uit 1 tuit komt van het apparaat,koffie,thee warme choco. De ligging was goed. Echt vlakbij station termini. Maar ik kom hier zeker nooit meer. Dan betaal ik liever meer dan dat ik zo een binnenkomst heb bij de vuilnisbakken.

Schone kamer

1 minuut naar Terministation. Vandaar kan je iedere kant op

niets, hoor. prima hotel voor een paar dagen.

heel centraal gelegen. 12 jaar geleden logeerden wij hier ook en hadden altijd het plan om hier weer terug te komen

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed driesterren hotel goede ligging.

Heb 3 maal mailtje gestuurd geen antwoord gekregen. Geen ontbijt of andere voorziening voor half 8 lastig als je vroeg weg moet

Schone kamer,goed ontbijt, geweldige ligging t.o.v station

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Wij hebben een fijne tijd gehad in het hotel en Rome

De badkamer was vrij klein en de douche spat alles onder water. De luxe uitstraling van de slaapkamer viel tegen.

De binnen komst en ontvangst. Heel mooi marmer en de ontbijtzaal was ook heel mooi. Ontbijt was heel lekker. Heel luxe

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Locatie perfect, personeel onvriendelijk en geen wifi op kamers

Geen wifi op kamers, matige ontbijtjes en geen vriendelijk personeel. Ook moesten we zeker een halfuur onze paspoorten inleveren voor de verwerking door het hotel? (Waarom is nog steeds niet duidelijk). Ook moesten we elke keer als we het hotel verlieten onze kamersleutel inleveren. Op zich geen probleem, maar wel vervelend om te doen iedere keer. De douche ging telkens van warm naar koud.

Locatie was perfect en kamer werd goed schoongemaakt. Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Het ontbijt was goed.

Internet slechts voor een apparaat. Als je met zijn tweeën bent is het wel handig als je allebei op internet kunt.

Het ontbijt was goed. Wel elke dag hetzelfde. De ligging was perfect.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Het verblijf was verder prima hotael

Het ontbijt was vreselijk. Voor wifi moest om de paar uur een nieuwe code vragen. Kamers vrij sober. Alleen Italiaanse zenders op de tv

De lokatie was prima, in de buurt van de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Het verblijf is goed en het personeel is vriendelijk.

Wel erg veel zoet als ontbijt.

De kamers vond ik wonderlijk. Het was een appartementencomplex waar nog 3 oorspronkelijke bewoners woonden met een eigen voordeur. Als er een appartement leeg kwam links of rechts dan werden het hotelkamers. Dwaal eens door de gangen. Je zit heel dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Kom je met het vliegtuig en de trein, dan is hotel Contilia een uitstekende toegangspoort tot Rome.

De badkamer met de té krappe douche valt tegen. Bovendien was er in één van de kamers die wij hadden, geen wifi ter beschikking. Maar onze drie nichtjes hadden met dat laatste geen probleem.

De ligging van het hotel is uitstekend. Dat zorgt ervoor dat enkele mindere punten gemakkelijk worden vergeten. De ontvangst was daarenboven zéér vriendelijk! Alles bij elkaar een aanrader.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

4,0
    Het ontbijt viel tegen en ik miste een bad

Het ontbijt viel tegen en ik miste een bad

Heel proper !

De douche was langs binnen verkalkt waardoor er weinig water uit de douche kwam

Heel proper !

Matig ontbijt

Matig ontbijt

Veel te kleine kamer voor een 4 persoonskamer.

Veel te kleine kamer voor een 4 persoonskamer. Het was een gewone 2 persoonskamer waar ze 2 bedden hebben bijgeplaatst.

Centraal gelegen

Douchekop kan je niet ophangen....ontbijt wrg slecht geen bruin brood te vinden

Personeel erg vriendelijk

Prima locatie, dichtbij OV en veel bezienswaardigheden op loopafstand.

Het ontbijt mag ietsje uitgebreider ....meer broodkeuze en een eitje erbij zou leuk zijn.

Enorm vriendelijk personeel

de omgeving van het hotel

het was heel dicht bij alles wat je wil zien

Leuk personeel en goede ligging.

Slechte bedden. Erg hard en we voelden de veren door het matras heen. Veel pijn aan de rug aan over gehouden.

De locatie was perfect en het waren nette kamers.

De handdoeken voelden als gordijnen.

De locatie was perfect en het waren nette kamers.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fijn hotel op fijne locatie

Veel stof op de vloer

Perfecte ligging

Een heel

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijtbuffet was lekker en verzorgd. De kamers ook zeker in orde!- rustige omgeving.

Kan beter

Niks geen minibar geen normaal bad geen handoeken personeel dingen vergeten

Goede hygiëne en afstand tot het centrum/ vliegveld

De temperatuur van de douche veranderde continu en de straal was niet krachtig genoeg.

Goede hygiëne en afstand tot het centrum/ vliegveld

Passend verblijf

Kleine kamer, kleine douche

Prijs- kwaliteit-locatie

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Badkamer

Ontbijt (2de dag oud brood)

Badkamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

• Beoordeeld op: 15 november 2017

prima verblijf voor kort bezoek aan Rome.

ligging hotel is prima, nabij station Termini, in de buurt genoeg restaurants, loopafstand naar Colosseum en andere bezienswaardigheden 2 tot 3 km.

Heerlijke tijd gehad,hotel vlakbij metro.

Kleine kamer,maar je bent er alleen om te slapen.

Ontbijt was goed,best veel keus.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het ontbijt en het personeelc

Het ontbijt en het personeelc

Twee duidelijk verschillende kamers echter dezelfde prijs

Twee duidelijk verschillende kamers echter dezelfde prijs

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima hotel voor een stedentrip. Ligging perfect vlakbij Termini en in de buurt leuke restaurants.

De kamer en badkamer waren klein, gelukkig hoog plafond.

Het hoge plafond in de kamer, het uitzicht en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Was goed

Badkamer te klein

Goede ligging

Hygiëne, eten, personeel

Goede ligging

Het ontbijt viel tegen!

Het ontbijt viel tegen! Koffiekoeken en brood waren heel droog. Enkel fruit uit blik en geen vers fruit. Gelukkig was er wel toast met jam en choco.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Vriendelijkheid mensen

Ontbijt en ligging prima

Ligging van het hotel

Ligging van het hotel

Hotel is een aanrader, locatie uitstekend, personeel vriendelijk, erg schoon.

douche

Ontbijt was prima; kamer klein, maar praktisch ingericht, douche : ruimte was klein, douche zelf niet erg praktisch en erg heet.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Het personeel

Het ontbijt had iets beter gekund

Het personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Zeer slecht ontbijt erg jammer

In het centrum

Geluidsoverlast van de drukke straat, werd snachts wakker...

Geluidsoverlast van de drukke straat, werd snachts wakker door kabaal Ontbijt was simpel en smakeloos

• Beoordeeld op: 11 april 2017

een culturele uitstap

kleine kamer. bedompt. niet aantrekkelijk.

Ontbijt was goed. Kort bij trein en metro.

Een goed hotel als je enkel een plaats zoekt om te slapen. Rome biedt genoeg om de gehele dag weg te

Zat in een dependance ipv het hotel. De douche was erg klein.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Goede locatie t.

Goede locatie t.o.v van de bezienswaardigheden. Biijna alles op loopafstand. Vriendelijk, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ontbijt was minder. Weinig keuze en redelijk droog brood

Locatie was dichtbij centrum en station. De buurt waarin het hotel lag was ook leuk.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Fijne vakantie in Rome

Bed was hard, douche was klein

Ontbijt was goed, kamer mooi.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Heerlijk adres in Rome, voor herhaling vatbaar.

De douche cabine is aan de kleine kant....

Het hotel heeft een perfecte ligging. Een goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt stelde niets voor

Ontbijt stelde niets voor

• Beoordeeld op: 18 december 2016

prima in verhouding met de prijs

te harde bedden. ontbijt te summier maar wel in verhouding met prijs.

zeer vriendelijk personeel, fijne locatie. ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Fietsen door Rome is een mooie beleving

Prima locatie

• Beoordeeld op: 6 november 2016

prijs kwaliteit vwehouding was voldoende

wifi was slecht

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Contilia