Beoordelingen over Hotel Corallaro 4-sterren

Rena Bianca, 07028 Santa Teresa Gallura, Italië

#5 van de 14 hotels in Santa Teresa Gallura

Zeer dichtbij t strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Zeer oudbollig, veel te duur voor zo een hotel, geen 4 sterren waard, meer 2 tot hooguit 3. Schandalig dat er zoveel geld wordt gevraagd voor een nacht. Voordat geld slaap je in Dubai in een zeer luxe hotel.

Zeer dichtbij t strand

Heerlijke relaxed hotel en locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een klein beetje gehorig vanwege de betonnen constructie van het gebouw. Gewoon goed mee omgaan.

1) De perfecte locatie 50 meter van de zee en 100 meter van het dorp 2)het ontbijt en de vriendelijke medewerkers. 3)Mooiste strand in de omgeving.

Nette accommodatie dichtbij centrum en stand.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie bij het ontbijt was elke morgen lauw. Extra betaald voor een luxe kamer maar bij aankomst bleek dat de meeste kamers een terras hadden uitgezonderd de onze. Snelheid Wi-Fi zeer laag. Face time of skype verloopt hierdoor moeizaam. Area rond zwembad beperkt.

Zeer nette kamer, zwembad en accommodatie. Uitgebreid ontbijt met ruime keuze. Overal Wi-Fi beschikbaar inclusief area zwembad. Locatie op wandelafstand van centrum met vele restaurantjes. Vlakbij het strand.

heerlijk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

onze douchedeur viel eruit en de koelkast werkte niet. jammer dat het personeel ons daarvoor niet compenseerde. we moesten alsnog de 30 euro betalen voor een upgrade. Niet dat dit een megabedrag is, maar als iets niet orde is, mag daar een kleine compensatie tegenover staan.

vriendelijkheid personeel, plek, schone kamers

Heerlijk hotel met fijn zwembad dicht aan zee.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat we jammer vonden was dat we onze kamer had geüpgraded en dat de kamer alleen ramen bleek te hebben en geen balkon. De laatste dag konden we op de kamer blijven i.v.m. een late vlucht terug. De zwembadhanddoeken kregen we gratis. (normaal €5 p/st per keer) We konden merken dat degene bij de receptie het ook vervelend vond dat er enige miscommunicatie was. Verder valt er niks aan te merken wat niet goed was.

Mooi gelegen hotel vlak aan zee met heerlijk zwembad. Prima ontbijt, kamers en badkamer pas gerenoveerd. Tuin er omheen is mooi, niet heel groot. Voldoende gratis parkeerplaats. Afstand naar zee is ca 100mt. Het was daar erg druk. Diner in het hotel is zeker niet slecht zoals ik las in sommige reviews. In het plaatsje zijn meerdere goede restaurants waar je van te voren moet reserveren wil je verzekerd zijn van een tafel. Verder zijn het meer "massa" pizzeria's. Wifi is gratis voor 2 apparaten, verbinding is erg goed en snel ook bij het zwembad.

Heerlijk hotel met prachtige omgeving!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Koffie/thee faciliteiten op de kamer niet aanwezig.

Ons verblijf, 4 nachten superior room, was super! Heerlijk hotel met fijn zwembad met ligstoelen. Ontbijt prima, het ontbijtterras is gedeeltelijk buiten. Je wandelt vanuit het hotel zo naar een mooi strandje en Santa Teresa Gallura is een klein, gezellig dorpje met lekkere restaurantjes. De stranden en de omgeving zijn betoverend!

Gewoon heen gaan.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Prachtige locatie. Overal dichtbij en prachtige kamer.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima hotel , goede ligging.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad en buitenterras hotel en in de nabijheid een mooi strandje

Top! Ontbijt was goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoogtes, flinke klim omhoog naar het dorpje.

Ontzettend stijlvol, in de sfeer van strand

Redelijk echter had voor de prijs meer kwaliteit verwacht voor 4* hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg eenzijdig dagelijks ontbijt, voornamelijk witbrood. Weinig variatie.

Ligging van de accommodatie, dicht bij het centrum en bijna op het strand.

Kindvriendelijke, kleinschalige accommodatie met fijn zwembad en top personeel.

Kleine tuin.

Ligging aan zee. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heel goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan het strand. Leuk zwembad. Goed ontbijt .vriendelijk personeel. 5 minuten van het centrum met leuke restaurants. Alles was er goed aan.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

lekker restaurant, heel goede chef kok hier voor zo'n...

Kamer aan de donkere kant, keek uit op de parking

lekker restaurant, heel goede chef kok hier voor zo'n groot hotel ! Vriendelijk onthaal, leuke ligging. Goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Ontzettend vriendelijk receptie personeel, zeer behulpzaam!

Kamer was nogal klein en aan de sobere kant maar in orde

Ontzettend vriendelijk receptie personeel, zeer behulpzaam!!! Lekker eten in resto inberepen in de prijs, zwembad en dichtbij tof strandje

• Beoordeeld op: 13 september 2015

mooie locatie aan zee maar ook dichtbij centrum, ruime kamer...

Airconditioning niet aan de praat gekregen, tv veel ruis en internationale zenders niet te vinden. Wifi slechts op 1 device gratis, overige tegen betaling is niet meer van deze tijd.

mooie locatie aan zee maar ook dichtbij centrum, ruime kamer, zwembad, goede service bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Mooie ligging vlakbij strandje en centrum.

Eten kon'avonds niet op buitenterras, binnen was een benauwde eetschuur waar je niet graag gaat zitten. Onsympathiek personeel die geen zin hadden om vrijgekomen tafeltjes buiten opnieuw op te dekken. Ondanks vol pension daarom toch in centrum van Santa Teresa gaan eten. Slechte airco op kamer, kon alleen aan staan wanneer je zelf op de kamer was.

Mooie ligging vlakbij strandje en centrum.

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met zz.

Voor mensen die slecht ter been zijn wel veel hellende straten naar het dorp!

Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met zz. Erg schoon en netjes overal. Ontbijt uitgebreid en lekker! In 5 min. was je op het strand.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Alles goed , het meeste beviel ons dat we dichtbij zee zaten...

Balkon van superior room viel tegen ,niks bijzonders. Prijs te hoog voor wat je krijgt

Alles goed , het meeste beviel ons dat we dichtbij zee zaten en dichtbij centrumpje waar je heerlijk kunt eten

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Alles goed geregeld, goede service, heerlijk restaurant.

Inderdaad de wifi codes.... en gebruik van de minibar, officieel mag je er zelf niets in plaatsen (maar dat hebben we toch gedaan)

Alles goed geregeld, goede service, heerlijk restaurant. bar service bij het zwembad. Wij hadden een kamer met ruim terras aan de achterkant (lekker in de schaduw!!)