Beoordelingen over Hotel Cosmopolita 4-sterren

Via Di Santa Eufemia 5, Trevi, 00187 Rome, Italië

#428 van de 921 hotels in Rome

Gebaseerd op 1909 beoordelingen over dit hotel

Partner was ziek en kon niet uit de voeten.

Partner was ziek en kon niet uit de voeten. We vroegen of we een potje yoghurt mochten meenemen naar de kamer. Dit was niet mogelijk we moesten het in de winkel gaan kopen. Onmenselijk !

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Redelijk voor een paar dagen maar ik denk dat er betere accomodaties te vinden zijn.

De badkamer is te klein en niet schoon. Voegen van het tegelwerk zijn in de hoeken zwart. Gedateerd.

De ligging van het hotel is perfect. Bedden zijn prima.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima locatie, maar niet echt 4* waard

Erg lawaaierige straat dus met open raam slapen is geen optie. Het is nogal een doolhof om bij je kamer te komen en de gangen zijn een beetje sinister en kunnen een verfje gebruiken. Hygiene was niet 100%

Prima locatie, 5-10 mn lopen naar Trevi, 10-15 mn naar Colosseum. Betaalbaar en prima ontbijt (slechts 7,50, dat zie je niet vaak in een 4* hotel).

Super locatie en schoon, maar er zijn veel kleine gebreken

Er was geen gratis waterfles (dit verwacht ik wel bij 4 sterren). Het matras was heel hard (volgende dag last van mijn rug). Weinig kussens. Ongezellig en oud dakterras. Douche werkte niet helemaal naar behoren (sloeg soms over van heet naar super heet).

De kamers waren heel schoon. Personeel was vriendelijk Locatie is perfect, alles is op loopafstand. Mooie badkamer.

Zeer prettig hotel op een top locatie, midden in historisch centrum van prachtig Rome!

Door ligging van de kamer, aan drukke weg, was het onmogelijk om de ramen open te zetten vanwege lawaai door verkeer. Ontbijtzaal rooftop, door de zon heel erg warm en kleine ruimte.

Locatie geweldig! Staff super behulpzaam en vriendelijk , bedden prima, badkamer tiptop. Wij hadden een nieuw gestylde kamer. Ontbijt heel gevarieerd.

ontbijt was matig.

ontbijt was matig. Kamers zeer gehorig naar de gang. Veel lawaai van de zeer drukke straat. De locatie is fantastisch en is de reden om de negatieve dingen op de koop toe te nemen. Alles is op loopafstand en taxistandplaats om de hoek.

Fijn lang weekend Rome in hotel Cosmopolita

Jammer genoeg heeft het hotel geen gezellige lounge waar je met z'n allen kunt zitten. Het dakterras is niet echt gezellig voor de borrel en was redelijk koud tijdens het ontbijt. Op een van onze kamers was het behang op de muren nogal beschadigd en ook zaten er veel strepen/vlekken op de muren in de gang wat soms een wat mindere indruk geeft. Ergens vond ik de prijs per nacht toch wel hoog.

De locatie is werkelijk uitstekend; niet meer dan vijftien minuten lopen van alle grote bezienswaardigheden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Lekkere dikke handdoeken, stevig en mooi bedlinnen en goede harde bedden. Airco was ook erg prettig, zelfs nog in oktober. Het ontbijtbuffet is zeer divers voor een hele lage prijs.

Goed gelegen maar aan restauratie toe.

De badkamer en het lawaai van buiten.

Het ontbijt was goed, de kamers proper maar verouderd.De bbadkamer veel te klein,wringen om in de douche te geraken.

Te kort

De loungebar op het dak is geniaal als ontbijtruimte, maar viel wat tegen als bar

De perfecte ligging, met forum om de hoek, piazza venezia om de andere hoek

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooi, aangenaam en centraal gelegen hotel.

Er was een zaterdag dat wij het hotel niet mochten verlaten doordat alle europese ministers naar Rome kwamen voor de viering. Die dag hadden wij net een treinticket gekocht voor een dagje Venetie. Dat zijn we kwijt. Er was geen enkel vervoer, alles was gesloten uit angst voor aanslagen en agressie van pro en tegenstanders van Europa. Rome was gewoon een belegerde stad. Ik had aan de receptie gevraagd of wij dan toch boven in de eetzaal een koffie konden gaan drinken. Maar dat ging niet. Dus zo hebben wij daar een ganse dag op onze kamer gezeten. Ik vind wel dat het hotel hierin een tegemoetkoming had mogen doen naar hun klienten. Dat vind ik jammer.

Het hotel ligt heel centraal. Ik raad het ten zeerste aan. Men kan alles op wandelafstand doen en moet geen openbaar vervoer nemen. Het ontbijt is zowel warm als koud buffet. Ik ben al heel vaak in dit hotel geweest en keer er graag naar terug omdat het zo centraal gelegen is aan de Piazza di Venetie. Op de kamer heeft men geen last van geluidshinder.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fantastico!!

De ligging van het hotel was ideaal, op loopafstand van vele populaire bezienswaardigheden en midden in het centrum met leuke winkeltjes en restaurantjes. Met de hop on hop off bus valkbij hebben we twee dagen veel kunnen zien en meemaken, een echte aanrader om op deze manier Rome te bekijken. De kamer was net ge-update dus dat was een plus,deze zag er heel mooi en modern uit, bedden waren heerlijk en alles werd elke dag verschoond. ontbijten op het overdekte dakterras was ook goed geregeld en uitgebreid. Vriendelijk personeel en een goede service. Kortom een echte aanrader op een top lokatie!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Aanrader!

Ik had graag op voorhand vernomen dat ik een toeristenbelasting van iets meer dan € 20 zou moeten betalen bij vertrek.

Centrale ligging, meeste bezienswaardigheden op wandelafstand. Kamers zijn zeer netjes, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Voor een paar dagen Rome een fantastisch hotel

Onze kamer,320, lag aan een hele drukke weg en aan de overkant engelse pub. Ontbijtzaal was een beetje krap maar te doen.

Ligging op maximaal 45 minuten loopafstand van alle grote bezienswaardigheden. Grote kamer met twee toegang passen. Redelijk ontbijt. Heerlijke douche.

Centrale ligging

De badkamer was veel te klein. Vooral de douchecabine.

Centrale ligging en kamer lag aan de rustige kant van het hotel.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand

Formaat badkamer

Ruime kamer

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome

Hotel ligt ideaal (tussen het Coliseum en het Pantheon). Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Goed bed en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Super lokatie en heerlijke kamer

Lawaai door personeel in de gangen om 07:00. Kleine douche

Lokatie, medewerkers, hygiene, kamer

Prima hotel met top locatie

Kleine kamer.

Locatie is perfect. Personeel is vriendelijk. Kamer is netjes.

Fantastisch verblijf, centrale ligging,... voor herhaling vatbaar.

Kleine badkamer, maar doenbaar.

Centrale ligging! Vriendelijke service. Mooie kamer.

Geweldige locatie

Geweldige locatie

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

2 Dagen Rome

Ontbijt ruimte aan de kleine kant

Prima ontbijt. Kamers goede bedden en prima badkamer Liggen hotel top

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Slecht onderhouden.

Slecht onderhouden. Kleine kamer voor prijs. Geen uitzicht ondanks geuite wens.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Tv en radio erg duur.

Schoon

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima locatie , overal dichtbij

Erg gehorig, veel lawaai. Heel klein raam in de kamer, was matglas, kon je niet doorkijken,

Zeer gunstige ligging!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Uitstekende ligging voor alle bezienswaardigheden

Comfort badkamer en kwaliteit van ontbijt niet op niveau

Uitstekende ligging voor alle bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Het ontbijt was uitstekend.

De kamer had alleen maar een klein gebogen raam op de grond. Indien we buiten wilden kijken moesten we op onze knieën gaan zitten.

Het ontbijt was uitstekend. Ruime kamer met goed gevulde minibar. Centrale ligging om het oude Rome te bezoeken.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Vriendelijk personeel!

Booking.com gaf aan dat er 84% korting op de kamer werd gegeven. Dit was echt regelrechte onzin en enorm slecht! We hebben de normale prijs betaald en bovendien allerlei bijbetalingen bij het uitchecken. De kamer zat aan de kant waar zeer veel verkeer langskomt. Raam dicht was geen optie want de kamer was erg warm en de airco is alleen in de zomer beschikbaar (zo werd ons verteld). De badkamer was erg armoedig.

Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 19 november 2015

ligging prima

absoluut geen 4 sterren waard;veel te kleine kamer,idem badkamer, geen fatsoenlijke lounge,rommelige indeling,klein bed ,bouwactiviteiten tijdens verblijf.

ligging prima prijs/kwaliteit ontbijt goed

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Goede centrale ligging dichtbij allerlei bezienswaardigheden.

Personeel niet erg vriendelijk. Wifi verbinding slecht.

Goede centrale ligging dichtbij allerlei bezienswaardigheden. Schone kamer, goed bed met fijne kussens.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Ik ga al vele jaren naar dit hotel omdat de ligging zo...

Sommig personeel is echt heel onvriendelijk. Dat probleem is er al jaren. Vroeger kon men met de lift naar de eetzaal en dat is niet meer mogelijk sinds enkele jaren. Dus trappen en dat is niet aanbevolen voor mensen die geen trappen kunnen doen. De eetzaal vroeger was veel beter en gezelliger. Wifi is om je haren uit te trekken. Skypen was onmogelijk want het viel altijd weg.

Ik ga al vele jaren naar dit hotel omdat de ligging zo centraal is.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Locatie is goed: om de hoek bij Colosseum en Piazza Venezia...

Locatie is goed: om de hoek bij Colosseum en Piazza Venezia en diverse restaurants op loopafstand. Veel keus bij het ontbijtbuffet. Problemen met de sleutel van de kamer waren binnen een dag opgelost.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

localisatie

Kleine kamers, geen fraai uitzicht, vuile gangen, ontbijt erg ' anglosaxisch', dakterras gesloten wegens werken ( niet aangekondigd bij booking.com) kortom de indruk van een te fraaie voorstelling op booking.com in vergelijking met de realiteit.

localisatie

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Locatie is buitengewoon.

Wifi was traag en onstabiel. Ontbijt is vrij beperkt

Locatie is buitengewoon. Quasi alle bezienswaardigheden kunnen te voet bereikt worden vanuit deze locatie. Het personeel aan de receptie is uitstekend

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De airco, maakte de hele nacht verschrikkelijke lawaaie، ventilatie in de kamer was slecht. Tijdens boeking op site stond incl. ontbijt maar bleek excl., moedte extra voor betalen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

De locatie is goed, op wandelafstand van monumenten.

Toen we aankwamen kregen we een eenspersoonkamer niettegenstaande onze reservatie voor een dubbele kamer. Toen ik dit met receptie opnam bleek eerst geen alternatief mogelijk hoewel na lang aandringen wel. Mijn rekening was al betaald vooraleer ik aankwam dus kon niet weigeren om hiervoor te betalen. De korting van 85% is absoluut gek, pretenderen een 4 sterren hotel te zijn maar eigenlijk maar twee. De badkamer stonk naar vochtigheid

De locatie is goed, op wandelafstand van monumenten.

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Prima bedden.

Geen ontbijtbuffet. Ontbijt zou ALTIJD inbegrepen moeten zijn voor die kamerprijs.

Prima bedden. Wij lagen op de vijfde verdieping , daar was absolute stilte. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

dat er geen airco op de kamer is omdat het geen zomer is. Er is wel mee geadverteerd en ondanks dat het begin maart is, is het ook al behoorlijk warm (ca.20c) in Rome en zeker op mijn kamer (418)

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Het feit dat ik - bij aankomst onmiddellijk te horen kreeg...

Het feit dat ik - bij aankomst onmiddellijk te horen kreeg dat wij supplementair € 6,- p.p. moesten bijbetalen als toeristenbelasting Dit was zo door Booking niet doorgegeven.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Het hotel ligt centraal en het openbaar vervoer is nabij.

Winkels en restaurants in de directe omgeving zijn duur. Het nabijgelegen ristorante Ulpia is geen aanrader want daar zijn we afgezet.

Het hotel ligt centraal en het openbaar vervoer is nabij. Onze kamer lag aan de lawaai-kant maar er werd behulpzaam omgegaan met onze wens voor een andere.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Heel centraal gelegen in Rome.

ontbijtruimte naar de kleine kant.

Heel centraal gelegen in Rome. Duidelijke info aan de receptie. Ruime, nette kamers.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

locatie en hartelijke ontvangst

locatie en hartelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Hotel was uitstekend gelegen, tussen het colloseum en Trevi...

Hotel was uitstekend gelegen, tussen het colloseum en Trevi fontein. Vriendelijk personeel en alles was schoon en nieuw!

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Perfekte ligging en prima kamer.

Perfekte ligging en prima kamer. Comfortabel bed en beddegoed !

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Locatie is perfect

Kleine kamer voor 4 personen, toilet blijft doorspoelen, water is niet warm, het is geen 4 sterren hotel !!

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Centrale ligging

De ruimte van ontbijtbuffet en afwezigheid van waterkoker/thee op hotelkamer

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

centrale ligging

centrale ligging

• Beoordeeld op: 5 september 2015

vensterraam sloot niet goed, daardoor was het lawaai van de straat goed te horen

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Locatie, algemene netheid

Relatief klein bed

Locatie, algemene netheid

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De kamer (en het hotel) was zeer schoon

Het bar personeel is bijzonder onvriendelijk

De kamer (en het hotel) was zeer schoon

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De locatie was top!

De bedden waren veelste kleine en de badkamer was ook klein.

De locatie was top! Het personeel was erg aardig vooral de man met de baard!

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

dit hotel is een topper kwa locatie

dit hotel is een topper kwa locatie

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

De locatie is ideaal.

Het douche water was moeilijk te regelen.

De locatie is ideaal.dit hotel is een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

ligging / netheid

ontbijt ... alhoewel voor die prijs heel correct!

ligging / netheid

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Slechte wifi ontvangst

Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Alleen wifi met op te halen code.

Alleen wifi met op te halen code.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Cosmopolita