Beoordelingen over Cosmopolitan Golf & Beach Resort

#25 van de 33 hotels in Tirrenia

6,1

Tof
    • Studio met Balkon

Sofabed was echt slecht! Zeer dringend aan vervanging toe! Alsook de zeer luide koelkast die snachts echt super veel lawaai maakt! Zeer dunne muren! Je hoort alles wat de buren zeggen/doen.

Mooi groot appartement

Oké eenvoudig ontbijt maar te duur voor wat je krijgt.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Uitkijk op de parkeerplaats, Dakterras tussen de schotelantennes en via te smalle wenteltrap

Oké eenvoudig ontbijt maar te duur voor wat je krijgt. Prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Appartement is netjes en ruim genoeg.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Enige nadeel: het is heel gehorig, als de buren hun waterkraan openzetten hoorden wij de hele tijd een gepiep. En elk gesprek kon je bijna letterlijk horen.

Appartement is netjes en ruim genoeg. Lekker balkon erbij. Groot zwembad. Shuttle service voor strand. Wij waren in september hier, dus lekker rustig.

Fijn ruim apartement met veel kast/ bergruimte .
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

We waren met twee tieners . Zij sliepen op de bedbank . Maar de matras hiervan was ronduit slecht . Na enkele dagen klaagden ze beiden van rugpijn...

Fijn ruim apartement met veel kast/ bergruimte . Rustige ligging .Heerlijk 50 meter zwembad , waar we s,morgens baantjes konden trekken . Rond het zwembad zijn goede ligstoelen en parasols . Verder is er een prima service met de shuttlebus naar het strand , alwaar ook gratis ligstoelen ,parasol Op dit privestrand bevind zich een gezellige moderne strandbar .

Verschrikkelijk slecht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We werden weggestopt in een achteraf gebouw. Het WiFi deed het niet het appartement was vies en oud, de bedden waren heel slecht en piepend en krakend. We keken uit op een bouwput. We mochten alleen de overgebleven stoelen bij het zwembad gebruiken. We kregen geen handdoeken bij zwembad of strand. Het appartement was voor zes personen en er waren maar vier borden . De koelkast was beschimmeld bij aankomst, de douche vies en vol haren, de wasmachine kapot. Een kleine douche en maar 1 wc voor zes personen. Geen oven. Gehorig. Vervallen terrein. Overal honden. De fietsen waren nooit beschikbaar. Rond het restaurant (matig eten ) hing een gire rioollucht. Onvriendelijk personeel. Het dorp Tirrenia is vreselijk. En dat voor ruim tweeduizend euro per week. bijgaand de foto's van de werkelijkheid die er heel anders uitzien dan de foto's van de website

De chauffeur van het shuttlebusje naar het strand

Prima voorzieningen maar slechte service.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het viel tegen dat de mensen van het golfresort niet heel veel interesse hadden voor de gasten in het hotel. Er was nauwelijks serviceverlening. Die is vooral gericht op bezoekers van de golfbaan. De baliemedewerker vond het kennelijk teveel moeite om de fietsen uit de stalling te halen, en zei dat we een week later maar terug moesten komen. Erg jammer. Het is een leuk stukje fietsen naar het strand en richting Marina di Pisa.

Het was erg rustig in het hotel, daarom kregen we een upgrade naar een groot apartement. Dat was ruim en prima ingericht.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Wij hadden huisje nr 10, appartement voor 6 personen (2 slaapkamers). Appartement zeer gedateerd. Veel zaken kapot en oude spullen in de keuken. Wij waren met 4, maar voor 6 te weinig glazen, borden etc. Ook de bedbank is geen bed voor 2, oud en vies. Warm water voor douche na 1,5 persoon al koud. We begrepen van de receptie dat een ander gedeelte van het complex gemoderniseerd is, helaas was daar geen plek. Er werd verder geen aandacht aan onze klacht geschonken. Jammer, want we hadden een hoge verwachting van dit verblijf.

Prima locatie voor uitstapjes naar Lucca, Pisa en Florence. We verbleven hier in oktober (herfstvakantie). Het zwembad, strand en restaurant waren gesloten, maar dat wisten we. Golfbaan op het terrein. Lekker gespeeld met korting voor gasten. Wifi aanwezig, viel af en toe uit, maar was te verwaarlozen. Genoeg handdoeken in de badkamer, na 2 dagen schone. gekregen. Wasmachine en föhn aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zeer rustig resort en mooi zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Niets te doen of te drinken in de avond in het resort, grotendeels van de ligstoelen zijn voorbehouden aan de eigenaars (die we zelden zien!) aan het zwembad en aan het strand alsook het tweede zwembad

Groot zwembad en heel rustig gelegen

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Héérlijk vakantiegevoel! !!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

' s avonds een ritje naar het strand.

Schone linnengoed wissel en de schoonmaak midden in de week en de strandstoelen met parasol aan zee met vervoer, gewéldig! !

Heerlijk rustig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Redelijk ver lopen naar het strand

Heerlijk rustig en ruime parkeergelegenheid

veel groen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

weinig faciliteiten.. geen aanrader buitenseizoen

zeer groot resort

De combinatie van strand met een eigen (gereserveerde) plek...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De combinatie van strand met een eigen (gereserveerde) plek en het zwembad bij het appartement. mogelijkheid van gebruik fietsen of pendelbusje

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

zwembad en golfbaan

wifi

zwembad en golfbaan

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

rustige omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

3/4 van de ligstoelen bij zwembad is gereseveert voor vaste bewoners,geen badlakens, ontbreken van bestek,herrie makende koelkast

rustige omgeving

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

De locatie.

Onvriendelijk personeel. Stoelen en bedjes bij hem zwembad grotendeels voor de koopappartement . Ook bij het strand. Restaurant personeel niet service gericht.

De locatie. Golfbaan, tennisbaan

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

de vriendelijkheid van het personeel.

het ontbijt was wat mager.

de vriendelijkheid van het personeel. ivm ziekte zijn wij een dag eerder vertrokken deze dag werd verrekend met de nog openstaande rekening. Onze vakantie was 10 dagen opgeschoven door een overlijden dit bedrag werd verrekend met de nieuwe boeking

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Keurig, compleet en schoon appartement.

De vindbaarheid. Dit mag wel beter aangegeven worden.

Keurig, compleet en schoon appartement.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Fijn groot zwembad en kosteloos gebruik kunnen maken van...

Wifi binnen heel slecht.

Fijn groot zwembad en kosteloos gebruik kunnen maken van fietsen om even een boodschap te doen.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Rustig park.

Rustig park. Alles wat je nodig had was aanwezig. Parkeren op eigen terrein.