Beoordelingen over Hotel Costazzurra Museum & Spa 4-sterren

Via delle Viole 2, 92100 San Leone, Italië

#2 van de 6 hotels in San Leone

Prima verblijf maar niet bijzonder

Betaling Spa (30,- p.p.) dit is te duur en hebben het daarom niet gebruikt (we dachten dat het hoorden bij de hotelprijs), beetje gedateerd en langs een drukke weg.

Ligging, kamers, netheid

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima verblijf.

Hartelijk ontvangst door receptie met welkomstdrankje. Fijn bed, mooie kamer en ontbijt (waarbij je de dag ervoor op een lijst kunt aanvinken wat je wilt hebben) werd op de kamer gebracht.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

redelijk hotel op 3 km van de tempel vallei van Agrigento

we hadden een suite geboekt en een gewone kamer en we kregen de suite niet omdat deze in de winter niet beschikbaar was. Dat was heel jammer want we hadden veel geld betaald voor de suite. We waren n.l. met onze 2 dochters en de bedoeling was s avonds nog met elkaar in de kamer te kunnen zitten. De accommodatie heeft ons zonder enige uitleg 2 andere kamers gegeven. Pas toen we terug gingen naar de receptie, werd ons verteld dat de suite in de winter niet verhuurd werd. De suite is veel groter, heeft 2 kamers en een dakterras met een jacuzzi. Maar hij was te koud in de winter en de suites liggen ook afgelegen bij het zwembadgedeelte wat afgesloten was en ze worden in de winter niet verhuurd. Maar wij hadden echt een boeking van de suite, tegen een hoger bedrag. Dus dat was toch merkwaardig. Toen moesten we praten over het bedrag want in eerste instantie wilde de accommodatie ons het volle bedrag laten betalen voor de mindere kamers. Uiteindelijk hebben ze ons een kamer in het bijgebouw gegeven met een jacuzzi op het overdekte balkon, maar de jacuzzi was kapot en die zouden ze dan de dag erna laten maken. Uiteindelijk zeiden ze dat we de kamers dan kregen tegen de prijs op hun eigen website en dat zou uitkomen op € 596 in plaats van € 688 voor 4 nachten. Het merkwaardige was nog wel dat er in de kamer een papier hing dat de kamer € 120 was. Dus dat is een heel ander bedrag voor 4 nachten. We kregen ook geen korting omdat de jacuzzi het de eerste nacht niet deed. En toen we gingen afrekenen, vroeg men weer het volle bedrag van € 688, en moesten we het hotel weer herinneren aan het feit dat ze 3 dagen eerder hadden toegezegd 92 euro korting te geven voor de niet geleverde suite. Dit alles gaf ons gewoon geen fijn gevoel, eigenlijk hadden we het idee dat we en beetje in de maling werden genomen door het hotel.

de kamers waren wel mooi en comfortabel, de badkamer was ook mooi en modern met een fijne douche.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Aanrader voor verblijf in buurt van Agrigento

Bed was iets naar de harde kant. Badkamer kon iets ruimer. Het hotel biedt een aantal excursies aan, maar die zijn wel relatief aan de dure kant. Interessant voor als je geen huurauto hebt, maar anders kan je beter zelf met de auto ergens naar toe rijden (of gebruik maken van een taxi).

Hotel ligt op 5-10 minuten rijden van de vallei van de tempels. Hotel heeft ook een prive parking, waar je gratis je auto kan parkeren. Bij ontvangst kregen we onmiddellijk een welkomst drankje, en alle uitleg over de bezienswaardigheden in de buurt. De kamer was zeer ruim. Het bed was iets naar de harde kant, maar stoorde me persoonlijk niet echt. Er waren ook rolluiken, waardoor je de kamer goed kon verduisteren. De badkamer was ook ok. Bij het ontbijt kon je gratis zaken bijbestellen, zoals oa pannenkoeken, roerei, ... Het basisaanbod van het ontbijt was ook in orde.

Fijn hotel, kindvriendelijk en super aardig personeel!

Het is een prima verzorgd hotel met voor Italiaanse begrippen een goed ontbijt. De familiekamer was voor een gezin met 2 kinderen helaas wat aan de kleine kant. Personeel is zeer vriendelijk en zeker naar de kinderen toe. Fijn dat er een zwembad is, deze ligt wel aan de andere kant van de straat. Het hotel zelf heeft een goed restaurant en in de nabijheid liggen meerdere andere goede restaurants die ook het proberen waard zijn. Het hotel beschikt ook over een eigen afgesloten parkeerplaats. Hoewel druk, hebben wij altijd een plaats kunnen vinden.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Leuk voor een korte tussenstop.

Kamer was nogal gehorig, het plaatsje San Leone stelt niet veel voor.

Erg vriendelijk personeel, redelijk goed restaurant, zwembad zag er goed uit (niet gebruikt). Niet echt dicht bij de Griekse tempels (al beweert de site dat wel), zeker geen 'uitzicht op'. Maar gelet op bescheiden prijs is het wel waarde voor je geld. Het hotel verzorgt een leuke excursie 's avonds naar de verlichte tempels! Mini museum in het hotel is leuk en interessant, ca 20 oudheden met een toelichting. Spa niet gebruikt. Onze kamer was nogal gehorig (hoorbare luid snurkende buurman), maar wel schoon. Wel fraaie stranden, de meeste daarvan zijn vrij toegankelijk

Klein maar fijn hotel

Voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Een nieuw hotel, modern ingericht, zeer proper. Lekkere welkomsdrink. Op 15 minuten van het strand. Zwembad aan de overzijde van de straat.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima locatie dichtbij bezienswaardigheden.
    • Suite - Bijgebouw

Staat van onderhoud was zeer matig

Prima locatie dichtbij bezienswaardigheden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Paar aardige eettentjes in de omgeving

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima uitgangspunt voor bezoek aan het tempelcomplex

In de toegewezen kamer was geluidsoverlast van een buitenliggende compressor. Dit werd helemaal goedgemaakt toen we een kamer in het nieuwe gebouw kregen met balcon. Complimenten..

Mooi ruime kamer en prima ontbijt

Prima ontbijt, parkeren op de parkeerplaats van het hotel.

Ontvangst bij de receptie tijdens het inchecken niet echt vriendelijk

Prima ontbijt, parkeren op de parkeerplaats van het hotel.

Goed hotel voir een nachtje

Het was warm in de kamer

De kamer met balkon was groot genoeg voor ons vieren.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Slecht bed, vreselijke nacht

Het bed!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heel fijn geweest

Buiten uit niet veel te doen . Steeds de auto nodig voor verplaatsing.

Ontbijt was goed alles voorhanden.

Handig voor bezoek aan vallei van de tempels

In Dorpje weinig te beleven

Shuttle naar De vallei van de Tempels, erg behulpzaam personeel, ruime kamer

Kleinschalig hotel

Kamers gehorig

Kleinschalig hotel

Goede airco, goed hotel, uitstekend ontbijt en diner en hele...

Parkeren was beetje onhandig, parkeerplaats was vol

Goede airco, goed hotel, uitstekend ontbijt en diner en hele goede service

De verwachting van de klant overtreffen.

Fijne mensen, uitstekend zwembad en goede ligging.

Goede uitvals basis voor een bezoek aan de tempelvallei

Kamers zijn een beetje gehorig

Zeer vriendelijk personeel, lekker zwembad en 's avonds een tour langs de verlichte tempels in de vallei

Mooi hotel, maar strand is wel verderop

Je moet wel van vis houden als je daar wilt eten

Extra opties die mogelijk waren

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Spa zonder bubbels.

Overal extra kosten voor en een tripje naar de tempelvallei die per taxi veel goedkoper was.

Ruimte

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Zeker weer eens doen!

Bedden wat hard

Bijzonder vriendelijk personeel, goed geprijsd!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Locatie uit het centrum

Locatie uit het centrum

• Beoordeeld op: 19 april 2016

goede ligging voor het bezoek aan de tempels.

wij waren iets te vroeg in het seizoen, alle gelegenheden mbt winkels en eten waren nog niet open.

goede ligging voor het bezoek aan de tempels. buiten hoogseizoen gratis vervoer naar de tempels overdag en 's avonds. goede private afgesloten en gratis parkeergelegenheid. nog een fles heerlijke wijn ontvangen bij vertrek. goed ontbijt en vriendelijk personeel. mooie en nette kamer.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

De locatie van het hotel was 300 meter van de kust.

Doordat het nog geen toeristenseizoen was, was het zwembad nog afgesloten. Echter het dakterras werd een dag na onze aankomst geopend en van de manager kregen wij een adres van een strandtent met een mooi strand en uitstekend eten op 1.5km van het hotel. Verder waren de matrassen op de kamers iets aan de harde kant.

De locatie van het hotel was 300 meter van de kust. Het hotel is modern ingericht en voldoet aan alle eisen, ook een goed aircosysteem aanwezig. Er is een binnenplaatsje om wat te drinken, een mooi zwembad aan de overkant van de straat en een dakterras. Het personeel was zeer behulpzaam, bij ontvangst werd prosecco aangeboden. Het restaurant was van qua prijs/kwaliteitverhouding zeer goed, zowel van ontbijt, lunch als diner, een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 november 2015

Mooie net gerenoveerde kamer met geweldige regendouche...

Gehorig

Mooie net gerenoveerde kamer met geweldige regendouche perfecte afgesloten parkeerplaats. Heerlijk diner en leuke night tour door de verlichte vallei der tempels. Smorgens wederom gebracht en weer opgehaald in Agricento

• Beoordeeld op: 4 november 2015

Prijs kwaliteit erg goed.

Prijs kwaliteit erg goed. Mooi hotel en goede afgesloten parkeerplaats. De eigenaar is erg betrokken en enthousiast. Hij is ooit met een restaurant begonnen en vandaar uit is dit prachtige hotel gegroeid.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Ontvangst door het personeel en de mooie moderne ruime kamer.

Er kwam veel geluid van zowel binnen als buiten het hotel de kamer binnen.

Ontvangst door het personeel en de mooie moderne ruime kamer. Ligging t.o.v. Agrigento.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De bar binnen niet zo gezellig ingericht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De ontvangst was uitstekend. Ruime kamer met ruime badkamer. Gratis parkeren op een afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Wij hadden B&B geboekt maar konden tegen een redelijke...

De WIFI was traag en soms niet beschikbaar Ontbijt: aantal croissants ontoereikend Menukaart niet in het Engels beschikbaar

Wij hadden B&B geboekt maar konden tegen een redelijke prijs een pakket bijnemen: diner met 3-gangenmenu, incl. water en wijn en de beschikking over een shuttle service naar het strand en naar de tempelvallei. Heerlijk avondeten met Siciliaanse specialiteiten Muzikale animatie bij het dinner Relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Heerlijk ontbijt met à la carte keuze voor warme gerechten.

Tussen andere bebouwing gepropt. Op loopafstand van het strand, maar over een slecht trottoir. Er was zeer luidruchtige animatie bij het zwembad. Vier teamleden stonden paraat voor 4 kids....

Heerlijk ontbijt met à la carte keuze voor warme gerechten. Verse cappuccino. Mooie kamer en badkamer, helemaal nieuw.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Professioneel hotel, super positieve en hardwerkende...

niks. gewoon een zeer fijn hotel

Professioneel hotel, super positieve en hardwerkende eigenaar. Je kan aan alles merken dat hij een succes van zijn hotel wil maken en wij hebben er alle vertrouwen in dat dit hotel het meer dan goed zal blijven doen. Super handig is het vervoer dat geboden wordt om de tempels te bezoeken. Ook als je eigen vervoer hebt, ideaal dat je niet terug naar boven hoeft om je auto op te pikken. Verder was de nacht toer langs de tempels ook leuk

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Zeer vriendelijk personeel, zeer correcte afspraken en een...

Zeer vriendelijk personeel, zeer correcte afspraken en een zeer goede service in verband met de verplaatsingen naar de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Aardig personeel, goede service, leuk restaurant erbij.

Aardig personeel, goede service, leuk restaurant erbij.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

goed onthaal kregen een drankje aangeboden en bij het...

ontbijt kon iets beter

goed onthaal kregen een drankje aangeboden en bij het uitchecken kregen we een fles wijn, super! auto konden we privé parkeren

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ligging, zeer klantvriendelijk, strategische ligging, ruime...

Geen negatieve punten

Ligging, zeer klantvriendelijk, strategische ligging, ruime kamer met zwembad en ook daar zeer voorkomend.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Super vriendelijk personeel, spiksplinternieuwe kamer

Super vriendelijk personeel, spiksplinternieuwe kamer

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Gastvrijheid en enorme inzet van t personeel

drukte en rumoer en veel te harde muziek

Gastvrijheid en enorme inzet van t personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Zwembad

Verbouwing en daardoor geen mogelijkheden voor drank op terras

Zwembad

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Alles bij Costazzurra is perfect geregeld van de accomodatie...

Alles bij Costazzurra is perfect geregeld van de accomodatie zelf tot en met het zeer gemotiveerde personeel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

avondrit en taxi service na vallei zijn luxe