Beoordelingen over Hotel Cremona Viale 3-sterren

Viale Po 131, 26100 Cremona, Italië

#8 van de 10 hotels in Cremona

Goed verblijf op een leuke locatie.

Dat er geen restaurant was, maar op aangeven van de receptie bleek er om de hoek een goede ristorante te zitten. Daar hebben we lekker 😋 gegeten.

De kamer was goed. Prima badkamer. Vriendelijk personeel. Gezellig wat drinken in de foyer. Ontbijt was uitgebreid. De locatie lag dichtbij de rivier Po, waar we naar toe hebben gewandeld.

Goed verblijf in dit hotel

Geen diner, maar gelukkig was er een ristorante pizzeria om de hoek. Daar hebben we lekker 😋 gegeten.

Het was een goede kamer. Het was een goed ontbijt. Vriendelijke bediening. Informele sfeer Je kon beneden in de foyer zitten en nog wat drinken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ik hoop zo'n hotel nooit meer aan te treffen.

Bij het (maanden geleden) boeken had ik om een glutenvrij ontbijt gevraagd Dit was niet in orde. Wel werden er koekjes en een cakeje aangeboden. De tweede ochtend was er voor brood gezorgd. Het gewone ontbijt voor mijn partner was smakeloos. Een buffet vol met voorverpakte spullen. Het lijkt heel wat maar is niet lekker. Het hotel ligt aan een vreselijk drukke weg. We hebben slecht geslapen omdat het erg gehorig was. Geluiden van de kamer naast ons waren duidelijk te horen. Ook de muziek vanuit de bar ging tot diep in de nacht door.

De stad was op fietsafsrand makkelijk te bereiken. Te voet was wat ver geweest

perfecte ligging door gratis fietsen

Door het gebruik van de gratis fietsen is het Super om zo op 5 minuten in het centrum van Cremona te staan

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Goed hotel voor een overnachting tijdens stedentrip

Ontbijt is redelijk. Kregen een kamer aan de drukke verkeersweg maar konden deze ruilen voor een stillere kamer. Parkeren was goed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De ligging redelijk bij centrum en uitvalswegen.

De ligging redelijk bij centrum en uitvalswegen. De mogelijkheid gratis van fietsen van het hotel gebruik te kunnen maken. Vriendelijk en behulpzame staf.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

schoonheid