Beoordelingen over Crotto Di Gittana

#5 van de 17 hotels in Perledo

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Minibar was kapot

De rust, het uitzicht, de iconische route via een slingerweg naar het hotel toe en het feit dat er buiten het inchecken en ontbijt om er geen personeel is en je zelf drinken kan pakken en moet opschrijven wat je gepakt hebt.

Helaas voldeed dit B&B niet aan onze verwachtingen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Jammer genoeg het minste B&B van onze vakantie. De kamer was niet schoon, het bed kraakte en er was geen airco aanwezig, alleen een ventilator. Het ontbijt viel tegen; koffie uit een automaat (en dat in Italië!). Daarnaast is dit B&B onbemand: slechts op vaste tijden (tijdens het ontbijt en tussen 17:00 en 19:00 uur) is er iemand aanwezig. Verder nogal uitgestorven plek! Het B&B is alleen te bereiken via een erg smalle bochtenweg, geen winkels/restaurants te bereiken te voet. Je bent dus afhankelijk van je auto of een taxi.

Het uitzicht over het Comomeer vanaf de terrassen is prachtig. Omdat we vroeg weg moesten op de laatste dag, kregen we de dag er voor een dienblad met wat ontbijtspulletjes, zodat we niet op een lege maag weg hoefden te gaan.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Uitzicht, onbijt en personeel.

Geen airco. Lastige toegangsweg (niet een reden om daarom niet weer te boeken).

Uitzicht, onbijt en personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ligging, uitzicht, ruimte

Ontbijt wat min... geen variatie

Ligging, uitzicht, ruimte