Beoordelingen over Hotel Cruise 4-sterren

Via Giosuè Carducci 3, 22070 Lucino, Italië

#1 van de 1 hotels in Lucino

Met uitzondering van de garageproblemen acceptabel als doorgangshotel.

Kamer met garage. De verlichting van de garage naar de kamer en omgekeerd was stuk. Inkom van garage naar halletje: 2 van de 2 lampen stuk. Verlichting trap van kamer naar garage : 4 van de 8 lampjes stuk. Dit was duidelijk al maanden stuk en... onveilig en gevaarlijk! Na reclamatie en 2 uur later gedeeltelijk enkele lampen vervangen. Onbegrijpelijk.

Goed ontbijt.

Goede, praktische B&B. Zakelijk en afstandelijk georganiseerd. Goed als tussenstop...

Geen mogelijkheid om iets te nuttigen in de namiddag in het hotel.

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Comfortabele kamer. Elke motelkamer heeft privé-lift direct tot in de kamer en privé-garage. Heel praktisch...

Mooie kamer, goede geluidsisolatie, als extra service een...

Mooie kamer, goede geluidsisolatie, als extra service een upgrade van kamer. Prima ligging voor een hotel op doorreis. Como op 10 min rijden. Parkeren voor het hotel kosteloos, afgesloten terrein. Heerlijk ontbijt.

Uitstekend hotel met fijne bedden.

De kamers zijn erg luxe en groot en wij waren ook nog upgraded. Dat werd een appartement van alle comfort voorzien. Mooi hotel voor doorreis met uitstekende bedden. ontbijt is prima maar niet bijzonder. Kost ook maar € 5,—

Goed, uitgebreid ontbijt.
    • Executive Driepersoonskamer

De wc was vies. Na doortrekken nog niet helemaal schoon. Er lagen diverse haren op de wastafel

Goed, uitgebreid ontbijt. De cappuccino was niet zo erg lekker. Goede parkeerplaats met afvalbakken. Goed restaurant.

Super goed, gastvrij hotel voor overnachting op doorreis naar Zuidelijk Italië.

Gastvrij ontvangst! super schone kamer en badkamer. Fijn bed en airco. Hotel ligt aan de snelweg richting Milaan (5 min). Kleine kaart met prima maaltijden. Uitgebreid ontbijt.

Een goed overnachtingsadres als je met een elektrische auto op doorreis bent.

Een echt 'doorreis hotel' met minder persoonlijk contact

Het ligt vlak langs de rijksweg, dus ideaal voor een overnachting als je onderweg bent. Je kan ivm een elektrische auto (wij hebben een Nissan Leaf) van te voren een garageplek met een universele Teslalaadpaal reserveren; ideaal!

makkelijke ligging als je op doorreis bent: in de buurt van...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

makkelijke ligging als je op doorreis bent: in de buurt van de autostrade en je kan nog naar Como rijden (8km); Heel uitgebreid ontbijt; Kraaknette kamers

Perfect hotel voor een nette prijs

Perfect hotel op doorreis naar Toscane. We kregen een super kamer, heerlijk ontbijt en in het restaurant heerlijk gegeten voor een hele nette prijs. Het ligt vlak aan de snelweg en daarom geen omweg op weg maar je vakantiebestemming. Ik denk dat het gezien de ligging ook een prima hotel is als je Como wilt bezoeken en niet in de stad zelf wilt zitten. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur die ook nog eens bewaakt is, daardoor konden wij de golfsets in de auto laten.

had wat klantvriendelijker peersoneel verwacht

restaurant was voor 70% leeg, maar er kon niet gegeten worden, om onduidelijke redenen. Na discussie kon het dan toch, na een half uur wachten. Dat was uiteindelijk wel fijn, maar je verwacht niet zoiets. Bovendien: in de omgeving is er verder niets te krijgen...

Voor ons op doorreis naar Toscane, was de locatie top.

Voor ons op doorreis naar Toscane, was de locatie top. Grote parkeerplaats van het hotel. We kwamen laat aan, 21:30, maar konden nog in het a la carte restaurant terecht, waar we heerlijk hebben gegeten. We kregen een gratis upgrade naar een luxe kamer. Heerlijk bed, mooie en fijne badkamer. Ontbijt volgende dag was ook uitstekend. Lekkere koffie. Kortom, het was een uitstekend begin van onze vakantie.

Modern en ruimopgezet hotel vlakbij de snelweg
    • Suite

Er was geen deur bij de wc en geen apart scherm voor het douchen in bad.

Dicht bij de snelweg. Ruim opgezet en zeer modern hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers.

goed doorreis hotel

dat we daar niet konden eten, maar verderop was een mall met restaurants en na het eten was het lekker om even te lopen voordat je gaat slapen

ontbijt was prima, hebben niet in het hotel avond gegeten, kon trouwens niet

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Doorreishotel op weg naar Italië

De rokersplaats is voor de ingang van het hotel (2 zuiltjes), wat onprettig is om doorheen te moeten lopen bij aankomst. Het restaurant was gesloten op zondag, waardoor we in de lounge een broodje hebben gegeten. De prijzen van hapjes in de lounge zijn nogal hoog voor wat je er voor krijgt (11 euro voor 2 eenvoudige sandwiches). De handdoeken op de kamer roken naar azijn.

Hotel is gelegen aan de snelweg (geen last van gehad overigens), dus snel weer op pad de volgende dag. Bij aankomst konden we kiezen uit een upgrade of binnen parkeren, we zijn voor de upgrade gegaan omdat voor het hotel parkeerplaats zat is en wordt bewaakt door camera's en personeel. Zeer uitgebreid ontbijt met broodjes, koeken en taarten, fruit, drankjes en eieren met spek. Kamer zelf zouden we niet per se "superior" noemen (we hebben onze originele kamer niet gezien), maar voldeed gewoon prima. Ruim genoeg en schoon. Airco niet gebruikt wegens jaargetijde van de reis.

Prima overnachtingsplaats.

De omgeving waarin het hotel ligt is niet fraai, maar wel dicht bij autobaan en je bent binnen 10 minuten op de boulevard van Como.

Prima kamer met dito frisse badkamer en uitstekende parkeerplaats met lift die uitkomt in eigen kamer. Ook het ontbijt was uitstekend.

Heerlijk vertoeven in fijn hotel !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

oei, ik kan niks bedenken :)

wij verbleven 5 dagen in Cruise hotel como om van hieruit wat te bezoeken, het was meer dan een meevaller. Het personeel niet alleen professioneel maar ook zeer vriendelijk en steeds paraat om te helpen !!!! De kamers zijn goed ruim en de isolatie perfect. Een groot pluspunt is het fantastische restaurant waar een topteam voor heerlijke gerechten zorgt en bediening in zaal was echt ook superfijn ! Kortom : als we in de buurt zijn keren we hier zeker terug

Heerlijk overnachtingshotel.

Moderne en zeer ruime kamer, groot bed dat prima sliep, mooie badkamer, via trap in hotelkamer naar eigen parkeerbox onder het hotel. Ontbijt was goed. Vriendelijke personeel, op loopafstand van klein winkelcentrum, op kleine rijafstand van Comomeur.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Perfecte locatie voor een overnachting op doorreis.

Perfecte locatie voor een overnachting op doorreis. Comfortabel, bar, restaurant en luxe, stille kamer. Op 50 meter een groot een goedkoop chinees/sushi restaurant

Vlak bij de grens tussen Zwitserland en Italië.
    • Suite

Het restaurant was niet zo super. We hadden beter in de stad kunnen gaan eten.

Prima ontbijt, vriendelijke bediening. Helaas sprak niet iedere medewerker Engels, waardoor communicatie soms wat moeizaam was...

Heerlijk doorreis hotel super dat je dan een kamer hebt met eigen garage voor de auto.

We konden onze laptop en GSM niet opladen er was geen juist stopcontact.

Het ontbijt was erg goed, de kamer was erg ruim en wij hadden een kamer met eigen garage, schone badkamer met alles erop en eraan!! Wij waren hier 2 nachten het is zeker voor herhaling vatbaar!!

Het ideale overnachtingshotel
    • Suite (4 Volwassenen)

Als ik dan toch iets moet noemen: de ontbijtzaal is wat gehorig (veel harde materialen en geen dempende gordijnen) en in Italië verwacht ik bij het ontbijt geen (oplos)koffie uit een Nescafé automaat. Espresso wordt op verzoek wel geserveerd.

De zeer ruime suite is mooi ingericht en zeer schoon. Fijn, breed en extra lang tweepersoonsbed plus twee eenpersoonsbedden. De kamer is koel en geluidsdicht (met o.a. een erg dikke, geluidswerende deur) waardoor je nachtrust niet verstoord wordt door het geluid van arriverende en vertrekkende medegasten. De badkamer - met hydromassagebad! - is ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is lekker en de keuze is zeer uitgebreid. Het hotel bevindt zich op een industrieterrein aan de A9, maar de directe omgeving is voorzien van veel groen en meer dan voldoende en ruime parkeerplaatsen. Het mooie, sfeervolle centrum van Como ligt op een kilometer of 8 afstand: fijn om 's avonds nog even te bezoeken en bijvoorbeeld een Italiaans ijsje te eten, hiermee kan een tussenstop ineens een mooie avond worden! Dit is werkelijk het ideale overnachtingshotel, bij een volgend bezoek aan Italië boeken we zonder twijfel weer!

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij ontbijt moet je in de rij staan wachten als je pech hebt. Verder prima ontbijt, koffie uit automaat vies maar op verzoek krijg je verse :)

prima hotel buiten Como, alles in Como zelf was vol of prijzig. met de auto ben je zo bij het centrum

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamer was van te voren via Booking.com betaald, hier was men "niet van op de hoogte" waardoor het bedrag nogmaals op credit card is belast. Receptie medewerkers erg onverschillig. Parkeerplaats achter het hotel kost € 15,00

Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke medewerkers, restaurant en ontbijt.

Wij waren op zondag. Het restaurant was gesloten en in de brasserie maar heel weinig keuze en personeel zou iets vriendelijker kunnen.

Mooie, ruime kamers.

Zeer comfortabele overnachting op doorreis

Een deel van de inrichting is wat versleten, zonder dat dit echt storend is.

Nette, ruime kamers met alle comfort, goede wifi en goede airco. Parking voor de deur. Handig dat er een restaurant is in het hotel. Ideaal voor doorreis (dichtbij autosnelweg).

Fijn, comfortabel verblijf met uitstekend ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel (lege accu)
    • Executive Driepersoonskamer

Hetgene dat werd aangeboden werd was ook daadwerkelijk daar. De directe omgeving is niet het meest aantrekkelijk, maar daar is geen invloed op uit te oefenen.

Super ontbijt, zeer uitgebreid ook voor allergieen, alleen gekookte eitjes waren iets te hard gekookt. Personeel heeft ons snel geholpen nadat bleek dat wij een lege accu hadden. We konden snel weer op weg.

Ideale ligging als tussenstop-hotel

Interieur kamer een beetje gedateerd (afgeleefd): mag eens opgefrist worden. Nogal duur voor dergelijk tussenstop-hotel.

Zeer goede ligging als tussenstop-hotel: dicht bij snelweg en toch rustig. Ruime parking. Restaurant in het hotel zelf, met voldoende keuze in eten & drank voor het diner. Zeer ruime, geluiddichte kamers, incl. salon, aparte dressing, badkamer, safe, minibar, grote flatscreen-tv, kingsize bed,...

De parkeerplaats.

De parkeerplaats. Wij waren met de boot. Moesten auto en boot op busparkeerplaats parkeren. Er waren camera's maar deze zaten verscholen tussen de coniferen. Camera's konden dus niet goed functioneren. Dit vonden wij minder, ook omdat de busparkeerplsats zeer achteraf gelegen is.

Prima hotelstop voor je doorreis naar het zuiden!
    • Familiesuite

De mate waarin de kamer was schoongemaakt. Het beddengoed was prima, maar op de donkere vloer in de badkamer zaten nog veel vlekken, op plinten lag stof. Dat komt niet fris over en staat in contrast met de luxe uitstraling van de kamer inrichting. Jammer!

Wij hadden een gezinssuite geboekt. Deze bleek twee slaapkamers, een zit-/woonkamer met bankstel en eettafel, een inloop kledingkast en riante badkamer te hebben. De riante ruimte was heerlijk na een lange reis. Ook het bijplaatsen van een extra bed was geen probleem, tegen lage bijbetaling. Het hotel restaurant heeft een goede kaart en serveert een PERFECT ontbijtbuffet voor een heel lage prijs!!

Efficiënt doorreis hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een half uur voor het einde van het ontbijt werden de warme gerechten al niet meer aangevuld, dit was jammer

Het ontbijt was erg uitgebreid en zeer vriendelijk personeel

Zeer leuk en aangenaam verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen microgolfoven op de kamer voor de baby.

Het ontbijt was heerlijk. Een heel goed hotel als tussenstop. Niet ver van de autostrade. Heel leuke garage

Mooie comfortabele kamers

We kwamen rond 09.00 uur in het hotel aan. Personeel hotelbar was onderbezet. 1 persoon moest alle bestellingen opnemen en serveren.

Mooie comfortabele kamers

Meer dan prima hotel voor op doorreis.
    • Executive Driepersoonskamer

De directe omgeving is niet echt aantrekkelijk. Maar dit was voor ons geen probleem. Je bent ook op enkele minuten in Como, wat dan weer wel een leuk stadje is.

Hotel Cruise is een ideaal hotel voor als u op doorreis bent. Het is vlakbij de snelweg gelegen zodat u geen tijd verliest om uw reis verder te zetten. Toch ondervind je totaal geen hinder van enige overlast of lawaai. De kamers zijn uitermate net. Zeer vriendelijk personeel. Er werd ruimte voorzien om mijn mountainbike veilig weg te zetten. Er is een zeer uitgebreid continentaal ontbijt. Je bent op 5 minuutjes van het centrum van het mooie stadje Como.

Prima hotel voor doorreizen.
    • Suite

We hadden een andere kamer verwacht. Diegene die we elk jaar hadden. Dit keer een andere kamer gekregen. Uiteindelijk zelf verkeerd geboekt. Verder kan het hotel wel een klein opknapbeurtje gebruiken. Dan ziet het er nog beter uit.

Dichtbij de snelweg. Goed ontbijt. Ruime kamer.

Let op!! Geen europese stopcontacten aanwezig.

Lekker ontbijt, erg betaalbaar. Drive inn kamers hierdoor staat je vrtg onder je kamer zodat je makkelijk via buiten in je kamer Kon komen. Vooral handig als je je vrtg hebt volgeladen.

Prima hotel voor een 'onderweg'-overnachting op...

Het personeel is vooral zakelijk en doet wat het moet doen. En dat is niet meer dan wat een reiziger mag verwachten. Maar de persoonlijke touch ontbreekt, wat jammer is, omdat daarin de meerwaarde zit in de beleving.

Prima hotel voor een 'onderweg'-overnachting op doorreis naar het midden van Italie

Super fijn hotel, prima als tussenstop voor 1 overnachting

uitgebreid ontbijt, schone ruime kamer, goed bed. Zeer geschikt als je op doorreis bent. Hotel ligt direct aan de snelweg. Geen last van geluiden van de snelweg!

net hotel, erg goed ontbijt, zeker voor italiaanse begrippen.
    • Suite

We hadden verwacht dat we de kinderen apart van ons konden laten slapen, was ook aangeven, dat de ruimte waar de kinderen konden slapen, afgesloten zou kunnen worden, was helaas niet het geval.

net hotel, erg goed ontbijt, zeker voor italiaanse begrippen.

prima hotel voor een tussenstop

wij hadden de junior suite, dat was een ruime kamer met een groot dubbelbed een een extra oplapbed en ruime badkamer. maar de kamer was wel aan verfbeurt toe. het zag er afgeleefd uit, muren en plinten waren beschadigd. verder was het op het eerste gezicht wel schoon. s'avonds gegeten, best duur restaurant zeker voor italiaanse prijzen. ik bestelde een branzino (zeebars filet) a 19 euro maar krijg twee werkelijk miniscule stukjes. naar veel gezeik krijg ik nog zo'n boord gratis. erg jammer, want dat hotel en het restaurant hebben potentie en kan met een beetje meer klantvriendelijkheid veel beter worden.

dit hotel vlak bij de snelweg is een prima stop voor de doorreis van italie naar NL of omgekeerd. parkeerplaats is gratis aanwezig en ook een restaurant. vlakbij is er ook een hyperbennet supermarket.

Overnachting prima, restaurant nooit meer
    • Suite (4 Volwassenen)

Diner is duur ten opzichte van de hoeveelheid wat opgediend wordt. Belachelijk ook de servicekosten in het restaurant terwijl je in het hotel overnacht.

Prima kamer

Gewoon goed.

Douche liep niet goed door. Wc spoelde af en toe ook niet zo goed door. Kon de airco in de kamer niet vinden.

Heerlijk ontbijt. Ruime en rustige kamer. Vriendelijk personeel.

Hotel Cruise prijs/kwaliteitsverhouding kan beter

Geen restaurant op zondag. Dus konden in het hotel niet fatsoenlijk eten (diner). Alleen snacks uit de magnetron. Dit staat niet beschreven op jullie site. Een ander restaurant op loopafstand was er niet behalve een sushi restaurant en wij houden daar niet van. Er zat dus niets anders op dan snacks te eten of er weer met de auto op uit te moeten.

De kamer en het bed was goed. Ook niet lawaaierig.

Goed geslapen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs (haha) van 23.30 uur - 08.00 aanwezig geweest, was op doorreis, dan is de prijs voor een paar uurtjes slapen pittig.

Ontbijt en kamers waren prima.

Vlakbij de autosnelweg

Onvriendelijk personeel tijdens de check in Prijs-kwaliteit

Vlakbij de autosnelweg Parkeergelegenheid voor de deur Ontbijt, meer dan dat je van een Italiaans ontbijt kan verwachten

Kamer en hotel waren super !

Het ontbijt was maar heel basic, de hygiëne aan tafel was goed maar het buffet was niet verzorgd.

Kamer en hotel waren super ! Goed verzorgd alles mooi en proper!

Goed voor tussenstop van en naar Italië. Wel wat erg zakelijk.

Het personeel en de inrichting mogen wel wat persoonlijker. Nu is het nogal zakelijk.

Vlak bij de snelweg en vlak voor (of net ná, net wat je reisplan is) de Zwitserse grens is dit hotel een goede mogelijkheid voor een tussenstop op weg naar Italië of weer naar huis, vooral als je niet in Zwitserland wilt overnachten. Het is modern ingericht, maar doet nogal zakelijk aan, dus het persoonlijke element is ver te zoeken. De dame die het restaurant (en ontbijt) managet maakt veel goed. Een zwembad zou wonderen doen voor de sfeer en de vermoeide reiziger (met kinderen) die dit hotel voor een nachtje aandoet.

Prima met paar minpuntjes

In een van de kamers was s ochtends geen warm water. De pasta voor onze kinderen was duidelijk met een magnetron verwarmd. De ene hap was koud en de volgende gloeiend heet. Dit verbaasde ons omdat we op TripAdvisor dit al in een reactie van een andere gast gezien hadden met daaronder de excuses en goede voornemens van het hotelmanagement.

Locatie, schone kamers, goed ontbijt

Net hotel voor een doorreis.
    • Suite

Moeilijk te bereiken ondanks ligging aan de snelweg. Industrieterein. Restaurant is op zondag gesloten.

Ruime suite met 2 slaapkamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Erg ruime en schone kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De late openingstijden van de fitnessruimte. Wanneer je dit hotel voor zakelijk doeleinde boekt is 7 uur opening te laat. Dit zou wenselijk zijn vanaf 6 uur.

Erg ruime en schone kamer. Goed en uitgebreid ontbijt.

Uitstekend voor een paar dagen in de omgeving of voor doorreis.

Ontvangst erg vriendelijk, best een groot hotel echter je wordt uitstekend ontvangen. Ontbijt uitstekend voor € 5,= Restaurant verzorgt, en een goed diner voor een goede prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Redelijk

Het is zeer slecht als er 's ochtends geen enkele mogelijkheid is om een kop koffie of thee te hebben. Op zijn minst had er een thermofles met koffie of thee kunnen zijn.

Nee, dat kwam door ons vroege vertrek. (06.00 uur)

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Goede verhouding prijs kwaliteit

Omdat ik graag lekker eet had ik me verheugd op een diner in het restaurant maar dit was gesloten op zondag.

Zeer gevarieerd ontbijt en vriendelijke bediening.Hoewel we een standaard kamer vroegen kregen we voor dezelfde prijs een nog ruimere kamer die zeer net was en goede matrassen had!

Weg naar hotel vanaf autobaan. Niet duidelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima overnachting voor gezin van 5 opweg naar Italië.
    • Familiesuite

Prima overnachting voor gezin van 5 opweg naar Italië. Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Restaurant is gesloten op zondag.

Restaurant is gesloten op zondag. Weinig keuze van schotels in de bar.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Gewoon goed

nvt

Locatie en nette kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Je moet toch wel de auto nemen om naar como meer te gaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je moet toch wel de auto nemen om naar como meer te gaan. Het hotel ligt in een soort industriezone

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Locatie, ontbijt en goede kamer

Locatie, ontbijt en goede kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Uitstekend adres voor een tussenstop op weg van/naar Italie

Prijzen waren (fors) hoger dan vorig jaar.

Prima kamers, faciliteiten, diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goede tussenstop richting de Toscane

Wij hadden een niet zo fijn bed maar we kregen meteen een andere kamer

De ligging...goede plaats voor de doorreis naar....

Zondag ingecheckt om ongeveer half vijf totaal niets te eten...

Zondag ingecheckt om ongeveer half vijf totaal niets te eten te krijgen. Van ellende maar naar de Mac. Erg slordig.

Locatie, dichtbij snelweg

Eten in de bar. Restaurant is op zondag gesloten.

Locatie, dichtbij snelweg

Rustige grote kamer met het nidige comfort.

Rustige grote kamer met het nidige comfort.

voor onze eisen zeer goed

Heerlijk als doorreisrestaurant

voor onze eisen zeer goed

Ontbijt is heerlijk, kamer is zeer goed, we gaan al ongeveer 10 jaar terug voor een tussenstop, soms met onze katten soms zonder, het is altijd prima

Fijne lokatie op gunstige ligging

Mooie gunstige locatie met vriendelijk personeel en prima restaurant

Heerlijk dat de koeling gewoon de hele tijd aanbleef met het...

Heerlijk dat de koeling gewoon de hele tijd aanbleef met het hete werr

Ruime kamer voor een gezin met kinderen en een overnachting...
    • Suite

Ruime kamer voor een gezin met kinderen en een overnachting voor reis richting Italie.

Goed tussenhotel op doorreis naar Toscane

Dicht bij de snelweg

Goed en uitgebreid ontbijt

Goed en uitgebreid ontbijt

Prima hotel op doorreis

De kleine gerechten in de bistro waren niet geweldig. Mooie foto's maar wat op tafel kwam was minder.

Prima hotel op doorreis

Vriendelijk behulpzaam personeel en heel net hotel

Vriendelijk behulpzaam personeel en heel net hotel

Goede parking en kreeg betere kamer als wat ik geboekt had !

Goede parking en kreeg betere kamer als wat ik geboekt had !

Het is een goed hotel voor overnachting op doorreis.

De koffie bij het ontbijt is niet te drinken verder prima ontbijt

Het is een goed hotel voor overnachting op doorreis.

Zeer goed hotel, prijs-kwaliteitverhouding is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk ontbijt met voldoende keus voor vegetariërs 👍🏼