Beoordelingen over Hotel delle Province 4-sterren

Viale delle Province 103, Tiburtino, 00162 Rome, Italië

#371 van de 921 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Aangenaam verrast.

Alles proper, behalve onder het bed, daar moet echt eens gestofzuigd worden :)

Mijn kamer was eerder een appartement, erg groot. Het was geweldig om een patio te hebben en bad/douche. Niet al te veel hotels hebben nog bad in de kamer. Hotel heeft karakter. Ontbijten doe ik nauwelijks, maar zag dat het heel gevarieerd was. Vriendelijk personeel.

Ons verblijf was heerlijk doordat we heerlijk tot rust konden komen na alle bezichtigingen in Rome.

Alles was prima. Niets viel ons tegen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en ruim voldoende. De kamer was keurig schoon en zag er netjes verzorgd uit. Het hotel heeft een dakterras waardoor je heerlijk buiten kunt ontbijten. Geweldige locatie op loopafstand van metrostation en een supermarkt tegenover het hotel. Kortom ideaal.

Fijne locatie, maar met name door de kleine kamer en slechte hygiëne niet voor herhaling vatbaar.

Zeer slechte hygiëne, de hoeveelheid schimmel in de badkamer zou niet misstaan in een Rob Geus programma. Uiteindelijk bewust iedere dag maar nieuwe handdoeken laten brengen omdat de enige plek waar deze te drogen waren tegen een schimmelplek aanhangt. Kleine kamer, alleen een bed, geen stoelen oid. Een 4 sterren hotel moet toch meer zijn dan alleen een bed en badkamer.

Prima, Italiaans (dus zoet), ontbijt. Paar minuten lopen van metro halte Bologna, dus met 15 minuten sta je in het centrum van Rome.

Heerlijk verblijf in Rome!

De inrichting van het hotel is wat gedateerd.

Kamer voldeed. Prima bed en goed werkende airco. Metro in de buurt en tevens lekkere restaurants. Ontbijt was prima in orde.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prima hotel en aardig personeel!

Niks.

Het ontbijt is prima, uitgebreid en de eetzaal is mooi gelegen op de zesde verdieping. Ik vond het matras echt heerlijk. Fijn, 24 uurs check in en de bar gaat voor je open.

Rome sweet Rome!

De lucht van afvoer douche was een minpunt

Uitgebreid ontbijt op dak was uitstekend.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Het ontbijt was oke we hoefden geen honger te lijden.

Kamer was wel oke maar de douche was beschimmeld en de wc borstel was echt vies en de toiletafel met atributen mocht wel wat properder.

Het ontbijt was oke we hoefden geen honger te lijden. Een eitje was wel prettig geweest.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De vroeg boekkorting en 3 kamers op één etage.

Niet veel het ontbijt zou wat meer broodsoorten kunnen hebben, een eitje en tomaatje. Verder Prima.

De vroeg boekkorting en 3 kamers op één etage. Het lag dicht bij een metro/bus station zodat je snel bij de highlights bent. De prijs van de drankjes in het Hotel voor de na borrel.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Kamer werd slecht/niet schoongemaakt, de kamers waren erg gehorig waardoor slapen onmogelijk leek. Onze badkamerdeur moesten we elke dag " intrappen" anders ging het niet open. Op de site werd vermeld dat ons hotel dicht bij het centrum was. Dit was echter NIET zo.

Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

centrum redelijk snel bereikbaar;

Ontbijt is matig. Op zondag om 10 uur al geen brood meer (ontbijt kan tot 10.30).

centrum redelijk snel bereikbaar; ook lopend is eea nog te doen. Voldoende restaurants etc in de omgeving

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Prijs/kwaliteitsverhouding, waarvan gunstig effect voor...

Ontbijt op de zesde verdieping levert een fraai uitzicht, maar spijts de beschikbaarheid van een lift toch ongerieflijk. als je op de begane grond logeert.

Prijs/kwaliteitsverhouding, waarvan gunstig effect voor 20 procent afgezwakt door de "city tax" à 6 EUR per nacht en per persoon. Klantvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Goede service,lekker ontbijt en vlak bij metro

Goede service,lekker ontbijt en vlak bij metro

• Beoordeeld op: 6 december 2015

1 minuut van de universiteit

1 minuut van de universiteit

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Was wel gedateerd, maar alles deed het prima, bedden waren...

Voor 3 nachten helemaal oke.

Was wel gedateerd, maar alles deed het prima, bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers dagelijks netjes gepoetst en meer dan voldoende handdoeken. Minibar aanwezig en niet duur.

• Beoordeeld op: 20 april 2015

Rust in het hotel, goed ontbijt en prima kamer.

Rust in het hotel, goed ontbijt en prima kamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel delle Province