Beoordelingen over Sant'Eligio Hotel 3-sterren

Via Bernardino Rota 36/38, Molo Beverello, 80133 Napels, Italië

#91 van de 158 hotels in Napels

Frustratie

Bij het uitchecken een discussie van 10 minuten gevoerd met het personeel. Men geloofde niet dat ik tijdens het boeken van de kamer ook gelijk heb betaald, blijkbaar was dit niet bekend bij het hotel. Slechte communicatie tussen booking.com en het hotel, jammer...

Bed was niet slecht.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeker niet de accomodatie voor een 3-sterrenhotel (amper 1 ster)

1) WIFI ; Geen WIFI op de kamer !!! Dit was een échte afknapper !!! Ondanks de expliciete vraag & belofte bij boeking !!! Wij hebben dan maar een bijzettafeltje gevraagd aan de receptie om in de gang te plaatsen want daar was er wel een WIFI-signaal. Het personeel leek wel degelijk op de hoogte van dit gebrek aan WIFI in die kamer maar heeft ons 3 dagen aan het lijntje gehouden. Eerst zou er een technieker komen mbt de modem maar toen ik de zender zelf gevonden had op de 1ste verdieping en die ook getoond had aan de uitbater heeft hij toegegeven dat hij een nieuwe modem moest plaatsen ..... Tja, wat doe je dan als je er maar voor 3 nachten bent ? Wij vonden dit alvast bedrog. 2) Het ontbijt (zie hierna) 3) De kamer : Wij hadden het ongeluk in een kamer aan de achterkant te liggen met een heel klein raam dat uitgaf op een hoog ingesloten betonnen binnenkoer (die totaal verloederd is). Het meubilair is totaal verouderd. De TV werkte niet : de contacten (elektriciteit & TV-distributie waren uit de muur gerukt). Wij denken dat de kamer die ons werd toegewezen een "personeelskamer" was. Ik ben eens gaan kijken naar de andere kamers aan de voorkant en die zien er inderdaad uit zoals op de foto's. Wisselen was niet mogelijk : volgeboekt. Wij voelen ons goed bedrogen. Kunnen wij hiervoor een vergoeding bekomen ? Immers, behalve de locatie van het hotel was niets volgens de afspraken.

Het ontbijt bestond uit : - 1 croissant of koek per persoon (heel vettig & te zoet) + toastjes voorgepakt + een hard broodje + een potje boter & confituur; - de drank : koffie of chocomelk en een glas met juice granaatappel. Niks anders beschikbaar en dit werd opgediend zodra je aan tafel gaat zitten. Let wel : de avond voordien moest worden opgegeven om hoe laat je komt ontbijten. En als je niet op tijd was, kreeg je een telefoontje van de receptie die je meldt dat je ontbijt klaar staat .... Het ontbijt wordt immers per kamer klaargemaakt (opgewarmde koeken in de microgolfoven) door twee meisjes die ook de kamermeisjes zijn. Wel leuk is dat het ontbijt geserveerd wordt op het dakterras maar ... Het was in ons geval niet zo'n goed weer en 's morgens killig. Het terras ziet er ook helemaal verloederd uit (blijkbaar zo goed als mogelijk opgeknapt).

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede locatie dichtbij het centrum.

Kamer, hotel en buurt is verouderd. Tevens is het ontbijt niet heel erg uitgebreid.

Goede locatie dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

op website zien de kamers er mooier uit dan in werkelijkheid.

Ontbijt, Kamer, locatie.

Kosten. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Gastvriendelijkheid en schoonheid

Gastvriendelijkheid en schoonheid

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

.Goede sfeer

Jammer dat er geen gezamenlijke lounch is

.Goede sfeer