Beoordelingen over Hotel Capannelle Roma 4-sterren

Via Siderno 37, Appio Latino, 00178 Rome, Italië

#703 van de 921 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Rome is prachtig en het hotel was prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De baliemedewerkers waren erg ongeïnteresseerd en bedankte ons niet eens voor het verblijven in het hotel, ze informeerden niet of het verblijf naar wens was verlopen en gingen verder met het helpen van nieuwe gasten, zonder even vriendelijk gedag te zeggen (vriendelijkheid kost toch niets? Dat vonden wij daar ver te zoeken. Het bedienend personeel in het restaurant waren tijdens het ontbijt ook alles behalve vriendelijk. Bij aanvang geen goedemorgen, alleen kamernummer doorgeven en zitten??? Overigens was het ontbijt wel zeer uitgebreid en heerlijk! De schoonmaaksters waren wel vriendelijk en deden verschrikkelijk goed hun best om het verblijf in de hotelkamers zo aangenaam mogelijk te maken. Het was keurig!

Ok voor business hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Geen 4 sterren waard. -Betalend zwembad -Zeer harde matrassen, de veringen van de matras voel je in je rug prikken. -Kitnaden aan badrand en badkuip sporen van gebruik wat niet echt hygiënisch overkomt. Een grondig renovatie is nodig. Een grondig poetsbeurt. -ligging met bus en tram geraak je wel in het centrum maar ongeveer 45 min ben je kwijt. - tapijt op kamer. - airco te koud niet regelbaar en maakt veel lawaai. - ramen moeten dringend gewassen worden. - spijtig geen balkon maar voor korte periode niet noodzakelijk

-Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. -Grote kamers -Mooie inkom -Reageren zeer vlug op e-mails -Elke dag verse handdoeken -bushaltes dichtbij

Over toeristenplekjes en metro/busverbindingen wist de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel had meer oog voor grote groepen/gezinnen dan voor mij alleen, badstop was niet aanwezig in de kamer en na meerdere keren vragen en te worden verzekerd dat iemand langs zou komen met een badstop, na 3 dagen het nog steeds niet gekregen. Bij het uit checken werd er niet gevraagd naar hoe het verblijf was

Over toeristenplekjes en metro/busverbindingen wist de receptie wel veel te vertellen

Gelukkig maar twee nachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Extra kosten voor bijna alles. Ook voor het zwembad als je moe aankomt na een lange reis en nog even snel voor sluiting in het bad wil duiken. 6 euro p.p. voor een half uur! Want ook dan wordt gewoon een dagdeel berekend. Klant staat i.t.t. wat ze verkondigen niet voorop.

Gratis parkeren

De kamer had een goede badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- het personeel was onvriendelijk. - we moesten voor alles apart betalen. - om gebruik te maken van het zwembad moet je apart betalen. - geen restaurants en supermarkt in de buurt. - dit hotel is een absolute NO GO. - als je binnen een drankje wilt bestellen is dat minimaal €6,00.

De kamer had een goede badkamer. Een douche inclusief een bad.

Wij zullen niet meer dit hotel boeken
    • Twee onderling verbonden kamers

De bedden waren dan wel groot maar superslecht, ze waren keihard. Het leek wel of we zo op de spiralen lagen. Je boekt een hotel met zwembad, maar voor 4(!) uurtjes zwemmen moest je 6 euro betalen. Het hotel bevindt zich ons inziens in een achterbuurt, heel veel grote vuilcontainers aan de weg, vaak 1 of meerdere geopend! Het diner viel ook tegen: voor 3 hamburgers, 1 sla en 4 drankjes moesten we 75 euro betalen. Het restaurant waar het ontbijt was stonk en wij vonden de pistetjes keihard.

De kamers waren ruim bedden groot, fijn dat er elke dag schone handdoeken liggen en de bedden worden opgemaakt

Tegenvaller met zere ogen...
    • Twee onderling verbonden kamers

Betalen voor het zwembad, vooral de last van de ogen na het zwemmen is zeer vervelend geweest. Gebruik shuttlebus naar metro en luchthaven was a. Tegen betaling en b. Niet volgens dat werd aangegeven door personeel. De een zei wat anders dan de ander waardoor we uiteindelijk geniodzaakt waren om een taxi te nemen naar het vliegveld. Bereikbaarheid centrum is zeer beperkt, 45 minuten nodig om in het centrum te komen. Veel 'irritant' gezoem als de airco uit was. Het was gehorig, de gang was letterlijk hoorbaar.

Ruime kamer, voorzien van de meest gemakken. Airco was een pluspunt. Bedden waren prima.

Comfortabel hotel aan heel faire prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel, alle medewerkers. Openbaar vervoer dichtbij. Eenmaal je de bus 654 neemt tot het eindstation neem je daar de metro naar alle plaatsen in het centrum. Goedkoop!!! Advies is een maatdagenkaart aankopen. Gandolfi zeker ook bezoeken (boeken vooraf)

Het was super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het poetsen kon wel wat beter. Onder ons bed lag een gebruikt condoom. Onder het bed was nog niet vaak geveegd en lag ook stof.

Het was een rustig en mooi hotel. Met leuke tekeningen op de voorkant. Je kon makkelijk met de bus naar de metro gaan.

Mooi hotel (met kunstzinnige gevel) met ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spijtig genoeg was het zwembad betalend, ook voor hotelgasten. Centrum Rome enkel bereikbaar via taxi.

Mooi hotel (met kunstzinnige gevel) met ruime kamers. Ondergrondse parking is voorzien. Verzorgd ontbijt.

Geweldige locatie prijs/kwaliteit
    • Standaard Driepersoonskamer

De Italiaanse mentaliteit omtrent sluitingsuren is wel een ramp. De keuken sluit om 23u, kom ruim op tijd! Anders willen ze voor jou geen moeite meer doen. 2x niets meer kunnen verkrijgen.

Geweldige locatie voor de prijs! Sowieso wel veel goedkoper om via hun eigen site te boeken (tip!)! Centrum Rome is makkelijk te bereiken en het openbaar vervoer (tram, bus, metro) betaal je er slechts 24€ voor een week. Het personeel aan de balie helpt je ook graag verder bij vragen.

Comfortabel en goed hygiënische verblijf met gezin.

Ontbijt was niet zoals verwacht en moest bijbetalen, zwembad was heel klein en moest bijbetalen, free WiFi was een beetje traag,

Heel proper bijna elke dag verse lakens, vriendelijke mensen, bereikbaarheid is top, veiligheid was zeker in orde, supermarkt en apotheek was heel dichtbij.

Regeling en openingstijden zwembad

Mooie, ruime kamers - vriendelijk personeel - zeer ruime keuze bij het ontbijt - zeer hygiënisch - lekker eten in het restaurant

Hotel Capannelle
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afstand naar het centrum: eerst met lijn 664 naar de metro(halte Arco di Travitino) en verder met de metro naar het centrum. Bussen in Rome rijden niet volgens schema en het kan zijn dat je lang moet wachten bij uitval van een lijn.

Zeer schoon hotel met airco en een heerlijk groot bed. Heerlijk uitgebreid ontbijt maar ik miste mijn gezonde groenten zoals komkommer en tomaat voor op mijn boterhamnen.

Niet aan onze eise voldaan!

Ontbijt kon meer uitgebreider. De parkeerplaats was moeilijk te bereiken. Je moet rustig rijden wil je geen beschadigingen aan je auto hebben

de grootte van de kamers

In orde
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs van het bier in de bar (€6 voor 33 cl)

Goedkope prijs voor de kamer (€360 voor 6 nachten in een 2-persoonskamer)/gratis flessenwater op de kamer / bidet in de badkamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voor de prijs een perfect hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tussen dag 1 en 2 is er geen schoonmaak geweest.

Het ontbijt was voor het bedrag van 9,50 zeer goed er was voldoende keuze om te eten. De Kamers waren netjes wel wat uit de tijd maar we hebben alleen een bed nodig gehad de rest van de tijd zijn we buiten de deur geweest. Het is een aardig stukje vanaf het centrum maar met de bus kosten 1,50 ben je er ook zo de halte is ongeveer 500 meter vanaf het hotel. De volgende keer naar Rome boek ik dit zeker weer het was er erg rustig qua geluid. Ook het avond eten in het hotel is van goede kwaliteit en de prijs is redelijk.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

ideale uitvalslocatie om met de bus naar Rome te gaan
    • Twee onderling verbonden kamers

Personeel wat een ongelofelijke snobs (arrogant) niet gastvrij niet vanuit de klant denkend.

mooie kamers met doorgang naar andere kamer (waar zoons sliepen) Hygienne. Lekker rustig

Zeer goed verblijf, voor herhaling vatbaar, zeker qua prijs/kwaliteit verhouding.
    • Twee onderling verbonden kamers

Restaurant voor het diner was redelijk.

Hotelkamer prima qua grootte, bedden slapen uitstekend en airco werkt zeer goed. Ontbijt is zeer goed verzorgd.

wil je een stedentrip met een relaxte hotel met prachtig terras en zwembad, ga naar Capannelle
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er 6 euro wordt gerekend bij het zwembad voor een halve dag gebruik en dat de minibar in de kamer alleen water bevatte. Tevens is de shuttle dienst niet meer gratis.

Tegenwoordig schenken zij Illy koffie aan de bar en in het ontbijtrestaurant

ontspannen
    • Twee onderling verbonden kamers

We zaten ver bij de metro vandaan en de bussen reden tot middernacht. Het koste veel reistijd waardoor je 's avonds niet lang in de stad kon blijven.

Het was een kamer die er elke dag weer netjes uit zag. Je kon op de kamer je eten bestellen of beneden in het restaurant snel een drankje nemen. ook kon je de ochtend zelf nog bepalen of je ontbijt wilde.

mooi en leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Leuk hotel wel redelijk ver buiten rome, goed bereikbaar met openbaar vervoer. Jammer dat niet stond aangegeven dat het zwembad te betalen was en maar open was tussen 10 en 18u

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Fijne vakantie gehad, dichtbij rome.
    • Twee onderling verbonden kamers

Voor het zwembad moest men entree betalen. Dit was vooraf niet duidelijk aangegeven bij de boeking.

Fijn hotel. Goede busverbinding naar Rome. Ontbijt voldoende. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het hotel was sowieso erg netjes.

Goede locatie.

Raar: betaald zwembad. Alleen in de ochtend gezwommen en hoefde niet te betalen.

Goede locatie. Makkelijk met buslijn 118 naar Rome centrum. Ruime kamer / badkamer.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Twee onderling verbonden kamers

Personeel was niet altijd even vriendelijk of behulpzaam. 6 euro per persoon betalen voor een uurtje zwembad, zonder ligstoel, is ver overdreven. De badmeester was echter wel zeer vriendelijk. Een van de weinigen die kon lachen. Het restaurant is uiterst beperkt. In de omgeving maar 1 restaurant waar je iets kon eten, maar wel goed. De kamers zijn verouderd, zeker niet geluidsdicht, de frigo werkte niet en de bedden steenhard (als je rugproblemen hebt, kies dan zeker niet voor dit hotel). We hadden vroege checkin gevraagd en hebben 4 uur moeten wachten om op onze kamer te kunnen. Er werd ons aangeraden een wandeling te maken, maar bij tropische temperaturen niet aan te raden, dus maar gewoon wachten in de lobby. Voor ons echt geen geslaagd verblijf en de 4sterren zeker niet waard (maar misschien is dit volgens Italiaanse normen en daar kunnen wij geen vergelijking maken). Wij keren hier zeker niet terug.

Airco werkte perfect, wat nodig was bij temperatuur van 40°. Het ontbijt was voor Italiaanse normen zeer goed.

Prima verblijf voor een lang weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden met name voor dit hotel gekozen vanwege het zwembad. Tot onze verbazing moesten wij als gast een kaartje kopen bij de badmeester om te mogen zwemmen. Ook is het zwembad al om 18 uur gesloten wat natuurlijk erg vroeg is na een dag Rome. Helaas was het barpersoneel erg onvriendelijk. In de stad zelf hebben we meer dan 2uur in de rij gestaan voor het Colosseum! Tip: het schijnt dat je van te voren een ticket kunt kopen/downloaden via het internet, deze mensen konden zonder wachten doorlopen!

Prima kamer welke iedere dag opgeruimd en schoon gemaakt werd. Elke dag schone handdoeken. Prima bed en toen we om een extra kussen vroegen bij de receptie werd dit ook snel geregeld. Het ontbijt was ook prima hoewel er geen afwisseling was. Vriendelijk personeel achter de receptie wat slecht Engels sprak. Vervoer per taxi vanaf het vliegveld was prima te doen. Op de heenreis zijn we helaas in de verkeerde taxi gestapt en waren we 25 euro kwijt. Op de terugreis een erkende, vriendelijke taxichauffeur en die vroeg 14 euro. Het hotel zou 36 euro terug storten op onze rekening, dit is ook gedaan.

heerlijk , en genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

weinig Engels praten. zwemen moet betalen terwijl niet de afspraak was. we dachten ook zwemen gratis was. vooral kinderen teleurgesteld.

was ontbijt heerlijk , kamer wordt elk dag schoon gemaakt.

Leuk voor een weekendje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden leken wel betonblokken en je moet nog betalen voor het zwembad ook! Afzetters!! Belachelijk! Ook had ons bad geen stop erin zitten, Nagevraagd of ze die konden brengen het heeft ze een hele dag geduurd voordat ze kwamen en nadat wij alweer 4x aan de receptie hadden nagevraagd of het geregeld kon worden.

De kamertemperatuur was top! En het ontbijt was zeer goed geregeld. Dicht in de buurt zit een erg gezellig en goed (koop) restaurantje "quanta basta" AANRADER!

slechte info naar de locatie van Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de informatie van bus naar Hotel, ook al hebben wij vooral die info gevraagd en NIET gekregen, via uw kantoor als van het Hotel.

slaapkamers en ontbijt

zwembad maar voor wie eigenlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad was maar tot 18.oo open en je moest er ook apart voor betalen. Dat stond nergens vermeld bij de boeking. Dat vond ik echt waardeloos. Na een lange dag in Rome is het fijn om ff te kunnen zwemmen. Dat getuigt niet van inzicht en service.

Ontbijt en kamer prima. Airco was wat lastig in de bediening.

Mooie grote kamers.
    • Twee onderling verbonden kamers

Bar en restaurant stralen geen gezelligheid uit. Wil je na terugkomst uit de stad nog wat drinken nodigt dit niet uit.

Mooie grote kamers. Het centrum van Rome is goed te bereiken met het openbaar vervoer

Zeer matig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is veel schade aan de kamer, gat in de muur, nachtkastjes beschadigd, vieze ramen, vieze matras, lampen die het niet doen, automatische gang verlichting die niet in alle delen werkzaam is geen badstop aanwezig, koelkast die kapot is maar wel na 3 dagen vervangen tijdens ons verblijf op de kamer om 1900 uur. Zeer geluid ruchtig, je kunt de buren horen praten, letterlijk. Personeel die bij het uitcheken niet vraagt hou het verblijf was. Ik had een e-mail gestuurd naar het hotel met wat vragen en daar is nooit op gereageerd.

Onbijt en eten is goed. Er is een shuttle service maar behoorlijk beperkt qua tijden.

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De deur sloot wel, maar je moest hem heel hard in het slot laten vallen. Het zwembad is bij te betalen, 6€ voor een halve dag en 9€ voor een volledige dag. Spijtig genoeg zijn er niet voldoende ligstoelen en moet je zeker op tijd richting zwembad gaan om nog stoelen te hebben.

Ontbijt was zeer goed! Zeer lekker, en zeer uitgebreid! De kamers waren netjes, goede bedden, koelkast, airco, dagelijks verse handdoeken, ... Behulpzaam personeel achter de balie. Roomservice ook zeer goed, alles werd snel gebracht en het was allemaal zeer lekker! Zeker de tiramisu! Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Goed, comfortabel verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco zelf kunnen afstellen op temperatuur. Nu moet je de. receptie bellen en aangeven hoeveel graden deze moet staan. Verder wel goede, rustige airco. Geen balkon. En ik hoorde, maar heb het niet gecheckt dat je voor het zwembad moet betalen (6 euro)

Ontbijt was prima, uitgebreid en heerlijke koffie. Kamer - Superieur was ook prima. Ruim en comfortabele bedden. Gratis wifi!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Mooi schoon Hotel, met zeer aardige personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geld die ze hebben ingehouden van mijn creditcard, heb ik nog niet terug.

Prima Hotel, echter hebben we geen tijd gehad om daar verder iets te doen, zag er allemaal prima uit. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Netjes en schoon hotel, 45 minuten van Rome centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad was al wel vol, maar we mochten het niet gebruiken (27-29 mei), terwijl het +30 graden was. Ook mochten we niet buiten op het terras zitten, dus maar op de kamer... De bedden waren heel hard, maar we kregen extra dekens om onder het onderlaken te doen. Toeristenbelasting €6 pppn.

Mooi en netjes hotel. Vriendelijk personeel. Op 45 minuten van binnenstad Rome, met openbaar vervoer (eerst bus, komt regelmatig; dan metro). Kan op 1 ticket van €1,50 (100 minuten geldig). Te koop bij de tabakshop achter het hotel. Ruime parkeergelegenheid onder hotel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

• Standaard Driepersoonskamer

Het moet iets beter worden. Dat is niet 4 sterren wel 3 sterren. Het laatste dagen kregen we de weinig grote handdoeken.

Personelen zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Rustig gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ventilator draaide de hele nacht door. Het was onmogelijk om hem uit te zetten. Twee keer naar de receptie gebeld maar zij hebben het niet uitgezet.

Rustig gelegen hotel

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Overnachten voor een paar dagen op redelijke afstand van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een wat gedateerd groot gebouw, hier en daar wat verweerde uitstraling, Maar aan de binnenzijde is het allemaal prima voor elkaar.

Geweldig ontbijt, werkelijk top! Rustig gelegen, geen verkeersgeluid.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima hotel maar niet gastgericht.

Men wilde ons van de geboekte kamers (connecting rooms, kamers met tussendeur) overzetten naar gewone twee persoonskamers. Veel gedoe om uiteindelijk de geboekte kamers te krijgen. Personeel (op een enkeling na) onvriendelijk, totaal niet gastvrij.

Prima ontbijt, ruime kamers. Wifi werkte ook goed. Goede busverbinding (118). Restaurant Terzo Gusto (een klein stukje verderop) is aan te raden.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een fijne kamer met een goed stevig bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Qua locatie net te ver van het centrum. Er is een bushalte in de buurt maar de bussen rijden onregelmatig waardoor we veel tijd hebben verloren. We zouden een volgende keer een hotel bij een metrohalte kiezen. Personeel niet heel vriendelijk.

Een fijne kamer met een goed stevig bed. Er was een grote conferentie in het hoteltoen wij er waren maar geen last gehad van overlast savonds. Veel keuze bij het ontbijt maar wel vooral veel zoetigheden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Mooi hotel als uitvalbasis voor Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid en gastvrijheid personeel front office, airco niet zelf te bedienen alleen via receptie, uitstraling van de bar bv losse kraan bedienend personeel, amateuristisch maken van cappuccino, die lauw was

Goed uitgebreid ontbijt, mooie ruime kamers, vriendelijk personeel bij ontbijt, ruime parkeergelegenheid, goede bereikbaarheid openbaar vervoer naar Rome.

Simpel maar goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant van het hotel vond ik niet zo best.

Leuk uitzicht vanuit het balkon.

Kamer was netjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad was betalen, het ontbijt was in een donkere kelder, geen terras...

Kamer was netjes

Ruime kamers
    • Twee onderling verbonden kamers

Onderhoud van hotel was slecht. Bedden waren hard

Ruime kamers

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat je voor het zwembad bedje etc moest betalen.

• Twee onderling verbonden kamers

Betalen voor zwembad, toch iets verder van centrum

Ontbijt, grootte kamer

Rustige omgeving, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fruit met ontbijt niet vers. Ontbijthal chaotisch.

Rustige omgeving, vriendelijk personeel

Je boekt een hotel met zwembad maar daar aangekomen moet je...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je boekt een hotel met zwembad maar daar aangekomen moet je nog 9 euro betalen om gebruik te maken van t zwembad

Uitstekend hotel, heerlijk ontbijt en met bus goed in centrum van Rome te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Faciliteiten en heerlijk veelzijdig ontbijt

Apart ontbijt betalen, maar het was wel heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco, het was bizar warm. En het personeel vergat meerdere keren het aan te zetten.

Apart ontbijt betalen, maar het was wel heerlijk!

Dagje Rome
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er hing een enorme rooklucht in het hele hotel.

Goede parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het eten was matig, voor 4 sterren hotel had ik iets meer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten was matig, voor 4 sterren hotel had ik iets meer verwacht.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Leuk hotel voor een goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De locatie, de kussens te Klein.

De prijs

Goede service

Goede service

Goed verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk ver van het centrum af

Schone kamers, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

voldaan

Ontbijtruimte nogal donker

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

We hadden nu een grotere kamer geboekt met balkon erbij.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco was niet echt top. Hij koelde niet

We hadden nu een grotere kamer geboekt met balkon erbij. 2e keer bij dit hotel geweest

Prima hotel vriendelijk personeel mooie kamer
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuze uit gerechten waren matig

Het ontbijt was goed maar te weinig bruin brood,de kamer prima op enkele lampjes na die stuk waren

Best een goed hotel, goede verbinding naar het centrum.
    • Twee onderling verbonden kamers

De bedden waren erg hard

Prima ontbijt, alleen jammer dat het zwembad betaald moet worden

Betalen voor het zwembad

Geweldig ontbijt

Aanrader

Zwembad te vroeg dicht. Sluit om 18:00 uur 😡

Modern hotel

Nooit meer
    • Twee onderling verbonden kamers

Dat er apart betaald moest worden voor het zwembad. Werd door personeel niet meegedacht.

Uitzicht hotelkamer

Uitgebreid ontbijt, makkelijk parkeren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig bijzonders in de directe omgeving. Hotel bied wel een shuttle service naar de dichtstbijzijnde metro.

Uitgebreid ontbijt, makkelijk parkeren.

Super bedden, goede airco, parkeergarage
    • Twee onderling verbonden kamers

Voor één dag zwembad gebruik wordt € 6,00 p.p in rekening gebracht. Tikkeltje overdreven naar mijn idee

Super bedden, goede airco, parkeergarage

Het enige minpuntje is dat er betaald moet worden voor het...
    • Standaard Driepersoonskamer

Het enige minpuntje is dat er betaald moet worden voor het zwembad en dat stond niet op jullie site.

Wifi

Parking

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima hotel in Rome
    • Standaard Driepersoonskamer

Airco wordt centraal geregeld.

Service van het personeel was uitstekend

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

De WiFi was onhandig met codes van een half uur en werkten...
    • Standaard Driepersoonskamer

De WiFi was onhandig met codes van een half uur en werkten ook regelmatig slecht.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

baliepersoneel was niet erg klantvriendelijk / traag...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

baliepersoneel was niet erg klantvriendelijk / traag / nieterg handig / leek ongeinteresseerd

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Wij hebben er van genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was in orde meer dan genoeg .Voor naar het centrum te gaan best ticket kopen van 1,50 € voor de bus en kan je ook gebruiken voor de metro

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima hotel voor een zeer lage prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, prima hotel voor deze prijs.

Prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Hotel Capannelle is prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie is wat afgelegen maar prima met de bus. Reistijd 30 minuten over kinderhoofdjes

Prima gratis WiFi!

Er zijn ook 32 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Capannelle Roma