Beoordelingen over The Church Palace 4-sterren

Via Aurelia 481, Aurelio, 00165 Rome, Italië

#527 van de 921 hotels in Rome

Fantastisch hotel op ideale locatie met prima ontbijt!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Fantastisch hotel op ideale locatie met prima ontbijt! Het metrostation 'Cornelia' bevindt zich om de hoek waarmee u binnen 5 à 10 minuutjes in het oude stadsgedeelte van Rome staat. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! Een echte aanrader :)

Geweldig!!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Onze kamer was op zolder helaas geen mooie uitzicht volgende keer een andere kamer

Een perfect locatie, mooie gebouw in en prachtig tuin buiten de geluid en druk van de stad maar zeer dichtbij de Vatican. Romantisch, elegant, vriendelijk staf zeker een aanrader

Mooi hotel voor een weekendje Rome
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden meer verwacht. Op een dag met veel regen zou je je hier stierlijk vervelen. Alleen Italiaanse tv, geen zwembad, geen sportschool, super basic voor een 4* hotel. Groot minpunt vonden wij dat het best roemoerig op de gang was en wij dat goed konden horen. Niet hele stille kamers.

Prachtige kamers, lekker ontbijt en een mooi hotel. Personeel erg vriendlijk!

Slechte hotelervaring ooit
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Dit hotel was voor ons een grote tegenvaller. Op basis van de foto's hadden wij vrij grote verwachtingen. Het zag er een prachtige, rustige gelegen locatie uit. Ik zelf heb al vrij veel gereisd en was enorm teleurgesteld. Wij kregen een kamer op de zolder met een velux die zo hoog was, dat er enkel uitzicht was op de lucht. Er stond nog een flesje water van de vorige gasten en het was er niet proper. De kamers zagen er allesbehalve uit zoals de beloftes op de foto's. Het leek een kamer uit een 1 à 2 sterrenhotel. Elk geluid van een kamer naast je was te horen. Het was ook jammer dat er reeds van 8u 's morgens werd rondgegaan om te kamers te poetsen. Doordat de muren niet geluidsdicht waren, kon je het geklop op de andere deuren erg goed horen.Het ontbijt was niet slecht, maar voor een viersterrenhotel had ik dit toch beter verwacht. Naast de grote tegenvaller van het ontbijt, was ik vooral geschrokken hoe onbeleefd het personeel was. Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt dat men zo onbeleefd en kortaf was. Ons raam was kapot en kon niet sluiten, wanneer wij dit melden werd er wederom heel onbeleefd gereageerd. Wanneer zij een opmerking maakten over de kamer zeiden ze dat wij maar een toeslag moesten betalen als we een andere kamer wilden. Een zekere mevrouw Orsi aan de receptie hebben wij twee maal gehad en was echt uiterst onbeleefd. Toen wij het probleem van de venster melden stond zij ons uit te maken tegenover een collega. En ook bij een tweede maal was zij erg onbeschoft. Dit heeft voor ons toch de reis wat verpest. Ik kom hier zeker nooit meer terug en zou iedereen ook afraden om hier een kamer te boeken...

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige min punt was dat onze slaapkamer lag tegenover de trappen. Dit zorgde nog wel eens voor meer geluiden.

Mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Ook een rustige locatie. Verder top!

Luxe hotel met gratis parkeren in een rustig park in de stad.
    • Classic Driepersoonskamer

Erg kleine kamers en geen koffie of thee mogelijkheid in comfort kamers.

Hotel is mooi om te zien. Is meer zakelijk dan familie hotel. Vriendelijk personeel maar ze spreken slecht Engels. Goed ontbijt.

Luxueus en comfortabel op perfecte locatie (mét parkeerplaats) voor verkenning van Rome!

Airco in gemeenschappelijke delen defect! Ontbijt in grote, onaagename zaal, met allemaal kleverige tafels. Lastige muggen(beten) tijdens diner op terras.

Mooi, statig gebouw in een grote, verzorgde tuin... en dat in grootstad Rome! Ruime, propere kamers met goede airco (was meer dan nodig) en lekkere Nespresso! Hotel biedt ruime parking en is rustig gelegen, maar toch dicht bij een metro-halte (150 m) = ideaal voor verkenning van Rome! Restaurant biedt lekker eten, naar keuze op het mooie, aangename terras in de grote tuin... echt zalig!

De locatie is schitterend
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel aandacht gegeven aan uitstraling maar niet aansluitend met personeel en kamer. Al met al een onbalans tussen presentatie en werkelijkheid.

De locatie is schitterend

Prachtige accommodatie, fraaie ambiance.

In de weekeind-drukte was de ontbijtzaal afgeladen vol. Er waren meerdere ochtenden niet genoeg koffiekopjes, vruchtensap enz. Dit is wel op te lossen door ruim voor of na 8 uur te gaan ontbijten.

Comfortabel en aangenaam, geluiddichte royale kamer van alle gemakken voorzien. Heerlijk vers fruit op de kamer bezorgd elke dag.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Ruim voldoende ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt niet altijd goed aangevuld. Weinig tafels om per 2 of 4 te zitten. Niet gezellig om telkens aan grote ronde tafel te moeten zitten. Geöxideerde badkamerkranen en roestige douche. Oogt niet netjes. Nauwelijks bergplaats voor kledij en geen plaats om koffers ergens op te zetten.. die moesten dan maar op de legplank in de kast. Airco werkte niet.

Ruim voldoende ontbijt. Vriendelijk onthaal. Vlotte in- en uitchecken. De rust en het groen. Uit het centrum maar vlot bereikbaar met metro.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prachtig hotel aan rand van stad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat kleine kamer, uitzicht op saaie binnenplaats, gehorige kamers

Prachtig hotel en tuin , goeie vriendelijke service. Geweldig interieur . Nette uitstraling

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Mooie inrichting receptie,lounge,bar compleet uit verhouding met kamers. Te duur voor wat het is.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Badkamer is dringend aan renovatie toe. Roest in douche, vieze rioolgeur ,heel klein. Wij sliepen aan achterkant van het gebouw en werden s morgens heel vroeg wakker van vrachtwagens/leveranciers. Kamers zijn heel (te) sober ingericht en heel klein.Gang tussen kamers is betegeld waardoor er veel lawaai was van toekomende/vertrekkende gasten. Ligging ver buiten het centrum.

Lounge en bar zijn prachtig ingericht, compleet uit verhouding met de sobere,kleine kamers. Transfertbus is voorzien naar het centrum, tegen betaling van 2euro.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Heerlijk geslapen, heerlijk schoon hotel. Stopt een nachtbus n5 precies een straat verder.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk geslapen, heerlijk schoon hotel. Stopt een nachtbus vanuit Spagna centrum (N5) precies twee straten bij het hotel. Deze bus rijdt van 00.15 tot 5.30. Daarnaast ook metrostation Cornelia een straat verder. Verder zit het aan de Via Aurelia, een straat met goedkopere en prima restaurantjes voor als je een keer dichtbij het hotel wilt eten. Uitstekende service, goeie wifi en prima ontbijt. Daarnaast een dienst van het hotel beschikbaar waar je vragen kunt stellen over het openbaar vervoer en bezienswaardigheden. Kortom een uitstekend verblijf van 7 nachten gehad in dit hotel!!! Zou het in de toekomst zeker weer doen. Kamers zijn wel gehorig.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Op de rand van Rome en zeer luxueus
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Het is eerder een business /meeting-hotel dus nogal zakelijk qua aanbod ... geen zwembad bv.

Ideaal voor een city-trip naar Rome met goede metroverbindingen (+ shuttlebus). Prachtig hotel, werkelijk indrukwekkend met vriendelijke staff - "Mister C" (Sayoh Lahai) regelt zowat elke vraag aan zijn aparte desk !

De ligging van het hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De personeels is niet vriendelijk, afstandelijk

De ligging van het hotel

Het was te doen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer. peis / kwaliteitverhouding.

Ontbijt was goed. Kamer viel wat tegen. Parkeren eigen auto daarentegen was prima.

Total accomodatie OK. Kamer ondermaats.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer eerder klein. Bovendien nauwelijks uitzicht. Een liftkoker vlak voor het raam.

Ontbijt vrij duur.

Zéér mooi hotel, iets buiten Rome gelegen maar openbaar vervoer vlakbij. Was top!

Geen opmerkingen. Alles is naar wens meegevallen.

De vriendelijkheid van het personeel, zeer behulpzaam ook. Mooi hotel, locatie ook zeer mooi!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Bijzonder stijlvol atrium, met originele details en zolderkamertje
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

De (zolder) kamer, oud, klein, achterstallig onderhoud op de gang

Bijzonder hotel met veel stijl

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Erg genoten van de omgeving en de stad!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en voorzieningen waren goed.

prima locatie om de stad Rome te verkennen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Kamer aan de kleine kant, geen zitje

Prima ontbijt, goede Wifi, uitstekende parkeergelegenheid, metro in de buurt, je hebt je auto niet nodig

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

ruime kamer, lekker en uitgebreid ontbijt
    • Classic Driepersoonskamer

ruime kamer, lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Prachtig hotel , goed ontbijt , fijne kamers en perfecte...

In eerste instantie een economykamer geboekt . Downloadt totaal niet bij de uitstraling van t hotel . Ik zou zeggen snel verbouwen en alleen standaardkamers verhuren !

Prachtig hotel , goed ontbijt , fijne kamers en perfecte ligging in n rustige omgeving !

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Het ontbijt was super lekker.

De douche zou een opknap beurt kunnen gebruiken, verder was alles perfect schoon.

Het ontbijt was super lekker. Het personeel was erg vriendelijk. Vooral mister C (beide) waren erg behulpzaam met het reserveren van vervoer van het hotel naar de stad Rome en weer terug en naar het vliegveld, de kaartjes voor het museum, sixtijnse kapel, colloseum en diverse was voor ons erg fijn (hoefde nergens in de rij).

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Het hotel ziet er van buiten prachtig uit en ook de lobby is...

Het personeel aan de receptie is totaal niet vriendelijk en eigenlijk niet in je geïnteresseerd. Ook de schoonmaakster kan nog wel een cursusje gebruiken. Sowieso werd de kamer regelmatig pas na 16:00 gedaan en dan nog was het niet fris.

Het hotel ziet er van buiten prachtig uit en ook de lobby is mooi. De kamers vallen echter zwaar tegen. Klein en dringend toe aan een update. De conciërges zijn erg vriendelijk en kunnen van alles voor je regelen qua uitstapjes en hop on hop off bussen. De locatie is op zich prima en ongeveer 10 minuten lopen vanaf de metro, al is de buurt wat minder. Wel zit er een leuk hip restaurant Ferro e Ghisa in de buurt waar vooral de lokalen eten die is gespecialiseerd in vlees, wat een prima afwisseling was na 2 weken pasta. Parkeren is prima voor de deur en gratis. Wel is het jammer dat ze aan een heel mooi park zitten waar je niet naar toe kan. Je zou recht het park in kunnen lopen alleen houden ze het hek op slot terwijl er wel heel de dag een bewaker bij staat. Nu moesten we 15 minuten omlopen om in het park uit te komen en dat is wat vreemd. Ontbijt was goed, maar erg massaal in een grote onpersoonlijke zaal met koffie uit een automaat, wat echt niet kan in Italie. Voor mij niet echt een aanrader en dit was voor ons dan ook het minste hotel van 4 weken reizen door Europa

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Gigantisch mooi gebouw en buiten rond het hotel.

Beveiliging onvriendelijk

Gigantisch mooi gebouw en buiten rond het hotel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Locatie, rust, service (eventueel via conciërge)

Locatie, rust, service (eventueel via conciërge)

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De arogantie en onbeleefde houding van het personeel.

De arogantie en onbeleefde houding van het personeel. De rechtervleugel was voor de rijkere mensen en dat werd ik duidelijk door hun houding.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Church Palace