Beoordelingen over Eden Park Resort

Via Dell' Argine 6B - Colignola, 56017 Pisa, Italië

#64 van de 150 vakantiewoningen in Pisa

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Redelijk Gehorig, en zoals altijd hadden we luidruchtige slapeloze buren.

Redelijk groot verblijf. Niet heel modern/luxe maar genoeg voor ons. Rustige kleine "camping"

Top vakantie met veel te zien in de omgeving en super aardige mensen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Horren voor de deuren en ramen, nu veel last van muggen en helaas van alles tegen muggen en de jeuk erna gekocht maar niets helpt. Azaron werkt nog het best maar die kan je daar niet kopen dus meenemen. Keukengerei mag iets meer en beter, koekenpan was rond van onderen, beetje link gelukkig geen kleine kinderen bij ons. Misschien hadden we kunnen vragen maar we redden ons zo ook. Parkeren in de stadjes er omheen kost gemiddeld 4,- per dag maar bij sommige plaatsen een drama om plek te vinden. Zo hadden we 100 km gereden om een boottocht langs de kust te maken maar de auto konden we nergens kwijt, ja voor 2 uur. Dus goed informeren of er bussen rijden of iets wij hebben nu een toer gemaakt voor jan doedel. Jammer.

Heerlijk ontbijt, je kan het zelf niet zo maken, veel keus, lekkere koffie, sterk met warme melk. Op verzoek ook Cappuccino te krijgen. Elke dag verse warme mini broodjes met veel soorten zoetigheid, jams ed. Wel elke dag ham kaas en soort salami. Ook heerlijke verschillende warme croissants, met creme, chocola, naturel en nog een maar die weet ik niet. Ik was verslaafd aan de warme croissant met creme. Vriendelijk personeel op het hele park. In 9 nachten 2x schoon beddegoed, handdoeken en er wordt schoongemaakt, gedweild enz. Grote koelkast met uitstekende vriezer. Kook gerei stelt niet veel voor maar ja je zit in appartement HOTEL dus lekker uit eten, keus zat in de omgeving. Pizzaria op nog geen 5 minuten lopen. Liddl op paar km is elke avond open tot 21.30 en iets verder een grote supermarkt waar je echt van alles kunt kopen van mobieltje tot plakje ham enz.. Wil je echt lekker buiten zitten dan zelf tuinstoelen meenemen want er staan alleen een paar stapelstoelen. En binnen een bank zonder armleuningen en houten stoelen met rieten zitting. Ook koffiezetapparaat kennen ze niet. Wij hadden zelf waterkoker en Senseo app. meegenomen. Bedden zijn prima, alleen douche.... tja wisselbaden onder de douche is ook een luxe haha. Airco op de kamer. Water uit de kraan zeker niet zo te drinken, je ruikt de chloor er bovenuit. Zwembad is tussen 10.00 uur en 19.00 uur ook open voor dorpsbewoners dus kan druk zijn maar ga je na 19.00 dan heb je het bad bijna alleen. Badmuts is verplicht maar krijg je bij de ingang en mag je houden. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel overal. En houd je van fotograferen dan zijn er mooie plekjes met bijzondere vlinders, hommels enz allemaal te vinden op het terrein of net bij de ingang. Echt een aanrader om naar toe te gaan. Verwacht geen gigantisch luxe appartement, het zou hier en daar wel opgeknapt kunnen worden, horren zouden ook geen overbodige luxe zijn maar voor het geld is het zeker de moeite waard.

Goed resort voor een aantal dagen extra vakantie in Toscane.

Niets. Alles was oké.

Mooi appartement met terras en uitzicht op de tuin met avondzon. Ruime slaapkamer met een goed bed. Fijn is het grote, ook voor publiek toegankelijke, zwembad. In de avonduren alleen voor hotelgasten beschikbaar. De ligging van het resort is ook prima. Op slechts 25 km afstand zijn de mooie stranden van Tirrenia en Calambrone te vinden.

Super leuk huisje op een kleinschalig park.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Super leuk huisje op een kleinschalig park. Zwembad overdag ook voor voor plaatselijke bewoners maar vanaf 19:00 voor de gasten van het park. Zwembad bijna voor jezelf. In het huisje ontbrak het ons aan niets. Heerlijk genoten.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De kamers waren schoon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het personeel is niet vriendelijk en niet meedenkend. Het is super gehorig. Wij konden meeluisteren met de gesprekken van de buren.

De kamers waren schoon. Het is fijn dat je de mogelijkheid hebt om te koken en zo. We kwamen laat aan en via een kluisje was de sleutel achtergelaten. En om de hoek heb je een supermarkt met heerlijke broden en vers beleg & super vriendelijke eigenaar/medewerkers.

Het was voor 1 nacht oké
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het personeel aan de balie was niet erg vriendelijk. Zit direct aan sportcomplex ( van 9 tot 21:00uur keiharde muziek )

Het was voor 1 nacht prima. Rustig in omgeving vanaf 21:00uur in de avond.

Anders dan we hadden verwacht, schimmel in de badkamer,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Anders dan we hadden verwacht, schimmel in de badkamer, gaten in de muren en een heel hard bed. Zag er echt anders uit dan op de foto's. Er is vanuit deze accommodatie ook geen mogelijkheid om met de boot naar het natuurgebied te gaan, ook mountainbikes zijn in de omgeving niet te huren.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

fantastische
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

geen gebruik maakt van het ontbijt. En het zwembad dat je altijd bedden vrij waren,voor de mensen van Eden Parc Ontzettend vriendelijk personeel,en de huisjes perfect en schoon.

fantastisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Zwembad werd ook gebruikt voor zwemlessen en groepen kinderen. Dus werd niet enkel gebruikt voor de mensen die daar verblijven.

Ruime propere kamers. Op het zetelbed ook prima kunnen slapen. Zeer vriendelijk personeel! Openingsuren van het zwembad waren niet heel strikt, zodat je eigenlijk altijd gebruik kon maken van het zwembad. Rustige omgeving.

We hebben met ons gezin genoten!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Goede locatie om tripjes te maken in de omgeving. Een auto is dan wel wenselijk. Prima huisjes, boven verwachting! Airco was waardevol daar het erg warm was tijdens ons verblijf. Het zwembad was top!! Dit was 's avonds verlicht, wat zeer aangenaam was voor een verkoelende duik. (Badmuts verplicht, deze is te lenen).

Viel tegen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

We kregen achteraf een onterechte rekening voor een zogenaamd verdwenen deken. Het zwembad was ook voor publiek toegankelijk, daardoor vreselijk druk. Het park bestaat uit een saai rijtje gehorige appartementen aan een grindpad. Kraak noch smaak. Geen aanrader.

Kamer was prima ingericht met airco, koelkast, vriezer. Goed bed.

Ik zou er nooit meer heen gaan en was blij dat we hier maar voor 2 nachten waren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De huisjes zijn vreselijk sfeerloos. Kille inrichting met fel wit licht. Was geen koffiezet apparaat, geen waterkoker, geen broodrooster. Dit zou wel aanwezig moeten zijn volgens de site. Badkamer verouderd, deuren vd douchecabine gaan bijna niet dicht ivm kalk. Gelukkig zijn we hele dagen op pad geweest en hoefden we alleen te slapen hier. Sfeerloos park.

De buitenkant van de huisjes ziet er leuk uit. Hebben allemaal klein eigen tuintje. Locatie is dichtbij vliegveld en Pisa en Lucca.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooi gehorig huisje in pravhtige
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Erg gehorig. Als men iets onder de stoelpoten maakt om het schuren over de tegelvloer te voorkomen is al 60% opgelost van de overlast. Veel last van muggen!

Prachtige locatie. Perfect huisje.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voor wie niet veel eisen stelt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Gebrekkige warm water voorziening Zeer sobere inrichting Gehorig Achterstallig onderhoud aan appartement en toegangsweg

De prijs De omgeving

zeer netjes, goed onderhouden, comfortabel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

keuken mag meer uitgerust worden, bijv met waterkoker en micro wave

zeer netjes, goed onderhouden, comfortabel

Leuke uitvalbasis

Nijs

Leuk appartement met buitenplaats en zwembad

Redelijke uitvalsbasis.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De aangegeven 2 ligstoelen per appartement zijn er niet.

Prijs-kwaliteit verhouding

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen echt terras bij huisje.

Prima huisje, mooie omgeving, vlakbij Pisa. Voor weinig geld!

Goed en goedkoop voor hetgeen je krijgt

Goef

Zeer aangenaam verblijf en zeer goeie ligging.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De verplichte badmutsen in het zwembad

De rust en de ligging

openbare zwembad, veel te druk, maar gratis voor gasten van...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

openbare zwembad, veel te druk, maar gratis voor gasten van het park eden

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Mooie rustige locatie en met de auto is alles goed te rijden...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Mooie rustige locatie en met de auto is alles goed te rijden personeel is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Ligging, zwembad voor de kids.

Ligging, zwembad voor de kids.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Gratis parkeren bij het park (wel buiten het hek).

Het park is rustig gelegen en meer geschikt voor gezinnen met kinderen. We werden wakker met muggenbeten en het aanrechtblad was niet schoon.

Gratis parkeren bij het park (wel buiten het hek). Het huisje was erg schoon (muv de keuken) en voorzien van alle gemakken.Zwembad was schoon.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

het vriendelijke onthaal en zeer gastvrij personeel.

WIFI-signaal was niet sterk genoeg tot bij het verblijf, enkel bij de receptie. Jammer, zeker omdat hier moet voor betaald worden.

het vriendelijke onthaal en zeer gastvrij personeel. Het feit dat het zwembad onbeperkt open is.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Rustig gelegen park.

De Italliaanse TomTom had moeite om de juiste plaats te vinden. Het ligt niet echt heel erg dicht bij het centrum.

Rustig gelegen park.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Zwembad

Wifi

Zwembad

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Goede bedden, super leuke huisjes, schoon

Ze kunnen er zoveel meer van maken...

Goede bedden, super leuke huisjes, schoon

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Verzorgde appartementen.

Verzorgde appartementen. Verzorgd zwembad. Rustige ligging. Geen eigen restaurant, maar uitstekende eetgelegenheid op 50 m wandelen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Leuk verblijf in Pisa, met vriendelijk personeel.

Leuk verblijf in Pisa, met vriendelijk personeel. Spreken goed engels en hebben veel leuke tips.