Beoordelingen over El Faro Hotel & Spa 4-sterren

Località Porto Conte, 07041 Porto Conte, Italië

#3 van de 9 hotels in Porto Conte

Genieten van luxe
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Op een schiereiland nabij Alghero hoog op de rotsen gelegen gelegen luxe hotel met vele faciliteiten. Parkeren op de openbare parkeerplaats. Bewaakte zwemmogelijkheid in zee. Hotel met vele faciliteiten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

prijs/kwaliteit, mooie kamer, zeer goed ontbijt, ligging...
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

wifi slechte ontvangst op de kamer, niet in de centrale hal

prijs/kwaliteit, mooie kamer, zeer goed ontbijt, ligging wat afgelegen , doch in natuurpark met prachtig zicht op zee.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Onderweg op Sardinie.
    • Junior Suite met Balkon (2 Volwassenen)

Het voorgerecht dat wij uitgekozen hadden, een shrimpbasket, bevatte welgeteld 4 garnalen! Toen ik daarvan melding wilde maken was de eigenaar totaal niet geïnteresseerd in het waarom ik toch wel desappointed was. Dat vonden wij toch wel bizar.

De ligging van het complex en het uitzicht. Kamer ook dik in orde (junior suite ). Badkamer ook goed uitgerust. Alles ook zeer goed schoon. Hoofdgerecht van vlees en de huis wijn (rose) prima. Aardbeien als nagerecht was top. Meer dan voldoende ligstoelen bij het zwembad en aan zee (geen strand). Je kunt evenwel gemakkelijk de zee in! Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie vakantieplek
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Kaart in restaurant is beperkt. Procedure om badhanddoek te krijgen en in te leveren is nogal omslachtig naast de borg van €20 per handdoek.

Nette kamers, mooie ligging, goed ontbijt, faciliteiten zoals ligstoelen en parasols

Heerlijk hotel met supervriendelijk en attent personeel!

Niets viel tegen. Alles perfect

Ontbijtbuffet uitgebreid met veel keuze. Op verzoek verse cappuccino gemaakt ipv matige koffie uit automaat. Zwembad heerlijk en veel aparte hoekjes ipv massaal zij aan zij liggen. Kamer mooi met prachtig zeezicht. Heel goed schoon alles. Heerlijk dakterras tot laat open voor cocktails etc. Receptie, restaurant etc personeel heel attent!

Prachtige ligging aan de zee.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Gehorige kamers. In familiekamer slaapbank voor 2 kinderen te smal. Werd op verzoek wel extra opklapbed bij gezet

Prachtige ligging aan de zee. Lekker zwembad. Uitgebreid ontbijt

De locatie is prachtig, en het personeel heel vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Zonder huurauto totaal niet aan te raden (heel weinig in de directe omgeving, heel beperkt openbaar vervoer). De opties in het restaurant zijn redelijk beperkt en niet al te denderend. De kamers zijn ook totaal niet geïsoleerd, dus er was veel lawaai van andere gasten en personeel. Als je op zoek bent naar iets voor 1 nacht terwijl je de hele omgeving (met de auto) verkent, is het zeker geschikt. Als je op zoek bent naar een iets langer, rustig en kalm verblijf, zoek iets anders.

De locatie is prachtig, en het personeel heel vriendelijk.

Mooie lokatie; erg gehorig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Personeel aan de receptie; niet hulpvaardig of oplossingsgericht Erg gehorig! Andere gasten boven en naast je erg goed te horen....

Zonnebedden bij de zee op een plateau op de rotsen zijn super!

Goed met 1 maar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Wij hebben gevraagd om een kamer met zeezicht toen we er waren. Dat kon niet omdat alles vol zou zijn. Vreemd was dat via Booking.com deze kamers wel nog werden aangeboden

Locatie uitstekend . Ontbijt heel goed. Kamers netjes

Was in laagseizoen en hebben er 2 nachten verbleven. Dat was voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Ontbijt en vooral de koffie.

Mooi hotel gelegen aan mooie baai. Goede ontvangst en propere maar sobere kamer. Ontbijt was ook sober. Hoewel we er niet om vroegen kregen we meteen een upgradekamer. Dichtstbijzijnde stad was Alghero op +/- 6 km. Een wagen is zeker geen overbodige luxe want er is geen openbaar vervoer voorzien. Er is parking maar in hoogseizoen is deze veel te klein. Kortom, voor een korte reis is dit hotel een ideale verblijfplaats.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk, mooie start voor rondreis Sardinië!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

tja, tegenvallen....., jammer dat er geen strand was. maar dit is prima opgelost, met heerlijke ligbedden supersize. enfin helemaal tevreden.

ontbijt was heerlijk, keuken heel goed, kamer met prachtig uitzicht op de zee. mooie salons, enfin een zeer smaakvolle ambiance.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Hoogwaardig hotel op prachtige en rustige locatie

Alles ok

Adembenemend uitzicht, eigen zitjes op de rotsen, mooie ruime kamer met luxe afwerking, zwembad/restaurant/bar/foyer/fitness allemaal zeer netjes

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De locatie was geweldig mooi
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was een beetje gehorig en het restaurant viel ons tegen. Veel geld kwijt voor te weinig eten. Bovendien was het sfeerloos. Veel te veel verliching

De locatie was top! Het hotel had een mooi terrein tot aan de zee met ligbedden en fraaie hoekjes. De afstand van het vliegveld was goed.

Prachtig gelegen hotel in Porto Conte
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen wandelpromenade of voetpaden - geen horeca in de buurt - niet in alle kamers badjassen en badpantoffels (waarom?) - bepaalde plaatsen van het hotel konden netter zijn - personeel in het restaurant zeer arrogant - dure maaltijden en geen topkwaliteit - slechte WIFI

Prachtige ligging

Top vakantie
    • Junior Suite met Balkon

De weg van de luchthaven Olbia, met huurauto naar het hotel was redelijk ver.

Top onbijtbuffet, vriendelijk en hulpvaardig personeel, luxe en verzorgde kamers en accomodatie. Kortom super verblijf.

Wij waren het meest enthousiast van het uitzicht buiten op...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het hotel is niet geschikt voor mensen met een rolstoel owv. de plateaus buiten en de vele trappen. één keer was er een vreemd voorval. mijn man vroeg een cappuccino aan Mr.Andreas en hij zei dat hij dat maar aan het koffiemachine moest nemen. (wij hadden al 3 dagen cappuccino gekregen van een andere garçon) 2 minuten later gaf hij een groep Italiaanse mensen vers gemaakte cappuccino's. hij schrok toen hij zag dat wij het gezien hadden. maar ja hij zal een slechte dag hebben gehad? voor de rest waren alle mensen in het hotel supervriendelijk! oh ja het bed was veel te hard en het tweepersoonsbed zijn eigenlijk 2 matrassen tegen elkaar.

Wij waren het meest enthousiast van het uitzicht buiten op de rotsen ( geen strand). dit hotel is heerlijk om te rusten en te genieten. er is ook een schoonheidssalon. het is eerder een hotel voor volwassenen. de bar s'avonds is fijn om een glaasje te drinken bij zonsondergang Het ontbijt is zeer goed. er zijn omeletjes, gekookte eitjes, ham en kaas, yoghurt, diverse soorten zoet gebak en taart, fruitsalade ( gesneden) alsook watermeloen, brood zelfs bruin brood. (voor mij, ik miste zalm, prosciutto crudo.en zaden en noten. de poets dames zijn fantastich! de kamer was zeer proper! ik vroeg een licht dekentje bij. even later hadden wij een aangenaam donsdekentje gekregen. de 1/2de dag boot verhuur was een fijne afsluiter van ons verlof. de benzine moet je extra betalen. bij het uitchecken morgens om 7 uur was de receptionist supervriendelijk. hij heeft omdat we niet zo vroeg konden ontbijten ons een cappuccino gemaakt!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Geweldige locatie, jammer van het restaurant en receptie personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waardeloos restaurant, door slechte bediening. Sloom, arrogant en onvriendelijk, voorkeursbehandeling voor Italianen. Eten zelf was redelijk ok, maar ook niet geweldig. Wel mooi uitzicht vanuit restaurant. Als het druk is in het hotel gaat men s'morgens vroeg "handdoekje leggen", er is alsnog wel genoeg plek, maar ik vind het wel storend.

Geweldige locatie! Direct aan zee. Erg mooi uitzicht vanuit hotelkamer. Veel faciliteiten in hotel; verhuur van boten, surf/sub en snorkel, fietsen, mountainbike. Zwembaden, Spa wellness. Lounge met bar of tv enz. Schoonmakers doen goed hun best, het hotel is schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prachtig gelegen hotel direct aan de zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Afstand tot dichtstbijzijnde dorp / hoofdweg door afgelegen ligging

Prachtig gelegen hotel direct aan de zee. Vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt/ restaurant.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Zeer goed ontbijt voor een Italiaans hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen glazen in de kamer, alleen plastic bekertjes. Wij zijn niet enthousiast over de zeep siphons, past niet bij de allure van dit hotel

Zeer goed ontbijt voor een Italiaans hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooi hotel op prachtige lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Op de kamer waren geen goede stoelen om in te zitten. Gelukkig stonden op het terras twee terrasstoelen. Op de kamer zijn alleen dunne plastic bekertjes. Glazen worden niet verstrekt, men is bang dat als men hierin voorziet, gasten op hun kamer meegebrachte flessen wijn gaan drinken; die verkopen ze liever zelf. Doodgeslagen muggen op de muren. Geen flesjes badgel, shampoo, e.d., maar een dispenser met groen gekleurde zeep.

Kamers zijn gerenoveerd, maar er staan oude meubels in. Mooi groot terras bij de kamer met tafel en twee stoelen. Goed ontbijt. Voor het raam een hor tegen de muggen. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Aandacht voor de klant!
    • Junior Suite met Balkon

Diner is duur en weinig gevarieerd.

Ik vind het een meer dan prima hotel. Goed verzorgt alles, schoon en zeer vriendelijk personeel. Locatie is prachtig, het is alleen goed om op jullie site te vermelden dat je echt een auto nodig hebt om bij het hotel te komen en vanaf het hotel dingen te gaan bezichtigen. Er zit ook maar een restaurant in de buurt en als je dus naar een ander restaurant wilt zul je een auto nodig hebben. De bus is te ver vanaf het hotel en rijdt na 's avonds 7 uur niet meer. Lunch is erg goed. Diner vind ik erg duur voor wat je krijgt, zou wat uitgebreider mogen en de prijs wat zakken. Ontbijt erg goed, alles heel hygiënisch lekker en gevarieerd. Dagje spa gedaan, klein maar wel fijn, massage was erg goed. We hadden de suite en dat voldeed aan de verwachtingen net als alles eigenlijk. Wij zijn dik tevreden en gaan zeker nog is terugkomen.

Geweldig hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Aanbiedingsprijs was prima, volle prijs misschien wat veel gevraagd. Auto echt nodig. Kinderbedje €20 per nacht extra (relatief duur). Airco deed het niet (maar goede horren dus deuren open was prima en lekker koel).

Prima ontbijt. Geweldig (en zeer kindvriendelijk) personeel. Prachtig uitzicht over zee en rotskust. Goede bedden. Goede douche en badkamer. Mooi design. Goed onderhouden hotel. Veel fijne ligbedden om te zonnen, met ook schaduw en zonwering. Klein maar goed zwembad. Goed restaurant. Ander restaurant op loopafstand. Paar fijne Stranden en activiteiten op korte afstand.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

ideaal om te ontspannen, het hotel heeft een privébaai met...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er is geen waterkoker op de kamer om zelf koffie of thee te maken en je hebt een auto nodig om naar Alghero te rijden of een paar goed ingesmeerde kuiten en een huurfiets

ideaal om te ontspannen, het hotel heeft een privébaai met tal van hoekjes waar men kan zonnebaden

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Mooie kamer, geweldig uitzicht, zwembad met ligstoelen en...
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Diner. Je moet wel een auto hebben, het hotel ligt aan een doorlopende weg 9 km van dichtstbijzijnde plaats

Mooie kamer, geweldig uitzicht, zwembad met ligstoelen en ligstoelen op terrassen aan zee

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het uitzicht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens het diner in het hotel neem geen aangeboden vis! Alleen als je er geld voor over hebt. De zogenaamde aangeboden scroppinos worden gewoon aan je door berekend. Bij het uitchecken word je dan geconfronteerd een behoorlijke rekening.

Het uitzicht. Kamers zijn top! Ligbedjes op mooie terrassen. Vlakbij prachtige grotten van neptunes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

mooie locatie, heerlijk rustig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Niet veel te doen qua restaurants en bars in de nabije omgeving. Was min of meer oo hotel aangewezen.

Mooie terras met prachtig uitzicht over de zee. Restaurant is prima, maar niet bijzonder ten opzichte van andere plekken op Sardinië. Kamers waren netjes. Heerlijk rustig hotel. Niet veel te doen in de buurt, maar wel prachtige natuur. Alghero is een bezoekje waard in de omgeving en wandelen is er prachtig.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Uitstekende accommodatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding (indien promotie!)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Onze vrienden hadden voor dezelfde prijs een veel kleinere kamer (251) en keken op een muur uit. De kraan van hun badkamer lekte, maar dat werd binnen het uur opgelost.

Een ruim en gevarieerd ontbijtbuffet. Enkel de koffie was niet heel warm, wel uit het Nestlé koffieapparaat. 's Avonds in het restaurant van het hotel gegeten: heel lekker, maar aan de dure kant. Via platforms is het mogelijk om aan zee te luieren in gemakkelijke ligzetels. Dit zorgt ervoor dat er voldoende privacy is. Ook het systeem om badlakens te bekomen en in te wisselen is efficiënt. De kamers (250) zijn ruim en hebben een groot terras met zicht op de tuin en zijaanzicht zee.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Rustgevend
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wellness bleek betalend te zijn. Jammer, we hadden gehoopt om gebruik te maken van hun sauna.

Een geweldig uitzicht! We waanden ons met momenten op een schip! Zo rustgevend al dat water rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Toegevoegd aan lijstje tophotels voor goede prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Bedden zijn wat aan harde kant.

Uniek gelegen aan aan natuurgebied. Heerlijk rustig en toch niet ver van mooie grote gezellige plaats. Leuke Italiaanse sfeer!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Heerlijk hotel met geweldig uitzicht over zee
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Meer mogelijkheden voor snacks en kleine hapjes tussendoor bijvoorbeeld een salade, pizza etc.

Het ontbijt was prima, vers fruit en genoeg keus. Ook het restaurant was heerlijk. En geweldig uitzicht met zwembad aan zee.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Wel wat afgelegen. Auto is noodzakelijk. Het restaurant zou wat meer afwisseling kunnen bieden in gerechten, misschien een menu van de dag.

De kleine terrasjes die overal zijn gemaakt, waar je een prachtig uitzicht hebt en heerlijk kunt liggen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

schitterende ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

douche cabine is erg klein. kamer is wat gehorig.

gratis update naar luxere kamer. schitterend uitzicht. uitstekend ontbijt. vlakbij strand. wifi werkt prima.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

prima hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

geen ontbijt of koffie als je om 8 uur of vroeger moet uitchecken. Een senseo of expresso machine moet dit toch kunnen opvangen , eveneens het aanbod van een beperkt aantal verse broodjes.

Overal makkelijke zetels in de zon

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Restaurant, kleine tv. sauna 20 minuten, 15 euro te duur, kosten staan ook niet bij de booking.ook de shuttleservice is met toestlag!!, bedrag staat niet bij de booking.

Ontbijt is erg goed, de omgeving is erg mooi als je niet naar Alghero centum wil gaan, je hebt echt een auto nodig is te ver. Wifi goed, parkeren, schoon

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de balie paspoorten afgeven om daarvan kopieën te maken. Mochten daarin niets veranderen! O.a. doorhalen van identiteitsnummers. Bleef persé weigeren. Er is ons verteld dat je je identietijdsnummer op een kopie onzichtbaar moet maken om identietijdsfraude tegen te gaan!

Lokatie en confort.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Er zijn andere hotels die meer bieden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

we hadden een standaard kamer van 200 euro per nacht, geen zeezicht, dat is best wel veel geld. Omboeken was nog een extra 100 euro per nacht, dat is toch niet meer realistisch.

goed ontbijt, geweldige locatie, veeeel te duur voor een verouderde kamer!

Heerlijk luxe hotel, ruime kamer en terras.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk niets, maar heeft geen zandstrand. Alleen rotsen.

Heerlijk luxe hotel, ruime kamer en terras.

Prachtige ligging met mooi uitzicht, direct aan zee, mooie...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Beetje stijfjes en aan de prijs

Prachtige ligging met mooi uitzicht, direct aan zee, mooie kamer

Ligging uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Airco niet goed geplaatst in kamer en het eten hadden we veel meer verwacht.

Ligging uitzicht

Vakantie in Sardinië.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

ontvangst bij het inchecken.

Vooral de locatie, de zitjes aan zee en het zwembad

Prima hotel met goede bedden en schoon.

Plek en uitzicht. Boot huren

paradijs op aarde

de ligging

goed, echter kamer op 3de verdieping te lawaaierig!

kleine kamer

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Ligging en ruimtelijke opzet

Ligging en ruimtelijke opzet

Hotel zelf prima, prijs / kwaliteit goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Mogelijkheden in directe omgeving.

Hotel zelf prima, prijs / kwaliteit goed

prachtig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Alles was ok, maar jammer dat het restaurant nogal duur was!!!

vooral het uitzicht was prachtig!!!

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie grote kamer met een super terras met tafel stoelen en ligbedden en een adembenemend zicht

schoon en goed onderhoiden

Ligging, ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goed maar niet speciaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De kamer en vooral badkamer waren aan een renovatie toe.

De locatie. Perfect en rustig gelegen t.o.v. Alghero en het natuurgebied.

Mooie locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Zeer kleine spa tegen voor een behoorlijke bijbetaling.

Mooie locatie

Geweldig hotel met alle voorzieningen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zeezicht

Prijs/kwaliteit van het diner was minder

Prachtige lokatie en geweldig uitzicht

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Mooie vakantie en top ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De keuze van de kaart. Geen menu.

Onpersoonlijk hotel op uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Bed zeer slecht! Lunch matig en uitzicht kamer slecht( wel tuinzicht geboekt en betaald)

Strandbedden en de spa

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Zeer aangenaam, dichtbij prachtig Alghero
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zeezicht

Aantal ligbedden met schaduw

Ontbijt en locatie

prima Hotel voor een paar nachten

lokatie

Fijn hotel aan de rand van het eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Qua faciliteiten had het hotel weinig te bieden, dat was allemaal tegen betaling.

De kamer was netjes, badkamer was top en bedden lagen goed!

Alles was top!

Geen enkel minpunt!

Alles was top! Ontbijt fantastisch, kamers schoon, prachtig uitzicht, vriendelijk personeel.

Ontbijt was heerlijk

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Fantastische ligging, prachtig hotel.

Fantastische ligging, prachtig hotel. Prima restaurant Absoluut een 10

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Tophotel op een toplocatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De geweldige locatie, het geweldige ontbijt, het prettige personeel en de mooie schone kamers.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prachtig hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Betaalbare luxe en prachtige accomodatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat meer aandacht voor badkamer uitrusting

Uitstekend restaurant, prachtig designhotel en efficiënt personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2017

plastic bekers bij lunch op terras

plastic bekers bij lunch op terras

• Beoordeeld op: 25 november 2016

mooi design en het vriendelijk personeel

mooi design en het vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Het mooiste plekje van Sardinie !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

In de directe omgeving is weinig te doen. Je hebt er echt een (huur)auto nodig.

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie !

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Buitengewoon mooie ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in de zaal zou misschien ook even op vakantie kunnen.

Buitengewoon mooie ligging.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Aanrader

Ruimte. Omgeving Rust Faciliteiten

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

We hadden een junior suite met balkon en prachtig uitzicht...
    • Junior Suite met Balkon

We hadden een junior suite met balkon en prachtig uitzicht op de zee

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitstekende...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitstekende lokatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geweldige locatie dichtbij alghero (maar 10 min rijden)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Een goed adres voor mensen met glutenvrij dieet werd echt aandacht aan besteed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

heerlijk ontbijt en uitzicht kregen bij aankomst een gratis upgraden naar zeezicht. Geweldig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Personeel was vriendelijk, eten goed en uitzicht...
    • Sea Garden Deluxe tweepersoonskamer

Personeel was vriendelijk, eten goed en uitzicht voortreffelijk. Dicht bij Alghero in een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Het uitzicht is perfect!
    • Junior Suite met Balkon

Het uitzicht is perfect! Personeel is vriendelijk, kamers netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

De gewéldige locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was redelijk maar niet bijzonder. Het personeel was matig attent.

De gewéldige locatie!!!!