Beoordelingen over Enea 4-sterren

Via del Mare 83, 00040 Pomezia, Italië

#12 van de 22 hotels in Pomezia

Bad, nauwelijks ontbijt (nauwelijks keuze Allen 1 soort...
    • Economy Eenpersoonskamer

Bad, nauwelijks ontbijt (nauwelijks keuze Allen 1 soort kaas 1 doort vlees geen brood). Voor ontb8jt alsnog beyalen met keuze mogelijkheid. Voel me blazerd. Zeker geen 4 sterren

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Ideaal verblijf om dicht bij Rome te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Naast het hotel waren ze aan het werken aan een gebouw dat was afgebrand, dus veel lawaai hinder. Het hotel had ook een zwembad maar deze ligt vlak aan het restaurant gedeelte waardoor je niet ongestoord kon zwemmen/zonnen want er zaten mensen naast het zwembad in hun maatpak te eten. Ook de bosbranden in de buurt hebben er voor gezorgd dat wij een paar keer in de file hebben gestaan (zo'n 2 uur) Pomezia is ideaal om naar Rome te gaan met de trein maar in de buurt is er weinig te beleven. Je moet al vrij ver rijden om weg te kunnen gaan. Wat ons ook opviel is dat er overal waar we keken afval lag verspreid. Dit was wel niet zo aangenaam.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met eieren, spek, lekkere cake, ontbijtkoeken, enz. Je kan in de bar van het hotel iets lekkers drinken met kleine versnaperingen (nootjes/chips) Ook het restaurant in het hotel was subliem. De pasta vongole was zeker een aanrader! Ook de kamers waren zeer ruim met een zithoek, heel modern en een mooi zicht op de zee (weliswaar in de verte). Het personeel was ook zeer behulpzaam. Het hotel is ook vlakbij de kust gelegen.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

• Economy Eenpersoonskamer

ligging perfect mooie schone kamer.onbijt niet genuttigd.geen tijd

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Het ontbijt.

De bedden waren hard, de keuken was kapot dus we konden niets bestellen wat we lekker vonden. We keken uit op een afgebrand pand. En ze waren voor dag en douw aan het klussen bij de lift.

Het ontbijt. En het verlaten van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Wat ons de hele vakantie is opgevallen is het ontzettend...

Een klein detail voor ons was dat er geen stopcontacten rond de bedden zijn, maar alleen bij het bureau en in de badkamer.

Wat ons de hele vakantie is opgevallen is het ontzettend vriendelijke personeel. Het personeel sprak goed Engels en deden er alles aan om ons te helpen en onze vragen te beantwoorden!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Enea