Beoordelingen over Euro House Rome Airport 3-sterren

Via Remo La Valle 11, 00054 Fiumicino, Italië

#19 van de 23 hotels in Fiumicino

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Geen aanrader!! Duur en niet volgens verwachting!!

We kregen een andere kamer kregen dan we geboekt hadden.We werden aan de receptie niet vriendelijke geholpen. Veel lawaai van vliegtuigen. Landingsbaan gaat over het hotel. Ook moet je een veel betalen voor de taxi naar het vliegveld.

ontbijt was in orde

Geen knus hotel maar prima voor een nacht dichtbij het vliegveld

Niet gezellig

Prima. Niet meer, niet minder.

Prima voor een gemiste vlucht

Verwacht geen bijzonder gezellig hotel. Het was voor ons prima om na een gemiste vlucht te kunnen overnachten bij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

alles viel tegen kamer was 2x niks badkamer al helemaal niks...

alles viel tegen kamer was 2x niks badkamer al helemaal niks smerig water bleef staan restaurant waar ik naar verwezen werd zag er erg proffesioneel uit maar als je al in staat bent om een bresaola en een biefstuk te verzieken ben je niet erg proffesioneel

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Goed ontbijtbuffet met vieze koffie.

Kamer niet echt voor 3 personen. Extra bedje erbij geplaatst, maar geen lampje bij bed of stopcontact om telefoon op te laden. Één bureaustoel voor drie personen, verder geen mogelijkheid om te zitten. Deprimerende locatie.

Goed ontbijtbuffet met vieze koffie. Heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Geen last van het vliegveld in de buurt

Personeel, op vragen waarom er water in de wijnflessen zat bv in de mini bar antwoorden ze dat er alleen water in de minibar hoort te zitten, verder weinig behulpzaam personeel. Ook extra taxi kosten niet vermeld op de site, bij ontbijt koude gebakken eieren etc

Geen last van het vliegveld in de buurt

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

receptie was prima en behulpzaam.

airco was echt slecht. extra bed voor kinderen was slechts een bank en daarvoor te veel betaald.

receptie was prima en behulpzaam. wake-up call en transfer naar luchthaven prima geregeld.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Het Hotel is heel proper en op de kamers hoort men bijna...

Het restaurant waar de vriendelijke man achter de balie "Fabio" ons naar stuurde, we werden afgehaald met een busje. Tot daar ging alles goed, maar wat we nadien op ons bord kregen tart elke verbeelding. Voorgerecht "Bruschetta", niet te eten volledig zwart verbrand. Hoofdgerecht : Pizza, die van mijn vrouw zwart verbrand aan de zijkanten en onderkant en de mijne niet gebakken. Na een tijdje hebben ze mijn pizza komen halen en terug gebakken ook aangebrand natuurlijk. Beide pizza's hadden ook geen smaak. Kortom ik heb nog nooit in mijn leven zo slecht gegeten en dat is geen understatement. Dus "Fabio" ga eens een woordje spreken met het restaurant, want dat is geen reclame voor jullie.

Het Hotel is heel proper en op de kamers hoort men bijna niets van de vliegtuigen die vlakbij opstijgen en landen. Het ontbijt is "Super". Enkel spijtig dat het restaurant 's avonds zo is tegengevallen. Misschien had de kok een offday.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

het inchecken duurde erg lang door een stroomstoring