Beoordelingen over Hotel Fabricia 4-sterren

Localita Magazzini, 57037 Portoferraio, Italië

#30 van de 57 hotels in Portoferraio

Leuke onderbreking rondreis Toscane
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het massale gebeuren tijdens het diner. Personeel alleen maar aan het rennen om alles snel uit te serveren. Kwaliteit eten ook niet super.

Het zwembad en uitzicht kamer (op zee). We kregen gratis upgrade. Ontbijt was prima.

Fabricia geen aanrader voor niet-Italianen
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het personeel bij de receptie was niet behulpzaam. Bij het inchecken kregen we een A4 met een Duitse tekst onder onze neus geschoven met de opmerking "privacy". Je kon een paar vakjes aankruisen en daarna dateren en naam invullen. Op vragen van ons werd gereageerd met een wegwuivend handgebaar. Ik gaf aan dat de paspoorten niet gekopieerd mochten worden. Dit had tot gevolg dat ze ingenomen werden en dan mocht ik ze na een kwartier ophalen, toen ik een half uur later kwam hadden ze er nog niets mee gedaan en kreeg ik de vraag waarom ze geen kopie mochten maken. Ik legde uit dat dat afgeraden wordt in verband met identiteitsfraude. Ze keken verbaasd. Daar was ik verbaasd over want in een ander hotel tijdens onze vakantie was ons al verteld dat er in de Italiaanse hotels geen kopieën van ID 's gemaakt mogen worden. Toen wij de volgende dag informatie vroegen over de taxiboot die van Portoferraio, via Hotel Fabricia en nog wat plaatsen vaart, werd verteld dat we gewoon op de steiger konden wachten op de aangegeven tijd. De taxiboot verscheen niet. Bij vragen hierover zei dezelfde receptionist dat ik het had moeten overleggen met de lifeguard van het hotel. Wij voelden ons niet welkom! Het strand was smal en vies. De kamer was vrij ook gehorig. Alles van de gang kon je horen. Nu hadden we het geluk dat we helemaal aan het eind zaten, dus hadden we alleen veel geluid van de mensen uit de kamer tegenover een naast ons.

Royale kamer, net sanitair, goed ontbijt, mooi zwembad.

Zwembad is erg mooi jammer dat het een zoutwaterbad is.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Geen lift Airco deed het matig. Gedateerd hotel met niet meer de eisen van deze tijd.Restaurant het geen a la carte kaart maar een buffet maar als je daar later dan 8 uur kwam was bijna alles op en werd niet meer bijgevuld. En 's avonds om 22.30 uur gingen bij de bar de lichten uit en kon je op het terras niets meer bestellen

Zwembad is erg mooi jammer dat het een zoutwaterbad is.

Niet zo goed, teleurstellend. Voor dit geld hadden we meer verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

We hadden op voorhand gelezen dat het een rustig hotel was. Dit was echter niet waar. We zijn de eerste dagen niet echt tot rust kunnen komen omdat er zoveel lawaai was. De kamers zijn allesbehalve geluidswerend (je hoort echt alles!). Daar kwam dan nog eens bij dat de 1ste avond recht onder ons raam een bandje begon te spelen en dit tot 23u. Er werd ons beloofd dat dit de enige avond was. Twee dagen later echter terug van dit. Geëist om een andere kamer ver verwijderd van dit "muzikaal festijn".

Het ontbijt was redelijk goed. Het enige dat jammer was dat als je pas tegen het einde van het ontbijt kwam de melk, yoghurt, ... heet waren van in de zon te staan (ontbijt werd buiten geserveerd).

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De kamers zijn iets gehorig en een mogelijkheid tot koffie zetten op de kamer zou heel prettig zijn.

De locatie is prachtig gelegen en het was er heerlijk rustig. Het zwembad is fantastisch!

Vegan eten op aanvraag was top!

Driepersoonskamer was een beetje klein

De service was top! Iedere avond hadden we een 3 gangen diner VEGAN!! Heerlijk.

Mooie rustige locatie met zeer mooi uitzicht en superieur zwembad

Bed kwaliteit . Probeer nieuwe boxspring

Mooi zwembad en het eten

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Veel lawaai van binnen en buiten ,haardroger werkte...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Veel lawaai van binnen en buiten ,haardroger werkte nauwelijks

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooie ligging, met fijn zwembad en bubbelbad.

Personeel bij receptie ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Geen lift, wij moesten 5 koffers de verdieping op. Bedden uit het jaar 0, net zoals de kamer en badkamer. Airco werkte amper om de kamer op conformtabele temperatuur te krijgen. Het hotel is erg gedateerd. Oude meubels, stoelen, banken enz.

Mooie ligging, met fijn zwembad en bubbelbad. Ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

het personeel is heel aardig + behulpzaam, spreekt zijn...

de badkamers dienen nodig gemoderniseerd te worden. nieuwe matrassen zouden ook niet misstaan

het personeel is heel aardig + behulpzaam, spreekt zijn talen. het hotel heeft een rustige ligging met uitzicht op Portoferraio. het hotel is voorzien van airconditioning

• Beoordeeld op: 4 september 2015

De rust en het mooie grote zwembad

De rust en het mooie grote zwembad

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Zwembad, ligging aan het strand, vriendelijk personeel

Zou iets meer variatie in het ontbijt kunnen. Kamers zijn prima, maar outdated.

Zwembad, ligging aan het strand, vriendelijk personeel

niets!

Fantastisch personeel!!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Uitzicht, vriendelijk personeel, mooie kamer

Prijzen aan de bar aan de hoge kant

Uitzicht, vriendelijk personeel, mooie kamer