Beoordelingen over Fattoria San Donato

Loc. San Donato 6, 53037 San Gimignano, Italië

#21 van de 90 vakantiewoningen in San Gimignano

Een wijn bedrijf.

B en B is meer gericht op de verkoop van wijn als zorgen voor de gasten. Voor de rust moet je e4 niet zijn er stoppen helder bussen en schoolkinderen.

Basic ontbijt. De kamer ouderwets en een heel smalle douche.

De authentieke inrichting, aardige mensen en mooie zwembad.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Geen airco, en op verzoek schoonmaak. Als je iets vroeg deden ze het absoluut maar het was niet de standaard om het huisje schoon te houden

De authentieke inrichting, aardige mensen en mooie zwembad. Het eten is ook erg goed.

Heerlijk ontbijt.
    • Appartement (4 Volwassenen)

(Te) Weinig bedjes bij het zwembad Restaurant is niet altijd open, en ook niet toen wij er waren. Hadden het wel op de goede restaurant recensies uitgekozen. Nauwelijks informatie bij check in. Beheerders zijn op leeftijd en leek het allemaal wat te veel, zeker bij de hitte toen wij er waren. Mogelijkheden betr. Proeferij werden NIET belicht.

Heerlijk ontbijt.. wel tegen extra betaling Zeer mooie en schone kamers Dicht bij San Gimignano.

Fijne plek

Wat veel muggen

De locatie en het ontbijt! Alsmede de tuin en het gehele complex. Erg mooi allemaal. Eenvoudige naar zeer fijne plek en in de luwte van San Gimingnano. Zeer gastvrij! en goed personeel.

Locatie is gunstig. Maar appartement is gedateerd.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Appartement is compleet qua inrichting, maar doet wel wat gedateerd aan, daarbij vochtig en erg donker. Terras zonder enig uitzicht en met oude tafels en stoelen. Eten in de avond bleek helaas tijdens de periode dat wij er waren niet mogelijk.

Nabij San Gimignano. Bedden waren prima.

paradijs van rust met view op de Toscaanse heuvels en san Gimignano
    • Appartement (2 Volwassenen)

wifi was niet sterk genoeg om laptop aan te kunnen sluiten, maar aan de andere kant is dat ook niet zo belangrijk

een echte rust paradijs met zicht op san gimignano.

Molto bene i bellissima!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Weinig tot niets. Keukentje wat aan kleine kant. Geen airco wat bij 40 graden wel lastig is.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid Mee-eten (avondeten 2 maal per week) meer dan heerlijk. Typisch Italiaans. Voor goede prijs. Verzorging en aandacht in algemene zin, aandacht voor klanten fantastisch. Niets is te gek om het je naar de zin te maken. Zwembad heerlijk. Kortom rust, ruimte, vriendelijkheid en echt Italiaans.

Fantastische locatie (eigenlijk bijna een heel klein dorp),...
    • Superior Appartement

Fantastische locatie (eigenlijk bijna een heel klein dorp), is groter dan het er op de foto's uitziet, met veel ruimte rond het zwembad, veel ruimte om buiten te eten of onder dak... ruime en zeer charmante kamers... Eigenaars zijn supervriendelijk. Hebben voor ons op de eerste avond een prima restaurant geboekt vlakbij (niet evident voor een groep van 10), en gaven ons bij vertrek nog een paar flessen wijn cadeau. Spreken perfect engels bovendien. Kamers vielen goed koel te houden (wij hadden de twee grote appartementen met keuken - Mandriola en Giardino en nog twee afzonderlijke kamers). We waren er van 15 tot 22 juli en het was zeer heet (alle dagen > 33 graden), zelfs een beetje te heet.

Hier moeten we volgend jaar weer naar toe!

Helemaal niks!

Ongelofelijk goede service en lekker biologisch eten. Eigenaren zijn heel vriendelijk, persoonlijk en doen echt hun best om je verblijf helemaal naar je zin te maken. Kinderen vonden het hier heerlijk. Alles klein en op maat, het tegenovergestelde van massatoerisme. Heel ontspannen!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk verblijf

Geen hotelservice, handdoeken bijv niet vervangen

Hele mooie omgeving, rust en prachtige vergezichten

Perfect verblijf!

Alles was geweldig. Typisch Italiaans. De familie doet zeer hun best om het naar je zin te hebben.

Zeer authentiek, prachtige omgeving, schone kamer, heerlijke...

Zwembad niet gereed

Zeer authentiek, prachtige omgeving, schone kamer, heerlijke koffie

Prima verblijf maar wel heel sober ingericht en geen schoonmaak service.

geen schoonmaak tussendoor, dat was wel bekent. maar ook geen schoon bed en bad - linnen, dat was niet bekent.

Personeel erg aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kamers waren heel goed

Geen airco

Kamers waren heel goed

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Zeer prettige agrityrismo bij wijnboer. Gezellige table d'hôte.

rustige authentieke sfeer

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De ontspannen ontvangst, de aanpassing van ons appartement...

Een paar schalen om een salade te gebruiken? En een paar kommetjes? Peanuts, waarschijnlijk want als we er om hadden gevraagd, hadden we ze gekregen. Dat is het. We komen graag terug.

De ontspannen ontvangst, de aanpassing van ons appartement toen ze agen dat mijn man slecht trappen kon lopen. Het kostte meer maar men heeft ons niets extra berekend. Het goede advies om via een andere route naar het vliegveld te rijden ivm hun kennis van files, werkzaamheden op de autostrada. Wat meer kan ik zeggen?

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Personeel attent, gezellig en kundig en het zwembad is ook...

Personeel attent, gezellig en kundig en het zwembad is ook qua locatie geweldig . Tijdens ons verblijf van een week konden we op de locatie enkele malen genieten van voortreffelijke maaltijden van streekproducten. Wij vonden het leuk dat deze maaltijden in een grote zaal in een aanschuifsysteem plaatsvinden zodat je ook met andere gasten / nationaliteiten contact kan hebben

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Een fantastisch verblijf gehad, het voelde als thuiskomen.

Wij hadden geen airco op de kamer, maar dat was geen probleem.

Een fantastisch verblijf gehad, het voelde als thuiskomen. Zeer gastvrije familie en een ongedwongen sfeer. De locatie en ligging is prachtig. De kamers zijn groot en schoon en er is een heel fijn en schoon zwembad bij. Het ontbijt is prima en de wijn is overheerlijk!!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

het prachtige landgoed, waarop de fattoria ligt, met een...

Helaas waren in de week dat wij er verbleven werkmensen naast ons huisje aan het werk om een appartement op te knappen.Vanaf half acht 's ochtends was er geboor, geklop en stinkende verf. Rustig ontbijten was er niet bij!!

het prachtige landgoed, waarop de fattoria ligt, met een schitterend uitzicht op het Toscaanse land en de goede centrale ligging.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Geen airconditioning.

Geen airconditioning. In de regel niet nodig, maar we hebben zeer warme dagen getroffen, en dan is een airco wenselijk.