3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

• Beoordeeld op: 27 september 2023

locatie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

niente

heerlijke locatie in het toscaanse land. fijn personeel. nette kamers en fijne bedden alles goed geregeld. zeer uitgebreid ontbijt alles vers . echt top. prima zwembad goed toeven. 120 euro verloren.... bleek een jongetje gevonden te hebben in het zwembad terug gekregen . erg bijzonder. helaas jongentje niet meer gezien.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Superior Appartement (3 Volwassenen)

Zwembad top vor kids en voetbal veld, en simpele gym voor wie wil. er is ook een ping pong tafel en schommels/ glijbaan. Je kan er heerlijk wandelen en ben zo in florence met de auto. Het is dicht in de buurt van supermarkt. Ontbijt is lekker en je kan makkelijk een avond simpel eten bestellen - pista of pasta. Super lief warme familie lokatie met hele lieve medewerkers.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Mooi verblijf dicht bij de stad Florence.

De muggen.

De verfrissende duik in het zwembad. Je hebt hier een mooi uitzicht over de stad en wat ook een voordeel is, dat je je eigen handdoek niet hoeft mee te nemen. Die kun je pakken bij het zwembad. Verder hadden we een heel mooi groot appartement met een keuken, woonkamer met relaxte slaapbank. Hier aansluitend was nog een kleine (verstopte) badkamer. Er was een grote slaapkamer met 2-persoons bed en er was nog een grote badkamer. Buiten heb je nog een overdekt terras met weer een prachtig uitzicht. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd en kun je nuttigen in de tuin.

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Redelijk goed
    • Studio

In potentie een heel mooi park maar het komt allemaal wat rommelig en slordig over dat is echt heel jammer. In onze studio hadden we een antieke kledingkast waar als je de deuren opendeed er een zeer penetrante mottenballengeur uitkwam dus die konden we niet gebruiken. Twee avonden hadden we koud water om te douchen zeer waarschijnlijk een capaciteitsprobleem als het druk is en dat moet niet kunnen.

De locatie tov Florence is prima omdat je slechts een paar km van het Tramvia station in Scandizzi verwijderd bent waar je met de trein naar het centrum van Florence kan. Het zwembad is heel goed maar wel veel muggen rondom het zwembad die vervelend steken. Onze studio was mooi en met een goed bed. Restaurant Il Milione op 10 min lopen en heeft een fantastische keuken en een nog mooier uitzicht op Florence.

• Beoordeeld op: 1 juli 2023

Het personeel viel tegen

Hele leuke in richting met comfortabele bedden...het terrein om de appartamenten heen is niet echt voor oudere mensen.. Het restaurant (osteria il milione) eccellente met prachtig uitzicht!!

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

mooie lokatie in de natuur
    • Deluxe Appartement

Foto’s op website zijn duidelijk van een aantal jaren terug toen het geheel in een betere staat verkeerde. oogt nu wat verwaarloosd in onderhoud van de voorzieningen.

prachtige lokatie met dicht bij een prima verbinding met openbaar vervoer naar Firenze.

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Mooie rustige ligging met heerlijk ontbijt. Super voor een bezoek aan de stad.
    • Studio

Miste basis keuken dingen, doeken vaatwastablet zout olie Enz. De lampen waren hadden nogal fel licht.

Ligging op groot groen terrein dichtbij OV Florance. leuke studio met veel privacy en zonnig terras. Zeer goed restaurant op loop afstand. Groot bed Groot bubbel bad Mooie gezellige kamer Overdadig ontbijt

• Beoordeeld op: 31 december 2022

fantastische locatie, maar ondermatige service met slecht ontbijt
    • Studio

de accommodatie lijkt slecht voorbereid op toeristen in de wintermaanden. het ontbijt bestaat uit een doos met verpakte koekjes, cakejes en studentenhaver en een flesje sap die je op de kamer kan eten. in plaats van brood kregen wij twee toastjes in een verpakking. daarnaast een paar minicroissants. Een teleurstelling aangezien Toscane bekend staat voor lekkere kazen en vleeswaren en er overal lekkere bakkerijen zijn waar vers brood gehaald zou kunnen worden. voor zo’n duur verblijf met separaat betaalde ontbijt was dit heel slecht geregeld.

de locatie en het uitzicht zijn fantastisch

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

genoten
    • Economy Tweepersoonskamer

niets

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2022

Duur voor wat we kregen
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Appartement was op het terrein zo afgelgeven dat we de auto moesten nemen om te gaan ontbijten. De wegen op het terein zijn ook in slechte staat. Bij de beschrijving van de accomodatie stond er dat er een terras aan het appartment was, wat niet zo was. Buiten stond 1 picknic tafel die we met 3 andere appartmenten moesten delen.

Groot domein, rustige omgeving, leuk appartment en lekker onbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2022

Mooi uitzicht, comfort kan beter.
    • Studio

het bed was had en je voelt de veren. er was geen normale douch aanwezig waardoor je altijd in bad moest of op je knie in bad moest gaan zitten.

het uitzicht was ontzettend mooi, er was een zwembad en een tennisbaan.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

geweldig

nvt

de gehele accomodatie. De rust en mooie omgeving. Mooi zwembad. En een heel ruim huisje.

• Beoordeeld op: 24 september 2022

Fijn verblijf op een locatie dicht bij het centrum
    • Economy Tweepersoonskamer

Wifi was slecht en het terrein in de avond slecht verlicht.

Heerlijke plek op het platteland net buiten de stad, waar je wel zo bent met de metro, waar je heerlijk kunt vertoeven. Vriendelijk en behulpzaam personeel en in tegen deel tot sommige recensies een heerlijk ontbijt! Basic, maar alles was wel goed, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 21 september 2022

• Studio

In slaapkamer geen WiFi, is niet heel gek 'in landelijk gebied, maar zou fijn zijn als het er wel was

Perfect ontbijt, fijn zwembad met handdoekenservice, super aardige mensen, gezellig huisje, fijn bed en badkamer

• Beoordeeld op: 1 september 2022

• Superior Appartement (5 Volwassenen)

De accomodatie kan hier en daar een opfrissing gebruiken. Wij logeerden in een ruim appartement, we konden gebruik maken van 2 douches maar dan was er geen warm water.

De locatie was fantastisch, dicht bij Firenze en gemakkelijk om stadjes zoals siena, Pisa enz te bezoeken. Onbijt was basis, maar zeker voldoende.

• Beoordeeld op: 1 september 2022

• Studio

Muggen maar niet veel aan te doen.

De locatie, uitzicht en het verblijf , geweldig!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

prachtige plek, jammer dat de olijf en wijngaarden niet onderhouden worden
    • Deluxe Appartement

Het terrein is heel lang niet onderhouden.

de ligging

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

kort verblijf van maar 1 nacht, maar wel echt genoten van het uitzicht en het mooie zwembad
    • Studio

behalve het zwembad was de rest niet super goed verzorgd. maar de positieve kanten wogen wel op tegen de mindere kanten.

het zwembad was echt mooi en prettig. ook de locatie en het uitzicht. de kamer zelf viel iets tegen en het ontbijt was grappig, maar niet heel luxe.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Mooie locatie, die met wat onderhoud prachtig zou kunnen worden.
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

We hebben een paar suggesties die verblijf voor toekomstige gasten kunnen veraangenamen: - De wegen naar de appartementen zijn erg slecht. Het zou daar zoveel mooier zijn als ze wat meer daarin investeren. De omgeving in het park oogt verwaarloosd. - Douchgordijnen ophangen. De badkamer veranderde elke dag met 4 personen in een zwembad na het douchen. - Miste een spiegel in de slaapkamer. In de dekenkast was er wel een spiegel, maar het was daar donker, omdat de lamp kapot is. - Er hing een muffe geur in de slaapkamer. Heel de week alle ramen vaak open gehad om door te laten luchten, maar niets hielp. Was het misschien de airco die vieze lucht naar binnen blaast? - Er wordt teveel chloor in het zwembad gedaan. Als er teveel mensen tegelijk in het zwembad waren, waren de chloor dampen heftig. - Als je buiten aan de picknick tafel, rook je rioollucht. We hebben deze locatie gebruikt voor onze uitstapjes in de omgeving.. Daar deze suggesties punten zijn, die ze niet binnen een paar dagen kunnen oplossen, geen melding van gemaakt. Doe iets met onze suggesties om toekomstige klachten te voorkomen, want de locatie is prachtig!

- De locatie, uitzicht over de heuvels - 10/15 min met de auto naar her tramstation, om vanuit daar binnen 25 min voor €1,50 naar Florence te gaan. - De authentieke inrichting van de appartementen. De plafonds waren prachtig.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

• Superior Appartement (3 Volwassenen)

Heerlijk rustige omgeving. Mooie afstand tot Caorle. Heerlijk zwembad, top ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

• Superior Appartement (4 Volwassenen)

Prachtige locatie. Onze kamer bevond zich boven het restaurant maar uiteindelijk werden we er niet echt veel door gestoord. Tot onze verbazing was dit de enige locatie met oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's. TOP.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

super
    • Deluxe Eenpersoonskamer

te veel wespen !! 🥵🥵

prachtig uitzicht , mooie wandelpaden en 20 min van Florence

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

prachtig domein
    • Superior Appartement (3 Volwassenen)

onze kamer had slechte airco en een mini mini mini badkamer mijn moeder haar kamer had geen bed- enkel een uittreksofa die vol huismijt zat. voor kort verblijf best ok- niet geschikt voor langer verblijf

locatie is gewoonweg prachtig mooie uitzichten zwembad groot en proper