Beoordelingen over Flaminio Village Bungalow Park

Gebaseerd op 1980 beoordelingen over dit hotel

4,5
    de pendelbus.
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Er was verwarring over het wel of niet verschonen van de handdoeken. Niet dus. En toen de laatste dag toch weer wel. De badkamer was niet schoon. Vieze randjes in geen maanden schoongemaakt. Volgens het personeel was het niet vies maar gebruikt. Ik heb zelf een deel schoongemaakt en dit laten zien bij de receptie. Dat het toch echt vies was en niet de sporen van gebruik.

de pendelbus. Aardige chauffeur. Een een goed onderhouden schoon zwembad.

Verder een prima verblijf gehad.
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

restaurant 's avonds was overvol. Konden niet meer buiten zitten. Personeel was zeer gestrest. Pizza was veel te ver door gebakken, volgens mij waren ze hem vergeten.

Het ontbijt was goed. Kamer met airco, leuk buitenzitje zijn prima

Mooi zwembad in groene oase, treinstation in de buurt voor...
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

In 3 dagen (nachten) geen schone handdoeken ontvangen, muffige lang niet gereinigde airco, airco stond vaak ingesteld op 26 graden C en kon slechts aan of uit. Geen keukenblok aanwezig in 2 p. Mobil home.

Mooi zwembad in groene oase, treinstation in de buurt voor bezoek Rome

De locatie dicht bij het centrum van Rome en de goede uitleg...
    • Superior Bungalow

Ik had een Bungalow met Patio (2 Volwassenen) geboekt voor vier nachten. Kreeg later een mail van Booking.com om je kamer te upgraden naar een Superior Bungalow en heb dit gedaan. De upgrade bleek de laatste caravan in een rij boven op de heuvel te zijn waar je met de auto niet kunt komen, de tuinman maanden niet geweest is, de kapotte parasol die je wel nodig heb als het in de morgen al 25 graden is en je pal in de zon zit. schimmel in de ruime douche en dikke laag stof op de luxaflex voor het raam. Terwijl de patio caravan beneden makkelijk te bereiken is en het gras en alles er netjes verzorgt uitziet. Ik denk dat ik booking.com moet bedanken voor deze geweldige upgrade. Na de derde nacht van de vier kregen we voorde eerste keer verse handboeken. dat is een beste hotelservice als het de hele week 32 graden in Rome is.

De locatie dicht bij het centrum van Rome en de goede uitleg van de dame in het informatiepunt. Die je op een makkelijke manier naar de belangrijkste bezienswaardigheden stuurt. (naar je beschikbare tijd wij waren hier vier dagen).

Aangenaam, en zeker een aanrader
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Aantal plaatsen in het restaurant tijdens verblijf van een groot aantal schoolkinderen. Niets op tegen dat ze er waren. Maar we voelden ons wel een beetje te kort gedaan wat betreft de service op dat moment tav de beperking van het aantal zit plaatsen voor twee personen.

Zeer mooie omgeving rond de bungalow ( waar je tot rust kunt komen, na het bezoek van de drukke stad). Op het park waren een aantal “werkkatten” die een goed verzorgde en opgevoede indruk maakten en zeker niet opdringerig waren. Kennelijk voor de ongedierte bestrijding. Wij vonden dit als kattenliefhebbers een aangenaam gezelschap.

Geüpgrade naar luxe 2-persoons chalet met keuken.
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Op verzoek nieuwe waterkoker en schoonmaak set gekregen. Pannenset incompleet.

Geüpgrade naar luxe 2-persoons chalet met keuken. Deze heeft Royale badkamer. Centrale verwarming. Heerlijk bed.

Twee fijne weken gehad!
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Wij zaten op een goed deel van de camping waardoor we er geen last van hadden maar de hondenkennel vlakbij de camping is niet echt de meest gelukkige combinatie. Maar nogmaals, wij hadden er in het huisje waar wij zaten geen last van.

Een camping om een goede herinnering aan over te houden. Aardig personeel, leuke bar, fijne eetgelegenheid. Huisje was simpel maar voldeed aan onze wensen. Trein van Rome naar Due Ponte rijdt doorgaans tot 22:40 (op zondag tot 22:00 uur). Supermarkt 'onder' winkelcentrum is een uitkomst en 24/7 open. Mochten we weer in Rome zijn dan zouden we Flaminio Village zeker weer in overweging nemen.

Prima basis om Rome vanuit te bezoeken.
    • Bungalow met twee slaapkamers met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

De inrichting van het huisje is weinig verzorgd: kapotte stoelen, oude kussens, bedden zijn hard, dekens i.p.v. dekbedden. De inrichting van de keuken is niet erg compleet: geen oven, waterkoker, soeplepel, steelpan, goede messen, schaar ontbreken. Het zwembad is vanaf 1 oktober dicht. Dit staat niet op de website. Heel jammer als je inde herfstvakantie met kinderen naar het park komt.

De prijs was goed. Het huisje is buiten de stad in een rustig gebied, fijn na de hectiek van de stad. Het huisje heeft een veranda en er is een mooie tuin omheen. Het centrum van Rome is gemakkelijk en snel te bereiken. Er is een supermarkt dichtbij, die 24/7 open is, heel handig na een dag in de stad. Het personeel bij de receptie (ook 24/7 open) is heel vriendelijk en behulpzaam.

Verblijf is ons in deze accommodatie verder prima bevallen.
    • Deluxe Bungalow met Keuken en Patio

Niet leuk dat het zwembad en de bar gesloten waren, het was voor hen al winter, zei de receptioniste(hele week +/- 25° geweest) Ook konden we ivm einde seizoen geen combikaarten voor ov/entree musea meer kopen... Onhandig dat er in t huisjeverder geen zaken aanwezig zijn om afwas ed te doen zoals, afwasmiddel, afwasborstel, theedoeken,keukenhandoeken, vaatdoeken. Voor de slaapbank was geen beddegoed aanwezig.

Huisje erg netjes en fijn dat er 2 badkamers waren. Huisjes liggen ver van receptie/ingang af dus fijn dat er n transportkarretje reed.

De mogelijkheid om gebruik
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Verplichte badmuts Hygiene van de douche

De mogelijkheid om gebruik Te maken van verstuurdienst Soetens Het was relatief netjes op het terrein behalve de douche

relax verblijf naast het bruisende Rome
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

Het zetelbed was niet zo comfortabel om op te slapen.

Propere staancaravan, met hotelfaciliteiten. Om de 2 dagen kregen we proper beddengoed en handdoeken. Nog nooit meegemaakt op een camping :-). Perfecte verblijfplaats om Rome te bezoeken. Is heel gemakkelijk te bereiken met de trein, kost slechts 1,5€ per rit (en gratis tem 9 jaar). De mevrouw van het infopunt is formidabel, ze geeft veel nuttige tips. Aanbod in het winkeltje op de camping is zeer beperkt, maar er is een kleine carrefour vlakbij (open 24/7). Eten aan de zwembadbar is best lekker, kan je ook afhalen. Gezellig zwembad, na een dagje Rome perfect om nog een frisse duik te nemen, 's avonds ook best rustig daar. Buiten hoor je wel de honden in de verte van het hondenverblijf en soms 's avonds muziek van animatie ergens in de buurt, eenmaal in de caravan hoor je hier niets meer van.

Leuke uitvalsbasis voor stad Rome. .prettige rustige schone camping met heerlijk zwembadje voor kids
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

Keuken inventaris. .simpele dingen mistte ik..snijplank..schilmesje..schaal voor fruit..groente..geen enkel atribuut om iets schoon te maken

Ligging tov stad...trein op 5 min lopen en supermarkt 24 u pd open op route tussen camping en station

Nee, geen aanrader.
    • Superior Bungalow

Het park is niet echt ingericht op kinderen. Geen speelgelegenheid bij het zwembad. Geen animatie en een matige speeltuin. De grootste ergernis kwam van geluidsoverlast. In de avond konden we niet buiten zitten door al het geblaf van honden. Dit ging door tot in de nacht en vroege ochtend. Ook veel zwerfkatten.

De afstand naar het centrum van Rome is prima. Goede verbinding. Het zwembad is netjes en er zit een leuk terras bij.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijke afsluiting van onze fietsreis van Nederland naar Rome.
    • Superior Bungalow

geen dagelijkse verschoning van de handdoeken.

ontvangst was zeer vriendelijk, en het heerlijke Pasta en pizza restaurant in de buurt van de infobalie. Supermarkt (24 uur open)tegenover de camping.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Betaalbare bungalows!
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Restaurant heel matig! In de buurt is een ander goed restaurant!

Betaalbare bungalows! Het centrum van Rome b8nnen 15 minuten per trein! Prima service naar het vliegveld!

De rust en toch binnen
    • Superior Bungalow

Dat we niet eerder in de bungalow konden dan 15.00 uur terwijl er genoeg leeg stonden ook niet tegen betaling

De rust en toch binnen 10 min in hartje Rome

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goede verbinding naar rome met de trein! Heel vriendelijk personeel dat alles goed uitlegt.
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

De plaats, veel te druk van verkeer, gevaarlijke stukken om naar station te wandelen!

De rust in het park aangezien men dicht bij de drukke wegen bent en goede treinverbinding!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Fantastisch met een "smaakje".
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

De schoonmaak van de gehuurde bungalow Venezia en de handdoekenwissel, 1 x in de 6 dagen is echt te weinig!! Er liggen per gast 2 handdoeken en wij kwamen er achter dat je geacht wordt hier 4 of 5 dagen mee te doen, afhankelijk van de duur van je verblijf, wij hebben bijbesteld a raison van 3 euro. De schoonmaak is een vastgesteld patroon, dit werd ons verteld na een klacht van ons over de schoonmaak en vind plaats bij wissel of op de 7e dag. Ook de vele katten, vermits je geen kattenliefhebber bent, kunnen irritant worden. In de bungalow zijn geen spullen aanwezig om zelf even te vegen of te stofzuigen.

De locatie is perfect voor bezoek aan Rome en omgeving. Het vriendelijke en behulpzame personeel en de haal- en breng service op het park zelf. Het verblijf, bungalow Venezia, was voldoende en ruim genoeg voor ons beiden en de ligging was echt perfect. De bungalow was voorzien van airco, koelkast, tv, en douche en toilet.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Verzorgde, rustige camping in 't groen.
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

De bungalows voor 2 personen (Venezia) zijn wat verouderd en zouden opgefrist of vervangen mogen worden. Er hing een vies geurtje in de bungalow dat de poetsploeg probeerde te verdoezelen door een toiletverfrisser te gebruiken. Volgende keer kies ik voor een Cocoon Sweet tent.

Flaminio Village is een fijne plek om Rome te bezoeken. Na een dag in de drukke stad is het heerlijk om van de rust en het groen op de camping te genieten. De camping is goed onderhouden, ook de sanitaire gebouwen. Rome is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Mooi, schoon, ruim huisje.
    • Superior Bungalow

De wifi was minder goed. Was alleen goed de gebruiken bij het restaurant/ontbijtterras, in het midden van het park of bij de ingang. De rand van het park waar ons huisje was, was het bereik veel minder goed. (Geen tot slecht bereik)

Mooi, schoon, ruim huisje. Grote ruime badkamer en douche

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Goede locatie
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (3 Volwassenen)

Let op!! Alle stopcontacten liggen bijna op de grond, niet handig als je met kleine kinderen bent. En geen stoeltjes om buiten te zitten bij het kleine 2 pers. Huisje

Goede locatie, met de trein voor 1,50 100min. Snel in Rome, ong. Binnen een half uur. Eerst overstappen op het eind punt en dan paar haltes met de metro. Op het park zelf is er een lekker zwembad, met badmeester, badmutsjes zijn verplicht, anders daar te koop, zit ook een soort snackbar/ restaurant naast , ook is er een mini busje die je van het begin punt tot het midden brengt. Na 10 uur is het wel een stukje lopen. Tja ligt er aan waar je huisje of tent of camper staat. Groot leuk gezellig park. Wij Hebben in 2 huisje geslapen ivm bijboeken, de 1ste keer een 3 persoons bungalow die was erg ruim, met een keukentje, soort overkapping van hout met stoeltjes en een wasrekje, maar de andere bungalow voor 2 pers. Geen keuken wel koelkast, en best krap

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Rustgevend!
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

De bungalow is niet wat je reserveert! De plaatjes op de website zijn misleidend. We vonden de bungalow ook erg vies!

Locatie! Je bent met een trein zo in Rome... En het zwembad is schoon en mooi, leuk barretje erbij! En goede airco in de bungalow

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Heerlijk tot rust komen na een actieve dag in de stad.
    • Superior Bungalow

Assortiment supermarkt. Geen kookgelegenheid of waterkoker in bungalow.

Mooie rustige camping in de natuur op 25 minuten uit het centrum. Fijn zwembad en ruime bungalow.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Klein maar prima zwembad, huisje was oud maar wel in orde en...

Personeel receptie niet altijd even vriendelijk en summier met de info. Speciaal toeristen info-office was wel duidelijk meer klant gericht!

Klein maar prima zwembad, huisje was oud maar wel in orde en zelf per slaapkamer een badkamer :-). Goede treinverbinding naar Rome-stad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goede locatie, goede camping/park, maar wel verbetermogelijkheden!
    • Superior Bungalow

Ontbijt is erg karig, broodjes waren droog en hard. Personeel enorm afwisselend, de ene is vriendelijk, de ander is erg nors of onvriendelijk. TV zenders zijn enkel Italiaans, dat is wel jammer. Deel van het personeel spreekt slecht tot geen Engels/Duits, enkel Italiaans.

Leuke huisjes, een heel mooi park en met een zwembad erbij kun je heerlijk afkoelen. (Let op, badmuts verplicht) De locatie is tegenover een Carrefoure Supermarkt die 24/7 open is. Ideaal! Via trein en metrostation kun je heel eenvoudig naar de stad. (1.50 voor 100 minuten rondrijden). Met de bus ben je eventueel binnen no-time Stadio Olympico. In de superior bungalows hadden wij een goede koelkast, een mooie douche. Infopoint hielp enorm bij het uitleggen van alle vragen die wij hadden. Avondeten/Lunch bij zwembad en restaurant zijn meer dan prima!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het zwembad was echt ideaal, caravan schoon en prima.
    • Superior Bungalow

Geen WiFi verbinding, lekker rustig!

Het zwembad was echt ideaal, caravan schoon en prima. Het personeel was vriendelijk. En je bent in 15 minuten in het centrum van Rome

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goed park.

In de ochtend veel geblaf vanuit hondenpension oid. Voor jonge kinderen zijn er weinig openbare speelruimtes.

Goede uitvalsbasis om Rome e.o. te verkennen. Accomodatie was netjes.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Het was een heel fijne week.
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (3 Volwassenen)

Onze koelkast rook naar de inhoud van een compostbak en mijn dochter heeft in die lucht geslapen. De WC was verstopt. De keukeninventaris is heel beperkt.

Fijn dat er een bad was. Halverwege werd er voor ons schoongemaakt en kregen we schoon beddengoed en handdoeken. Fijne hulp bij het infopunt voor online boeken van musea etc. De afstand naar Rome is heel goed. Fijn zwembad. Als het heet is, met het wagentje naar boven. De supermarkt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Niet slecht maar kon beter
    • Superior Bungalow

Hygiene , na 8 dagen en meerdere keren hebben gevraagd eindelijk schone handdoeken en wc rollen

Goede locatie, dicht bij metro en de aanwezigheid van een zwembad

Leuke bungalows op fietsafstand van Rome

Mooi zwembad, fijn restaurant

Fijne locatie als je er eenmaal bent.
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

De locatie is slecht te bereiken met de fiets.

Personeel zeer hulpvaardig spreken alle prima Engels

Tevreden
    • Deluxe Bungalow met Kitchenette (3 Volwassenen)

Klein en slaapbank

Mooie omgeving en goed restaurant

Zalig buiten ontbijten
    • Bungalow met 1 slaapkamer met een kitchenette en een patio (4 Volwassenen)

Er was geen mogelijkheid om zelf het huisje proper te houden, poetsmateriaal ontbrak volledig.

De infotoerisme dienst op de camping

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

oase nabij Rome

vindbaarheid camping per fiets

oase nabij de stad

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

oase van rust aan de rand van Rome

de omgeving, verkeer, drukte, vindbaarheid met de fiets

oase in de hectiek van de stad, nabij centrum, gemakkelijke toegang naar stad

Goede prijs kwaliteit

De toegang voor fietsers

Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Zeer geslaagd.
    • Deluxe Bungalow met Keuken en Patio

Campingwinkel.

Zeer rustig en goed gelegen voor een Rome citytrip.

De rust
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Het schoonmaken (1x in 7 dagen) De badmutsen in het zwembad Prijs/kwaliteit verhouding in het restaurantje bij het zwembad

De rust Het zwembad

Om terug te keren als we naar Rome gaan 👍

WiFi verbinding soms

Ligging en service aan het zwembad , super restaurant

Prima camping

De ligging tov Rome

Perfect

Locatie moeilijk te vinden

Engelstalig personeel

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima plek dicht bij Rome
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Bijzonder goede service en goede kamers op deze camping. Ook goed restaurant en zwembad.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

voor ons prima

geen klachten

kamer was goed

Mooi park met alles erop en eraan
    • Superior Bungalow

Het was een mooi en schoon park waar het nog lekker rustig was en dicht bij de stad.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Perfect voor bezoek aan Rome

Perfecte camping voor bezoek aan Rome met lekker zwembad en goed restaurant

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De locatie, centrum Rome makkelijk te bereiken met de trein...
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Het ontbijt, weinig keuze echt Italiaans

De locatie, centrum Rome makkelijk te bereiken met de trein 10 min.

Ligging mooi contrast to de drukte van Rome
    • Deluxe Bungalow met Kitchenette (3 Volwassenen)

Ontbijt (oude pistolets en koude koffie,geen variatie in het onbijt)

Ligging,stilte, groene omgeving, rust.

Parkeergelegenheid

Ontbijt, bedcomfort

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prima locatie

goed plek om Rome te bezoeken

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Matig, waardeloze bedden, goedkope kussens en overal schimmel
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Mobile homes zijn echt vergane glorie, overal schimmel, vieze badkamer

Locatie om Rome te bezoeken

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Zwembad en restaurant prima
    • Kleine Bungalow met 2 Bedden (2 Volwassenen)

Helft van een stacaravan gehuurd Klein , geen zitplaats , geen zitplaats buiten , geen stoel

Zwembad en restaurant prima

• Beoordeeld op: 27 september 2016

tsja
    • Kleine Bungalow met 2 Bedden (2 Volwassenen)

de mini bungalow was in feite een halve caravan. Veel te klein. Wifi viel tegen

Het comfort op de camping

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Dat de airco al aanstond, dus het huisje lekker koel was!
    • Bungalow met Patio (2 Volwassenen)

Dat de airco al aanstond, dus het huisje lekker koel was! En twee flesjes koud water in de koude koelkast!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De ligging toplv het station naar het centrum.

Kleine bungalow gehorig.

De ligging toplv het station naar het centrum.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

simpele maar prima bungalow met patio, was schoon, mooi...

Dat je vanaf de receptie nog best een stuk moet lopen naar de huisjes, nog niet eerder zo meegemaakt.

simpele maar prima bungalow met patio, was schoon, mooi gelegen en voldoende voor onze week Rome.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Rustige plek midden in Rome in een mooie nette schone...

De matrassen schoven uit elkaar van het zg tweepersoons bed. Als je met 4 personen bent, dan moet een stel door de slaapkamer van de ander voor de wc en badkamer. Dus 4 persoons huisje is geschikt voor 2.

Rustige plek midden in Rome in een mooie nette schone parkachtige tuin. Uitstekende verbinding met trein naar metro voor niet teveel geld pp. Restaurant op terrein goed.

• Beoordeeld op: 28 november 2015

De rust en de ruimte.

De accommodatie oogt versleten, de douchekop is vastgemaakt met duct tape. De volledig ingerichte keuken heeft slechts 3 waterglazen, en zoveel ijs rond een vriesvak van een koelkast hebben we nooit eerder gezien.

De rust en de ruimte. Parkeerruimte, en goed openbaar vervoer naar de stad.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Rustige plek, voortreffelijke pizza's, vliegveldtransfer

Koelkast niet echt schoon, te weinig dekens, op verzoek wel extra gekregen, maar 1 met dode mieren erin, te beperkte keukenuitrusting om zelf te kunnen koken( geen snijplank, waterkoken moest in een grote pan, geen koffiezetmogelijkheid) .

Rustige plek, voortreffelijke pizza's, vliegveldtransfer

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Schoon, rustig, prijs/kwaliteit verhouding, camping...

Niets! Nu al 2 keer geweest en wederom geweldig.

Schoon, rustig, prijs/kwaliteit verhouding, camping gevoel met de luxe van hotelkamer. Goed bereikbaar met bus en treintje.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

De kamer en het bed

Het dag en nacht geblaf van de Hondenkennel . Buiten zitten was niet relaxt Binnen kwam je ook niet om het geluid heen. schoonmaak en nieuwe handdoeken kwamen op een dag voor ons vertrek. We hadden eerder in de week om gevraagd ertoe gezegd

De kamer en het bed

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De combinatie van de lange openingsuren van de verschillende...

De wandeling tussen de metro en de ingang van het park is zeer onveilig. Er ontbreekt een zebrapad wanneer je de oprit van de autosnelweg moet dwarsen.

De combinatie van de lange openingsuren van de verschillende resto's als hun aanbod was zeker voldoende. Ook het busje die ons van de bungalow naar de ingang van het park bracht, en gratis was, beviel ons.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Personeel behulpzaam, Wi-Fi gratis en op veel plekken...

Het park word veel besproeid, daardoor veel muggen. Kamer was niet schoon opgeleverd. Sanitair in kamer was ook niet schoon.

Personeel behulpzaam, Wi-Fi gratis en op veel plekken ontvangst. Veel informatie over Rome beschikbaar.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Goede locatie om naar het centrum van Rome te reizen

Niet schoon, restaurant waren de pizza's heel slecht. Pasta ging wel. Personeel restaurant erg onvriendelijk.

Goede locatie om naar het centrum van Rome te reizen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Plezierig rustig park met een fijn zwembad.

Stationnetje is moeilijk te bereiken; drukke weg oversteken etc.

Plezierig rustig park met een fijn zwembad. Caravan was voor ons prima maar wel weinig kook gerei. We konden goed voor de caravan zitten. caravan Met de trein snel in hartje Rome

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Schone bungalow, goed onderhouden omgeving en prettig dat er...

Afschuwelijk restaurant. Eten niet lekker en daarnaast wordt je als een stuk vuil behandeld. Nooit eerder meegemaakt, zeker niet in een camping restaurant waar je (zou je denken) het van de camping gasten moet hebben. Personeel bij de receptie overwegend positief, van zeer vrolijk en behulpzaam tot 1x chagrijnig en onbeschoft.

Schone bungalow, goed onderhouden omgeving en prettig dat er net buiten de camping een supermarkt is. Camping winkel is namelijk niets.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Supervriendelijk personeel!

Het viel me wat tegen dat er geen microgolf was voorzien, alsook geen koffiezet. Ook was de huisvoorraad, zoals het juiste deksel op een kookpot, aardappelmesje, schaar,.. niet aanwezig...

Supervriendelijk personeel! Als er iets niet in orde was, werd er zo vlug mogelijk voor gekeken, een heel mooi en verzorgd park... Super dat we geen handdoeken en lakens moesten meedoen...Voor herhaling vatbaar! Zeker te vermelden dat in het infopunt geen moeite teveel was om iets uit te leggen...!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

de goede sfeer op de camping en de shuttle dienst van en...

badkamer kan wel een update gebruiken maar was verder functioneel.

de goede sfeer op de camping en de shuttle dienst van en naar de ingang van de camping.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

2 Airco's, zwembad, keurig verzorgd park.

Wifi verbinding viel in de bungalow tegen, we moesten steeds naar de wifi-hotspot lopen. Honden geblaf erg hoorbaar, kwam van buiten het terrein.

2 Airco's, zwembad, keurig verzorgd park.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Locatie is prachtig.

Locatie is prachtig. Hygiene was niet best. Schimmel in onze mobile home. Veel last van mieren in onze mobile home. Er liepen wormpjes in de douche en de airco stonk naar kattenpis. We hebben hier melding van gemaakt en het probleem met de airco werd snel verholpen

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Mooie bungalow met airco en ruime badkamer.

Eten wat verkrijgbaar was bij het zwembad was matig en in verhouding duur. Om naar het metrostation te komen moet je een drukke weg oversteken.

Mooie bungalow met airco en ruime badkamer. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden. Supermarkt tegenover de camping. Centrum van Rome snel bereikbaar via de metro (10 min).

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Wat een leuk complex met verschrikkelijk vriendelijk...

Het park is op wat heuvels gebouwd. Houd daar rekening mee.

Wat een leuk complex met verschrikkelijk vriendelijk personeel. Ze proberen je allemaal te helpen en je verblijf tot een succes te maken. Ook nemen ze daar de tijd voor. Dat betekend dat je soms wat langer moet wachten in de rij, maar na alle aandacht die je dan krijgt is het het wachten zeker waard. Wij verbleven in een kleine stacaravan. Prima voor een kort verblijf. Wat aan de kleine kant en niet super luxe, maar heel knus. En de patio voor de caravan zorgde ervoor dat we aan het einde van de dag na konden genieten in de buitenlucht.

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Rome is goed bereikbaar, goede info over bezoeken van Rome.

het ligt aan een gevaarlijke drukke baan,erg gevaarlijk om over te steken.

Rome is goed bereikbaar, goede info over bezoeken van Rome. erg vriendelijk aan infopunt

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

De ligging van het chalet op de camping en de bus en...

De inhoud van de keuken, wat betreft bestek en pannen, was sober. Het gastoestel werkte niet helemaal goed.

De ligging van het chalet op de camping en de bus en treinverbinding met Rome stad. Mooie groene en verzorgde camping. Chalet was goed en schoon, handdoeken werden tijdig gewisseld.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Erg goed eten in het restaurant!

Niet op en top schoon en comfortabel maar opsich prima voor deze prijs

Erg goed eten in het restaurant! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

De afstand naar het centrum van Rome.

Het gehuurde chalet. Totaal uitgeleefd. Toe aan een serieuze renovatie.

De afstand naar het centrum van Rome.

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Flaminio Village Bungalow Park