Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Galileo Padova 4-sterren

Via Venezia, 30, 35131 Padua, Italië

#12 van de 41 hotels in Padua

Ondanks ontbreken Wifi op kamer toch een prima en niet duur hotel

Wifi werkte wel bij de receptie, maar niet op onze kamer. Wifi van personeel deed het wel op onze kamer. Daarom constateerden ze dat het aan onze 2 devices (iPad en android telefoon) lag, maar overal elders deed Wifi van onze devices het wel. Ze zochten het echter niet verder uit. Computers bij receptie werkten ook niet goed. Een bleef hangen en de ander had een kapot toetsenbord. Er waren nauwelijks restaurants in de buurt en het centrum was toch wel 25 minuten lopen.

Ruime en schone kamer, prima bedden en goedkoop ontbijt. Niet druk. Vlakbij een gezellig laantje met allemaal studenten terrasjes. Gratis parkeren, snelle liften, behulpzaam personeel. Padua is een mooie stad.

Bezoek Venetië per trein maar sla vooral de binnenstad van Padua zelf niet over!

Prima hotel als uitvalsbasis voor zowel het oude centrum van Padua als Venetië aangezien het station van Padua op 20 minuten lopen van het hotel ligt en je vervolgens binnen een half uur in Venetië kan zijn.

Goede ligging. Beetje stappen naar centrum. Uitstekend ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Engagement van het baliepersoneel. Correctheid van informatie die ze gaven. Toch 2 km van het centrum. 1,5 km van station. Geen bus naar het centrum. WIFI valt regelmatig terug uit. Inloggen niet evident.

Uitstekend ontbijt voor slechts 4 euro extra. Goede uitvalsbasis om de buurt te verkennen. Afgesloten ruime parking.

Het hotel was voorzien van alle moderne comfort.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt was elke dag hetzelfde en als je een kamer hebt aan de straatkant is er 24/24u veel straatlawaai aangezien het hotel op een drukke baan ligt.

Het hotel was voorzien van alle moderne comfort.

Ik heb de verkeerde foto's toegevoegd aan mijn beoordeling. Hier zijn ze nu wel!

Op zondag is het restaurant Venezia, naast het hotel gesloten. Dat verraste ons zondagavond. Maar het personeel stuurde ons naar een restaurant dat wel open was en het probleem was opgelost.

Wij verbleven drie nachtjes in Padua in hotel Galileo. 'n Vriendelijke ontvangst en de kamer tiptop in orde. Het ontbijt was ruim voldoende en gevarieerd (4 euro per persoon/per ontbijt). Er is gratis koffie/thee op de kamer. De badkamer is ruim. We namen bij het Info bureau een Padova Card voor 16 euro per persoon. Hiermee waren de meeste bezienswaardigheden en het openbaar vervoer in Padua betaald. Tof! 50 m van het hotel kun je aan de overkant op de bus stappen en bij terugkeer kun je voor het hotel uitstappen, lijn 10. Aan het stazione kun je de tram nemen of gewoon te voet naar het historisch centrum en het Museum Civice wandelen. We hebben genoten van Padua en hotel Galileo is een goede keuze!

Prima onderkomen
    • Studio - Bijgebouw

Ontbijt stelde niet al te veel voor ivt positionering hotel.Na vragen om aanvulling salade e.d. wel goedboogelost. Prima koffie. 's Avonds nogal wat onguur volk in nabijheid hotel. Auto'tje dus toch maar lekker in de gratis parkeergarage.

Ruime opzet kamer in bijgebouw Leuke en frisse inrichting hotel

Het is erg stil, je kan ongestoord slapen zonder het verkeer...

De douche lekte heel erg, zo erg dat de hele badkamer vol stond en het water tot aan de gang was gearriveerd waardoor de vloerbedekking helemaal nat was. Zowel in de badkamer als in de kamer waren er in de hoeken ook spinnenwebben.

Het is erg stil, je kan ongestoord slapen zonder het verkeer te horen. Personeel is erg vriendelijk en beschikbaar.

teleurstellend voor best dure prijs
    • Studio (3 volwassenen) - Bijgebouw

We moesten behoorlijk bijbetalen voor het zwembad, badmuts en slippers. Op dag van vertrek kregen we een lunchbox mee omdat we vroeg moesten vertrekken. Dit sloeg nergens op. 3 koekjes per persoon plus een flesje water

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Heerlijk ruime kamers en een goed schoon hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel echt tegen! Veel niet op voorraad en was ook niet meer aan te vullen. Droge croissants en droge cake. Enige van het ontbijt wat wel echt goed was, was de koffie!

Heerlijk ruime kamers en een goed schoon hotel!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het zwembad is heerlijk.

De lucht van de dekbedden. Ik had een niet rook kamer, maar alles rook naar sigaret. Toen ik erover klaagde, ging iemand kijken. De rooklucht werd weggespoten met dennengeur. Dat was niet fijn.

Het zwembad is heerlijk. Het personeel is aardig.

Uitstekend hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en toegang tot de spa

Niets m.u.v. 1 minder vriendelijke nachtportier.

Superior kamers zijn zeer ruim met daarbij nog een zeer ruim terras in rustige omgeving (aan achterkant). Huisdier vriendelijk en ontbijt (€ 4,00 pp) met zeer veel keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding en niet al te ver van het centrum.

Veel te duur
    • Studio (3 volwassenen) - Bijgebouw

Ik vond het vervelend dat we overal voor bij moesten betalen: raar als de kamer al 135 euro per nacht is. 15 euro pppd voor gebruik van zwembad ( kinderen 7) 4 euro pppd voor ontbijt ( alleen mogelijk als ik alle dagen afnam) 15 euro per dag voor gebruik van de kitchenette( had ik niet nodig maar nu stond er niet een een glas op de kamer) Ik heb contact opgenomen met booking om te vragen of deze kosten duidelijker vermeld kunnen worden maar kennelijk vind men het zo genoeg. De openingstijden van het zwembad waren trouwens op dinsdag wel erg beperkt : alleen open tussen 17.00 en 19.00. Kinderen mogen niet alleen in het zwembad Wellness is verboden voor kinderen.

Het ontbijt voor 4 euro pppd was erg goed: lekkere koffie Het personeel waa erg vriendelijk en behulpzaam.

Een fijn hotel met ruime kamer, goed bed.

Een fijn hotel met ruime kamer, goed bed. Ligt een beetje ver van het centrum af maar dit is goed te bereiken met openbaar vervoer of auto (voldoende parkeerruimte). Vanuit hier met trein naar Venetië gegaan, ideaal!

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Ontbijt is zeer ééntonig en elke dag 't zelfde & niet uitgebreid! Kamers waren sober, maar voldoende, wel jammer van tapijt, dit is niet hygiënisch. Ook bed had na enkele dagen een jeukend gevoel (beestjes?!). Voor de gezelligheid moet je ook niet in de bar zijn, zeer sober, stil, ... TV speeld er constant (om bar personeel te entertainen). Zwembad (apart betalend!) word als wellness aanzien, terwijl dit niet zo is én de helft vd lucht/water bubbles in dit zwembad werken niet! Wij hebben van eerste dag enkele (kleine) bemerkingen gemaakt ivm douche... (zowel in onze kamer als de aanpalende kamer v onze zoon!), maar na 6 dagen had men er nog steeds niets mee gedaan. Dit hotel is alleszins z'n geld niet waard!!

Privé parking aan hotel. Mooie inkomhal, eerste indruk. Goed & gemakkelijk sleutel systeem vd kamers.

Het personeel in de bar en de ontbijtzaal, goed voor het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat booking.com niet vermeldt dat de aanwezige wellness/spa (lees: zwembad) beheerd wordt door een andere organisatie. Pas bij aankomst wordt duidelijk dat je niet zomaar een duik kunt nemen, eerst betalen. Niet pronken met andermans veren zou ik zeggen.

Het personeel in de bar en de ontbijtzaal, goed voor het echte vakantiegevoel :))

Verblijf Padova gezin met 2 kinderen.
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Hotel ligt op industrieterrein tegen universiteit. In zomer zijn alle restaurants in de omgeving dicht. Incl restaurant van hotel. Verder moet je overal tot in het extreme voor betalen in het hotel. Biertje in hotelbar? 9 euro. Even zwemmen? 15 euro. Verse sju bij ontbijt? 4.5 euro. Ontbijt was erg slecht geen brood alleen wat oude bolletjes.

Mooie schone kamers. We hadden twee kamers met tussen deur. Alles aanwezig.

Mooie locatie
    • Studio - Bijgebouw

Ontbijt voldoende. Fijn dat er parkeer garage was (gratis) Dicht bij centrum en treinstation (naar Venetie lekker makkelijk) Hotel zelf heeft ook een goed restaurant. De stad zelf niet groot dus mooi om wandelend te verkennen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooie ontdekking !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel ons niets tegen.

Padova is een historische mooie stad met prachtige gebouwen. Zeker het bezoeken waard als je van oude architectuur houdt. Het hotel ligt vlak aan het water en dicht bij de universiteit, waardoor de omgeving dynamisch en jong is. Het station ligt op 15 minuten te voet. Met de stoptrein ben je op 35 minuten in Venetië. Op die manier kan je op een dag 2 prachtige steden combineren. Het hotelpersoneel is enorm gedienstig en vriendelijk. Er is een grote buiten- en ondergrondse parking (gratis !). Dit hotel vind ik een aanrader. Tip : Op 10 minuten wandelafstand bevind zich een zeer goed restaurant voor liefhebbers van pizza's en deegwaren : Via Porciglia nr 29 ( vraag maar aan de receptie )

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het hotel was prima, vriendelijk personeel - maar het zwembad is een teleurstelling!
    • Studio (3 volwassenen) - Bijgebouw

Het zwembad bleek niet gratis toegankelijk voor gewone hotelgasten. Er moest een flinke prijs per persoon extra worden betaald, en bovendien was het zwembad zeer beperkt open. De aanwezigheid van het zwembad was juist de belangrijkste reden om voor dit hotel te kiezen. De kleine lettertjes waren zeer onduidelijk. Weliswaar stond in de beschrijving dat de Wellness extra entreekosten zou heffen, maar er stond absoluut niet bij dat het zwembad daarbij hoorde. Het was kortom een grote teleurstelling, vooral ook voor onze jonge dochter.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

eens maar niet weer
    • Studio - Bijgebouw

op een enkele uitzondering na, niet echt vriendelijk personeel. Veel lawaai, airco werkte niet geweldig, kamer werd 1 dag niet schoongemaakt

ruimte van de kamer

Ondanks de kleine mankementen toch een aangenaam hotel om te verblijven.

De openingsuren van het zwembad / wellness waren niet gunstig. Het ging eerst laat 's ochtends open en om 19u reeds dicht! De koffie bij het ontbijt was echt niet lekker. Het was veel te warm op de kamer en de airco werkte niet.

Er was een aangename sfeer in het hotel met vriendelijk hotelpersoneel. De kamer was ruim en alsook de badkamer die van alle gemakken was voorzien. De ligging van het hotel is gunstig en er is een klein park tegenover het hotel. Het hotel beschikt over een mooi zwembad / wellness gedeelte.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Toplocatie voor zakenreis

Perfecte ligging tussen autostrade en centrum Padova. Net hotel met nette kamers en vriendelijk personeel. Ontbijt perfecte prijs/kwaliteit (extra 3€ !)

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

slechte prijs-kwaliteit
    • Comfort Driepersoonskamer

ontbijtzaal veel te klein , als je niet vroeg was had je geen zitplaats, ontbijt was maar matig en veel te weinig voor zo veel volk prijs-kwaliteit bar sluit veel te vroeg

Voor ons was het een prima ligging schuin over Padova fiere. gemakkelijke gratis parking van het hotel

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Fijn hotel net buiten het centrum.

Hotel ligt iets buiten het centrum, 20 minuten lopen. Parkeren in de stad is lastig.

Praktische ligging van het hotel. Vlakbij de grote weg zonder daar last van te hebben. Parkeren bij het hotel is gratis. Restaurant bij het hotel heeft een zeer goede keuken. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed met veel keuze voor slechts 3 euro pppn.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

aangenaam hotel met jammer genoeg slechte bedden, of je moet van hard houden.

De bedden zijn te Hard en ook de kussens, sliep daardoor slecht. dit gold ook voor mijn vrouw.

net hotel zeer goed ontbijt , hele goed en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Wij kiezen terug voor dit hotel !
    • Studio - Bijgebouw

Het restaurant Venezia, dat langs het hotel ligt, is relatief duur.

heerlijk hotel met veel faciliteiten. Erg goede wellness. Op loopafstand van Padua centrum en het treinstation. prijzen in de bar zijn erg democratisch en de kwaliteit is goed. Ontbijt aan € 3,00 per persoon in erg goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Ontbijt heel uitgebreid voor Italiaanse begrippen en heel...
    • Studio - Bijgebouw

Wel een keukenblokje maar geen keukenspullen. Tegen betaling van 15 euro kregen we die wel. Verder betalen voor zwembad. Beter om een totaalprijs te maken.

Ontbijt heel uitgebreid voor Italiaanse begrippen en heel goed verzorgd. Mooi hotel goede uitvalsbasis voor Padua, Venetië en Vicenza.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Fijn hotel zonder restaurant en wellness centre

Restaurant en Wellness Centre waren de hele vakantie gesloten Personeel was niet goed geïnformeerd hierover of over andere dingen in het algemeen

Heerlijk ontbijt Mooie, schone kamers Lekker zwembad

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ruime kamer.

Ruime kamer. Voldoende gratis parkeergelegenheid.Uitstekend ontbijt voor een kleine meerprijs. Bushalte vlakbij voor naar het station of centrum van de stad. Te voet ca. 15-20 min lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Veel meer van verwacht
    • Studio - Bijgebouw

-Het restaurant van het hotel was gesloten zonder dat wij vooraf hier iets vanaf wisten. -Het zwembad gaat doordeweeks om 21.00 uur dicht (in het weekend nog eerder) terwijl je tijdens je vakantie juist 's avonds nog graag een duik neemt. -Kamer was niet helemaal schoon, zat viezigheid op de gordijnen. -Ontbijt niet lekker, broodjes zijn hard en taai. -Nog best een stukje lopen naar het centrum. -We hadden een studio met kookgelegenheid, leuk... Als er pannen en servies aanwezig zou zijn geweest maar daar moet je nog weer extra voor betalen.

-Het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Uitstekend verblijf in Best Western Premier hotel Galileo

Tijdens de middag- (vanaf 16.00 uur) en de avonduren was de barkeeper niet de vrolijkste en de vriendelijkste. Dit - en de hoge prijzen in de bar - zijn niet uitnodigend. Toeristenbelasting aan hoge kant: euro 2,85 per persoon.

Ruime kamer (superior: 30 m2). Prima bedden. Moderne badkamer. Regelbare airco op de kamer. Voldoende kastruimte en plaats voor de koffers. Een kluisje, waarin echt alles kan worden opgeborgen. Goed ontbijt (voor Italiaanse begrippen) voor slechts 3 euro per persoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie en ontbijt (= Alessandro). Leuke bar. Fijn zwembad en uitstekende Spa. Vanaf hotel goede verbinding naar station (met lijnbus 18 maar paar minuten en lopend ongeveer 20 minuten). Padua goede uitvalbasis voor stedentrips.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Geen aangenaam verblijf!
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Wakker gemaakt door lawaai van andere gasten. Ontbijt onvolledig, veel eten was reeds op, geen bestek meer, zeer veel lawaai! . Gewacht om te gaan zwemmen met de kinderen want maar om 12u open, erna moesten we nog betalen ook (15-10/pp), staat niet vermeld! Parking vol.

Ruime familie kamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Goed, modern hotel.

Niets, was gewoon goed.

Groot modern hotel waar we 1 nacht hebben geslapen. Mooi hotel met goede kamers en een zeer uitgebreid ontbijt in buffetstijl. Auto kun je gratis op de privé plaatsen zetten. De locatie is heel leuk want je zit op 2 minuten lopen van de campus van de Universiteit van Padova waar het lekker bruist van de creatieve energie. Wanneer je 15 minuten verder loopt wandel je zo het historisch centrum in met leuke pleinen, winkels en restaurantjes. Wij hadden er minder van verwacht dus dit was echt een leuke verrassing.

Fijn hotel enparkeren geen probleem.

niets.

goed ontbijt en prima service. Centrum op 20 min. afstand.

Prima hotel en een uitstekend ontbijt enn goed parkeren

Geen eigen restaurant

Prima hotel en een uitstekend ontbijt enn goed parkeren

fijn hotel voor kortverblijf/doorreis, leuke stad
    • Studio - Bijgebouw

Parkeermogelijkheid gratis bij het hotel, goed ontbijt, redelijk ver van het centrum maar wel busverbinding in nabije omgeving, fijn hotel

• Junior Suite met Toegang tot de Spa

Het was ietwat gehorig. De schoonmaakploeg kwam wat vroeg.

Kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goed gelegen hotel. Vraag wel een kamer aan de achterzijde. Voor is er laaai van de weg.

Zwembad was klein en bezet met groepen. Openingstijden van het zwembad passen niet bij zakenreis.

Grote kamer en badkamer.

Te ver van het historisch centrum

locatie,zwembad, kamer,ontbijt

ontbijt was erg verzorgd
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Bed niet comfortabel - douche liep niet door

ontbijt was erg verzorgd

redelijk ver van centrum

redelijk ver van centrum

ok
    • Studio (3 volwassenen) - Bijgebouw

zwembad kost voor 3 personen meer dan € 50.

Top verblijf
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Dat je voor de zwembad moest betalen

Ruime kamers en bedden en grote badkamer

het ontbijt was echt 4 sterren, super.
    • Studio - Bijgebouw

we hadden absoluut geen wensen

het ontbijt was echt 4 sterren, super. ook de kamers waren bijzonder groot en luxe

Mooie moderne kamer
    • Studio - Bijgebouw

Er had keukengerei bij de keuken mogen zitten

Mooie moderne kamer

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Kamer was fantastisch
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ontbijt is beroerd maar ja voor 4 euro....

Kamer was fantastisch

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Wij hadden een studio.
    • Studio - Bijgebouw

Wij hadden een studio. Een heerlijke ruimte. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed hotel en kamer om na vermoeiende dag in terug te komen, veel rust en ruimte

Ruimte en rust

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Goed voor een bezoek aan Padua

Ontbijtruimte had meer weg van een refter

Ligging op loopafstand van Padua centrum Voldoende parking !!

Heel prettig, net hotel in prachtige plaats Padua
    • Studio (3 volwassenen) - Bijgebouw

Jammer dat je zwembad apart moest betalen.

super ontbijt voor slechts € 3,00

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijt ronduit bedroevend

Assortiment te klein slechte koffie fruitsap poeder

Ontbijt ronduit bedroevend

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Beste keuze voor Padua

Alles eigenlijk

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed gelegen en comfortabel hotel

apart te betalen voor zwembad omdat dit gelinkt is aan de spa faciliteiten

vriendelijk onthaal goede ligging uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Weinig waterdruk bij wastafel en douche.

Goed ontbijt, goede, nette kamers, goede bedden, vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Niks. Behalve dat het restaurant voor het diner in verlof was. Maar in omgeving of centrum voldoende eetgelegenheden..

Alles echt top!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Stedentrip
    • Comfort Driepersoonskamer

Keurige ruime kamer. Genoeg keuze bij het ontbijtbuffet. Goede parkeervoorziening.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Kamer
    • Comfort Driepersoonskamer

Klein zwembad tegen betaling. 10 euro p.p. Per dag. Brood niet vers bij ontbijt.

Kamer

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

eigenlijk niets

alles was ok,

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Ideale liggen na een dagje Venetië, ook uitstekend als business hotel.

verzorgd ontbijt. vriendelijk personeel. op wandelafstand van het (historisch)centrum. gratis parking. kort bij Venetië.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Ligging was in orde, kleine wandeling naar centrum.

Het ontbijt viel tegen, en zeer rumoerig.

Ligging was in orde, kleine wandeling naar centrum. Parking was gratis en voldoende plaats !

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Net en comfortabel hotel in de buurt van het centrum.

Dat er flink betaald moest worden om van het zwembad gebruik te maken.

Net en comfortabel hotel in de buurt van het centrum. Auto kan gratis geparkeerd naast het hotel. Goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Het hotel ligt op loopadstand van de stad maar er stopt ook...

Het hotel ligt op loopadstand van de stad maar er stopt ook een bus voor de deur. Parkeren in garage onder het hotel. Mooie en badkamer prima bedden en een geweldig ontbijt dit hotel is een topper.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

ruime moderne kamer (appartement met opbergruimte), rust,...

ruime moderne kamer (appartement met opbergruimte), rust, nabijheid autoweg, niet te groot hotel, uitgebreid ontbijt tegen 10 euro, ruime gratis parking, leuke bar

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Uitstekend en mooi hotel met goede kamers.

Lokatie van het hotel tov centrum net iets verder weg, dat goed met taxi's of openbaar vervoer is te overbruggen.

Uitstekend en mooi hotel met goede kamers. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Heerlijk ruime kamer met groot bed en dicht bij het openbaar...

De kosten voor gebruik van het zwembad zijn vrij hoog terwijl het niet erg groot is.

Heerlijk ruime kamer met groot bed en dicht bij het openbaar vervoer naar Venetië. Het ontbijt was erg veelzijdig. Erg fijn.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

4,0
    Hotel geboekt obv airco op kamer, echter heeft organisatie...

Hotel geboekt obv airco op kamer, echter heeft organisatie airco uitgezet in het hotel omdat ze het zelf niet warm vonden. Personeel kon hierdoor geen enkele kamer 's avonds en 's nachts van airco voorzien met als gevolg zeer warme kamers om in te slapen.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Prima uitvalsbasis voor Padova en verder (Venetië, Verona),...

Personeel was vriendelijk, totdat er een foutje van het hotel gecorrigeerd moest worden. Daarnaast ontbreekt het keukentje aan potten, pannen, of enige vorm van bestek.

Prima uitvalsbasis voor Padova en verder (Venetië, Verona), gratis parkeren. Modern hotel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

de rust, de hygiëne

zeer kleine kamer gezien de twee bedden waren uitgezet zodat je over de bedden moest kruipen om aan de andere kant te komen... was een kamer voor 3 personen

de rust, de hygiëne

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

4 sterren meer dan waard!

4 sterren meer dan waard! Ruime kamer en badkamer, uitstekende bedden, uitstekende wifi, uitstekend ontbijt. Prima uitvalsbasis voor Padua en Venetië. Huur een fiets via receptie (wordt bij hotel afgeleverd) en fiets door de stad Padua.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Zeer comfortabel modern hotel.

Het ontbijt viel tegen. Industrieel brood, croissants, confituur en charcuterie. Alsook het vruchtensap. Weinig fruit. Spek te weinig gebakken. De toegang tot het zwembad (en de bijhorende wellness) is te beperkt (enkel in de namiddag) en jammer genoeg dient men voor het zwembad een toeslag te betalen.

Zeer comfortabel modern hotel. De kamer heeft een zéér groot bed en een ruime badkamer. Dit zorgt voor een zeer aangenaam gevoel. Het treinstation is dichtbij en een treinticket naar Venetie is goedkoop. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

vriendelijk personeel

aparthotel vochtig en niet zo netjes

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

mooie kamers

ontbijt telkens hetzelfde

mooie kamers

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Ruim bed , goede matras, leuke badkamer.

Ruim bed , goede matras, leuke badkamer.

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus Hotel Galileo Padova