Beoordelingen over Hotel Ganfo 2-sterren

Via Verona 214, Zamoskvorechye, 25019 Sirmione, Italië

#66 van de 70 hotels in Sirmione

Goed eenvoudig hotel wat net te afgelegen ligt.

Toch nog een aardige wandeling tot Sirmione. Niet echt veel goede restaurants in de buurt. Verkeer op de weg voor het hotel is toch goed hoorbaar in de kamer.

Balkon en kamer waren goed. Voldoende parkeerplaatsen. Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed. Grote supermarkt is vlakbij als je met de auto bent.

Een heerlijke plek voor een vakantie aan het Gardameer

De locatie was geweldig, dicht bij het Gardameer met voldoende parkeergelegenheid, een busstop voor de deur en een supermarkt om de hoek. Het personeel was vriendelijk, de kamer was ruim en we hadden een schitterend dakterras waar we iedere avond hebben gezeten.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Goed hotel! Bijzonder goede ligging aan het Gardameer!

Het is jammer dat er geen lift is. Zeker als je op de 3e verdieping zit en met al je koffers de trap op moet lopen :-) De douche op onze kamer was aan de kleine kant, aangezien er nog een toilet bij in stond. Daarnaast hadden wij een paar dagen een nieuwe gast naast onze kamer die serieus elke nacht een heel bos aan het omzagen was. Echt niet normaal. Wij hebben van de 11 dagen een dag of 8 gewoon goed geslapen, maar de rest heb ik slecht geslapen vanwege onze snurkende buurman. Ik kan dus niet zeggen dat het hotel erg gehorig is, want ik heb ook gewoon goed kunnen slapen, maar heb je de pech dat je zo'n boomzager naast je krijgt, dan wordt je daar niet zo heel blij van denk ik!

Heel fijn en super schoon hotel. Eigenaren zijn heel erg aardig. Locatie is perfect. Een paar minuutjes (+/- 3 minuutjes) lopen naar het Gardameer. Er is een grote ligweide en gelegenheid om naar toilet te gaan en te douchen. Ideaal dus. Neem wel waterschoentjes mee...zijn wel steentjes in het water. Er is gratis parkeer gelegenheid voor de gasten. Ontbijt is eenvoudig, typisch Italiaans. Maar wij hebben er heerlijk gegeten. Elke dag keuze uit verschillende gebakjes, verschillende broodjes, beleg, fruit, verschillende yoghurtjes, sapjes en koffie uit een automaat. En de eieren worden gebakken zoals jij het graag wilt. Er zijn geen koelkastjes op de kamers. Maar beneden in het restaurant staat een koelkast en daar zou je eventueel wat spulletjes in kunnen zetten. Althans, ik mocht daar mijn eigen yoghurt (zonder suiker) gewoon inzetten. De kamers zien er goed uit...beetje ouderwets misschien, maar wel super schoon en dat vinden wij echt het belangrijkste. Onze kamer had een klein stukje uitzicht op het Gardameer. Ons balkon was ontzettend groot, maar moesten dit wel delen met de 2 andere kamers op de 3e verdieping. Er is dus een kans dat je niet alleen op je balkon zit. Er is in ieder geval wel voldoende ruimte om je handdoeken te laten drogen. Er staan voldoende stoelen en zelfs ligbedden op het balkon. Voor zover wij konden zien zijn de kamers allemaal verschillend ingericht. Ik weet dus niet hoe het precies op de andere kamers eruit zag. Wij hadden in ieder geval onze toilet in de douche staan. Beetje vreemd natuurlijk. Maar ach...zo blijft je wc bril wel lekker schoon :-) De douche was daardoor wel wat aan de kleine kant, maar het douchen op zich was heerlijk. Verder vond ik het bed wat aan de harde kant. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Al met al hebben wij er een heerlijke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Geen hoogstaande luxe, maar het is schoon, centraal gelegen, de straat oversteken en je kunt zwemmen in het Gardameer. Goed ontbijt.

De locatie was top!

De locatie was top! Parkeren gratis naast het hotel. Alles op loopafstand, supermarkt, zwemgebieden etc.

Super schoon en netjes.

De douchecabine is wat klein.

Super schoon en netjes. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het is dichtbij het water en alle winkels en centrum is...

Het is dichtbij het water en alle winkels en centrum is zelfs lopend te bezichtigen

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING ZEER GOED OP GOEDE LOKATIE

BED VOND IK PERSOONLIJK IETS TE HARD EN IETS TE KORT ( BEN 1.95 LANG )

PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING ZEER GOED OP GOEDE LOKATIE