Beoordelingen over Hotel Garden 4-sterren

Viale Faraggiana 6, 17012 Albissola Marina, Italië

#14 van de 19 hotels in Albissola Marina

Kort bij de stranden en centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Veel lawaai op de kamer van de rijdende vrachtwagen s. Weinig plaats rond het zwembad. 30€ per dag voor de parking is duur!!!

Kort bij de stranden en centrum.

Zwembad en ligstoelen.
    • Vijfpersoonskamer

Wij hadden zolderkamer gekregen, geen ramen enkel een dakraam. Op het dak stond de airco-buiten unit constant te draaien. Toiletbril stond los, slechte/dunne handdoeken.

Zwembad en ligstoelen.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

een mooi maar ietwat gedateerd hotel en vlak bij het strand en honden welkom.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was de eerste morgen verzorgd, maar vanaf de 2de dag ging het bergaf. gebakken ei werd in een warmhoudbak bewaard, maar was koud. Vanaf de 3de dag was er...geen ei meer, wel een lege bak. De koffiemachine werkte niet meer vanaf dag twee, de fruitsapmachines hebben niet gewerkt, maar stonden er wel wat telkens voor verwarring en frustraties zorgde bij nieuwe gasten die nodeloos op de drie toestellen stonden te drukken. Eenvoudig een blad op de toestellen hangen had dit kunnen voorkomen. De diensters brachten op vraag wel koffie en fruitsap aan tafel. Soms was de kaas op, dan weer iets anders...elke dag wel iets. Je ziet dat het personeel niet gestructureerd en georganiseerd werkt, ze doen maar wat. Gevolg, het ontbijtbuffet was nooit volledig, en dat is toch wel een beetje jammer. Er is een ondergrondse garage bij het hotel voor €15,- per nacht, maar ik raad u af om er met een grote wagen in te rijden. Er wordt ook gevraagd om de sleutels van de wagen bij de balie achter te laten, dit omdat de wagens gewoon voor elkaar geparkeerd staan. Dus als er iemand weg moet en je bent niet in huis...precies! Wij hebben onze wagen verderop in de straat geparkeerd en dat was gratis op de witte parkeerstroken.

De kamer was netjes en ruim genoeg. Propere badkamer, goed bed, ruim terras en zwembad bij het hotel. Vriendelijke mensen bij ontvangst aan de balie. Een hotel dat van beneden tot boven vol hangt staat met kunst in keramiek.

Typisch hotelletje, wat ouder maar heeft wel zijn charmes

We logeerden er de tweede week september. Je kon duidelijk zien dat het seizoen op zn einde loopt. Personeel was vriendelijk, maar koffiemachine was kapot, ook het ontbijt viel wat tegen. Was niet slecht, maar zeker geen 4 sterren, zoals buiten aan de muur hangt. Beetje rommelig. We namen dit hotel, omdat er een zwembad was, maar het water was echt wel koud. Dus zwemmen in de zee viel beter mee. Je bent op 50 m van het strand. Parkeren in parking is ok (tegen betaling - wij moesten 10 EUR per nacht betalen), maar je moet de sleutels aan de receptie laten liggen (te weinig plaats).

We hadden een vierpersoonskamer. Ruim en ook veel kastruimte Grote badkamer Leuk balkon met tafeltje en handig om een koelkastje te hebben op de kamer

De dubbele kamer met balkon!

Het ontbijt viel op alle fronten erg tegen, zeker voor italiaanse begrippen! De parkeerlocatie was goed maar wel erg duur.

De dubbele kamer met balkon!

aardig personeel bij de receptie. bij ontbijt gehaast en niet aanspreekbaar

ontbijt was slecht.koffie was niet te drinken. fruit kijhard. kamer gedateerd. douche oud, douchekop hing los. wc bril zat los.wc liep door. kleine dunne handoeken. kuipstoel op balkon was kapot.

De omgeving

De hygiene ! Wij hebben 2 twee persoonskapers geboekt en 1 kamer was gewoon niet schoon gemaakt. Daarnaast moest de auto in een ondergrondse garage geparkeerd worden waar totaal geen plaats meer was. De autosleutel moest afgegeven worden bij de receptie zodat zij de auto's zelf konden verplaatsen als er weer iemand in of uit moest. De hele garage stond vol met auto's en was volledig geblokkeerd. Aangezien wij door trieste omstandigheden eerder moesten vertrekken wilden wij niet het volledige bedrag voor 4 overnachtingen betalen. De hotel manager was onvermurwbaar en weigerde hieraan mee te werken, sterker nog hij had onze auto achter een afgesloten hek geplaatst en hield onze autosleutel achter. Dit zijn maffia praktijken van de bovenste plank !! Uiteindelijk hebben wij onder protest het volledige bedrag van 1200,00, 150 euro per kamer per nacht, betaald en zijn heel snel vertrokken om hier nooit meer terug te komen. Ik adviseer Bookings.com om deze accommodatie zo snel mogelijk te verwijderen uit het bestand. Er wordt gesuggereerd dat het een lieflijk familie hotel is wat al jaren gerund wordt door een italiaanse familie. De indruk die wij vooraf hadden over deze accommodatie was totaal anders dan de werkelijkheid. Ik adviseer dringend om deze accommodatie niet meer aan te bevelen en overweeg verdere juridische stappen over de gang van zaken wat betreft het parkeren en het coulancebeleid van de hotel manager. Conclusie : MAFFIA

De omgeving

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima zwembad en ligstoeltjes

Zeer gedateerd Incl ontbijt maar voor alles wat lekkerder is dan een droog broodje moet je bijbetalen

Prima zwembad en ligstoeltjes Centraal gelegen

Jammer van defecte airco

Airco was 2 dagen defect. Amper prijs reductie gehad.

Locatie prima vlak aan strand

Voor 1dag ok

Uitzicht en veel lawaai door ambulance post naast het hotel

Ontbijt karig en geen variatie, veel zoete koeken enzo. Geen fruit of kwark.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zo snel mogelijk met gierende banden weg

Vies en oud hotel zakkenvullers

Ligging aan zee bedoeling was langere tijd maar zijn volgende dag gegaan.

Lekker dicht bij het strand.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was erg karig, en werd slecht of niet aangevuld.

Het hotel is comfortabel en goed geregeld.

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid.

Contact met met gratis wifi was lastig.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Net Hotel met een goed ontbijt.