Beoordelingen over Gardenhotel Premstaller 4-sterren

Sigmundskronerstrasse 27/B, 39100 Bolzano, Italië

#24 van de 27 hotels in Bolzano

Het uitzicht vanaf het balkon.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Een beetje oubollig hotel. Maar het lekkere diner, het vriendelijke personeel en het fantastische uitzicht vanaf het balkon en vanuit de tuin maakt dat helemaal weer goed!

Het uitzicht vanaf het balkon. Ruime kamer. Hotel ligt prettig vlakbij snelweg i.v.m. doorreis. Ontbijtbuffet was ook prima met voldoende keus.

Voor de prijs die ik moest betalen, eigenlijk was er niets...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamer achter. Met erg geregeld een trein. Airco werkte even wel. Later, toen we om 22.00 thuiskwamen niet meer. Niemand aanwezig. Niemand is oproepbaar. Gewoon jammer en morgen klagen. Liften werken na 21.30 niet meer. Ik moet 110euro betalen. Volgens Booking.com een bijzondere aanbieding. Zelf bieden ze op site kamers aan voor plm. 60Euro. Booking.com reageert niet afdoende op onze klachten. Zo mankeerde eigenlijk alles wat werd aangeboden

Voor de prijs die ik moest betalen, eigenlijk was er niets goed. Alleen WiFi werkte goed. Wel na klagen

Mooie grote verzorgde kamer met balkon.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Dit hotel is geen 4 sterren waard. Vriendelijkheid van het personeel bij receptie en bar liet te wensen over. De dame van de receptie was niet erg spontaan om de garagedeur nog te openen om onze fietsen in te kunnen opbergen. Het was met tegen zin om dit nog om 21u 's avonds te doen. Om 22u wenste we nog iets te drinken op het terras van de bar, maar de barman zag dat niet zo zitten. We kregen ons consumptie maar hij doofde de lichten en sloot de deuren naar het terras. Bij ontbijtbuffet werd er na 9u niets meer aangevuld.

Mooie grote verzorgde kamer met balkon.

Mooi hotel in een rustige omgeving aan de rand van Bolzano.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We hebben één keer gedineerd in het restaurant, maar we vonden het niet geweldig. De aardappels en de groenten waren niet warm genoeg en het vlees was te droog.

De kamer was goed. Mooi balkon en uitzicht. Het ontbijt was ook goed. Ook een voordeel is dat de bushalte en het treinstation op loop afstand is.

Wat een fijn hotel!

n.v.t.

Het uitzicht in de tuin en vanaf het balkon is geweldig. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid.

Heerlijk ruime kamer met mooi uitzicht vanaf balkon.

De beschikbare parkeerruimte was soms onvoldoende.

Heerlijk ruime kamer met mooi uitzicht vanaf balkon.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Handig, het hotel bood een kaart van Bolzano aan zodat je...

Eén klein minpunt, 's avonds laat was de parkeerplaats zo vol dat ik mn auto nog nét tussen een minibus en een touringcar kwijtkon, daarbij twee andere auto's blokkerend. 's Morgen dus even vroeg opstaan en de auto verplaatsen naar twee leeg geworden plaatsen. Er bleek zelfs iemand in de berm tegenover de oprit te hebben geparkeerd

Handig, het hotel bood een kaart van Bolzano aan zodat je makkelijk de café s en restaurants kon vinden. Ook maakten ze reclame voor de "Dolomitenstrasse", een route langs enkele passen in de Dolomieten, wat me een idee voor de laatste dag heeft gegeven.