Beoordelingen over Hotel Genna 'e Masoni 3-sterren

Loc. Genna 'e Masoni - Marina di Cardedu, 08040 Cardedu, Italië

#7 van de 15 hotels in Cardedu

Top! Heel relaxte mooie groene omgeving vlakbij verschillende mooie stranden.

Super relaxt kleinschalig hotel, heel vriendelijk en professioneel personeel, prima restaurant in het hotel. De locatie is perfect in een groene tuinachtige omgeving, vlakbij diverse prachtige stranden. Wifi werkt niet op de kamers, maar op vakantie vonden wij het geen enkel probleem om daarvoor in de lounge / het restaurant te gaan zitten. Dit hotel is een aanrader.

Mooie kamer, leuk uitzicht, goed restaurant en vriendelijk bediening. Een "terugkomplek".

We hadden een bijzonder leuke kamer met balkon met uitzicht op de bergen en het landschap, alwaar we de schapen konden zien (en horen). We hebben 2 dagen in het restaurant (open lucht, overdekt met doeken, leuk uitzicht, lekker windje) van het hotel gegeten. Heerlijk, vers en mooi geprijsd. Zelfs de rode huiswijn was bijzonder smakelijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Als je rust en strand wil combineren...
    • Classic Tweepersoonskamer

Een mogelijk verbeterpunt: wifi ontvangst in de kamers mogelijk maken. Is nu beperkt tot de "publieke" ruimtes

Locatie: het hotel ligt op een heuvel, op een goede kilometer wandelen van de zee, die je van uit de ontbijtzaal kan zien. Het is een mooi lang zandstrand, gescheiden van de weg door een strook pijnbomen. Er is wel minder animo dan op de "klassieke" italiaanse spiaggias. Het personeel: ongeveer iedereen spreekt engels (sommigen zelfs opvallend goed) maar nog veel belangrijker ze zijn allemaal goed gezind, behulpzaam, vriendelijk en professioneel Keuken: ontbijt is zeer divers, een rijkelijk buffet. Avondeten à la carte = fijne keuken, vers, flinke porties

geweldige omgeving / zalige stranden

het restaurant/ sommige gerechten lekker,maar we kregen onze 'gegrilde' scampi's en die waren gewoonweg niet meer goed,zo erg zelfs dat andere klanten een vieze neus trokken toen de dienster hun tafel passeerde. Toen we het gerecht terug stuurden kregen we niemand te spreken, geen voorstel om een ander gerecht in de plaats te nemen, de kok verstopte zich, geen excuses. De scampi's stonden op de rekening. Achteraf werden die er wel door de eigenaar afgehouden,maar ook hij kreeg geen excuses over de lippen.

geweldige omgeving / zalige stranden

Goed ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

Het bed lag niet prettig!

Goed ontbijt Mooie ligging Mooie stranden in de omgeving Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heerlijk verblijf.

Hard bed, te hard.

De ligging, aardig personeel.