Beoordelingen over Gentarrubia

Via Berna 8, 09012 Capoterra, Italië

#10 van de 23 B&B's en herbergen in Capoterra

Gebaseerd op 249 beoordelingen over deze B&B

Binnenbad en jacuzzi zijn NIET aanwezig. Ook nog geen tekenen van bouw. Vriendelijk personeel, maar extra’s niet mogelijk (zoals het babybedje een paar uurtjes langer gebruiken zodat onze dochter op dag van vertrek nog even kon slapen). Er werd een badkamer aangeboden op dag van vertrek wat achteraf bestond uit een wc en wasbak en een ijskoude doche buiten bij het zwembad.

Schone, ruime kamer. Prima lokatie, strand niet op loopafstand maar wel prima aan te rijden (auto echt noodzakelijk hier). Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid en elke dag hetzelfde, fruit te hard om te eten, maar over het algemeen prima. Heerlijk buitenzwembad, even doorkomen, maar op warme dagen vervolgens heerlijk.

Zeer mooie kamer.

Je hebt een auto nodig.

Zeer mooie kamer. Heel comfortabel bed. Geruisloze airco. Rustige omgeving in een woonwijk. Verzorgd ontbijt. Lang smal zwembad, maar voldoende om je te verfrissen. Vriendelijke eigenaar. Goede tip gekregen waar we ‘s avonds konden eten. Goede uitvalsbasis om Cagliari te bezoeken.

Een goede kamer.

Het ligt in een woonwijkje. Er is een restaurant op loopafstand (15 minuten), maar daarvoor moet je langs een drukke weg lopen.

Een goede kamer. Een heerlijke besloten tuin met diverse zitjes en een zwembadje. Een mooi plekje om even te relaxen.

Mooie locatie dichtbij stranden, natuurgebied, Cagliari en Pula dichtbij.

Erg schoon, mooi zwembad en fijne afgesloten tuin waar onze chihuahua vrij mocht rondlopen. Prima ontbijt. Kamers goed ingericht, ruime parkeergelegenheid in de buurt.

Mooie tuin met heerlijk zwembad.

Mooie tuin met heerlijk zwembad. Vriendelijk personeel. In de buurt van Nora en hoofdstad. Voor mooie stranden rijd je met de auto richting Pula. Auto heb je echt nodig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Er zijn geen woorden die dit kunnen beschrijven. Verschrikkelijk is wel de beste uitdrukking.

Er beviel helemaal niks aan deze accommodatie! De uitstraling is een gevangenis in een achter buurt, waar geprobeerd wordt luxe uit te stralen maar dat totaal niet lukt. Het gaat hier niet om een B&B maar een huis wat omgebouwd is tot mini hotel wat geen eens 1 ster waard is. Vooral de hygiëne was echt heel erg slecht. Overal zaten vlekken zowel in de badkamer als in het bed zelf. Hierdoor hebben we dus niet kunnen douche en ook niet normaal kunnen slapen. We hebben handdoeken op het bed gelegd en op onze eigen kussens geslapen. Het was echt verschrikkelijk. Op de foto’s was een heel mooi ontbijt te zien maar ook dat is niet waargemaakt. Je krijgt een standaard pakket waar je het mee moet doen en zelfs dat is niet lekker.

Niet om aan te bevelen.

Toen wij er aan kwamen, was de kamer, zeer vochtig, maar ook heel vochtig. Onze bagage was Binnen een uur heel vochtig, dit hebben wij gemeld, en kregen te horen dat het kwam door het slechte weer. En een heel muffe kamer. Dan het ontbijt, sober, heel sober, een kopje koffie uit een apparaat, en wat geroosterd brood. Niet om gasten naar god te sturen, Op onze reis hebben wij dit nog nooit meegemaakt. En hopen dat jullie dit serieus nemen. Geen reclame voor Booking.com

het zwembad

Te mooi gepresenteerd

Wij hadden vanwege de mei-vakantie en mogelijke kans op regen deze locatie mede uitgezocht vanwege het binnenzwembad en de spa faciliteiten. Het binnenzwembad lijkt echter niet te bestaan. Het zou "under construction" zijn, maar bij herhaald navragen mochten we het niet zien en kregen we uiteindelijk een visitekaartje van een binnenzwembad in de buurt. Het ontbijt wordt op een dienblad neergezet en bestaat uit een verpakt beschuitje, een zoet koekje en als je ernaar vraagt krijg je witte toast broodjes met een plakje waterige ham of kaas. Wij kozen ervoor het beleg uit de supermarkt op de toastjes te doen. Naar onze mening wordt de accommodatie te mooi verkocht en is de prijs/comfort verhouding niet juist. Deze uitspraak doen we met de ervaring van 3 andere verblijven die we tijdens onze vakantie in Sardinië aandeden. De gastheer en vrouw die zelf niet op de locatie wonen en rondom het inchecken en ontbijt aanwezig zijn, kunnen met kleine aanpassingen ter plaatse en in de presentatie de beleving verbeteren en teleurstellingen voorkomen. De potentie is er zeker!

De tuin was netjes verzorgd en er waren diverse zitjes buiten. Omdat er echter relatief veel kamers zijn, zal het bij een volle bezetting voor een B&B te druk kunnen zijn. Bij ons verblijf was er een groep van meer dan 10 mannen, een stelletje en nog een familie. Hierdoor waren alle zitjes bezet, maar nog niet alle kamers.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De accomodatie en algemene hygiëne op de kamer was zeer...

Daar wij met weinig gasten waren werd door de eigenaar beslist dat het ontbijt op de kamer zou worden gebracht. U moet weten, er stond één stoel aan een tafeltje!! We konden weliswaar buiten aan een tafel ontbijten maar de temperatuur liet dit niet toe. Het ontbijt op zich , dag 1 :2 lange vingerkoeken en een stukje taart +twee koffie americano die weinig koffiesmaak hadden. Ik wilde een koffie extra,maar de eigenaar was verdwenen en het kamermeisje moest eerst telefonisch toestemming vragen Alweer twee kopjes lauw water met een lichte koffiekleur. Bij aankomst ,de avond ervoor ,mochten we doorgeven wat we wensten als ontbijt waarop de vrouw des huizes aangaf " koek en yohourt?" en wij ons hierbij akkoord verklaarden. Doch hadden wij het ons toch anders voorgesteld. Diezelfde avond schrijft mijn echtgenote een briefje met hetgeen wat wij verwachtten van een goed ontbijt, zoals op foto van de site te zien was. Dag 2 kregen wij elk twee boterhammen met kaas en hesp.Ook elk een vervallen potje yohourt stond er voor ons op het serveerblaadje\+een glas fruitsap... eigenlijk zoals gevraagd maar het feit dat je nergens respons hebt of niets kan bij vragen, zoals wat boter, was vervelend Dit lange verhaal om duidelijk te maken dat je moet oppassen met de interpretatie van de commentaren op bookings

De accomodatie en algemene hygiëne op de kamer was zeer goed. Vriendelijke ontvangst door het echtpaar.

Mooie kamers met lekker ontbijt en goed zwembad, en vriendelijke eigenaars :)

Het enige klein puntje is dat er aan onze kamer een muggengaas/raam ontbrak en dat de luiken aan de binnenkanten zitten, zodat je het raam 's nachts niet kan openzetten of je wordt wakker door muggen of de zon die in je ogen priemt... Wel kan je natuurlijk de goedwerkende airco aanzetten :)

De eigenaar Pasquale is super vriendelijk. Niets is hem teveel. Het hotelletje is echt zijn kindje. Overal mooie hoekjes om te zitten, een praktisch zwembad en de kamer wordt dagelijks grondig gereinigd en elke dag propere handdoeken. Het ontbijt is ook super, en de verse koffiebereidingen worden aan tafel gebracht. Zowel zoet als hartig en voldoende. Proef zeker de vers gemaakt yoghurt! Ook krijg je alle info die je nodig hebt voor resto's en strandjes.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

In de zomer heeft het een mooi afgesloten tuin met mooi...

Volgens de foto's is er een binnenzwembad. Dit is echter een jacuzzi enkel tegen betaling per uur te gebruiken.

In de zomer heeft het een mooi afgesloten tuin met mooi buitenzwembad.

Super b&b

Was super... heb alleen t binnenbadje/hottube niet gezien

Vriendelijke eigenaren die goede tips gaven over de omgeving

Fijne b & b

Fijne b & b

Tuin
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beschikbaarheid lounge. Alleen buiten zitten mogelijk.

Tuin

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Zeer vriendelijke eigenaren die erg behulpzaam waren. Qua verblijf een echte aanrader top !

Lawaai ban andere gasten in de nacht.

Schone kamers en prima zwembad in mooie tuin !

Super aardige ontvangst en heerlijke B&B.

Super aardige ontvangst en heerlijke B&B.

Verzorgde B&B met lekker ontbijt

Super lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Mooie tuin met zwembad

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Vriendelijk personeel.

Geen minpunten

Vriendelijk personeel. Mooi zwembad en veel zitjes in de tuin in de schaduw. Goed ontbijt.

Fantastisch !

• Beoordeeld op: 10 april 2016

lekker ontbijt , mooie kamers , gezellige tuin met zwembad .

lekker ontbijt , mooie kamers , gezellige tuin met zwembad . Vriendelijke ontvangst en ze geven met plezier tips voor restaurants en om de streek te verkennen ;

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Vriendelijke ontvangst en hulpvaardig personeel bij het zoek...

n.v.t.

Vriendelijke ontvangst en hulpvaardig personeel bij het zoek naar dagactiviteiten. Ook de zitplekken in de tuin waren een genot om te gebruiken.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Aardig personeel.

Geen mogelijkheid om handdoeken op te hangen of om badkleding te drogen. Ontbijt was erg afgemeten, Harde bedden zonder kussens bij het zwembad. Constant geblaf van honden in de omgeving

Aardig personeel. Schone kamer Goede WIFI

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Eigenaars en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Betaald,2 euro per dag voor wifi.Geen ontvangst en thuis een factuur ontvangen met extra onkosten.

Eigenaars en personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Mooi huis en tuin

Lawaaihinder omliggende kamers via schacht airco.

Mooi huis en tuin

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Behulpzame medewerkers, netjes verzorgt en modern.

Ligging nieuwe woonwijk en lastig te vinden.

Behulpzame medewerkers, netjes verzorgt en modern. Fijne douche. Goede ligging Calghari en vliegveld.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

de tuin en het zwembad

het strand

de tuin en het zwembad

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

Het was er schoon, goed georganiseerd

Het ligt in een woonwijk in een industriële omgeving, een soort Botlek in het klein.

Het was er schoon, goed georganiseerd

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

zwembad,ontbijt inbegrepen,service,confort

prive parkeer plaats

zwembad,ontbijt inbegrepen,service,confort

• Beoordeeld op: 21 april 2015

vriendelijke ontvangst, mooie kamer, wifi is goed, lekker...

's morgens is er wel lawaai van blaffende honden, geen stoelen aan zwembad

vriendelijke ontvangst, mooie kamer, wifi is goed, lekker ontbijt