Beoordelingen over Parc Hotel Germano Suites 4-sterren

Via Gardesana, 37011 Bardolino, Italië

#16 van de 40 hotels in Bardolino

goed , kort een week , goede ligging
    • Royal Driepersoonssuite Spa

enig nadeel , is dat we na 6dagen verblijf niet meer aan het grote zwembad mochten , om dat het kind van 14 j nog tot 18 jaar onder bambino valt. zodoende werden we verzocht om in het andere zwembad te gaan met de kleine kinderen . die plaste gewoon in dat bad

de swiete / huisje

Prima en heel gezellig in Bardolino.
    • Premium Suite

Waarom is het prijsverschil tussen een Suite en een premiumsuite zo groot terwijl ze dezelfde indeling en m2 hebben.? We vonden het eten in het restaurant een stuk minder goed dan voorgaande jaren. ( jammer).

Het zwembad voor adults en de ligging . Verder is het park d.m.v veel groen aangelegd. En het dakterras waar je heerlijk kan zitten en een prachtig uitzicht op het meer hebt.

Veel honden op het park

Zeer mooie kamers. Hotel modern ingericht. Zwembad wat klein, wel voldoende ligbedden. Ontbijt voldoende maar niet erg uitgebreid, wel goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Super, we doen het meteen weer, jammer dat er in Februari niet geboekt kan worden.
    • Premium Suite

De enige opmerking, maar die is persoonlijk, een nogal harde matras.

De kamers, ik noem het appartement, zijn zeer ruim en van alles voorzien. Een heerlijk binnenbad (SPA) met ruime openingstijden. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en niets is te veel. Meer dan fantastisch.

Dit was voor ons de tweede maal, een derde keer volgt zeker en vast.
    • Premium Suite

Suites groeperen zodat mensen zonder kinderen bij elkaar zitten. Jonge spruiten kunnen nogal luidruchtig zijn. Bij nat weer ruik je op sommige plaatsen de aanwezigheid van honden. Hygiëne kan volgens mij toch iets beter, vooral toebehoren uit de keuken, maar dit ligt enkel en alleen aan de vorige klanten die niet alles netjes achter laten.

Ontbijt is heerlijk en er is voldoende keuze voor iedereen. Bij slecht weer wat we jammer genoeg voldoende gehad hebben is het restaurant van het hotel zelf een lekker alternatief, het eten is overheerlijk en er zijn warmte bronnen ter beschikking. Vriendelijk personeel inclusief de personen die stage lopen, iedereen moet leren.

Geweldig hotel!
    • Driepersoonssuite

Bedden aan het zwembad reserveren is niet toegestaan, Maar gebeurd voor een deel toch. Badmeester bij de zwemvijver haalde deze niet weg, behalve als je nergens kon liggen, dan werden er bedden vrijgemaakt door handdoeken weg te halen.

Mooie patiowoningen, geen geluidsoverlast, lekkere bedden, ontbijt erg uitgebreid. Fijn terras om buiten te eten. Eten in restaurant 's-avonds was erg goed en niet duur. 20 min. lopen naar Bardolino, dus dat viel mee. Personeel erg vriendelijk.

Matig zeker in verhouding tot de prijs
    • Royal Suite Spa

Huisje met pool in huisje geboekt! Iedere keer na gebruik moesten we bellen om de pool te resetten omdat ie anders niet werkte! Was bekend probleem! Niks van verteld van te voren

Ligging was prachtig

Prachtig hotel, mooie kamers in een unieke omgeving.
    • Vierpersoonssuite

Personeel was niet altijd even vriendelijk. Zeer slechte wifi, geen Nederlandstalige tv zenders.

Prachtig hotel, mooie kamers in een unieke omgeving. Zeer rustig hotel. Op wandelafstand van het dorpje.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontzettend duur t.
    • Driepersoonssuite met Eigen Zwembad

Ontbijt, schoonmaak, prijs/kwaliteit ..... alles eigenlijk een beetje. Wij hebben mid Juni 450,-- eur. per nacht betaald voor 3 personen, suite met zwembad. Dat is echt teveel !!

Ontzettend duur t.o.v. de gehele accomodatie. Wij hadden een suite met eigen zwembad welke vies was, diverse malen gevraagd of dat schoongemaakt kon worden, het wordt wel toegezegd maar niet gedaan, de kamer was ook niet echt lekker schoon. Ontbijt vonden wij echt geen 4 sterren waardig, zeer rommelig, tafels smerig, alles een beetje smoezelig.

Luxueus verblijf met geweldige ligging
    • Premium Suite

Het ontbijt kon beter. Was nogal chaotisch. Koffie was niet lekker. Personeel was ook niet echt professioneel.

We kregen een upgrade. Suite had jaccuzi. Douche was super groot en luxueus (Was zelfs een sauna)

• Beoordeeld op: 27 november 2016

wederom geweldig genoten van de fantastische locatie , het...
    • Premium Suite

er is nu wel Wifi op de kamer maar verlaat je de kamer langer dan 2 uur moest je terug opnieuw inloggen wat een beetje vervelend is

wederom geweldig genoten van de fantastische locatie , het geweldig ontbijt , de faciliteiten en het zeer vriendelijk (onderhouds)personeel. ten opzichte van vorig jaar was er nu wel Wifi beschikbaar op de kamer.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Heerlijk relaxen in een goede sfeer
    • Premium Suite

Zijn er voor de vierde keer geweest, alles naar wens.

Alles😊
    • Premium Suite

Alleen het gordijn in de badkamer vinden wij iets minder liever een cabine.

Alles😊

Suite naast pomphuis

Suite naast pomphuis

geweldig
    • Suite

zeer net en rustig

De locatie en kamers
    • Suite met eigen zwembad

Service van de personeel.

De locatie en kamers

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prettig vertoeven keurige bediening

Temperatuur buiten😎

Bardolino is heel gezellig ondanks het vroege seizoen

Mooi park.
    • Premium Suite

Mooi park. Goed concept. Lekker eten voor redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prachtig; kom zeker terug

Privacy

• Premium Suite

Het steeds weer moeten inloggen op de WiFi verbinding

Uitstekende accomodatie

We werden per golfcar naar de kamer gebracht.
    • Vierpersoonssuite

Geen roomservice. Vierpersoonskamer is met slaapbank.

We werden per golfcar naar de kamer gebracht. Vers fruit op de kamer. Alles schoon.

We hebben genoten van een prachtige vakantie bij Parc Hotel Germano Suites.
    • Premium Suite

Prachtige resort , suites zijn een echte aanrader . Supergoed ontbijt , het restaurant is ook top !!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Hygiënisch, modern, comfort.

Onpersoonlijk.

Hygiënisch, modern, comfort.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

gewoon goed
    • Premium Suite

ontbeten en check in tijd is te laat. 15.00 uur mag je pas inchecken.

Ontbeet vond ik minder. Bijna alles is uit een blik. en niet veel keuze.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Het ontbijt.
    • Premium Suite

S avonds meer verlichting om naar de kamer te gaan

Het ontbijt. En de kamer met zwembad

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Uitsteknd]]
    • Suite met eigen zwembad

De wifi werkte totaal niet.

Het eten was perfect.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

een geweldig park in een fantastische omgeving met veel...

Wifi enkel aan de receptie . De (airco)/verwarming maakte veel lawaai en stond veel te warm maar daarvoor moest je de receptie contacteren en dat wisten wij niet. afgezet s nachts en probleem was voor ons opgelost

een geweldig park in een fantastische omgeving met veel groen . attentie bij aankomst op de kamer (koekjes , champagne). wellness en zwembad(en) top ! uitgebreid ontbijt met zeer vriendelijke bedieningen en de vraag of je nog iets anders wou dan wat al aanwezig was zoals koffie , eitjes , .... . Ondergrondse parking. Wij hebben hier van ons , spijtig genoeg te kort , verblijf zeer genoten en komen hier zeer zeker nog terug alleen denk ik dat het in het hoogseizoen wel heel wat drukker zou kunnen zijn

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Het park zelf

Personeel aan de receptie erg arrogant als ze merken dat je bij booking geboekt hebt. Omdat je bij booking.com boekt krijg je ipv een suitte die we ook wel eens rechtstreeks hebben geboekt een appartement waar ze twee tuinstoelen voor zetten en het dan ineens een suitte voor moet stellen. als je namelijk rechtstreeks boekt ( wat nu niet mogelijk was omdat het bij parc hotels was volgeboekt) krijg je een pracht kamer met een mooi tuintje ervoor. voor ons de 4e maar laatste keer jammer dat er onderscheid gemaakt wordt. wij gaan voortaan naar 4 stagioni midden centrum en super vriendelijk familiehotel met zeker zo goed ontbijt en faciliteiten.

Het park zelf

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Op wandelafstand van centrum.

Ik vind het jammer geen internet op de kamer of op terras van kamer te hebben. Zelfs ook niet in restaurant. Enkel rond de inkomhal.

Op wandelafstand van centrum. Rustig. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

De suite was een aanrader zowel wat betreft de ruimte als de...

Het restaurant stelt niet veel voor en is duur in verhouding tot de kwaliteit. Het personeel is allesbehalve vriendelijk. De hygiëne in de wellness liet te wensen over (veel dode insecten op de grond; materiaal vuil en grond onrein). Binnenzwembad leeg en gesloten hoewel men aankondigt dat het steeds open en ter beschikking zou zijn. Buitenzwembad was koud ondanks de warme buitentemperatuur zodat een lang verblijf in het zwembad niet mogelijk was. Gezien de locatie is een auto een noodzaak om zich te verplaatsen naar Bardolino. Er werd niets gedaan tegen de vele wespen welke zelfs met velen tot in de confituurpotten zaten waaruit men zijn confituur diende te scheppen, en aan tafel iedereen constant lastig vielen. In het restaurant was het personeel taalonkundig terwijl bijvoorbeeld frieten pas besteld werden aan tafel wanneer men reeds gedaan had met zijn maaltijd... Wanneer we éénmalig tien minuten voor de eindtijd van het ontbijt arriveerden werd mijn echtgenote op een kwade manier door de vrouwelijke verantwoordelijke terechtgewezen dat zij het onverantwoord vond dat we nog arriveerden evenals in het bijzijn van anderen betrokkene ostentatief op haar horloge wees.

De suite was een aanrader zowel wat betreft de ruimte als de ligging. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. De wespen en het onvriendelijk personeel zijn wel een tegenvaller.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

We zijn hier voor de 2e keer geweest.

We zijn hier voor de 2e keer geweest. Mooi hotel met ruime suites. Mooi gelegen. Mooie omgeving. Fijn dat er een apart Zwembad is in het stilte gebied, voor mensen zonder kinderen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De kamers en de ligging van de accommodatie

Het prachtige zwembad met uitzicht was niet toegankelijk voor kinderen. Dit stond niet in de beschrijving op booking.com. Foto's prijzen juist dit aan. Het veel kleinere zwembad was overvol en vies. WiFi slecht. Personeel onvriendelijk en management niet bereikbaar

De kamers en de ligging van de accommodatie

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

-het 'stille' zwembad :groot , rustig met prachtig...

Ik had bij de boeking in februari een 6 persoonsappartement gevraagd doch dit was niet meer voorhanden. Ook in mei contacteerde ik het hotel terug met de vraag of er een 4 of 6 persoonsapprtement vrij was ( ik had ondertussen wel zekerheidshalve 2 suites gereserveerd voor ons 4)maar kreeg weer een negatief antwoord. Bij aankomst bleek dat 1 van de suites een upgrade kreeg naar een 6-persoonsappartement! Op zich heel leuk en groot maar daar zaten we met 2 personen op en onze 2 zonen in een dure 2 persoonssuite die uiteindelijk dan niet nodig zou geweest zijn maar we konden die niet annuleren. We hebben er wel van genoten. Geen wifi op de kamers of in het park, enkel in de centrale hall

-het 'stille' zwembad :groot , rustig met prachtig zicht over het meer -de grootte van de suites -de ligging v d kamers in de mooie , grote tuin - de mooie locatie van restaurant en lounge bar - het apparaat om vers appelsiensap te maken bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

- Hele mooie suite, we verbleven hier 7 nachten, heel ruim...

- alles was perfect!!

- Hele mooie suite, we verbleven hier 7 nachten, heel ruim en gratis fles water elke dag en bij aankomst gratis fles champagne. -Echt vakantie gevoel. - Goed eten bij de Bar en restaurant, niet duur. - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Rustig complex.

Rustig complex.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Accomodatie

Restaurant, was vier jaar geleden stukken beter.

Accomodatie

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Grote ruime suite & terras

Geen WiFi , ook niet in de lobby!!

Grote ruime suite & terras Het centrum van Bardolino op loopafstand!!

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Comfortabele propere kamer, knap uitzicht en vriendelijk...

Professionele maar koele ontvangst.

Comfortabele propere kamer, knap uitzicht en vriendelijk personeel bar, heel lekker ontbijt.

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.