Beoordelingen over Grand Hotel Admiral Palace 4-sterren

Viale Umbria, 2, 53042 Chianciano Terme, Italië

#37 van de 83 hotels in Chianciano Terme

Prima locatie, prima ontbijt, fijne parkeergarage, service slecht, faciliteiten matig, douche slecht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Wij boekten 2 kamers van dezelfde prijs voor 7 nachten. Wij kregen 2 verschillende soorten kamers (236 en 226). Airco op 236 werkte niet: verhuizing naar 240 Daar viezigheid in douchewater, slecht werkende douchekop en koelkast kapot. Na veel toestanden wordt airco in 236 gerepareerd en kunnen we 's avonds daarnaar terug verhuizen. Bijna 1 dag van de vakantie verloren daardoor. Volgende ochtend blijkt douche temperatuur gevaarlijk te wisselen van heel warm naar ijskoud. Na 3 opeenvolgende dagen daarover te hebben geklaagd geen oplossing. De moed opgegeven. Conclusie: geen 4 sterren waardig. Kamer verder redelijk goed op doorgezakt matras na. Ook eten in restaurant zeer matig (2x geprobeerd) Een kopje koffie bij het dessert is ook niet mogelijk, dan moet je naar de hotelbar elders in het hotel.

Het ontbijt was prima, zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Geen gewoon Italiaans ontbijt maar een ontbijt afgestemd op vele nationaliteiten. Klasse! De vriendelijkheid van het personeel varieerde sterk Sommigen buitengewoon aardig, enkele medewerkers buitengewoon bars en onvriendelijk. Voor de receptiemedewerkers geldt hetzelfde. De locatie is prima en zeer geschikt om uitstapjes in de omgeving te maken.

Alles.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Alles. Prachtige ruime kamers. De 3 persoonskamer heeft 2 badkamers. Ontbijt uitstekend. Veel keus. Bij de receptie heel aardig en behulpzaam. Hij heeft ons naar een typische Italiaanse restaurant en Italiaanse sfeer gestuurd. Een heel goed restaurant.

Wij waren daar om onze Italiaanse vrienden te ontmoeten en die logeerden in dit hotel
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

De wellness die gesloten was en een Beetje de slordigheid v bepaalde dingen zoals gordijnen die los hingen

De typische Italiaanse sfeer

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Overdekte garage, doch moeilijke ingang voor lage wagens.

Over het algemeen zeer onvriendelijk personeel aan de receptie! Enkele dagen geen verse handdoeken gekregen. Airco werkt niet goed. Wifi zeer slecht. Slechte bedden. Onduidelijkheid over wellness: telefonisch bevestiging gekregen dat dit inclusief was, bij aankomst moesten we plots 15€ per dag per persoon extra betalen...!!

Overdekte garage, doch moeilijke ingang voor lage wagens... Eén man was zeer vriendelijk aan de receptie... Poolbar met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

ontbijt

kamer, onderhoud werd niet gepleegd. Invalide kamer, niet nodig; niet omgevraagd personeel receptie, zeker niet klant vriendelijk

ontbijt

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Alles, zijn eerder weg gegaan.

Alles, zijn eerder weg gegaan. Ik heb foto's gemaakt van de kamers. Te erg on te vertonen

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

ruime kamer met lekker bad en bed

ruime kamer met lekker bad en bed

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

onbijt

geen balkon welness duur zwembad viel tegen

onbijt netheid en schoon

• Beoordeeld op: 18 juli 2015