Beoordelingen over Grand Hotel et de Milan 5-sterren

Via Manzoni 29, Milaan Centrum, 20121 Milaan, Italië

#20 van de 427 hotels in Milaan

9,7

altijd leuk om hier te zijn lieve aardige mensen en een erg goed hotel op een toplocatie
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

hotel ligt aan de Montenapoleone, mooiste winkelstraat VAN Milaan, alleen straat oversteken prachtig sjiek hotel goede service goed ontbijt leuke restaurants op loopafstand wij zijn hier 2x per jaar 2 nachten altijd valet parking dus geen parkeerprobleem

aanbevelingswaardig
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

thee drink ik hier niet in de bar wel een lekker glas champagne en die is prima, hahaha met lekker nootje en er worden ook nog hapjes geserveerd, ook restaurant Don Carlos in het hotel is aanbevelingswaardig Locatie is hartje Milano, met valet parking straat oversteken en je bent in de mooiste winkelstraat van Milano, daarnaast zijn er leuke restaurants in de buurt op 7 minuten loopafstand ook ontbijt is top, komen er vaak en als wij gaan ontbijten ligt er altijd al een banaan voor mij klaar want ze weten dat ik die altijd vraag echt beter wordt het niet

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Wij zijn hier 2x per jaar, voor shopping, voor mijn vrouw,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was in Milaan toen wij er waren in juni 33 graden Celsius dat had wat minder gekund verder alles fantastisch leuke restaurants in de buurt, besproken via de concierge.

Wij zijn hier 2x per jaar, voor shopping, voor mijn vrouw, hotel ligt zeer centraal in het centrum echt prima eerste klas hotel, ontbijt is echt heel goed, parking service ok, wij zijn er echt altijd heel happy

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Depressieve kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad geboekt. Helaas was er geen (echt minimaal) daglicht in mijn kamer. Beide ramen (een in de slaapkamer en een in de badkamer) keken uit op een blinde muur op ca. 1.50 m afstand van mijn ramen. En dat voor ruim EUR 500 per nacht vind ik ver beneden de maat. Zou om die reden hier nooit meer boeken.

Ontbijt was prima, maar mag ook wel voor EUR 35

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Fantastisch hotel
    • Deluxe Suite (2 Volwassenen)

De service was uitstekend! Ze boden zelfs aan om het restaurant open te houden, zodat we na ons operabezoek nog konden dineren. Zo zaten we na middernacht nog heerlijk te eten.

Top shoppen locatie

Wat verouderd

Locatie is top, als je van lux shoppen houdt

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Locatie Hotel, service in het Hotel, ontbijt heel goed,...

Locatie Hotel, service in het Hotel, ontbijt heel goed, diner in Restaurant Don Carlos erg goed modern Italiaanse keuken, sterren niveau, ligging hotel is midden in de mooiste shopping area van Milano

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Wij komen hier al jaren en het is net of je thuiskomt het...

Wij komen hier al jaren en het is net of je thuiskomt het hotel is een warme jas service fantastisch Het Restaurant Don Carlos in het Hotel is echt uitstekend

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

kamers

kamers ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

de locatie, service, vriendelijk en voorkomend.

de locatie, service, vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

ligging

ontbijt (niet vers en véél te duur voor het geen het was), ruimte van de kamer

ligging