Beoordelingen over Grand Hotel Fleming 4-sterren

Piazza Monteleone Di Spoleto 20, Tor Di Quinto, 00191 Rome, Italië

#313 van de 967 hotels in Rome

Iedere dag schone handdoeken en alles opgeruimd en netjes.

ontbijt viel erg tegen; heel veel zoete dingen: koek en cake maar weinig tot geen brood of het was oud en droog. dus eigenlijk heel slecht. Bed was keihard en hele dunnen kussens. Locatie was verder weg van het centrum dat we dachten, op zich geen probleem alleen de bussen reden met name sávonds erg slecht waardoor we er lang over deden om weer bij het hotel te komen. Maar daar kan het hotel zelf niks aan doen!

Iedere dag schone handdoeken en alles opgeruimd en netjes. Als ik vragen had werd ik bij de receptie goed geholpen.

Kom zeker terug..

Ontbijt kan beter

Gezellige sfeer, fijn personeel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Pas verbouwd kamers waren schoon en netjes.

Ik heb drie facturen gekregen: van de kamer, van de toeristenbelasting en van het ontbijt. Die moet je apart betalen in het restaurant en kan niet gelijk bij de receptie.

Pas verbouwd kamers waren schoon en netjes. We waren met een groep van drie personen en elk zijn eigen kamer. Tip vraag om rustige kamer dan zit je niet aan straat zijde. Ontbijt was zeer goed, ruime keuze en veel verschillende taarten. Op het plein zijn diverse restaurants, maar ook in het Hotel is een goed restaurant. Wifi is gratis en werkt goed!

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Prima ontbijt, douche en balkon.

Geen NL'se en Engelstalige zenders, behalve CNN, verder alleen Italiaanstalig. Wifi niet heel sterk bereik. Locatie vrij ver uit centrum (maar dat weet je bij het boeken, er rijd wel een bus dichtbij het hotel en voor hotel staan taxi's)

Prima ontbijt, douche en balkon. Hoewel er kleine verbeterpunten zijn, is de algemene indruk prima!

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Kamer was prima, alles schoon en netjes!

Eten in het naastgelegen restaurant viel tegen. Niet alles op de kaart voorradig en eten was koud bij serveren

Kamer was prima, alles schoon en netjes! Goede bereikbaarheid met buslijn 32

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Goede kamer met prima badkamer

De locatie, ver buiten t centrum

Goede kamer met prima badkamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Grand Hotel Fleming