Beoordelingen over Grand Hotel Le Zagare 4-sterren

Via Visitazione 68, 80054 Gragnano, Italië

#2 van de 5 hotels in Gragnano

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Omdat we buiten het seizoen zaten, hadden we een goede deal.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het hotel ligt naast een drukke weg, dus je hoort wel wat verkeer. Het restaurant bij het hotel was oké, maar niet geweldig.

Omdat we buiten het seizoen zaten, hadden we een goede deal. Het balkon aan de kamer in het bijgebouw was heerlijk. Bij de bestelling van een fles wijn op de kamer zaten hapjes! Aardige hulpvaardige mensen.

ok
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

zwembad is eigenlijk niet voor hotelgasten , omdat er daarnaast iedere dag trouwpartijen zijn. dus geen toegang tot zwembad vanaf 12h30pm. vervelend bij 35 graden. wel goede uitvalsbasis voor Pompeï, Capri, baai van Napels ( wandel zeker het betoverende wandelpad der goden) maar feitelijk ligt dit hotel bij a in wat wij sloppenwijken heten, maar goed zo zijn grote delen van Napels nu eenmaal.

Goed en schoon hotel, in de buurt weining te beleven

I.v.m. feesten is het zwembad vaak maar tot 12:00 uur te gebruiken. Badmuts is verplicht in het zwembad. Op het moment dat er een feest is dan kan je niet buiten eten maar binnen in het restaurant. Men mag geen zelf gekocht drinken meenemen naar je kamer, daar wordt ook streng op gecontroleerd. In de buurt is er maar 1 pizzeria op loopafstand. Voor de rest is er niets te beleven in de directe buurt van het hotel, zodat je altijd met de auto weg moet.

Prima ontbijt, goede kamer en badkamer. Goed werkende airco. Schoon hotel, dagelijks wordt de kamer schoongemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk verblijf

Op beide avonden dat wij er waren een bruiloft met de feestzaal recht onder onze slaapkamer. En daardoor ook het zwembad alleen in de ochtend geopend.

Ontbijt was karig, maar werd op verzoek op de kamer geserveerd, net als het diner. Ik had het gevoel dat het personeel alles deed om het je naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel!

De verplichte badmuts, niet meer van deze tijd. En niet iedere gast hield zich aan die regel.

Uitstraling van het hotel, ademt grandeur. Mooi zwembad maar let op: bij feesten kan het mogelijk niet toegankelijk zijn voor hotelgasten. Goed verzorgd uitgebreid ontbijt met veel verse producten. Capuccino wordt op verzoek gemaakt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Iets over de top hotel in duistere buurt

De omgeving van het hotel; geen normale restaurantjes op loopafstand ; alleen pizzeria jolande. Met de fiets ga je ook niet graan iets verder kijken voor een restaurant; buurt doet wat louche aan

Mooi, sfeervolle ambiance; naar onze mening een beetje te clean; er werd iedere avond een groot bruiloftsfeest gehouden, hier hebben wij overigens geen hinder van gehad

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima voor 1 nachtje op doorreis
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Een mooi hotel en het personeel was erg aardig en behulpzaam. We waren op rondreis en verbleven er maar 1 nacht. Zwembad en ligweide waren heerlijk (badmutsen verplicht). In het hotel gegeten omdat er in de buurt geen goeie voorzieningen waren en we niet 20 minuten wilden rijden. De eetzaal en het meubilair was witter dan wit dus niet heel gezellig, maar de bediening het eten was prima! De buurt waarin het hotel lag was niet zo fijn. Er werd ons afgeraden met de motor naar Pompeï te gaan, maar de shuttlebus (20 euro retour) vonden wij te duur.

Goed.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Bedden en kussens erg hard. Je moet je paspoort inleveren en worden in gewoon postvakje neergelegd.

Rust. Vriendelijk personeel. Fraai interieur.

Een mooi hotel niet ver van Napels en Amalfie, mooi voor de doorreis
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer en badkamer is niet groot, de wc bril zat los, een eenvoudig ontbijt.

de entourage van het hotel en de tuinen, het straalt Grandeur uit.

Goed ontbijt.

Erg steriele ruimte, geen sfeer, voor ontbijt en diner. Trouwlocatie.

Goed ontbijt. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Zeer mooi hotel.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prima om Pompei te bezoeken

Meer trouwlocatie dan hotel. Weinig te beleven.

Zwembad Ontbijt Prima locatie om Pompei te bezoeken. afstand tot Pompei ca 7 km.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Bijna dagelijks trouwfeesten zeer veel lawaai slechte bedden...

Bijna dagelijks trouwfeesten zeer veel lawaai slechte bedden te afgelegen

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Comfort, ontbijt en zwembad

Soms luidruchtig ivm diverse feesten op het complex. Zwembad tijdelijk niet te gebruiken voor hotelgasten zonder enige aankondiging.

Comfort, ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooie kamer, goed restaurant!

Mooie kamer, goed restaurant!