Beoordelingen over Grand Hotel & Riviera 4-sterren

Lungomare Pistelli, 59, 55041 Lido di Camaiore, Italië

#5 van de 56 hotels in Lido di Camaiore

Gebaseerd op 2002 beoordelingen over dit hotel

Fijne vakantie gehad heel veel gezien.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht en het matras. Wij wisten dat wij geen balkon hadden maar konden ook het raam niet open doen omdat je dan tegen een dak aan keek. Het matras was te hard en helaas was er geen oplossing voor zodat ik alleen met een slaapmiddel kon slapen. Een reden om niet terug te komen. Het parkeren is bij het hotel erg duur, voor het hotel kun je voor 8€ per dag een parkeerkaarten kopen. Heel handig alleen in het hoogseizoen is er waarschijnlijk niet voldoende plaats.

De locatie, de kamer en de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Schone en grote kamer met balkon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Wc trok niet goed door, gemeld bij de receptie, maar deden er niks aan. Ontbijt werd slecht aangevuld. En een paar onvriendelijke personeelsleden incl receptie, behalve bij aankomst en uitchecken.

Schone en grote kamer met balkon.Hotel staat aan een gezellige lange boulevard volop met restaurants. Konden de auto kwijt in hun parkeergarage.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een super hotel, dat waarde bied voor zijn geld!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De service tijdens het ontbijt in de weekends, het is dan namelijk wat drukker en dan duurt het wat langer of ze vergeten je!

De kamer was mooi groot! De bovenste verdieping heeft een prachtig zicht over zee en bergen.

hotel ligt goed aan het strand

Man aan de receptie bijzonder vriendelijk de rest van het personeel niet en mag bij hem wel in cursus gaan. Ontbijt viel ons tegen. Ben je wat later dan is er veel op en wordt nauwelijks aangevuld. Personeel ziet niet dat je graag koffie wil bestellen. Het plaatsje Lido is niet bijzonder en viel ons tegen.

Hotel ligt gunstig aan boulevard en strand. Er is een mooi zwembad en de kamers zijn prima. Handdoeken te gebruiken zowel bij zwembad maar ook op het strand.

Een aanrader vlak aan zee met veel comfort.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig gelegenheid om wat te drinken in de buurt. Restaurants in overvloed.

De schone kamers en de luxe in het hotel. Goede bedden en om de dag schoon beddengoed. Uitstekend ontbijt en zeer gevarieerd. Handdoekenservice bij het zwembad.

2 de jaar op rij genoten van onze vakantie in Lido di Camaiore, in dit goede hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Door een omwisseling van het personeel van het restaurant en soms onderbezetting liep dit t.o.v. vorig jaar wat stroef eerste week niet zo goed maar dat beterde de 2 de week.

De kamer was optimaal ok, goed onderhoud vriendelijke poetsvrouw. Het ontbijt voldoende keuze en regelmatig bijgevuld lekker ontbijt. Zwembad goed onderhouden en permanente aanwezigheid van redder + correcte houding ten opzichte van arrogante gasten die stoelen bezet hielden door een handdoek te plaatsen en zelf te gaan shoppen handdoek werd door de verantwoordelijke verwijderd zodat de aanwezige gasten konden genieten Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal. Vriendelijke klusjesman/Kruier. Het restaurant was uitstekend goede Chef wel altijd a la carte gegeten omwille van de lekkere Vis.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima keuze voor Lido di Camaiore!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een parkeerplaats in de garage onder het hotel is duur, maar de auto staat er wel prima.

Prima hotel met ruime kamers. Het hotel beschikt over een goed restaurant waar zowel ontbijt, lunch als diner wordt geserveerd. Hotelbar is gezellig. Hotel ligt rechtstreeks aan boulevard, met enkele goede en gezellige restaurants vlakbij.

De ligging prima,de kamer is keurig,het eten goed
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

Slecht receptiepersoneel,geen voorlichting,strandaccomodatie gaat per bon(slechts 5 per dag).wordt niet vermeld.een aantal mensen van de receptie spreekt bijna geen Engels.

De ligging prima,de kamer is keurig,het eten goed

Super verblijf, ik kom zeker terug.
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Over het algemeen was het eten in het restaurant een tegenvaller. Niets op de aangeboden kwaliteit aan te merken maar er werd niet of slecht aangevuld aan het buffet en bv gegrild vlees was meer gekookt dan gegrild. Het ontbijt had dezelfde foutjes en was qua aanbod zeker niet een 4 sterren waardig.

Wij hadden de junior suite geboekt en zeker de kamer was super. Grote kamer met king size bed uitzicht op zee en prima badkamer met douche en bad.

Goed voor kort verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant is geen aanrader, goede bediening maar kwaliteit kan beter. personeel in restaurant en bij ontbijt is niet vriendelijk, en ze moeten ook nog bijleren betreffende tijdig aanvullen tijdens ontbijt.

Fantastische ligging, aan de promenade. Goed onthaal, mooie kamers, zeker deze met zeezicht. Restaurant is geen echte aanrader, ontbijt is wel zeer goed; Zwembad met gratis handdoeken, ligzetels.

Heerlijk ontspannen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv scherm had iets groter gemogen, mini-koelkast iets geruislozer.

Locatie was prima. Heerlijk uitgebreid ontbijt ook met zoetigheden. Fijn zwembad. Vriendelijk personeel. Mooie strandpier en boulevard om te wandelen.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Fijne vakantie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst koelkast niet goed gevuld, er was maar een stoel beschikbaar op het balkon. Jammer was ook dat er bij het ontbijt geen vers sap was. De koffie was ver onder de maat, een soort oploskoffie. Erg jammer voor zo'n hotel!

Heerlijk bed, dagelijks schone handdoeken. Het ontbijt was verder super! Vriendelijk behulpzaam personeel!

Heerlijk hotel , stad zelf alleen vvor een paar dagen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

Eigenlijk viel niets echt tegen. alleen parkeren

Kamer was erg schoon en netjes. Keken uit over de zee. Hadden mooi weer en was erg gezellig op de boulevard voor het hotel. Ook gegeten in een restaurant en was erg goed. Parkeren was 20 euro.

5,5
    We hebben een mooie tijd gehad in Lido di Camaiore ondanks de tegenvallende service.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd verbouwd toen wij er waren en dit bracht wel geluidsoverlast met zich mee, door de verbouwing was ook het terras van het hotel niet te gebruiken. De airconditioning op onze kamer deed het niet en bij melding werd gezegd dat deze niet aangezet kon worden voor onze kamer alleen. In onze badkamer was de verwarming constant heel heet, deze konden wij zelf ook niet uitzetten en ook het personeel kon het niet centraal doen. De algehele service van het hotel viel ons tegen, van inchecken tot uitchecken. Wel moet gezegd dat het personeel bij het ontbijt ontzettend vriendelijk en servicegericht is. De nodige verbeteringen hier zitten op managementniveau.

Het hotel heeft een fantastische locatie direct aan zee.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zeer goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur op de kamer was fris volgens receptie is er een regel in Italie dat verwarming op kamer nog niet mag in september. Bed was hard voor mijn tere rug, maar dat is persoonlijk.

Ontbijt was uitgebreid en lekker, kamers waren modern, ruim en met uitzicht op zee en de bergen, reuzegroot bed, alles was erg netjes.

Mooi design, prachtige locatie. Aanrader.

Minpuntje de koffie bij het ontbijt en lunch komt uit een automaat. Wij namen later bij de bar verse koffie!

Prachtige kamers, recent gerenoveerd. Mooi zwembad, met verse badlakens. Gezellig aan de boulevard. Veel restaurants in de buurt. Bar bij het hotel prima met goede koffie. Ontbijt was goed, m.u.v. automatenkoffie. Verder geweldig. Wij gaan nog eens terug.

Heerlijk hotel, fijne ligging t.o.v. strand en boulevard.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren, parkeergarage duur! ( 20 euro p/d) en voor het openbaar parkeren moet je ook betalen 8 euro per dag maar meestal was er geen plek , zeker in het weekend of hoogseizoen erg vol.

Hotel ligt vlak aan het strand Hygiëne was erg goed, vooral de kamers Dineren in het hotel ook erg goed, kan ook buiten wat de sfeer ten goede komt Personeel heel vriendelijk Leuke boulevard om 's-avonds heerlijk te wandelen Viareggio, Forte dei Marni en Pietrasanta dichtbij Goede uitvalsbasis om steden te bezoeken

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mijn beste vakantie ooit in Italie Dit hotel verdiend een betere waardering.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ik had aan de hand van vooraf gelezen berichten over dit hotel mijn bedenkingen over het ontbijt en de kwaliteit van de service maar ik kan nergens een minpunt opnoemen.

Voor ons beide was onze vakantie in dit hotel uitstekend. Het ontbijt was zeer lekker met voldoende keuze en werd geregeld aangevuld ook op gebied van brood zowel Wit als bruin brood wat getuigd dat het hotel rekening houd met de gasten. Het Restaurant was ook mede door een uitstekende Maitre de Salle ( Mr Benedetto ) een geweldige meevaller deze man heeft werkelijk de kunst om u een aangename maaltijd te geven door zijn suggesties. En de andere Garcons deden echt hun best om het de gasten op zeer vriendelijke wijze te bedienen. Zowel het onderhoud van de kamer als de mensen van de maintenance waren zeer beleefd en behulpzaam. ook aan de Desk werden wij steeds vriendelijk geholpen op onze vragen, ik voelde mij werkelijk zeer gediend Werkelijk dit hotel overtrof mijn verwachtingen dit was mijn 15 de vakantie in Italie en veruit prijs kwaliteit mijn beste.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Fantastisch.

Werkelijk niets .

Kamer top. Personeel attent,vriendelijk . Fijn zwembad. Voldoende ligbedden. Dicht bij strand met alle voorzieningen. Prima uitgebreid ontbijt.goede lunches. Fijn diner.

Fantastisch hotel met zwembad, vriendelijk personeel, fantastische ligging.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

In feite niets bijzonders, een beetje probleem met WIFI, misschien lag het aan mijn android gsm???

Wij boekten een kamer met zij-zeezicht maar kregen met zeezicht en met balkon, dus een duurdere kamer. Fantastisch verblijf, zeer vriendelijk personeel, proper, beetje probleem met WI-FI met Android, met mijn IPAD was alles OK. Een aanrader, gemakkelijk met de auto te bereiken. Ligt juist aan de dijk, gratis parking op 100 meter.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ontbijt was heerlijk!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeerkosten zijn aan de hoge kant (dit wisten wij vooraf, maar er was weinig andere keuze) De kamers zijn erg gehorig.

Ontbijt was heerlijk! Goede bedden, ruime kamers. Goede WiFi verbinding

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Top hotel, mooi nieuw en verbouwd!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig gelegen aan de boulevard! Luxe hotel met een erg prettige hotelbar! Ontbijtbuffet ruim en heerlijk! Hotel is recentelijk gerenoveerd en daardoor erg modern!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Uitstekend.
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ons is werkelijk niks tegengevallen. Het waren een aantal hele aangename dagen, waarna we uitgerust verder konden reizen richting zuiden.

Onze kamer was fantastisch. Uitzicht op zee en een prima badkamer, voorzien van alles wat je maar zou willen. Ontbijt maar ook de diners zijn uitstekend verzorgd en de medewerkers is het geen moeite te veel om het je naar de zin te maken. Ook in de TV kamer is het goed verblijven en is de verzorging goed geregeld. De plaats zelf is een goed vertrekpunt voor leuke uitstapjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Perfecte locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Gelogeerd in 1-km appartement. Heeft in tegenstelling tot de hotelkamers geen 4 sterrenniveau. Inrichting voldoet, maar is niet lux.

Ontbijt is uitstekend, veel keus en heerlijke capucino.

Prachtig ruime en schone kamer met een goede airco.
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Prachtig ruime en schone kamer met een goede airco. Vlak aan het strand en boulevard.

De ruime kamer, met in ons geval het uitzicht op zee.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bedienend personeel kan een stuk beter.

De ruime kamer, met in ons geval het uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ligging, kamer, eigenlijk alles

Geen minpunten

Ligging, kamer, eigenlijk alles

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Klasse hotel !

Drukte op het strand

Heel lekker eten. Geen handdoek-leggers, dus altijd plaats aan het zwembad

Het was heerlijk
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

Ontbijt was iets minder dan vorig jaar.

De gekoelde kamer

Het ontbijt was niet ok .

Het ontbijt was niet ok ... slechte bediening ... te luide muziek

zeer goed
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

bediening bij het ontbijt soms wat vergeetachtig

alles naar wens

AANGENAAM VERLOF GEHAD MET DANK

AANGENAAM VERLOF GEHAD MET DANK

Heel mooi hygiënisch hotel .

Niets op aan te merken

Heel mooi hygiënisch hotel . Niks op aan te merken

Prima prijs-kwaliteitsverhouding
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

Restaurant was (nog) niet echt in verhouding.

Kamers & ligging

Goed maar heeft mij niet echt bekoord
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het ontbijt was middelmatig en verliep soms chaotisch, "hogere" personeel nogal onvriendelijk.

Kamer was ok en proper.

Prima hotel voor een strandvakantie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer hard matras en kamer stonk naar rook

Fijn zwembad en mooie gerenoveerde kamers

• Driepersoonskamer met gedeeltelijk zeezicht

De ligging en het uitzicht vanuit de kamer

Mooi luxe hotel met goed restaurant op mooie locatie. Prachtige kamwrs
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Geen bar bij het zwembad

De kamer. Hadden een 4 persoons suite met de kinderen. Zeer ruime mooie kamer

Kamer was prachtig.
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Restaurant is nog wel gedateerd.

Kamer was prachtig. Onlangs gerenoveerd en val alle gemakken voorzien

Hele fijne week gehad.. zelfs in voorseizoen het zwembad netjes keurig hoor.

Eigenlijk niets.

Goed ontbijt echt uitgebreid vraag rustig een tweede cappuccino vinden ze niet erg hoor . Komen zeker nog eens terug.

Prachtig hotel met uitstekend ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Mooi hotel met zeer goed ontbijt. Prima ligging direct aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima hotel op uitmuntende locatie

Personeel restaurant lijkt meer voorkeur te hebben voor Italiaanse gasten

Locatie uitmuntend

Kleine nauwe douchecabine in grote badkamer

Kleine nauwe douchecabine in grote badkamer

Luxe hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Gewoon t beste hotel in die regio

Top vakantie

• Beoordeeld op: 30 september 2017

super gezellig najaarszonnetje relax en nog een beetje beweging

Locatie ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Service en vriendelijkheid personeel, en de WiFi was niet...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service en vriendelijkheid personeel, en de WiFi was niet goed, viel om de 5 minuten uit.

Heerlijk en relaxed
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

Parkeren is wel duur en helaas geen samenwerking met strandend verhuur

Rust , personeel , locatie

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en kamers en vriendelijk personeel

Topligging

Topligging

De airco was slecht, was erg warm op de kamer!
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De airco was slecht, was erg warm op de kamer!

locatie

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Appartement is veel te bezig en een ramp met de sleutel om in de kamer te geraken ... heeft 4 dagen geduurd

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het ontbijt en zwembad.

Geen opmerkingen

Het ontbijt en zwembad.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel met een zekere luxe
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt had wel wat uitgebreider gekund

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel, mooie kamer l

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Herhaalbaar
    • Driepersoonskamer met gedeeltelijk zeezicht

Hygiëne en super ontbijt

luxe gevoel vlak bij het strand

de kamers waren erg prettig en rustig

Uitstekend restaurant

Drankjes waren erg prijzig

Uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer aangenaam lekker ontbijt en super vriendelijk en behulp
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De matrassen op de bedden waren iets te zacht . Opstaan met rug pijn .

De luxe en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

ontspannen en rustig
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen binnenzwembad en buitenzwembad was dicht.

Voornamelijk het personeel bij het ontbijt Goed Engels sprekend personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Gewoon fanatiek

Nieks

De kamers zijn gewoon fantasiekostuum. Het eten om de vingers af te lekken.En het personeel heel vriendelijk Het kan niet beter zijn.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het ontbijt is uitstekend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren moet worden gereserveerd. Er is beperkt plaats.

Het ontbijt is uitstekend. De kamers zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prijs

Het stadje zelf

Prijs

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Gedateerd hotel

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Geweldige locatie en mooi hotel
    • Klassieke Tweepersoonskamer met gedeeltelijk Zeezicht

schitterend hotel vriendelijk personeel. luxe kamers erg schoon. gelijk tegenover het strand echt super.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Zeer vriendelijk personeel, propere ,moderne kamers.

Een heel klein minpuntje in het restaurant. Wij hadden avocado bij het menu, deze was niet eetbaar, veel te hard. De kok mocht zoiets niet opbrengen!

Zeer vriendelijk personeel, propere ,moderne kamers. Zwembad met ligstoelen en badhanddoeken. Mogelijkheden van lichaamsverzorging, sauna, waterstralen, en voor 15 euro/pers, massages, enz. Voor vroege vertrekkers wordt een ruim ontbijtpak gemaakt.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Nette en moderne kamers.

Er wordt matig Engels gesproken door het personeel, hierdoor ging het bestellen van het eten niet altijd goed

Nette en moderne kamers. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Mooi gerenoveerd hotel.

Helaas kregen wij een appartement toegewezen geschakeld aan het hotel, deze was niet gerenoveerd. Daarom minder cijfer gegeven

Mooi gerenoveerd hotel. Prima ontbijt. De spa in het hotel is klein, maar heerlijk. Goede massage!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Dichtbij de zee, maar goed te bereiken vanaf de snelweg.

Hotel is wel wat gehorig.

Dichtbij de zee, maar goed te bereiken vanaf de snelweg. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers net vernieuwd. Chef was zeer behulpzaam bij het verwerken van voedselallergieën.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Geweldige locatie, heerlijke douche, geweldig ontbijt.

Relatief kleine kamer, relatief klein bed.

Geweldige locatie, heerlijke douche, geweldig ontbijt. Fantastische verhouding tussen wat je betaald en wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Prima lokatie.

Enigszins verouderd gedeelte waar appartementen gelegen zijn! Kitchenette niet goed mogelijk om te koken( verouderd) Badkamer is ook aan renovatie toe. Verouderd douche cabine, toilet en föhn.

Prima lokatie. Aan de boulevard. Genoeg vertier overdag en savonds. Strand op nog geen 50 meter. Vele mogelijkheden om te reserveren. Vanuit hotel ook te boeken. Zwembad is prima afwisseling met strand en heerlijk. Handdoekenservice is absoluut luxe. Familie appartement prima qua ruimte; koelkast is zeker pluspunt!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het hotel is prachtig, wij hadden een junior suite en die is...

De wifi is echt heel matig. Het enige andere minpunt vonden wij dat er steeds bedjes gereserveerd werden met handdoeken door mensen die vervolgens uren weggingen, 's ochtends om half 9 alle bedjes met handdoeken en niemand te bekennen. Het hotel zou hier regels voor moeten maken want dit is absurd.

Het hotel is prachtig, wij hadden een junior suite en die is echt ruim voor 4 personen. Ontbijt erg uitgebreid en lekker. Locatie is top.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

1. Ligging en faciliteiten van het hotel

1. Hulp en faciliteiten bij inchecken vliegtuig. 2. Stoelen bij zwembad : te snel gereserveerd en handdoeken van ons verwijderd. 3.Wifi veel te langzaam 4. Onbijt : weinig vers fruit en veel dingen te snel uitegeput. 5. een maal een ontbijttafel toegewezen gekregen in een donkere hoek terwil er veel andere bescbikbaar waren en dit om het gemakkelijk te maken voor het persoeel. 6. Algemeen : :meer zich in de plaats van de klant stellen.

1. Ligging en faciliteiten van het hotel 2. kamers 3.

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.