Beoordelingen over Grand Hotel Bastiani 4-sterren

Piazza Gioberti 64, 58100 Grosseto, Italië

#2 van de 12 hotels in Grosseto

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Great hotel in Grosseto

Mooie, verzorgde kamers in het centrum van Grosseto. Zeer vriendelijk personeel bij het onthaal. Parking net buiten de stadsmuur en vlakbij het hotel voor ongeveer 4€ per dag. We zouden zeker terugkomen!

Goed stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was uitgebreid; Beter minder aanbod en betere kwaliteit.

Dichtbij de stadskern. Gratis fietsen !

Top locatie!

Mooi hotel op een toplocatie

sfeervol comfortabel hotel

sfeervol comfortabel hotel in historisch centrum van Grosseto

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

De locatie van het hotel is uitstekend.

De internetverbinding van het hotel heeft een snelheid van gemiddeld 0,7 mb/seconde, ook nabij de receptie is het niet beter (0,9 mb/s). Men verkoopt het hotel als zijnde kamer met internetverbinding. Ik heb het hotel, vanwege werkverplichtingen waarvoor internet nodig is, na 5 vijf minuten verlaten, zonder gebruik van de kamer en badkamer. Kan gebeuren in Italie, hoewel ergerlijk. Slordig is de manier waarop het hotel communiceert. De receptionist gaf op de bewuste 20 januari aan de nacht volledig in rekening te brengen omdat er volgens hem wel degelijk sprake is van een internetverbinding, ondanks de lage snelheid die we samen gemeten hebben. Mijn verwachting was een coulante opstelling, mede omdat de kamer niet was gebruikt en we gezamenlijk tot de conclusie kwamen dat de snelheid van de verbinding onvoldoende was. Het was, ondanks aandringen, niet mogelijk om met een leidinggevende te spreken, hetgeen ik teleurstellend vond. In de avond van 20 januari heb ik een email naar het hotel gestuurd met bovenstaand verhaal, een screenshot van de snelheid en een verzoek om reactie. Op 23 januari heb ik gebeld met het hotel of mijn email was ontvangen, dat is bevestigd. Op 26 januari heb ik gebeld met het hotel met de vraag of mijn email nog wordt beantwoord, men heeft verzocht de email nogmaals te sturen. Tot op heden, 30 januari, heb ik geen reactie van het hotel mogen ontvangen.

De locatie van het hotel is uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

De locatie was geweldig.

Er was geen hotelbar

De locatie was geweldig. Ruime slaapkamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De ligging net binnen de stadsmuur met openbare parking...

De ligging net binnen de stadsmuur met openbare parking vlakbij De ruime kamer Het uitgebreide ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Internet werkte niet

Internet werkte niet Geen licht in de kamer, kreeg gelijk andere kamer nadat ik gemeld had, gedoe maar prima opgelost